Jump to content

probleme cu pompa de injectie ?


Recommended Posts

Incep un nou topic legat de simptomatologia masinii mele.

 

La inceput masina pornea bine la rece, pornea bine la cald. Pornea mai greu intre temperaturi... adica cand nu era 100 % rece. Mi s-a parut ca face problema asta mai frecvent cand masina e in panta.

 

ACUM masina nu mai porneste deloc la rece.

 

Daca o tractez, porneste in 10 metri. ( o las in treapta a 2 a si o ia imediat ).

Am verificat :

- injectoare

- pompa de motorina din rezervor

- furtune de motorina ( pe care le-am si schimbat )

- bujii ( pe care le=am schimbat si am pus noi )

 

Am constatat :

- aer in furtunul de motorina care duce in pompa de injectie ( furtun pe care l-am schimbat si am pus o valva de sens sa nu se mai intoarca motorina din pompa )

- in rest NIMIC : nicio eroare pe tester, nicio alta simptomatologie

 

Precizez ca masina trage perfect, se infige, nu scoate fum, toarce motorul frumos.

 

Mi s-a zis ca e pompa de injectie ( aia de 1500 de euro ).

Are altcineva alte pareri ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am vorbit cu un " pompangiu " mare din timisoara, care mi-a spus ca sunt slabe sanse sa fie pompa de injectie... ptr ca simptomatologia ar trebuie sa fie exact inversa : sa porneasca usor la rece si sa porneasca greu la cald.... dar nu exclude totusi acest lucru.

 

mi-a sugerat ca ar mai putea fi : compresia motor .

 

are cineva idee cum se comporta un motor care n-are compresie ?

 

furtunele de retur le-ai schimbat ? sunt acoperite sau le poti vedea ? sunt umede ? le-as schimba si as pune si o bucata transparenta unde intra in returul pompei.

 

nu, furtunele alea de retur nu mi-a zis nimeni nimic de ele... nici nu stiu ce sunt.. si crede-ma ca am fost la destui :twoup:

 

care`i faza cu ele ?

Link to comment
Share on other sites

am vorbit cu un " pompangiu " mare din timisoara, care mi-a spus ca sunt slabe sanse sa fie pompa de injectie... ptr ca simptomatologia ar trebuie sa fie exact inversa : sa porneasca usor la rece si sa porneasca greu la cald.... dar nu exclude totusi acest lucru.

 

mi-a sugerat ca ar mai putea fi : compresia motor .

 

are cineva idee cum se comporta un motor care n-are compresie ?

 

furtunele de retur le-ai schimbat ? sunt acoperite sau le poti vedea ? sunt umede ? le-as schimba si as pune si o bucata transparenta unde intra in returul pompei.

 

nu, furtunele alea de retur nu mi-a zis nimeni nimic de ele... nici nu stiu ce sunt.. si crede-ma ca am fost la destui :twoup:

 

care`i faza cu ele ?

intre injectoare sunt niste furtune care colecteaza excesul de motorina.. apoi de la ultimul injector furtunul se duce spre pompa de injectie de unde mai colecteaza motorina in exces din pompa si apoi intr-o teava de motorina care se duce inapoi in rezervor... daca pe undeva e vre-o fisura prin care curge motorina sau intra aer...

Link to comment
Share on other sites

de motor nu sunt sigur insa din semnatura si din ce a mai zis are 320 fara face lift 136 cp. Mai mult ca sigur are VP 44 popma de injectie. Apropos, aceeasi problema o am si eu la masina mea: 318d FL 2001 E46. De un an mi s-a schimbat partea electronica a popmpei de injectie. Orice ajutor este binevenit!!! Ms frumos.
Link to comment
Share on other sites

Cap hidraulic.... un electromotor invarte cu max 300 de ture cand tragi o masina sigur ai peste 300 de ture

 

 

ok .. tu zici ca e capul hidraulic al pompei .. DAR tot tu ( si altii ) imi zic ca daca ar fi ala, ar trebui sa faca figuri la cald. Mie la cald imi functioneaza perfect.

Daca sta masina o ora imi merge ... si daca se raceste nu mai functioneaza.

 

mi-e sa nu fie compresia motorului ..dar si asta functioneaza perfect dupa ce porneste.. fuge, trage, fara fum, etc etc.

Link to comment
Share on other sites

Cap hidraulic.... un electromotor invarte cu max 300 de ture cand tragi o masina sigur ai peste 300 de ture

 

capul hidraulic primeste motorina la o presiune joasa din corpul pompei si o ridica in presiune, nu are functie de alimentare cu motorina, fie e o pompa de primul tip care are are pompa de alimentare incorporata, fie e electronica si are pompa de alimentare externa electrica.

 

andrei-doc - tu verifica furtunele de retur daca-s umede sau se vad vechi, costa prea putin sa le schimbi, daca ai de unde, pune un segment de furtun transparent intre ultimul injector si iesirea de retur a pompei. te uiti pe el dimineata daca are aer.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Andrei nu spun ca e pompa acolo te duce gandul cea ce ti se intampla tie.Diagnoza nu inseamna numa coduri de defect valoriile reale in cazul tau sunt f inportante.

Ok Scoate mufa din sonda de temperatura Apa si incearca sa o pornesti la rece Si esti sigur ca nu dezamorseaza?

tu de unde esti ? vad ca faci diagnoza.

 

am vorbit si eu cu cineva din timisoara si mi-a zis ca imi ia 4 milioane jumate ptr o diagnoza : adica-mi testeaza compresia motorului si pompa.

 

problema e ca m-am saturat sa merg la toti creierii prin timisoara .. care se lauda toti ca imi gasesc ce are masina ..si plec de la ei la fel cum am venit ..doar cu bani multi dati si timp pierdut. am facut nu stiu cate diagnoze .. si multi n-au stiut decat sa puna testerul pe masina.

 

eram 99 % convins ca e pompa, dupa ce un pompangiu mi-a zis ca aia nu face asa.....

Link to comment
Share on other sites

nu-i de la cap. am crezut ca nu mi-ai citit postarile. garantat ai aer la pornirile astea.

1 , pune un furtun transparent la furtunul de la retur inj la retur pompa si sa vedem ce ai acolo.

2 , umede furtunasele mici sau inj umede pe afara ?

3 , schimbi toate furtunasele si pui si p cel transparent si sa vedem ce diferente apar.

4 , daca ai ghinion si n-a luat aer pe la retururi, treb vazut fie semeringul de la ax, fie pe la capace.

daca ai motorul curat ar trb sa se vada daca da motorina p undeva.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

CLAUDIU TURATU, la avans ma gandeam si eu, daca pompa de injectie a luat aer, nu se mai face presiunea de motorina corespunzatoare pt a regla avansul dinamic la pornire...din ce stiu, acest tip de pompa isi regleaza avansul dinamic prin presiunea de motorina...fumul alb stiu ca e de la avans mic...

 

Andrei, la prima pornire, incearca sa ti mai mult contactul pus...30-40s, apoi ia-l si pune-l din nou 5-6 si da-i la automat; ar trebui sa o ia daca a avut aer in instalatie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.