Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

alegere bmw 320 d


mitre

Recommended Posts

Eu am zis asa cu aproximatie. Poti sa bagi 2 mii sau 7 mii, depinde de masina si cat de buna e.

 

Parerea mea este ca mai bine mai pui o mie-doua si iti iei la 6500-7000 euro o masina buna si ingrijita.

 

Incearca sa afli cat mai multe detalii despre masina si despre proprietar. Daca a trecut prin nu stiu cate maini, mai bine zici pas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am zis asa cu aproximatie. Poti sa bagi 2 mii sau 7 mii, depinde de masina si cat de buna e.

 

Parerea mea este ca mai bine mai pui o mie-doua si iti iei la 6500-7000 euro o masina buna si ingrijita.

 

Incearca sa afli cat mai multe detalii despre masina si despre proprietar. Daca a trecut prin nu stiu cate maini, mai bine zici pas.

 

Si cam ce ar putea costa inca 2 sau 7000 e?

Asa mai bine stau pana in primavara si iau ceva retras de la firmele de leasing ca o fi plin de ele. De fapt deja este plin.

Edited by mitre
Link to comment
Share on other sites

Colegul DJ Allexinno are dreptate o vrei cam ieftina ! Nu am zis ca nu sunt masini bune din 2000-2002 ! Trebuie sa iei in calcul ca in 2002 (din 2001 nu mai stiu luna spre finalul anului) se fabrica Facelift-ul si motoarele si caroseria sunt usor schimbate.

De fapt motoarele sunt radical schimbate (cele diesel de care te intereseaza), sunt common-rail.

5000 mi se pare exagerat sa bagi in ea, adica tre sa ai ghinion maxim.

Cateva preturi pe care sa le ai in vedere sunt (in caz de ghinion)

- ~250E reconditionare turbina (dar nu e musai), din punctul asta de vedere e preferabil un sofer care a mers mai agresiv decat subturat

- daca e cazul - duze de injectoare 350ron/bucata

- la C.R. filtru epurator se curata nu se schimba.

- brate inferioare fata - 5-600ron/bucata

- bucile bratelor sunt consumabile - 270ron perechea (cate una pe fiecare parte)

Nu am schimbat turbina si am schimbat doar un brat si bucile in 25kkm dar am dat 9500 (in 2009) pe masina din 2004

 

La 5000, e46 cred ca doar benzina motor mic si inainte de 2000 gasesti bun.

Nu te supara pe noi, dar asta e adevarul iar la MB lucruile nu stau cu mult mai roz pt anii astia.

Link to comment
Share on other sites

vandut acum o luna 320d,2003.12,destul de chelios,fara pb,fara bube ascunse cu 6600e,masina m-a costat in 2007 peste 14k euro

 

piese/consumabile ce trebuiau schimbate:

-filtru epurator

-discuri fata

-baterie

 

deci o masina practic din 2004 a costat 6600. o baterie face cam 300 ron, restul nu stiu dar banuiesc ca nu sunt de carbon discurile si filtrul respectiv nu poate fi extrem de scump. deci inca sa zicem vreo 400 3 cu manopera. Deci in total 7000. Atunci cum poate o masina cu 4ANI mai batrana sa fie mai scumpa? Eu zic ca exagerati. Oricum eu o sa caut si va tin la curent. Merci de pareri.

 

Colegul DJ Allexinno are dreptate o vrei cam ieftina ! Nu am zis ca nu sunt masini bune din 2000-2002 ! Trebuie sa iei in calcul ca in 2002 (din 2001 nu mai stiu luna spre finalul anului) se fabrica Facelift-ul si motoarele si caroseria sunt usor schimbate.

De fapt motoarele sunt radical schimbate (cele diesel de care te intereseaza), sunt common-rail.

5000 mi se pare exagerat sa bagi in ea, adica tre sa ai ghinion maxim.

Cateva preturi pe care sa le ai in vedere sunt (in caz de ghinion)

- ~250E reconditionare turbina (dar nu e musai), din punctul asta de vedere e preferabil un sofer care a mers mai agresiv decat subturat

- daca e cazul - duze de injectoare 350ron/bucata

- la C.R. filtru epurator se curata nu se schimba.

