Jump to content

sonda ulei baie (edit E46)


"ZIGZAG"

Recommended Posts

(edit : modelul este E46)

 

din cand in cand se aprinde becul la ulei (galben). cateodata se aprinde la relanti, alteori in mers, sta aprins cateva secunde si se stinge. a , mai am o problema :blink: mica scurgere de ulei pe undeva in zona filtrului de ulei

Stie cineva care ar fi cauzele?

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

poti sa faci o poza pe unde iti pierde ulei? sau poti sa identifici exact zona?! e cumva zona de imbinare intre corpul filtrului de ulei shi blocul motor? daca e asa sunt 2 oringuri pe care trebuie sa le schimbi. Becul galben de la ulei inseamna ca nivelul de ulei este prea scazut sau ca senzorul e defect. Deci daca nivelul la ulei e normal e clar ca iti tre senzor nou.
Link to comment
Share on other sites

"poti sa faci o poza pe unde iti pierde ulei? sau poti sa identifici exact zona?! e cumva zona de imbinare intre corpul filtrului de ulei shi blocul motor? daca e asa sunt 2 oringuri pe care trebuie sa le schimbi. Becul galben de la ulei inseamna ca nivelul de ulei este prea scazut sau ca senzorul e defect. Deci daca nivelul la ulei e normal e clar ca iti tre senzor nou."

 

 

 

 

 

asa este ,ai descris exact zona pe unde pierde ulei;

uleiul este la jumatate, atunci ramane sa schimb senzorul

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...568&hg=11&fg=30

 

Trebuie sa schimbi piesa 5 (o-ring) sunt de fapt 2... nu stiu de ce e numai unul in poza. Sunt foarte ieftine (nu mai stiu exact cat) dar ca sa ajungi la ele trebuie sa dai jos cutia filtrului de aer, alternatorul, suportul alternatorului si in sfarsit corpul filtrului de ulei ca sa ajungi la valva (4) pe care se afla o-ringurile (5).

 

A... da... si trebuie sa schimbi si garnitura 6 tot atunci.

 

Problema se pune in felul urmator. Eu zic sa NU schimbi senzorul inainte sa schimbi oringurile. Normal eu cred ca senzorul ti se aprinde datorita scaparilor de ulei pe care le ai pe la oringuri. E prea ciudat si prea mare coincidenta sa iti scape ulei dar senzorul sa nu se aprinda din cauza asta. Incearca asa si daca tot ti se mai aprinde senzorul schimba-l dupa ce ai schimbat alea.

 

Bafta!

 

PS: Tu uleiul cand il verifici? Verifica-l dupa ce ai mers cu masina, la vreo 5-10 minute dupa ce ai oprit motorul si vezi asa.

Link to comment
Share on other sites

din cand in cand se aprinde becul la ulei (galben). cateodata se aprinde la relanti, alteori in mers, sta aprins cateva secunde si se stinge. a , mai am o problema :blink: mica scurgere de ulei pe undeva in zona filtrului de ulei

Stie cineva care ar fi cauzele?

128047[/snapback]

 

 

 

Prietene nu e de glumit cu chestia asta.... Acum implinesc aproape 1 luna jumate de cand am si eu BMW.... Da' sa vezi belea..... Azi ma duc sa-mi iau masina din service dar ghici de ce...

Am schimbat motorul frate. Da' stii de ce? Ca am mers fara ulei !!!! Stii cat? O ZI !!! ( o ora pe autostrada )

Zi in care la relanti se aprindea becul rosu de ulei. Si stii ce mi-am zis? Ca se aprinde becul ca tre sa schimb uleiul. Da' na belea .... Mie mi s-a aprins becul cand joja era uscata . Cu o saptamana inainte uleiul era ok... Asha ca ai mare mare grija cu chestia asta. Io aveam un motor 318 is . Cica toate modelele astea pierd ulei. Nu prea ma pricep la tehnica dar faza e ca pierde in partea de jos a motorului unde se imbina cu un fel de fir conducta nu striu ce. Din cate am vazut eu la mine acolo nu pare sa fie o garnitura. A mea mai pierdea si la oringuri...

Setul ala de garnituri cu oringuri mie nu mi-a parut foarte ieftin... L-am luat din Bucuresti de pe Mihai Bravu si n-am putut cumpara doar oringurile ca trebuie cumparat tot setul de garnituri de la motor . Am dat de el 6 mil 500 de mii... Chiar nu-mi pare ieftin...

 

Din pacate il mai am shi acum ca s-a nashparlit de tot motorul... Daca nu gaseshti oringuri separat iti dau tot setul cu 5 mil.... ( pt. binele tau sper s-o rezolvi altfel )

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

.... Mie mi s-a aprins becul cand joja era uscata . Cu o saptamana inainte uleiul era ok... Asha ca ai mare mare grija cu chestia asta. Io aveam un motor 318 is . Cica toate modelele astea pierd ulei.

128085[/snapback]

pai aveai senzorul defect daca s-a aprins cand era joja uscata...la ce masina?

