Jump to content

Rescriere soft E 46


swsws

Recommended Posts

Am un E46,1999, 320I,Dublu Vanos,150CP.

Este cineva din Craiova care ma poate ajuta in legatura cu masina??

Am aflat de la vechiul proprietar "bisnitar" ca a umblat la softul masinii pentru a-i creste puterea inainte sa o vanda ,iar acum a inceput sa aiba probleme cred ca este din cauza debitmetrului de aer .

Dar vreau daca este cineva care sa sa ma poata ajuta in sensul ca sa imi zica daca este de vina debitmetrul de aer sau ceva sa intampalt la softul masinii.

La tester nu a iesit nimic si nu as mai vrea sa arunc cu banii aiurea pe la tot felul de amatori care se dau mari ingineri in ale testerelor.

Edited by swsws
Link to comment
Share on other sites

La tester nu a iesit nimic si nu as mai vrea sa arunc cu banii aiurea pe la tot felul de amatori care se dau mari ingineri in ale testerelor.

 

Cum se numeste testerul la care ai dus-o??Ce te asteptai sa iasa?? eroare sau ce???Daca tot vrei sa vezi daca a iesit ceva citeste versiunea soft de pe ecu(dme),si vezi daca poti... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu suntem asa bine pregatiti si nici nu te-am criticat, doar ne dam cu parerea si nu te costa nimic.. cat despre soft-ul masinii nu zic nimic si nici nu ma bag pentru ca nu stiu ce modificari are, si oricum ce e modificat probabil e f prost, fiind un motor atmo nu prea ai de unde sa-i dai performante in plus, daca se putea mai mult fii sigur ca-l facea producatorul asa..

 

ca si evolutie este cel mai avansat motor bmw 2.0l 110kW m52tub20 benzina, dupa asta a aparut 2.2 125kW

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nu suntem asa bine pregatiti, doar ne dam cu parerea.. cat despre soft-ul masinii nu zic nimic si nici nu ma bag pentru ca nu stiu ce modificari are, si oricum ce e modificat probabil e f prost, fiind un motor atmo nu prea ai de unde sa-i dai performante in plus, daca se putea mai mult fii sigur ca-l facea producatorul asa..

 

pai tocmai asta e....sa vezi intradevar daca e modificat ceva....sa stii de unde sa incepi....cu resoftarea inapoi sau cu reparatiile fizice

Link to comment
Share on other sites

Salut,severus_phantom am o intrebare pentru tine pentru ca esti cunoscator, o stiu bine, de ce INPA nu intra pe modelul 325td la modulul motor, de fapt nici DIS nu-l vede, schimbat ECU cumva?

 

sal Florinkim ;poti sa-mi dai mai multe detalii? an fabricatie si mai ales ce interfata folosesti?

Link to comment
Share on other sites

Interfata este de la Motorcod, masina este fabricata in 96, 325td fara intercoler, nu mai stiu exact seria caroseriei, motorul care l-am gasit la INPA a fost M51 era singurul DDE care il are INPA la engin pentru modelul asta e36

 

nu e buna interfata,ai nevoie de interfata ads pt. modelul tau....

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu este masina mea, nu ii functiona abs si un mecanic priceput, ii spusese sa schimbe pompa, si m-am enervat cand imi povestea tipul, aveam laptopul la mine, si am intrat in modulul abs/asc, am activat pompa - stupoare functiona, am activat rotile functiona mai putin dreapta fata, iar la RED erori datea eroare necunoscuta, merci frate de raspuns
Link to comment
Share on other sites

Ok, nu este masina mea, nu ii functiona abs si un mecanic priceput, ii spusese sa schimbe pompa, si m-am enervat cand imi povestea tipul, aveam laptopul la mine, si am intrat in modulul abs/asc, am activat pompa - stupoare functiona, am activat rotile functiona mai putin dreapta fata, iar la RED erori datea eroare necunoscuta, merci frate de raspuns

 

pe abs merge interfata de inpa pe usb dar pe motor niciodata.....doar daca e de la 6 cilindri in sus....

 

sa fi iubit :twoup:

Link to comment
Share on other sites

distributie variabila..

adica vvti ?un fel de variable valve timing ? :twoup:

 

exact, 'dublu' vvti, face exact acelasi lucru variaza continuu defazarea axelor cu came, numai ca solutia constructiva este putin diferita.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

exact, 'dublu' vvti, face exact acelasi lucru variaza continuu defazarea axelor cu came, numai ca solutia constructiva este putin diferita.

 

Pai cred ca este diferita rau de tot deoarece au pus VVT impreuna cu Vanos. :twoup:

 

!?

esti sigur?

sa nu incurcam valvetronic, VTEC, MIVEC... cu vvti, vanos.., primele ajusteaza inaltimea de deschidere a supapei, cele din urma defazarea axelor cu came. combinatii intre cele 2 grupuri exista dar nu vvti cu vanos, ar face acelasi lucru :) ,nu?

Link to comment
Share on other sites

!?

esti sigur?

sa nu incurcam valvetronic, VTEC, MIVEC... cu vvti, vanos.., primele ajusteaza inaltimea de deschidere a supapei, cele din urma defazarea axelor cu came. combinatii intre cele 2 grupuri exista dar nu vvti cu vanos, ar face acelasi lucru :twoup: ,nu?

 

Nu stiu ce este MIVEC si VVTI, banuiesc ca VTEC este ceva de la Honda, Opel,...nu stiu sigur, deci banuiesc ca ai dreptate, eu ma refeream la BMW-uri.

Link to comment
Share on other sites

adica, bravo ca ai rezolvat problema, si multumim ca ne-ai impartasit si rezolvarea, de obicei cei ce-si rezolva problemele pe aici nu se mai intorc sa spuna si cum au rezolvat.

 

p.s. ai vazut ca nu suntem asa buni meseriasi pana la urma :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.