- brate inferioare fata - 5-600ron/bucata

- bucile bratelor sunt consumabile - 270ron perechea (cate una pe fiecare parte)

Nu am schimbat turbina si am schimbat doar un brat si bucile in 25kkm dar am dat 9500 (in 2009) pe masina din 2004

 

La 5000, e46 cred ca doar benzina motor mic si inainte de 2000 gasesti bun.

Nu te supara pe noi, dar asta e adevarul iar la MB lucruile nu stau cu mult mai roz pt anii astia.

 

Probabil ca masinile au devenit mai ... consumabile. Eu am avut MB peste 4 ani si nu a picat decat cutia (automata) dar o luasem defecta asa ca ma asteptam. Eu as vrea tot MB dar nu prea au motoare sub 2000 si sunt si mult mai scumpe asa ca BMW este urmatoarea optiune. Sper sa gasesc ce caut chiar daca ma descurajati. Am si ceva prieteni afara si as putea sa ii rog sa caute ei la proprietar direct. Am si alti cunoscuti care aduc masini si au zis sa ma duc cu ei ca nu ma costa nimic si sa caut ca poate gasesc asa ca am sperante.

Link to comment
Share on other sites

vandut acum o luna 320d,2003.12,destul de chelios,fara pb,fara bube ascunse cu 6600e,masina m-a costat in 2007 peste 14k euro

 

piese/consumabile ce trebuiau schimbate:

-filtru epurator

-discuri fata

-baterie

 

deci o masina practic din 2004 a costat 6600. o baterie face cam 300 ron, restul nu stiu dar banuiesc ca nu sunt de carbon discurile si filtrul respectiv nu poate fi extrem de scump. deci inca sa zicem vreo 400 3 cu manopera. Deci in total 7000. Atunci cum poate o masina cu 4ANI mai batrana sa fie mai scumpa? Eu zic ca exagerati. Oricum eu o sa caut si va tin la curent. Merci de pareri.

 

 

acum 10-12luni am mai pus-o la vanzare cu 8800 sau 84-8500e,nu mai tin minte,de 3 ori pe autovit,deci 45 zile nu am primit nici o oferta,atunci am zis ca o mai tin;acum 3sapt am pus-o cu 7300e,intr-o zi am primit si 5 oferte de cash,pana la urma pretul de vanzare a fost 6600e,iar cine a luat-o nu are cine sti ce bani sa bage in ea,articulatia o schimbasem eu (in jur de 400e,poate 450e),el mai baga max 300e

 

practi un 320d 6+1,2003.12,unic prop in ro,stare impecaila pot spune,a fost 6600e,ma rog 4200e+100mil

Link to comment
Share on other sites

cred ca si 520 din aceiasi ani cu motor de 2000 ar merge.

Eu te sfatuiesc sa faci un drive test cu un 520 din per 2000-2002 si cred ca ai sa te razgandesti.Masina e prea mare si motorul(sau mai bine zis puterea motorului e prea mica).

 

Am mai auzt asta si eu. merci.

Link to comment
Share on other sites

520d poate ii maxim cu 100 kg mai greu ca si 320d

Eu zic sa mergi cu cele 2 modele si ai sa vezi diferenta.La 320 ridici ambreiajul si pleaca de pe loc fara sa turezi in schimb la 520 iti moare imediat motoru.Nu de putine ori era sa fac accident cu 520 din cauza ca nu avea sprintul ca cel de la 320.Le-am avut pe anadoua in aceiasi perioada.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand e46 320i (nu ca-mi fac reclama ascunsa la vanzare) dar mi se pare o investitie buna.. Impozitul nu este foarte mare la motorul de 2.2 in jur de 800 de lei platesc eu, iar pana acum fiind aproape de implinirea celor 200k km afara de bucsi si schimbatul uleiului nu i-am schimbat nimic. (infrumusetarea exterioara nu se pune).

Nu stiu de ce lumea prefera dieselul asta asa de mult in Romania, eu locuiesc jumatate de an aici, jumatate in Suedia, unde majoritatea masinilor sunt benzinare iar oamenii aia fac zeci de km zilnic, altii chiar sute, si tot benzinare folosesc.

