Jump to content

Achizitie 525d


Catalin Ciumag

Recommended Posts

Salut,

 

Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar sunt pe cale sa iau o decizie si sa cumpar un 525d din 2002.

Masina o iau la o combinatie (am o calibra frumoasa pe care o dau plus diferenta 4500e), insa tocmai ce am fost speriat de un prieten ca ar fi fost lovita, ca ala nu e bordu ei original, ca nu are xenon, ca CD-ul nu se pupa cu lipsa telefonului, ca are pe la interior din pachetul M dar nu tot... (el le-a observat din poze cica)

 

Asta e link-ul cu masina http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C15524162

 

Idea e ca am sa ma duc sa o vad insa nu imi vine sa fac 400 km asa doar 4fun.

 

Sper ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi si ce vede ochiul vostru de experti.

 

Macar un private de la cineva...

 

Merci,

Catalin

Link to comment
Share on other sites

1. Nu are xenon Oem, se vede clar butonul pt. reglaj faruri. Xenon-ul original are self-leveling.

2. Bordul nu e facelift, are doar afisajul mic central iar ledurile de la ulei la facelift sint in stanga si displayul e mai mare.

3. Ceva nu se pupa la linie. Farul cu aripa si cu trimul de sub far. Aici probabil vrea sa ascunda ceva, de aceea nu a facut nici o poza din fata masinii.

4. Are doar volan si schimbator de M, in rest nimic din pachet.

Link to comment
Share on other sites

e un pic facuta din bucati. asa ca poate ar fi mai bine sa cauti.

 

Wow... felicitarile mele pentru pasiunea pentru aceasta masina.

Multumesc frumos pentru detalii.

 

Ar mai fi asta: http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C15817363 dar am tot auzit ca e submotorizata. Nu ma intereseaza neaparat sa platesc taxele mai mici sau nush ce...vreau doar sa simt ca merita.

 

Merci inca odata si cred ca am sa mai revin cu intrebari.

 

Catalin

Link to comment
Share on other sites

Nici a doua varianta nu cred sa fie facelift ...cel putin volanul nu e sigur de facelift. De obicei cam toti care scriu 2002 sunt masini din 2001 ...cere-le telefonic VIN-ul masini (seria de caroserie din certificat) si o introduci pe www.realoem.com ..o sa-ti dea data fabricatie. Bafta la cumparat ...sper sa gasesti una buna. Cauta pe forum poate are un coleg mai de incredere.
Link to comment
Share on other sites

Eu daca as fi in locul tau mi-as lua masina de afara, chiar daca as iesi ceva mai scump.

 

Exagerezi , exista masini bune si in tara doar ca trebuiesc atent verificate . Nu te grabi .

 

Intradevar, exista masini bune. Dar sunt rare si in nici un caz nu le gasesti in piata sau pe autovit. Oricum o masina cu 200000 km adusa din Germania e mai buna decat una de 100000 km din tara. Mai bine iei una cu 200000 din Germania decat una de 100000 din tara si poate asa iesi si mai ieftin.

 

Nici a doua varianta nu cred sa fie facelift ...cel putin volanul nu e sigur de facelift. De obicei cam toti care scriu 2002 sunt masini din 2001 ...cere-le telefonic VIN-ul masini (seria de caroserie din certificat) si o introduci pe www.realoem.com ..o sa-ti dea data fabricatie. Bafta la cumparat ...sper sa gasesti una buna. Cauta pe forum poate are un coleg mai de incredere.

Nu ai dreptate in legatura cu volanul. Eu am acelasi tip de volan si masina e din 10/2002. Cred ca numai din 2003 s-a pus volanul cu trei spite.

Link to comment
Share on other sites

Eu daca as fi in locul tau mi-as lua masina de afara, chiar daca as iesi ceva mai scump.

 

Exagerezi , exista masini bune si in tara doar ca trebuiesc atent verificate . Nu te grabi .

 

Intradevar, exista masini bune. Dar sunt rare si in nici un caz nu le gasesti in piata sau pe autovit. Oricum o masina cu 200000 km adusa din Germania e mai buna decat una de 100000 km din tara. Mai bine iei una cu 200000 din Germania decat una de 100000 din tara si poate asa iesi si mai ieftin.

 

Nici a doua varianta nu cred sa fie facelift ...cel putin volanul nu e sigur de facelift. De obicei cam toti care scriu 2002 sunt masini din 2001 ...cere-le telefonic VIN-ul masini (seria de caroserie din certificat) si o introduci pe www.realoem.com ..o sa-ti dea data fabricatie. Bafta la cumparat ...sper sa gasesti una buna. Cauta pe forum poate are un coleg mai de incredere.

Nu ai dreptate in legatura cu volanul. Eu am acelasi tip de volan si masina e din 10/2002. Cred ca numai din 2003 s-a pus volanul cu trei spite.

 

 

As mai avea si eu la voi o rugaminte. Are cineva placerea si ar suporta sa il mai intreb cate ceva de diferite modele de le gasesc la vanzare (pe privat insa, messenger)? Eu ma mai uit pe siteuri si vreau doar sa stiu daca ce au baietii pe masini sunt originale... as fi recunoscator...

