Jump to content

Sfaturi achititionare seria 7


mmitrut

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand ma refeream la milionari , ma refeream in milionari in ron sau euro , nu cred ca se mai uita vreunu la E38 (nici macar la E65 )...chit ca este o masina scumpa de intretinut properly.

 

de eram milionar...ma prindeam... :bashwall: :bashwall: :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Eu am BMW E38 735i, "neobosit" si inscris pe Bulgaria. Si nu ma deranjeaza! Prefer o masina dintr-o clasa mai buna, inscrisa altundeva decat la noi, deoarece cu banii pe care-i dai la impozit in Romania iti poti permite sa suplinesti diferenta de pret a masinii, eventualele repatatii si ceva la combustibil!!! Daca pt. unii e un motiv de lauda ca nr. de inmatriculare incepe cu B, CT, BH etc. e treaba lor! Parerea mea e ca n-ar trebui sa fii asa de "rasist" si nici sa-i bagi pe toti in aceeasi oala.

Si inca ceva! Ce parere ai avea de un nr. de inmatr. B3230AX, cu initiale de EU? Sigur nu ti-ai da seama ca e inscrisa la vecini, nu? E doar o problema de "optica" sau de "incapatanare prosteasca"! Sau "frustrare" cum zicea un alt participant...

Referitor la consum, pana nu conduci o masina cel putin 1.000-2.000 de km., nu cred ca e cazul sa faci afirmatii gratuite! Vrei detalii? Viziteaza asta: http://www.autoevolution.com/cars/

 

Seria 7 nu este masina ideala pt cineva care poate aloca doar 5000e pt o gramada de fier,nu este pt cineva care nu isi permite sa plateasca taxele si face imprumut sa schimbe niste piese.

 

Iti cam piere zambetul cand constati ca benzina pe un an costa cat masina.(asta daca nu exagerezi cu mersul),iti cam piere rasul cand constati ca un amortizor de e38 costa aproape cat doua amortizoare de e46 (nici e46 nu este tocmai ieftin de intretinut) !

 

 

 

Nu conteaza e frustrat :))...visul lui e un E38 pe Bg

 

De mic visam la asa ceva :goodjob:

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Daca si E38 e masina de milionari inseamna ca s-a dat lumea peste cap , sau inca suntem in 1998 :sorcerer:

 

Bitz, nu ai inteles ideea. Daca niste milionari in euro fac pe dracul in 4 sa nu plateasca taxe mai mult sau mai putin aiurea, imbracand asta intr-o forma la limita legii si cu niste cuvinte mari, un om normal care are si el un buget de 5-10-15.000 de euro sa se se dea mai smecher decat e ? pentru ce ?

Daca ar fi o taxa, un impozit rezonabil ? mai zici, dar asa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sunt nou pe acest forum, sunt la primul post asa ca va rog sa fiti induratori :D

Am rasfoit cat de cat topicul dar totusi am nevoie de niste pareri avizate legate de achizitionarea unui E38 (in sensul ca ideea ma tenteaza dar nu ca nu pot trai fara sa fac asta).

Caut de ceva vreme unul si azi "rasfoind" autovit am dat de acesta.

Nu ma tenteaza pretul, stiu ca un chilipir se poate sfarsi in lacrimi dar am cateva motive pentru care as dori sa achizitionez masina:

- este inscrisa deci nu va avea nr de bg (fapt oribil dupa parerea mea);

- primul bmw in care am mers a fost un E38 735 (aici sunt putin sentimental dar nu cred ca o sa cumpere cineva E38 cu capul, mai degraba cu inima);

- pot sa aloc ce este necesar din buget ca sa suport intretinerea si sunt si oarecum moral pregatit;

- este a 3 a masina deci nu va fi asaltata zi de zi;

Contra:

- nu imi plac geamurile negre (nu simt ca as avea ceva de ascuns si nu sunt chiar inaintat in varsta, chelie etc :D );

- nici exprimarea extra.... nu ma da pe spate;

Avand in vedere ca multi dintre dumneavoastra locuiti in capitala, stie cineva masina? Sau poate proprietarul e membru bmwclub :) .

Ce sfaturi de bun simt puteti sa-mi dati? Nu vreau sa ajung sa regret ceva din decizie (prea tare :D )

Va multumesc anticipat!

PS: D-l accepta sa mearga la bavaria cu ea ( nu stiu cat ma ajuta dar am simtit nevoia sa precizez)

Link to comment
Share on other sites

ajuta ca mergi cu ea la bavaria. Trebuie sa fii constient ca daca la varsta aia incepe sa aibe probleme electrice cu greu ii mai dai de cap.

