Jump to content

Ralanti usor instabil, consum crescut


ViBogdan

Recommended Posts

De ceva scurt timp am observat o mica problema la benzinar. La ralanti are o mica variatie a rpm, undeva pe la un 50 maxim. De asemenea se simte si o usoara tremurare a motorului. In mod normal, vara, consumul era undeva pe la un 10.5 l\100km(in Iasi, deci trafic mai lejer). Acum a crescut la 13, chiar 13.5. Luand in considerare si scaderea de temperatura totusi cresterea mi se pare cam marisoara. Primul lucru care imi vine in minte este debitmetru. Dar din cate stiu variatiile de rpm sant mult mai mari in acest caz. Totusi ca sa exclud acest lucru ar trebui sa fac testul cu scoaterea mufei de la debitmetru. Imi poate indica si mie pe o poza(sau schita) cineva unde se afla si care este mufa ce trebuie scoasa? Motorul in cauza este N42, pe care nu am prea multa experienta si deci nici cea mai vaga idee unde se afla ce. De asemenea daca aveti si alte sugestii ce ar mai putea fi, le astept cu interes, cu mentiunea ca bujiile au fost inlocuite acum 2 zile si rezultatul este acelasi. Multam! Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Nu mai are nimeni 318i pe aici? :twoup:

 

urmareste traseul de la filtrul de aer , dupa filtru ar trebui sa fie debitmetru chiar inainte de intrarea tubului in admisie . Mai poti suspecta sonda lambda , daca nu ai unde sa o testezi mergi la o statie ITP sa faci un test noxe si vezi imediat daca e ceva in neregula cu ea .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu mai are nimeni 318i pe aici? :twoup:

 

urmareste traseul de la filtrul de aer , dupa filtru ar trebui sa fie debitmetru chiar inainte de intrarea tubului in admisie . Mai poti suspecta sonda lambda , daca nu ai unde sa o testezi mergi la o statie ITP sa faci un test noxe si vezi imediat daca e ceva in neregula cu ea .

Si eu am avut o problema cu variatia relantiului si s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor. Am exact acelasi motor ca tine, doar ca e din 2003 masina si consumul si la mine e in jur de 12-13 in oras iar in afara in jur de 7-8. Am o cunostinta la BMW Timisoara si mi-a spus ca sunt in limitele normale cu consumul. Daca ai schimbat bujiile recent, nu stiu ce sa zic in legatura cu variatia relantiului. Daca ai probleme la sondele lambda si la debitmetru, din cate stiu eu, consumul ar trebui sa creasca foarte mult atat in oras cat si la drum intins.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai are nimeni 318i pe aici? :twoup:

 

urmareste traseul de la filtrul de aer , dupa filtru ar trebui sa fie debitmetru chiar inainte de intrarea tubului in admisie . Mai poti suspecta sonda lambda , daca nu ai unde sa o testezi mergi la o statie ITP sa faci un test noxe si vezi imediat daca e ceva in neregula cu ea .

 

Sonda lambda am exclus-o avand in vedere ca acum 2 saptamani am fost la ITP cu ea si atunci avea aceeasi problema...in ciuda acestui lucru noxele au iesit normale. Dupa cum am spus, bujiile le-am schimbat acum 2 zile si nimic nou...am trecut de pe Bosch pe NGK. Asa ca m-am gandit sa vad daca o fi debitmetru, desi din cate stiu acesta daca e sa pice pica si atat...nu da semne sau ceva de genul. Ce e interesant e ca nu face de fiecare data...

Link to comment
Share on other sites

Nu mai are nimeni 318i pe aici? :twoup:

 

urmareste traseul de la filtrul de aer , dupa filtru ar trebui sa fie debitmetru chiar inainte de intrarea tubului in admisie . Mai poti suspecta sonda lambda , daca nu ai unde sa o testezi mergi la o statie ITP sa faci un test noxe si vezi imediat daca e ceva in neregula cu ea .

 

Sonda lambda am exclus-o avand in vedere ca acum 2 saptamani am fost la ITP cu ea si atunci avea aceeasi problema...in ciuda acestui lucru noxele au iesit normale. Dupa cum am spus, bujiile le-am schimbat acum 2 zile si nimic nou...am trecut de pe Bosch pe NGK. Asa ca m-am gandit sa vad daca o fi debitmetru, desi din cate stiu acesta daca e sa pice pica si atat...nu da semne sau ceva de genul. Ce e interesant e ca nu face de fiecare data...

 

AI SCOS NUFA DE LA DEBITMETRU SA VEZI CUM SE COMPORTA?

Link to comment
Share on other sites

Nu mai are nimeni 318i pe aici? :twoup:

 

urmareste traseul de la filtrul de aer , dupa filtru ar trebui sa fie debitmetru chiar inainte de intrarea tubului in admisie . Mai poti suspecta sonda lambda , daca nu ai unde sa o testezi mergi la o statie ITP sa faci un test noxe si vezi imediat daca e ceva in neregula cu ea .

 

Sonda lambda am exclus-o avand in vedere ca acum 2 saptamani am fost la ITP cu ea si atunci avea aceeasi problema...in ciuda acestui lucru noxele au iesit normale. Dupa cum am spus, bujiile le-am schimbat acum 2 zile si nimic nou...am trecut de pe Bosch pe NGK. Asa ca m-am gandit sa vad daca o fi debitmetru, desi din cate stiu acesta daca e sa pice pica si atat...nu da semne sau ceva de genul. Ce e interesant e ca nu face de fiecare data...

 

AI SCOS NUFA DE LA DEBITMETRU SA VEZI CUM SE COMPORTA?

 

Pai tocmai asta era problema...nu stiam unde e debitmetru pe N42. Am dat de el pana la urma si o sa vad cum e...dar zic eu ca slabe sanse!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.