O sa fiu un memebru oricum:)

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt expert in BMW-uri, dar daca ma pricep te ajut cu placere, atat cat imi permite timpul. Iti zic de acum ca sunt fanul masinilor aduse din strainatate, personal si nu prin intermediari. Am avut cateva masini, nu multe, pana acum si toate au fost luate din tara. Toate au fost tepe mai mici sau mai mari. Mai iau masini din Romania doar daca prind vre-un super chilipir sau daca o iau noua, altfel o tai spre Germania.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat mai merita e39 din de.,pe mobile cel mai ieftin 520d berlina 2001 este 6700e,mai pui drum 5-600,taxa 12-1300e,RAR 100e si uite asa te duce la peste 8500e

 

 

asta cam asa este si totusi e din 2001 nu e facelift ,poate te ajunge mai mult de 9 mii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu din nou. Se pot verifica KM/reviziile de la BMW daca furnizez seria de sasiu/talon? E nevoie de propietar?

Cineva care a lucrat sau lucreaza la BMW pe forum?:twoup:

 

La unele reprezentante se poate,la altele nu. poate gasesti un user care sa te ajute cu informatiile de care ai nevoie despre anumite masini.

Link to comment
Share on other sites

Eu din nou. Se pot verifica KM/reviziile de la BMW daca furnizez seria de sasiu/talon? E nevoie de propietar?

Cineva care a lucrat sau lucreaza la BMW pe forum?:twoup:

 

La unele reprezentante se poate,la altele nu. poate gasesti un user care sa te ajute cu informatiile de care ai nevoie despre anumite masini.

 

Si am luat azi o masina :).

Siiii...mi se pare ca nu trage cum trebuie in ture joase...sub 2000. Pe la cat ar trebui sa intre turbina?

Link to comment
Share on other sites

Pai spune ce ti-ai luat,detalii,probleme identificate,pret,poze...

 

Masina e asta: http://autovit.ro/bmw-525-C15415440.html

Motoru merge frumos, dar mi se pare ca nu trage bine din ture joase. Omu a zis ca nu a mai mers cu ea de ceva vreme. Dupa 2200 cand intra turbina trage de rupe... Ciudat ca nu scoate fum cand ii dau forja...

Ca probleme: are pielea de la volan rupta sus (era imbracat intr-o tiganie), si cheia e descarcata... Cred ca a incercat sa ii schimbe bateria... Am fost azi la BMW si au zis ca nu se schimba bateria si deci 200 eur e cheia.

La km arata in bord o prostie 142345 in conditiile in care pielea e putin stearsa la sofer (de la uzura) si volanu arata cum arata...

 

Miercuri ii fac si un test full al ei... reparatiile nu cred:).

 

Si sa nu uit... parca sunt intr-o barca :| (cred ca am trecut prea repede din sport in comfort :| ).

 

Catalin

Link to comment
Share on other sites

in anunt scrie ca are 158k km... :twoup: oricum,cel mai bine este sa ii faci o verificare amanuntita si pusa pe tester ca sa vezi valorile anumitor piese(debitmetru,injectoare,etc). Dupa ce primesti cateva raspunsuri sa postezi si aici.Apropo,sfatul meu este sa te mai uiti la ea,verific-o atat estetic cat si mecanic(plimba-te cu ea). Multa bafta!
Link to comment
Share on other sites

in anunt scrie ca are 158k km... :twoup: oricum,cel mai bine este sa ii faci o verificare amanuntita si pusa pe tester ca sa vezi valorile anumitor piese(debitmetru,injectoare,etc). Dupa ce primesti cateva raspunsuri sa postezi si aici.Apropo,sfatul meu este sa te mai uiti la ea,verific-o atat estetic cat si mecanic(plimba-te cu ea). Multa bafta!

 

Mercuri o sa alfu tot :|

Link to comment
Share on other sites

Pai spune ce ti-ai luat,detalii,probleme identificate,pret,poze...

 

Masina e asta: http://autovit.ro/bmw-525-C15415440.html

1. Motoru merge frumos, dar mi se pare ca nu trage bine din ture joase. Omu a zis ca nu a mai mers cu ea de ceva vreme. Dupa 2200 cand intra turbina trage de rupe... Ciudat ca nu scoate fum cand ii dau forja...

Ca probleme: are pielea de la volan rupta sus (era imbracat intr-o tiganie), si

2. cheia e descarcata... Cred ca a incercat sa ii schimbe bateria... Am fost azi la BMW si au zis ca nu se schimba bateria si deci 200 eur e cheia.

La km arata in bord o prostie 142345 in conditiile in care pielea e putin stearsa la sofer (de la uzura) si volanu arata cum arata...

 

Miercuri ii fac si un test full al ei... reparatiile nu cred:).

 

Si sa nu uit... parca sunt intr-o barca :| (cred ca am trecut prea repede din sport in comfort :| ).

 

Catalin

 

1 eu cu schimbatul debitmetrului miam rezolvat aceasta problema

2 se poate schimba bateria la cheie(desi initial este acumulator)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.