Nu am avut diesel pana acum insa am avut la lucru timp de o luna la dispozitie doua A4 unul 1.8T si un 2.0 Diesel, sper tare mult ca 320d sa nu fie precum diesel-ul de la audi :)

Urmatoarea masina sigur va fi tot pe benzina, sunetul este grandios :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles gresit!

Sansele sa gasesti un bmw bun, vechi de 10 ani, sunt foare mari!

Cu bugetul tau de 4k euro, sa gasesti un bmw bun, din 2000 sau mai recent, sansele sunt foarte mici.

Edit:

Cand am dat "add reply", ultimul post era al initiatorului topicului. Dupa ce mi-a aparut postul, am vazut ca, de fapt, mai erau si alte reply-uri..

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles gresit!

Sansele sa gasesti un bmw bun, vechi de 10 ani, sunt foare mari!

Cu bugetul tau de 4k euro, sa gasesti un bmw bun, din 2000 sau mai recent, sansele sunt foarte mici.

 

 

Pai nu suntem in 2010 la sfarsit? asta face 10 ani la masini din 2000. Chiar asa mare sa fie diferenta intre una de 10 ani si una de 11?

Link to comment
Share on other sites

Eu iti recomand e46 320i (nu ca-mi fac reclama ascunsa la vanzare) dar mi se pare o investitie buna.. Impozitul nu este foarte mare la motorul de 2.2 in jur de 800 de lei platesc eu, iar pana acum fiind aproape de implinirea celor 200k km afara de bucsi si schimbatul uleiului nu i-am schimbat nimic. (infrumusetarea exterioara nu se pune).

Nu stiu de ce lumea prefera dieselul asta asa de mult in Romania, eu locuiesc jumatate de an aici, jumatate in Suedia, unde majoritatea masinilor sunt benzinare iar oamenii aia fac zeci de km zilnic, altii chiar sute, si tot benzinare folosesc.

Nu am avut diesel pana acum insa am avut la lucru timp de o luna la dispozitie doua A4 unul 1.8T si un 2.0 Diesel, sper tare mult ca 320d sa nu fie precum diesel-ul de la audi :)

Urmatoarea masina sigur va fi tot pe benzina, sunetul este grandios :twoup:

 

care etse salariu mediu in suedia ?

 

care este temp medie pe timp de iarna ?

Link to comment
Share on other sites

acum ma uit si gasesc mai multe 320d din 1999. Este vreo diferenta majora fata de 2000-2002?

 

 

e diferenta mare intre 320d 136de cai 1998-2001, 320d 150cai(comon rail) 2001-2003 si 320d 150cai 2003-2005(care are piese pe la mecanica,turbina,ambreiaj,cutie de e90)...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pai la 8k/an cu o dif de 2-3l/100km inseamna pana in 200euro/an in favoarea diesel, deci foarte putin mai ales daca inclini din start spre benzina.

 

Ai facut bine ca ai dat o masina de 3000cc ca la cati km faci, dai mai mult pe impozit decat pe motorina. Exageraez dar cica o sa creasca iar asa ca s-ar putea sa fie adevarat in curand.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Pai la 8k/an cu o dif de 2-3l/100km inseamna pana in 200euro/an in favoarea diesel, deci foarte putin mai ales daca inclini din start spre benzina.

 

Ai facut bine ca ai dat o masina de 3000cc ca la cati km faci, dai mai mult pe impozit decat pe motorina. Exageraez dar cica o sa creasca iar asa ca s-ar putea sa fie adevarat in curand.

 

Am vazut modul de calcul al taxelor in unele tari EU. In functie de cilindree, tipul de combustibil si norma euro asa ca ma gandesc acum sa iau o norma cat mai mare, o cilindreee cat mai mica si preferabil benzina. Initial am optat pt diesel dar la benzina afara diferentele fata de diesel sunt relativ mici si cum in urmatori 2 ani am multe drumurii afara cred ca benzina ramane mai buna mai ales ca taxele sunt mai mici la motor mai mic si mai nou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.