Jump to content

alegere bmw 320 d


mitre

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da.. 1,6=1796cmc

Ai rabdare si mai strange niste bani,ca nu se termina bmw-urile in D! :twoup:

Da dar vine Chioru cu noile taxe si ne rupe. Plus ca am dat mercedesul si am de mers afara din tara din decembrie. Si Ticoul lui nevasta o fi elexcelent la oras dar afara ....

Edited by mitre
Link to comment
Share on other sites

Nu l inteleg pe colegu cu MB. Vrea sa dea putin pe masina si vrea sa tina si cu casa...era o vorba... sincer vorbind acum la bani putini nu exista masini bune, ci numai daca gasesti un amic,vecin,ruda sa ti dea o masina nemasluita sa stii istoricul ei. Eu, de exemplu, e din 2002, are aproape 9 ani , am dat aproape 14 000e pe ea acum 3 ani, nu mi pare rau dar au fost piese schimbate, dar sa vrei sa iei masina la 4000e ar trebui sa mergi in spate cu auto de tractare...
Link to comment
Share on other sites

Nu l inteleg pe colegu cu MB. Vrea sa dea putin pe masina si vrea sa tina si cu casa...era o vorba... sincer vorbind acum la bani putini nu exista masini bune, ci numai daca gasesti un amic,vecin,ruda sa ti dea o masina nemasluita sa stii istoricul ei. Eu, de exemplu, e din 2002, are aproape 9 ani , am dat aproape 14 000e pe ea acum 3 ani, nu mi pare rau dar au fost piese schimbate, dar sa vrei sa iei masina la 4000e ar trebui sa mergi in spate cu auto de tractare...

dar e si f frumoasa! sa ai noroc de ea!

Link to comment
Share on other sites

serban78

Nu intotdeauna ceva ieftin este de evitat. Ca si tine acum 3 ani am luat acest 320dA sa il vand aici la mine in Spania. A fost aproape cel mai ieftin de pe mobile.de !

Am avut 3 luni probleme cu inmatricularea si apoi a aparut criza in vara lui 2008. SI...am ramas cu el. Nu din cauza ca ies in pierdere ci din cauza ca are atatea optionale incat nu vreau sa il fac cadou. Prefer sa il dezmembrez :twoup: ... glumesc

 

Mai am de spus ca in 3 ani am schimbat doar un rulment pe spate. Nici o bucsa sau un pivot sau orice altceva. Cred ca am peste 60.000km in astia 3 ani. Cutia e perfecta, motorul la fel...:)

Link to comment
Share on other sites

serban78

Nu intotdeauna ceva ieftin este de evitat. Ca si tine acum 3 ani am luat acest 320dA sa il vand aici la mine in Spania. A fost aproape cel mai ieftin de pe mobile.de !

Am avut 3 luni probleme cu inmatricularea si apoi a aparut criza in vara lui 2008. SI...am ramas cu el. Nu din cauza ca ies in pierdere ci din cauza ca are atatea optionale incat nu vreau sa il fac cadou. Prefer sa il dezmembrez :twoup: ... glumesc

 

Mai am de spus ca in 3 ani am schimbat doar un rulment pe spate. Nici o bucsa sau un pivot sau orice altceva. Cred ca am peste 60.000km in astia 3 ani. Cutia e perfecta, motorul la fel...:)

Corect. Doar tre sa deschizi bine ochii.

Link to comment
Share on other sites

Adica? Pica cate ceva sau ce se intampla? Eu am avut MB si daca nu era cilindreea mare nu il dadeam. Era foarte robusta. Nu a picat in 4 ani nimic. Bine am facut doar vreo 40000 km.

 

La o masina premium piesele sunt mai scumpe decat la una non-premium. Adica daca tu ai avut nororc si nu s-a stricat nimic la MB nu inseamna ca daca se strica ceva te costa cat costa piesa respectiva la vw sau opel. Te costa de 2-3 ori mai mult.

O masina premium nu inseamna cheltuieli mai mici asa cum insinuezi. (fie ca se numeste mb bmw sau audi)

 

Vezi ca bmw-ul are motoare mai putin fiabile (cele de mercedes sunt cele mai fiabile - din acest motiv au capacitati mari si putere mica) si articulatii iar mai putin fiabile.

In 40.000 la bmw destul de sigur o sa schimbi ceva pe la articulatii. In rest cum iti e norocul.

 

Eu am trecut de 2 ani si 20.000 km si am deja un pic de joc in caseta de directie. (una din bolile seriei 3).

 

Mai am de spus ca in 3 ani am schimbat doar un rulment pe spate. Nici o bucsa sau un pivot sau orice altceva. Cred ca am peste 60.000km in astia 3 ani. Cutia e perfecta, motorul la fel...:twoup:

 

Stiu si eu drumurile din spania si nu prea au multe in comun cu cele din romania.

 

In germania cu un renault mergi 150.000 lejer fara sa schimbi nimic la articulatii daca cumperi masina de noua. Un vw tine 200.000 km.

