Jump to content

Sfaturi achititionare seria 7


mmitrut

Recommended Posts

Salut tuturor, nu cunosc modelele BMW, am avut inainte un Mercedes si acum ma gandeam sa achizitionez un BMW seria 7, ma gandeam sa fie neaparat cu cutie automatica, combustibilul nu conteaza foarte mult, dar motorul sa nu depaseasca 4L. Sa zicem ca suma in care m-as putea invarti ar fi undeva la 4000, 5000 euro, masina sa nu fie inmatriculata. Am tot cautat, si caut si imagini, si tot felul de posibile probleme, caut pe site-uri gen mobile si autoscout. Ce tip de caroserie sa fie, nu le prea am. Oricum ma gandeam sa evit modelul despre care am auzit ca blocul motor este facut din Nikasil si care ar face fi cam problematic. Multumesc mult

post-36707-1287919378_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merita oare un 7-er de 4L cand ai maxim 5k euro ?

Nu cred ca esti contabilul meu ca sa imi stii intrarile si iesirile. Am avut si un Mercedes cu motor mare si benzinar si am putut sa il intretin, daca poti sa ma ajuti cu ce am scris acolo iti multumesc, daca nu incearca sa iti vezi de drum. Oricum iti multumesc mult ca esti interesat de situatia mea financiara

Link to comment
Share on other sites

nu gasesti seria 7 in stare buna in banii aia. un BMW e38 cat de cat bun, cu istoric de service e 8k, si ajunge lejer si la 13k. Motor sub 4 litri anii aia gasesti doar 730D si 735i care sa traga decent. MAi sunt si 725TDS si 728i, dar sunt cam puturoase, e o masina grea totusi.

Poate gasesti in banii aia, dar vei mai baga inca odata pe atat lejer daca vrei sa mergi cu ea. Chiar si mai mult.

Link to comment
Share on other sites

so mai deschis foarte multe topicuri pe tema asta :twoup:

iati ceva din 98 in sus si in caz ca sa strica sa fii pregatit sa scoti cv bani

 

o sa vezi daca iti cumperi ca sunt niste masini super usor de condus si foarte comfortabile :)

Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti in banii aia, dar vei mai baga inca odata pe atat lejer daca vrei sa mergi cu ea. Chiar si mai mult.

 

Exagerezi,preturile incep de la 2000e,un 5000 euro e chiar ok pentru una din 96-97,problema nu e achizitia problema e intretinerea,sunt totusi masini foarte vechi si foarte greu de intretinut,e normal sa coste putin.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

cunosc un 740il de vanzare; cred ca e pe acolo la bani, e fara facelift deci de prin '97. Da-mi un mp daca vrei sa-ti trimit nr. de tel.

 

REPET: NU CUNOSC MASINA SI NICI PROPRIETARUL; este parcata in fata blocului unui prieten si pe afara pare in regula (in ceea ce tine de aspect general: rugina, elemente lipsa/rupte.....)

Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti in banii aia, dar vei mai baga inca odata pe atat lejer daca vrei sa mergi cu ea. Chiar si mai mult.

 

Exagerezi,preturile incep de la 2000e,un 5000 euro e chiar ok pentru una din 96-97,problema nu e achizitia problema e intretinerea,sunt totusi masini foarte vechi si foarte greu de intretinut,e normal sa coste putin.

NU exagerez de loc. Daca are suspensie EDC, destul de raspandita la e38, o pereche de amortizoare sare de 2000 de euro bine, de fapt se duc binisor in 3k.

 

Am vazut 740i e38 la BMW premium selection, cu garantie si istoric complet de service intre 10 si 13k. Sunt doar cateva dar mai sunt. Alea zic eu ca sunt in stare buna si fara mari surprize.

Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti in banii aia, dar vei mai baga inca odata pe atat lejer daca vrei sa mergi cu ea. Chiar si mai mult.

 

Exagerezi,preturile incep de la 2000e,un 5000 euro e chiar ok pentru una din 96-97,problema nu e achizitia problema e intretinerea,sunt totusi masini foarte vechi si foarte greu de intretinut,e normal sa coste putin.

NU exagerez de loc. Daca are suspensie EDC, destul de raspandita la e38, o pereche de amortizoare sare de 2000 de euro bine, de fapt se duc binisor in 3k.

