Jump to content

Sfaturi achititionare seria 7


mmitrut

Recommended Posts

Buna seara, oscilez in a achizitiona un bmw e38 730i sau 740i..citind mai sus am observat ca exista o problema cu blocul motor din nikasil la unele modele, as vrea sa-mi enumerati(cei in cunostinta de cauza) avantaje/dezavantare la modelele mai sus mentionate si care ar fi de preferat sa il cumpar, mentionez ca am un buget alocat de 8000euro si ca aceasta masina o sa fie "masina de weekend" si un hobby pentru bmw care nu a putut fi satisfacut decat acum, stiu dinainte ca este o masina veche care o sa inghita multi bani in intretinere si sunt constient si de consum asa ca va rog sa nu ma atentionati inutil.Datorita modului jignitor si defaimator in care este condusa aceasta tara refuz sa platesc orice fel de impozit/taxa/inmatriculare acestor hoti care de doua decenii ne subjuga si ne desconsidera. De aceea apelez la ajutorul vostru si va intreb ( pe cei in cunostinta de cauza) cat costa numere de zoll pe un an in germania+ asigurare la un asemenea motor si/sau 740i, si daca aceste numere se pot prelungi ulterior, daca am masina inmatriculata in alta tara fata de cea de referinta sunt obligat sa parasesc tara o data la 90 de zile? Nu ma intereseaza neaparat suma in sine cat procedura si cursul pe care trebuie sa-l urmez daca vreau sa fac asa ceva.

Va multumesc mult si imi cer scuze pentru off-topic, dar daca tot e vorba de e38 poate e cineva in cunostinta de cauza.

Edited by bmwlover
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoti care de doua decenii ne subjuga si ne desconsidera.

 

doar de 2 decenii?

 

vrei 7 si te consideri "subjugat"? :LMAO:

 

ideal e un 740i din anglia, inscris pe vatican! :poke:

 

la motorizarea aia, o asigurare in vest(-ul europei) e aproape cat o masina in romania.

complicat: acte de germania, bla bla bla. nu prea cred ca vreun amic stabilit in germania o sa iti faca asigurare pe numele tau.

Link to comment
Share on other sites

doar de 2 decenii?

 

vrei 7 si te consideri "subjugat"? :LMAO:

 

ideal e un 740i din anglia, inscris pe vatican! :poke:

 

la motorizarea aia, o asigurare in vest(-ul europei) e aproape cat o masina in romania.

complicat: acte de germania, bla bla bla. nu prea cred ca vreun amic stabilit in germania o sa iti faca asigurare pe numele tau.

 

 

vrei 7 si te consideri "subjugat"? :LMAO:

 

ce legatura are una cu alta? ma consider subjugat pentru ca statul roman nu ne ofera nimic si ne ia totul. dupa cum ai binevoit sa citesti am facut referire la numerele de zoll care au valabiltate 12 luni(numere provizorii de altfel pentru care nu ai nevoie de resedinta in statul de referinta respectiv: Germania) eram curios daca exista vreo posibilitate de prelungire a acestor numere.

 

Va multumesc mult pentru ajutor.

Edited by bmwlover
Link to comment
Share on other sites

Numerele zoll sunt foarte scumpe daca le iei pe perioada mare deoarece platesti asigurare care este destul de piperata ca si pret in Germania. Mai bine cauti pe internet, se gasesc Bulgari care iti fac rezidenta si iti inmatriculeaza masina pe numele tau, rezidenta se prelungeste odata la cinci ani si nu vei avea probleme cu masina fiind pe numele tau.
Link to comment
Share on other sites

nu ai posibilitate de prelungire, asigurarea este maxima posibila la ele (180% din asigurarea normala) si daca iei pe mai mult de 3 luni platesti automat impozit.

E cam 6-7 euro/200 cmc /an

O inmatriculezi pe Bulgaria si sanatate.

Daca tot bugetul tau e de 8000 de euro gasesti ceva in stare buna, cu istoric de service complet, proprietar unic , fabricatie dupa 2000. Altfel nu as lua un e38 decat sa am prea multi bani si timp sa il repar. macar 2 din astea 3 conditii sa corespunda

 

 

 

 

Daca nu faci km multi costurile de intretinere sunt suportabile, dar ca la orice masina SH trebuie sa ai niste bani de rezerva in caz de doamne fereste, as recomanda un 2000 lejer..

Ca la orice masina mai veche adusa de afara, indiferent de cat de buna era acolo, in Romania in cateva mii de km cedeaza o groaza de elemente de suspensie, care acolo mai tineau cativa ani. ..