In romania sunt cu totul alte cote. Abia daca faci cu un vw 70.000 km fara sa schimbi nimic.

Link to comment
Share on other sites

Adica? Pica cate ceva sau ce se intampla? Eu am avut MB si daca nu era cilindreea mare nu il dadeam. Era foarte robusta. Nu a picat in 4 ani nimic. Bine am facut doar vreo 40000 km.

 

La o masina premium piesele sunt mai scumpe decat la una non-premium. Adica daca tu ai avut nororc si nu s-a stricat nimic la MB nu inseamna ca daca se strica ceva te costa cat costa piesa respectiva la vw sau opel. Te costa de 2-3 ori mai mult.

O masina premium nu inseamna cheltuieli mai mici asa cum insinuezi. (fie ca se numeste mb bmw sau audi)

 

Vezi ca bmw-ul are motoare mai putin fiabile (cele de mercedes sunt cele mai fiabile - din acest motiv au capacitati mari si putere mica) si articulatii iar mai putin fiabile.

In 40.000 la bmw destul de sigur o sa schimbi ceva pe la articulatii. In rest cum iti e norocul.

 

Eu am trecut de 2 ani si 20.000 km si am deja un pic de joc in caseta de directie. (una din bolile seriei 3).

 

Mai am de spus ca in 3 ani am schimbat doar un rulment pe spate. Nici o bucsa sau un pivot sau orice altceva. Cred ca am peste 60.000km in astia 3 ani. Cutia e perfecta, motorul la fel...:twoup:

 

Stiu si eu drumurile din spania si nu prea au multe in comun cu cele din romania.

 

In germania cu un renault mergi 150.000 lejer fara sa schimbi nimic la articulatii daca cumperi masina de noua. Un vw tine 200.000 km.

In romania sunt cu totul alte cote. Abia daca faci cu un vw 70.000 km fara sa schimbi nimic.

 

 

cred ca este cel mai bun raspuns pana acum. nimeni nu a vrut sa spuna ca de fapt masinile sunt mai slabute ca in trecut. se pare insa ca toate sunt mai slabe nu numai bmw. am mai facut rost de ceva bani. as merge pana la 5500 - 6000 cu toate taxele sau mai bine sa ma uit la ceva mai nou din gama opel, vw?

Link to comment
Share on other sites

Pai trebuie sa le pui pe clase si pe fiecare apoi pe cate o categorie :twoup: Toate astea in functie de dimensiuni-consum-combustibil-vechime-marca

 

Daca vrei BMW si ai copii...cauta un seria 5 sau 3 touring !

Daca faci multi km pe an cauta un diesel. Se spune ca merita daca faci peste 30.000km / an

Daca vrei CP ia > 320i

 

 

Depinde si ce optionale vrei ! Cotiera, xenoane, PDC sau o maneta BC poti sa cumperi si dupa achizitie.

Garda la sol e suficienta la orice BMW cu suspensia standard.

 

Poti sa te urci si intr-un Mondeo sau intr-o Laguna sau A4 ! Poti sa incerci. Fiecare are ceva bun de oferit !

Link to comment
Share on other sites

Pai daca design'ul este atat de important nu stiu ce mai pot zice eu cel putin :twoup:

 

Audi papa ulei ? Poate !

Mondeo sta la fel de bine la dinamica ca si un seria 3 !

 

BMW are si el bubele lui. Cred ca deja te-ai documentat. Turbo si caseta directie sunt cele mai frecvente dintre cele mai costisitoare. Poate si elementele de directie si suspensie cad mai repede decat la alte marci.

 

D.p.d.v. al sportivitatii...BMW ofera in principiu mai mult decat restul ! In plus e si mai custom'izabil :)

Poate la Audi gasesti un bord mai interesant, mai iluminat, mai multe butoane, etc.

Depinde de tine si doar de tine !!!

Link to comment
Share on other sites

nimeni nu a vrut sa spuna ca de fapt masinile sunt mai slabute ca in trecut. se pare insa ca toate sunt mai slabe nu numai bmw.

 

Nu a spus nimeni pentru ca nu asta era intrebarea. Evident ca sunt mai slabe. Eu stiu persoane care au trecut de 1.000.000 km cu MB modele mai vechi. La capitolul motoare si unele din modelele noi tin la fel - dar la altele nu mai tin nici pe sfert (e si mult mai multa electronica, tehnologie, confort etc)

 

Vezi si videoclipul din emisiunea fifth gear:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=7921979181585433835#

 

Iar la Audi am inteles ca ...... trebuie completat uleiul mereu??!!

 

Chiar mereu nu; odata la 2.000 de km :twoup:

 

Glumesc acum - de regula se completeaza 1 l - 1,5l la 15.000 km (daca schimbi mai des si mai putin).

Cam asta este regula la TDI PD; Se poate si mai rar - se poate si mai des.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.