 

Am vazut 740i e38 la BMW premium selection, cu garantie si istoric complet de service intre 10 si 13k. Sunt doar cateva dar mai sunt. Alea zic eu ca sunt in stare buna si fara mari surprize.

 

Ce treaba au amortizoarele cu pretul de achizitie,omul nu discuta de intretinere,sau da corect se ia in discutie si asta,amortizoarele costa cam cat masina deci e o problema.Acuma nah bmw shit premium selection si alte destia mosulet 20 mii km tinuta in garaj toata viata depinde si ce vrea omu',daca o tine 1-2 ani si vrea sa o vanda pana gaseste el un pasionat care sa-i aprecieze bmw shit selection masina devine piesa de muzeu asta daca nu vrea sa o dea la pretul pietei.

 

El stie mai bine ce vrea,si unde vrea sa se situeze intre cele 2 extreme (cel mai scump\cel mai ieftin) \ (cea mai scumpa intretinere\cea mai ieftina) din postul lui eu nu vad ca ar vrea sa se situeze in extremele superioare,din contra.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

3175ron un amortizor pt model cu EDS

3422ron,far BOSH pt model cu xenon

 

Haha,daca tu ai da pe un far 34 mil e strict problema ta,daca cineva are seria 7 nu inseamna automat ca e si dus cu pluta.Plus ca in 96-97 m-am uitat eu acum,nu prea sunt multe cu optiunea EDC

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

Alex mi-ai dat niste raspunsuri destul de concrete, da, ma gandesc la o masina intre anii care am scris, sa o aduc din germania, austria...de unde de pe acolo. Nu ma intereseaza ce este in tara de nici o culoare. Am gasit niste chestii interesante pe net, deci caroseria este e38. Dar cumparand un e38 evit blocul motor facut din Nikasil?
Link to comment
Share on other sites

3175ron un amortizor pt model cu EDS

3422ron,far BOSH pt model cu xenon

 

Haha,daca tu ai da pe un far 34 mil e strict problema ta,daca cineva are seria 7 nu inseamna automat ca e si dus cu pluta.Plus ca in 96-97 m-am uitat eu acum,nu prea sunt multe cu optiunea EDC

 

 

sigur,cu farul o rezolvi de la dezmembrari,doar esti prorpietar de bemveu cu nr de BG,cu amortizorul mai putin,dar o iei fara EDC si e numai 680ron,de doua ori mai scump ca la un e46 facelift

 

ce mai masina ideala pt cineva cu 5000e buget maxim

 

o scoti nopatea ca ziua consuma

 

tu chiar crezi ca un e38 rupt in fund il tine 2 ani ?

Link to comment
Share on other sites

Incercati sa va abtinei de la comentarii fara rost, voiam ceva original, intrebam de modele, ce imi recomandati, ce modele sa evit, care ar putea fi eventualele probleme pe viitor, daca tot nu se gaseste asa ceva prefer si un seria 5. Daca ma puteti ajuta cu astfel de informatii va multumesc daca nu la fel, la revedere ca la colegul contabil si nu stiu eu. Stiu ca o sa consume mult am zis ca nu ma intereseaza foarte mult aspectul acesta, doar sa nu fie extrem de mare motorul, pana in 4000.
Link to comment
Share on other sites

nu ai nici o problema cu nikasilul la anii aia. Alex toata faza e ca masina e "neutilizabila" fara niste chestii de intretinere. Numai vorbesc de faptul ca un 7-tar neingrijit are 1 mil de probleme electrice care iti fac viata un comar si sunt extrem de greu de diagnosticat si costisitor de reparat. Pur si simplu nu te poti bucura de masina.

Ce cauti 740i sare binisor de 4l, are de fapt 4.4L, deci o sa te arda ceva la impozit.

Link to comment
Share on other sites

Incercati sa va abtinei de la comentarii fara rost, voiam ceva original, intrebam de modele, ce imi recomandati, ce modele sa evit, care ar putea fi eventualele probleme pe viitor, daca tot nu se gaseste asa ceva prefer si un seria 5. Daca ma puteti ajuta cu astfel de informatii va multumesc daca nu la fel, la revedere ca la colegul contabil si nu stiu eu. Stiu ca o sa consume mult am zis ca nu ma intereseaza foarte mult aspectul acesta, doar sa nu fie extrem de mare motorul, pana in 4000.