VAd in anunt ca scrie ca are EDS... cred ca vroia sa spuna EDC sau S-EDC. Clarifica aspectul asta ca diferenta e urmatoare. Daca are EDC sau S-EDC.. amortizoarele sunt in jur de 650 de euro bucata. si la cati km are daca sunt reali, e cam momentul sa le schimbi. NU exista decat OEM si nu ai variante. DIn start asta inseamna un 2400 de eurio scurt numai pe astea.

Cam asta e treaba.

Motorul ala e cam slabut si gurmad, dar daca nu faci cine stie ce km nu e drama. Era asa de aprope de M52B28 , care e 6 in linie si mai mic si mult mai economic incat a avut o viata foarte scurta varianta de 3L, doar 2 ani de productie Suna frumos ca un V8, dar cam lasa de dorit pe E38. Sincer m-as orienta spre orice alt motor. varinta asta vine doar cu niste costuri in plus fara nici un avantaj real.

Link to comment
Share on other sites

Pe un 728i e normal sa gasesti foarte greu dotari peste medie.Degeaba o tineti aiurea cu preturile,fiecare isi cumpara masina dupa anumite considerente,cum spuneti ca e 12 mii-14 mii un e38 bun in acelasi fel ati putea spune ca si un E46 din 2000 e vreo 8000 asa,ca doar nah iei unul in stare foarte buna,in realitate insa probabil 0,5% din potentialii cumparatori ar da 8000 pe un E46 din 2000.Incercati sa vorbiti lucruri reale nu masini super ingrijite,de colectie as putea spune,la 300% peste pretul real,sunt foarte putini care cumpara astfel de masini.

 

on topic: gandeste bine ce faci sunt colegi care te-au luat la puricat financiar eu nu intentionez sa fac asta ... doar iti pot spune ca la 5 mii de euro nu gasesti un E38 in stare buna si eventual o sa te coste poate jumatate din pretul de achizitie daca nu mai mult reparatiile. Cand e vorba de achizitionat

 

masini aici pe BMW Club marea majoritate au super masini ieftine care merg "brici" (fapt care nu se prea intampla). Cand achizionezi o masina daca o faci cu suflet si pentru tine eu iti recomand sa alegi una care are pretul median cel putin ! (pt siguranta de a nu te intepa urat de tot oricum e loterie)

 

 

offtopic @ Alex4Tuning: sa nu crezi ca e chiar asa :) sunt care vor si masini ingrijite ! Eu am dat 11.5 mii pe un E46 FL (din semnatura) fabricat in 2002.06 cumparandu-l in 2008.08 ! la banii astia daca puneam inca 1-2 mii luam E90 cu triplu kilometrii si poate intr-o stare mai rea.

Link to comment
Share on other sites

iti iei un 7 ca esti .... fan, client, pasionat de ... 7.

daca iti iei 7 doar sa dea bine la lume... o sa puta a kk in maxim 2 luni.

daca iti place lux si confort iti iti MERCEDES clasa s(mare).

bemeweul va ramanne ...... BMW ! atata, nimic mai mult! indiferent de serie ... intretinerea nu e ieftina!

bmw e ..... premium. mercedes .... e de la A la ... Z.

 

p.s.

nu toate exemplarele de 7 au optiuni. sunt multe ..... ONLY OPTIONS( :drinks: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu au trecut nici 2 luni si deja a inceput sa puta. As putea face o lista cu ce e rau acum dar prefer sa o fac dupa ce le remediez pe toate. Nu fac mare caz de asta mai ales ca sunt de parere ca masina merita sa ramana pe drum. Optic e ok dar la capitolul tehnic mai avem de facut investitii. Va multumesc pentru sfaturi!
Link to comment
Share on other sites

Nu au trecut nici 2 luni si deja a inceput sa puta. As putea face o lista cu ce e rau acum dar prefer sa o fac dupa ce le remediez pe toate. Nu fac mare caz de asta mai ales ca sunt de parere ca masina merita sa ramana pe drum. Optic e ok dar la capitolul tehnic mai avem de facut investitii. Va multumesc pentru sfaturi!

 

pana la urma "ti-ai tras" e38-ul, 735?

tehnic ... presupun brate, bucse fata/spate ... un furtunel ici-colo, cabluri frana de mana, ... :download:

Link to comment
Share on other sites

De batut nu bate nimic la trenul de rulare, furtune am vazut doar la servo ca sunt cam pline de ulei la prima vedere.