Daca nu ai genul asta de bani deoparte acum, mai bine iei ceva mai jos si ii tii rezerva de reparatii.

Fii atent la ce iei, optiunile iti pot mari costul de intretinere. Daca iei unul cu EDC sau S-EDC amortizoarele sunt 650 de euro bucata ( au mai scazut, acum 2-3 ani erau 1200)

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vrei 7 si te consideri "subjugat"? :LMAO:

 

ce legatura are una cu alta? ma consider subjugat pentru ca statul roman nu ne ofera nimic si ne ia totul. dupa cum ai binevoit sa citesti am facut referire la numerele de zoll care au valabiltate 12 luni(numere provizorii de altfel pentru care nu ai nevoie de resedinta in statul de referinta respectiv: Germania) eram curios daca exista vreo posibilitate de prelungire a acestor numere.

 

glumeam. scuze daca te-am necajit.

 

nu-ti recomand "combinatii" cu numerele. cea mai avantajoasa varianta este, probabil, rezidenta in bulgaria.

dar la 8000 cred ca gasesti inscrisa si pe romania, in stare bunicica.

iti recomand:

-inainte de a o cumpara sa o duci la o statie itp unde se poate verifica cu simt de raspundere articulatiile fata/spate;

-istoricul service-ului sa il verifici;

-jante originale(mai ales pentru 740);

-evita varianta iL;

-de evitat:cum amintea si @DOMI-optiunea cu pricina la suspensii + volan reglabil electric;

-optiuni care (probabil)ti-ar fi utile: oglinzi pliabile electric, trapa, geamuri duble/ionizate, nav cu ecran 16/9, sky-bag, pdc...

 

aici gasesti cateva "detalii" despre modelul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

glumeam. scuze daca te-am necajit.

 

nu-ti recomand "combinatii" cu numerele. cea mai avantajoasa varianta este, probabil, rezidenta in bulgaria.

dar la 8000 cred ca gasesti inscrisa si pe romania, in stare bunicica.

iti recomand:

-inainte de a o cumpara sa o duci la o statie itp unde se poate verifica cu simt de raspundere articulatiile fata/spate;

-istoricul service-ului sa il verifici;

-jante originale(mai ales pentru 740);

-evita varianta iL;

-de evitat:cum amintea si @DOMI-optiunea cu pricina la suspensii + volan reglabil electric;

-optiuni care (probabil)ti-ar fi utile: oglinzi pliabile electric, trapa, geamuri duble/ionizate, nav cu ecran 16/9, sky-bag, pdc...

 

aici gasesti cateva "detalii" despre modelul respectiv.

 

 

Multumesc mult pentru informatii, nu m-ai necajit, vroiam doar sa vad daca suntem pe aceeasi lungime de unda vis a vis de modul in care suntem "condusi spre groapa", in rest toate bune. In cele din urma varianta cu numere de Bg imi surade deoarece am o cunostinta care imi poate asigura rezidenta acolo:"> momentan "triez" pe mobile si in curand va urma o prezentare la un viitor 740i probabil. De ce sa evit varianta iL si de ce 740i si nu 730i?

Va multumesc inca o data pentru amabilitate si sfaturi, drumuri bune!

Edited by bmwlover
Link to comment
Share on other sites

Fata exagerare, diferenta de consum intre 730i M60, care a fost facut doar cativa ani, la inceput si 740I cu m62TU e prea mica, mai ales la km care zici tu ca ii ai de gand sa ii faci.

De fapt, daca te uti la masini dupa 2000 nici mai exista 730I, ci doar 728i care e 6L, si ramai cu 735i si 740i (variantele avansate de motor, adica M62TU).

 

 

 

Ce e drept daca te apuci si dai in el 740i e cu siguranta gurmand, dar la mers normal sunt aproape.

Intretinerea e cam la fel.. V8 e si unul si altul.. iar cand scoti din ecutie impozitul ca mergi pe BG.. de ce nu ?

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

De ce sa evit varianta iL ....?

 

varianta iL:

- are pe spate asa ceva: sls;

.. ca idee

 

este mai lunga, mai multa electronica si pot avea si 2 acumulatori - functie de optiuni.

 

daca tot alegi 740, neaparat cu scaune Contour (Sports).

sa mai ai in vedere:

-sistemul audio(dsp ar fi ideal);

-al 3-lea loc din spate. mi mi se pare ca nuca in perete al treilea loc din spate(arata mai bine cu 2 tetiere in loc de 3);

-volan tip M(3 spite) de preferat;

-portbagaj

(pe langa soft-close)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.