 

tu ii tragi cu a ta -colegul contabil,eu increc doar sa iti deschid ochii,un 7 er,mai exact un 740i este prea mult pt posibiltatile tale,lasa figurile pt mai tarziu,cand intr-adevar iti poti permite unul,mie mi se pare penibil sa iti iei 7er,adica limuzina suprema bmw dar cu numere BG,la fel de penibil mi se pare sa-i pui anvelpe sh,piese sh,GPL si sa mergi doar in weekend sau doar nopatea,un 740i consuma mult,sa nu crezi ca iti iei motor de 4.4 benzina,pe o balena si consuma 15%,asteapta-te in trafic sa depaseasca si 30%

 

sa nu crezi ca exista masina sh de 13-14ani,cu 250-300k km,poate si mai bine care sa te tina inca 2 ani fara investitii majore,chiar daca vb de bmw,gandeste-te si la revanzare;

 

si asa cu bugetul tau este destul de greu sa gasesti un e46 bun,dar un e38

 

masina pe care ti-o doresti tu este buna pt un colectionar,pt cineva care intr-adevar isi permite asa ceva si care o ia oricum ca a2a,a3a masina,nu pt cineva cu buget de 4,max 5k euro care o va folosi si la piata si la scos fete in oras si in vacanta si la liniute,etc etc;ia-ti masina pe care ti-o permiti !!!

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

7er,adica limuzina suprema bmw

 

Si E32 e tot 7-er si s-a dat pe 900 euro inmatriculat aici pe forum,ce vreau sa punctez e ca n-are treaba ca e seria 7 sau S class are treaba ca e o masina foarte veche care se intretine extrem de greu,insa intretinerea nu inseamna sa cumperi un far nou de la reprezentanta supraevaluat care costa enorm cand poti avea un far identic cu 150 euro,nu mi se pare de prost gust sa cumperi o aripa sau o capota sh de E38.

 

Nu inteleg ce tot o dai pe asta cu Bulgaria,tu ai da 7000 euro pe taxa de inmatriculare ? Eu nu cred,n-are relevanta un numar de inmatriculare,astia sunt prostii,uita-te pe forum ca e un seria 8 foarte frumos care e inmatriculat in bulgaria,mi se pare normal decat sa le dai hotilor astora 80 mil impozit.

 

Daca vorbim de E66 sau de F01 e alta treaba,cand vorbim de e38 de aproape 15 ani vechime se schimba situatia, daca iti iei unul la vreo 10 mii euro iti faci gaura de 4000 din start,plus ce mai bagi in el plus devalorizarea normala cand il dai peste 2 ani pierzi enorm,nu situ cati vor asta chiar daca au bani,sunt niste bani aruncati.Daca iti iei E38 sa il pastrezi macar 10 ani,sau sa il pastrezi 4 ever ca peste 10 ani mai valoreaza fix nimic,atunci se schimba situatia si merita cumparat si ingrijit exemplar cu foarte mult efort financiar.

Link to comment
Share on other sites

pentru ce sa iei un 7'tar cu 1 mil de optiuni din care merg jumate ? de se dau 5k pe o masina care merge din cand in cand ? Sa fac cu ea ce ? nimeni nu cumpara o masina Sh sa faca bai din revanzare, decat samsarii. MAi ales un seria 7. seria 7 nu e o masina necesara, e un moft. Mofturile sunt ok, nu am nimic cu ele, dar sa fim seriosi. Cine vede o masina ca pe investitie cred ca nu e sanatos la cap .. Eu inteleg sa iti iei orice masina si cum o intretii in conditiile in care sa zicem nu ai de ales. iti trebuie o masina sa iti faci treaba, si atunci iei ce iti pica sub mana cu ce bani ai.

masinile vechi de genul asta, daca sunt bine ingrijite nu cad sub un anume pret, nici daca mai trec 20 de ani.

Treaba lui ce face, sunt banii lui. Nu are decat sa faca ce vrea.