Nasul meu imi spune ca papa ulei, nici nu mai tb sa ma uit la joja :D

Cand porneste da sa moara motorul pana se incalzeste si ralantiul fluctueaza putin cu trepedatiile de rigoare (nu tare dar se simte in scaun cand te obisnuiesti cu masina). Pixeli morti pe alocuri si amprenta unor maimutoi care in trecut au tras tare de fetele de usi la demontare (asta nu ma sperie de moarte sincer).

Motorul o sa-l desfaca mecanicul ca sa evaluam situatia: daca merita reparat sau incepem sa cautam altul, care in lipsa datelor o sa trebuiasca desfacut si el :LMAO:

Concluzia mea si sper ca toti ceilalti care o sa fie in viitor intr-o situatie similara este: priviti situatia ca pe un mariaj in care tb sa investesti ceva ca sa tina.

Fiecare are fixurile lui (ale mele s-au referit la e38) si poti sa te gandesti ca luand o masina ieftina o sa iesi tot acolo investind in ea ca luand una mai scumpa, chestia e ca poti doar sa amani putin cheltuielile.

"Va pup, va iubesc si va respect!" (M. Bendeac) :D

Link to comment
Share on other sites

eh macar stii in ce te bagi. NU cred ca ajungi sa schimbi motorul de la niste fluctuatii de relanti... poate fi vaccum, debitmetru, sonda lambda..valva pcv, asta ar explica si consumul de ulei... multe si marunte dar destul de costisitoare adunate..
Link to comment
Share on other sites

De batut nu bate nimic la trenul de rulare, furtune am vazut doar la servo ca sunt cam pline de ulei la prima vedere.

Nasul meu imi spune ca papa ulei, nici nu mai tb sa ma uit la joja :D

Cand porneste da sa moara motorul pana se incalzeste si ralantiul fluctueaza putin cu trepedatiile de rigoare (nu tare dar se simte in scaun cand te obisnuiesti cu masina). Pixeli morti pe alocuri si amprenta unor maimutoi care in trecut au tras tare de fetele de usi la demontare (asta nu ma sperie de moarte sincer).

Motorul o sa-l desfaca mecanicul ca sa evaluam situatia: daca merita reparat sau incepem sa cautam altul, care in lipsa datelor o sa trebuiasca desfacut si el :LMAO:

Concluzia mea si sper ca toti ceilalti care o sa fie in viitor intr-o situatie similara este: priviti situatia ca pe un mariaj in care tb sa investesti ceva ca sa tina.

Fiecare are fixurile lui (ale mele s-au referit la e38) si poti sa te gandesti ca luand o masina ieftina o sa iesi tot acolo investind in ea ca luand una mai scumpa, chestia e ca poti doar sa amani putin cheltuielile.

"Va pup, va iubesc si va respect!" (M. Bendeac) :D

 

 

- pixeli morti ... o meteahna des intalnita la e38; userul @cauberty(timisoara) repara asa ceva;

- fetele de usi ... poate a omis sa monteze clema centrala de pe interiorul ei;

- la ulei poate scapi cu o segmentare fara a schimba motorul;

 

 

cheltuieli cat mai putine si drumuri bune!

bafta in remedierea ... neajunsurilor!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc din suflet tuturor pentru incurajari!

Da la usi cred ca e clema centrala pentru ca se misca din maner, nu din alta parte.

Nu este 735i, este 730i.

Ideea e ca vreau sa fac un fel de proiect personal din asta pentru timpul meu liber. Imi place sa stiu ca aduc ceva in stare cat mai buna si sunt perfectionist de fel.

Cat despre motor am citit peste tot ca M60 este pacatos dar o sa gasim o forma de impacare :).

Am luat in calcul si problema Nikasil dar masina a stat pana in 2001 in Germania asa ca nu sunt sanse 100%.

Asa cum am spus nu e masina de zi cu zi si sta bine in garaj. Cand avem timp si bani pentru un scop nobil o scoatem la reparat.

Multumesc pentru recomandarea pentru pixelii morti, chiar aveam nevoie pentru bord iar la consola centrala urmeaza o unitate navigatie pe care a gasit-o fostul proprietar la un pret ok (eu nu am niciun merit aici). Tinem legatura si urmeaza sa ma anunte cand ajunge la el ca sa fac si eu pasi repede sa o monteze cineva. E cam urat bordul ala fara navi.

Multumiri inca o data si va tin la curent cu ce mai apare... Vreau sa fac un fel de jurnal pe hartie in timp si sa-mi notez toate implicatiile materiale pentru cine isi mai bate capul cu e38.

O zi placuta in continuare!