Link to comment
Share on other sites

am mers cu masina si am verificat uleiul dupa ce am oprit-o la aprox 10 min. si tot la jumatate este uleiul pe joja.

am facut cateva poze zonei pe unde pierde ulei:

 

 

am citit in alt topic mai vechi despre alarme din fabrica.A mea am inteles ca nu ar avea, dar geamurile se inchid si se deschid din butoanele cheii si are o goarna in spatele farului stanga:

 

alta problema: pana acum se aprindea si se stingea de nebun becul de la airbag, dar de doua zile nu se mai stinge . Am inteles ca ar fi senzorul din scaun.M-am uitat la mufele de sub scaune dar nu am reusit sa le desfac...

 

cam multe probleme,nu?????

ceva ajutor?

Link to comment
Share on other sites

am mers cu masina si am verificat uleiul dupa ce am oprit-o la aprox 10 min. si tot la jumatate este uleiul pe joja.

am facut cateva poze zonei pe unde pierde ulei:

 

 

am citit in alt topic mai vechi despre alarme din fabrica.A mea am inteles ca nu ar avea, dar geamurile se inchid si se deschid din butoanele cheii si are o goarna in spatele farului stanga:

 

alta problema: pana acum se aprindea si se stingea de nebun becul de la airbag, dar de doua zile nu se mai stinge . Am inteles ca ar fi senzorul din scaun.M-am uitat la mufele de sub scaune dar nu am reusit sa le desfac...

 

cam multe probleme,nu?????

ceva ajutor?

128167[/snapback]

 

 

 

GRESIT !!!! AI GRIJA !!!! Uleiul se verifica inainte sa pleci cu masina . In 10 minute uleiul nu are cum sa se raceasca si pe joja iti apare ca ai mai mult ulei decat in realitate pt ca atunci cand e cald uleiul se dilata . A mai fost un topic cu " Dimineata pe racoare " Atunci se verifica uleiul

Link to comment
Share on other sites

GRESIT !!!! AI GRIJA !!!! Uleiul se verifica inainte sa pleci cu masina . In 10 minute uleiul nu are cum sa se raceasca si pe joja iti apare ca ai mai mult ulei decat in realitate pt ca atunci cand e cald uleiul se dilata . A mai fost un topic cu " Dimineata pe racoare " Atunci se verifica uleiul

128440[/snapback]

 

Aha... inseamna ca baietii astia de le BMW sunt nebuni cand recomanda verificarea uleiului "la 5 minute dupa oprirea motorului"

 

Dupa cum spui tu, ai putea normal ca "dimineata pe racoare" sa completezi uleiul pana la semnul superior nu?! Nimic mai gresit. Pt ca uleiul in regimul normal de functionare al motorului se incalzeste si se dilata si sare peste semnul ala (care nu e bine nu?)

 

Deci... inainte sa dai sfaturi documenteaza-te si nu mai fi asa categoric in afirmatiile tale. S-ar putea ca cineva sa le ia de bune si sa faca vreo prostie.

 

A-propos... scrie in cartea de utilizare a masinii:

 

1. Das Fahrzeug waagerecht abstellen.

2. Das Betriebswarmen Motor abstellen.

3. Nach ca. 5 Minuten...

 

adica...

 

1. Opriti masina pe un plan orizontal.

2. Opriti motorul aflat la temperatura de functionare.

3. Dupa circa 5 minute...

 

(am dat si varianta in germana pt ca multi dintre noi au cartile in germana si nu vreau sa se creada ca inventez.)

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos "deathrow" pentru ajutor.

multumita tie, astazi am reusit si eu sa curat clapeta si corpul de acceleratie, sau cum le-o spune, si intr-adevar, alta viata!!!!!!! merge al naibii de finut acceleratia.

am verificat uleiul la 10 min. dupa ce am mers cu masina si tot jumate e pe joja; si culmea, astazi nu s-a mai aprins becul la ulei, dar nu se mai stinge becul de la airbag.

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos "deathrow" pentru ajutor.

multumita tie, astazi am reusit si eu sa curat clapeta si corpul de acceleratie, sau cum le-o spune, si intr-adevar, alta viata!!!!!!! merge al naibii de finut acceleratia.

am verificat uleiul la 10 min. dupa ce am mers cu masina si tot jumate e pe joja; si culmea, astazi nu s-a mai aprins becul la ulei, dar nu se mai stinge becul de la airbag.

128547[/snapback]

 

ma bucur ca ti-am fost dE ajutor. Intr-adevar problema cu pedala de acc era cel putin enervanta.

 

in legatura cu senzorul de abs, acesta intr-adevar s-ar putea sa-ti fie defect. in legatura cu senzorul de ulei, parerea mea e sa schimbi oringurile alea si apoi sa completezi uleiul pana aproape de limita superioara. daca tot se mai aprinde insEamna ca si senzorul ti-e dus. oricum oringurile trebuie schimbate.

 

salut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
are cineva idee cat costa senzorul de la ulei? mie numi pierde ulei insa cum am vazut ca scria lumea si mai sus , dupa ce pornesc se aprinde becul galben si apoi se stinge la ulei , am puso pe tester si apare o eroare ceva de genu " Semnal senzor nivel ulei - Intrerupere"
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.