Oricum daca cauti una in banii astia, si o iei din Germania, macar zi vanzatorului ca nu o iei fara TUV, macar asa stii ca ajungi cu ea pe roti in Romania si nu ai nici probleme mecanice majore..

Link to comment
Share on other sites

omul a cerut niste sfaturi concrete

 

 

daca mergi pe E38 ai grija la urmatoarele:

 

1. in caz ca vrei 740i, exista 2 variante de motorizare, deci uita-te bine sa aiba cilindreea de 4398cmc (4.4l).

 

cel de 3982cmc (4l) are cilindrii imbracati in nikasil si e de preferat sa-l ocolesti, desi majoritatea au fost reparate pe garantie de dealeri si teoretic nu ar mai fi probleme

 

la fel, 730i are aceeasi problema, fiind acelasi tip de motor (M60)

 

728i, aceeasi problema (M52)

 

735i NU a intampinat aceasta problema. (M62)

 

750i NU a avut problema asta. (M73)

 

incepand din 1999, motoarele au fost updatate si problema Nikasil nu a mai fost de actualitate. repet, cele care umbla acum pe strazi, din anii de inceput, aproape sigur nu mai au probleme legate de Nikasil. Plus ca nu mai exista concetratii mari de sulf in benzina.

 

 

2. e de preferat sa nu aiba ca optional EDC (ce este EDC?), deoarece in caz ca se strica ceva pe acolo, costa de te rupe

 

3. mai bine o cutie manuala decat auto/steptronic, mai usor si mai ieftin de reparat.

 

4. daca te hotarasti la motorul de 4.4l, cauta fara Vanos daca se poate.

 

5. daca vrei motorizare cu litraj mare si nu te ingrijoreaza taxele, mergi pe 750i V12. este un motor impresionant, foarte robust si cu International Engine of the Year Award, acordat in '99.

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

7er,adica limuzina suprema bmw

 

Si E32 e tot 7-er si s-a dat pe 900 euro inmatriculat aici pe forum,ce vreau sa punctez e ca n-are treaba ca e seria 7 sau S class are treaba ca e o masina foarte veche care se intretine extrem de greu,insa intretinerea nu inseamna sa cumperi un far nou de la reprezentanta supraevaluat care costa enorm cand poti avea un far identic cu 150 euro,nu mi se pare de prost gust sa cumperi o aripa sau o capota sh de E38.

 

Nu inteleg ce tot o dai pe asta cu Bulgaria,tu ai da 7000 euro pe taxa de inmatriculare ? Eu nu cred,n-are relevanta un numar de inmatriculare,astia sunt prostii,uita-te pe forum ca e un seria 8 foarte frumos care e inmatriculat in bulgaria,mi se pare normal decat sa le dai hotilor astora 80 mil impozit.

 

Daca vorbim de E66 sau de F01 e alta treaba,cand vorbim de e38 de aproape 15 ani vechime se schimba situatia, daca iti iei unul la vreo 10 mii euro iti faci gaura de 4000 din start,plus ce mai bagi in el plus devalorizarea normala cand il dai peste 2 ani pierzi enorm,nu situ cati vor asta chiar daca au bani,sunt niste bani aruncati.Daca iti iei E38 sa il pastrezi macar 10 ani,sau sa il pastrezi 4 ever ca peste 10 ani mai valoreaza fix nimic,atunci se schimba situatia si merita cumparat si ingrijit exemplar cu foarte mult efort financiar.

 

pretul de mai sus la far,este de la un magazin de piese auto,nu bavaria,magazin cu preturi f bune in genereal -este bosh ;la bavaria probabil e cel putin dublu

 

tocmai asta e si ideea,vrei e38 inseamna ca o iei ca sa iti satisfaci un moft,o iei pt ca esti colectionar si iti permiti sa pastrezi e38-ul chiar si 30ani,o iei ca a3a,a5a masina,nu pt uz zilnic,nu cu gandul de a o vinde peste 1-2 ani;

 

l daca s-ar gandi toti la revanzare nu s-ar mai cumpara masini noi,toti si-ar lua sh-uri ieftine de 1000 cel mult 2000e,caci masina cu cat e mai noua si mai scumpa cu atat se devalorizeaza mai repede si iti dau doar un exemplu,un x5 care in 2001 a costat 60-70k euro,acum ai ocazia sa-l iei si cu mai putin de 10k euro