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

nu e pacatos de loc motorul ala, are 2 bube. Daca masina e de Europa nu ai nici o problema.

Da jos baia de ulei, si straingei suruburile de pompa, poti lua chair unele upgradate care nu se mai desfac. In timp alea cad si incepo sa zornaie acolo si biata pompa sta prinsa doar in furtine si coliere. Sunt convins ca daca nu a fost data jos niciodata, cred ca le desfacui cu mana daca mai sunt acolo.. Spre norocul tau se da foarte usor jos, nu e ca la M50/52 unde dai jos pana si bara stabilizatoare sa ajungi acolo .

A doua boala e valva PCV. Greu de ajuns la ea.desfaci o groaza, juma de motor.. .. Daca aia e sparta ai exact simptomele de care zici si ulei pe acolo cu polonicul scoti.. Ea asta face .. aduna vaporii de ulei din carter si ii recupereaza si ii duce in baie...

Link to comment
Share on other sites

Nu au trecut nici 2 luni si deja a inceput sa puta. As putea face o lista cu ce e rau acum dar prefer sa o fac dupa ce le remediez pe toate. Nu fac mare caz de asta mai ales ca sunt de parere ca masina merita sa ramana pe drum. Optic e ok dar la capitolul tehnic mai avem de facut investitii. Va multumesc pentru sfaturi!

 

cred ca defapt au trecut 2 saptamani.

Link to comment
Share on other sites

bravo ifx, daca ai facut pasul asta te admir, rar mai gasesti oameni dispusi sa investeasca in pasiunea asta mai ales pe timpurile astea, eu nu am avut curajul asta, m-am invartit si am vazut destule 7-are(E38) si 6-re(E31) si in final am ramas tot la un E46 330i din 2001, tocmai de teama de a nu lua un sac fara fund, dar tot ma uit mereu dupa ele pe strada cand mai vad cate una si oftez :rolleyes: . Problema cu pixelii morti e des intalnita la E38 dar si la E39 si la E53 in schimb nu am vazut-o la E46 sau E36, E31 dar e usor de rezolvat si nu prea costisitor. Am testat si un 735IL din 2001, era chiar ultima serie din E38, cu barile si praguirle vopsite in culoarea caroseriei, cu navi mare, EDC, masina parea pusa la punct, cateva chestii estetice, insa minore, aia cred ca a fost singura pe care ma hotarasem sa o iau, ideea este ca e greu sa gasesti una in mintile ei, si da, mai bine platesti extra sa iei una buna decat sa bagi bani intruna sa o aduci pe linia de plutire. Pune si tu niste poze cu masina iar ideea ta cu jurnalul e foarte buna, sper sa te si tii de ea :).
Link to comment
Share on other sites

eu am dat un E36 la schimb pe un E38 740i cu motor M60B40 adusa din UK...

masina a cam fost chinuita la viata ei si nu prea ingrijita :( la exterior are cateva zgarieturi facute cu cheia si usile pe partea stanga sunt putin botite in dreptul stalpului central...

cei care au avut-o au taiat firele de la instalatia audio originala si au tras ei alte fire si au montat sistem audio cu subwoofer in portbagaj... fetele de la usile din fata au fost modificate ca sa monteze difuzoare mai mari... difuzoarele originale si tweeterele au fost scoase....

 

la numai 3 zile dupa ce am luat masina a cazut pompa de apa... s-a spart rulmentul si curgea apa pe la presetupa,,,

am luat pompa de apa Saleri aqua plus si curea de la alternator Contitech cu 410lei... le-am schimbat si am repus-o in circulatie :D

 

din punct de vedere tehnic sta foarte bine. nu bate... nu troncane,,, nu trage intr-o parte... si la consum e ok...

eu o folosesc ca si masina de zi cu zi...

 

care e faza cublocul motor din Nikasil?

 

prin iulie am de gand sa ii schimb volanul pe partea stanga...

 

PS: NU dati cu pietre!

Link to comment
Share on other sites

a fost un alaij la blocul motor folosit de BMW vreme de cativa ani, de prin 96 pana prin 98 parcala M52, M60. Nikasil asta nu reactiona foarte bine la sulful din benzina, in special in State, unde benzina avea un continut mai mare de sulf. Se deteriorau camasile la cilindri, in principiu pierzi compresie, relanti neregulat etc..

S-a rezolvat pe garantie extinsa. In europa mai rarut, si daca motorul a sarit de 150k de km si nu are problema asta, nici nu o sa o mai ai vreodata. benzina de prin 2000 incoace chiar are continut foarte mic de sulf...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.