Jump to content

BMW M5 model E34


scarface

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si ca sa punem capat entuziasmului tau definitiv (nu ma injura dar stiu prea bine ce spun) cunosc masina cu certificat de autenticitate RAR, verificare Interpol RO, verificare DGPR (directia generala a politiei rutiere parca asa e) si confiscata apoi in DE; deci nu ta baza pe serii si pe hartii...
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te dezamagesc, e un lucru super bun ca o are, dar nu ai idee cat de usor se falsifica/fabrica una...

1054[/snapback]

 

Stiu din pacat chiar am vazut falsificate la samsarii de prin targul autovit :)

 

Da dar sper sa mai aiba ceva acte de cand a fost aduca ...factura ceva ... pe suportii de la numar at trebuii sa scrie numele autohausului de unde a fost cumparata si as putea da un telefon la autohouse sa intreb de masina dar este cam veche masina si nu cread ca as face mare lucru cu telefonul doar niste bani irositi :blink:

 

Chestia asta a functionat la un prieten dar masina era din 2000:D

 

Nu va mai zic ce surpiza a avut cand i-au zis cati km are masina :) :)

Link to comment
Share on other sites

dar parca ma sperie consumul unui    V12

 

Mai este inca ceva de speriat.

Motorul M70 de pe 850Ci (300CP - pare mult in cifra absoluta, dar nu este spectaculos) este identic cu cel de pe seria 7 E32 750i/iL. Nu este renumit pentru fiabilitate, e "drive-by-wire", reparatiile costa mult, mecanici sa se priceapa nu prea sunt. Si, cel mai crunt, are aproape cate 2 din orice: 2 pompe de benzina, 2 unitati de control (ECU), 2 conducte de evacuare distincte (fiecare cu tobele si catalizatorul ei), 2 capace distribuitor, si asa mai departe.

Masina merita cumparata numai daca este in stare tehnica perfecta. Un rulaj de 185.000 Km nu este insa tocmai linistitor.

Masina fiind din 1992, sigur este un 850i. Modelele "850Ci" au fost disponibile din 1993 si au o versiune de M70 cu capacitatea cilindrica mai mare si putere mai multa: 326CP.

 

Cel mai bun deal este motorul S70 de pe modelele 850CSi, este prelucrat de divizia Motorsport, are capacitatea cilindrica si mai mare, putere sensibil mai mare: 380CP. Pentru cineva care este pregatit sa suporte facturile enorme ale unui V12, macar sa o faca pentru mai mult fun.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am mers cu primul m5 din tara asta in 93 sau 94 parca nu mai stiu sigur era am unui amic .era full avea 28 000 de km 315 cp.te astepti sa fuga rau sa consume 25 30 in oras desi cartea zice altceva afara 10 la mers normal 120 140 este o raccheta mare.ce am simtit in masina aia nu am simtit in alat exclus m5 mai nou sau m3 ultimu se cinduce usor pozitie perfecta in scaun dupa drum romania viena te dai jos de parca ai fi stat in fotoliu nu acelasi lucru la balena veche de la mercedes desi ar fi trbuit.masina accelereaza intr una se duce pana la 260 pe bord fara limitator la 280 290 frane excelente sound superb la evacuare
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.