 

ideea cu Bg o sustin,e penibil sa iti iei bmw si sa il inmatriculezi peste dunare;ai bani de bemve ai bani sa iti platesti si taxele,vrei fite,motoare v8-v10 deja inseamna ca banii nu mai conteaza

 

dar cand ai maxim 5k euro,probabil si aia stransi pe parcursul mai multor luni sau nu zic ani,cum dracu' sa iti permiti un v8 de 4400cm,benzina,ca sa faci macar 1000km in regim urban ai nevoie de cel putin 12-1400ron

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Incercati sa va abtinei de la comentarii fara rost, voiam ceva original, intrebam de modele, ce imi recomandati, ce modele sa evit, care ar putea fi eventualele probleme pe viitor, daca tot nu se gaseste asa ceva prefer si un seria 5. Daca ma puteti ajuta cu astfel de informatii va multumesc daca nu la fel, la revedere ca la colegul contabil si nu stiu eu. Stiu ca o sa consume mult am zis ca nu ma intereseaza foarte mult aspectul acesta, doar sa nu fie extrem de mare motorul, pana in 4000.

 

tu ii tragi cu a ta -colegul contabil,eu increc doar sa iti deschid ochii,un 7 er,mai exact un 740i este prea mult pt posibiltatile tale,lasa figurile pt mai tarziu,cand intr-adevar iti poti permite unul,mie mi se pare penibil sa iti iei 7er,adica limuzina suprema bmw dar cu numere BG,la fel de penibil mi se pare sa-i pui anvelpe sh,piese sh,GPL si sa mergi doar in weekend sau doar nopatea,un 740i consuma mult,sa nu crezi ca iti iei motor de 4.4 benzina,pe o balena si consuma 15%,asteapta-te in trafic sa depaseasca si 30%

 

sa nu crezi ca exista masina sh de 13-14ani,cu 250-300k km,poate si mai bine care sa te tina inca 2 ani fara investitii majore,chiar daca vb de bmw,gandeste-te si la revanzare;

 

si asa cu bugetul tau este destul de greu sa gasesti un e46 bun,dar un e38

 

masina pe care ti-o doresti tu este buna pt un colectionar,pt cineva care intr-adevar isi permite asa ceva si care o ia oricum ca a2a,a3a masina,nu pt cineva cu buget de 4,max 5k euro care o va folosi si la piata si la scos fete in oras si in vacanta si la liniute,etc etc;ia-ti masina pe care ti-o permiti !!!

Nu o sa iti explic de unde si ce fac ca sa am bani, este strict problema mea, imi iau ce masina vreau, fac ce vreau cu ei, nu consider ca ii arunc, o sa fie aruncati numai asa ca ma fraiereste unu cu o masina rea dar eu sper si cred ca in germania daca o sa caut putin o sa gasesc una originala si faina, si asa o sa o si las, nu ii cumpar nici tlescoapte nici faruri, numai in caz de nevoie. Si mai cred inca ceva, la cate posturi ai si timp pierdut pe net is convins ca nu m-ai putea ajuta f mult. Si te rog termina cu bulgaria aia a ta ca nu a zis nimeni ca o sa o inmatriculez in bulgaria, asta era spre linistea ta, si nu inteleg ce are daca o inmatriculezi pe BG, mi se pare o chestie foarte tare, eu stiu pe cineva care nu a platit radare fixe si amenzi pentru parcare in veci. Si taxele pe AN, TOATE erau undeva la 150 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Incercati sa va abtinei de la comentarii fara rost, voiam ceva original, intrebam de modele, ce imi recomandati, ce modele sa evit, care ar putea fi eventualele probleme pe viitor, daca tot nu se gaseste asa ceva prefer si un seria 5. Daca ma puteti ajuta cu astfel de informatii va multumesc daca nu la fel, la revedere ca la colegul contabil si nu stiu eu. Stiu ca o sa consume mult am zis ca nu ma intereseaza foarte mult aspectul acesta, doar sa nu fie extrem de mare motorul, pana in 4000.

 

ti-am recomandat. mai ai si alte intrebari legate de seria 7?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.