Jump to content

intra greu in viteze


cta

Recommended Posts

Masina este un 316i fabricatie 95 iar problema se manifesta cam asa:

1-cu motorul rece pornit pe loc intra greu in orce viteza daca misc masina intra usor in orce viteza

2-daca se incalzeste bine motorul intra usor in toate vitezele

3-daca stationez la semafor iar motorul nu sa incazit suficient iar intra greu dabea daca pornesc de pe loc intra usor

4-cu motorul oprit intra usor indiferent de situatie

5-ambreajul tine la jumatate iar uleiul din cutie e la nivel dar nu stiu varsta lui unii vorbesc si de uleiul la diferential.

6-la schimbarea vitezelor indiferent de situatie se aude un cloncanit sub masina parca in partea din spate.

Ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca e uleiul de vina.Eu la precedentul BMW l-am schimbat si nu s-au vazut imbunatatiri.Pur si simplu cred ca, cutiile manuale pt. BMW nu sunt prea reusite.De exemplu cand merg in delegatie in Germania,conduc ocazional o masina a firmei de aproape 230.000 km,un VW Fox,iar schimbatul vitezelor este impecabil indiferent ca e rece sau nu afara.Totusi nu cunosc istoricul masinii,in ideea ca ar putea avea o cutie noua.
Link to comment
Share on other sites

Ai avut tu probleme, mai are cineva..si gata cutiile sunt nereusite, spre deosebire de wv.

 

La mine dimpotriva, merge perfect indiferent de temperatura, si la un golf de la servici intra greu si agatza. Si eu pot concluziona instant ca cutiile de pe WV sunt de kk.

 

Terminati cu verdictele astea bazate.

 

 

 

 

In general intra greu din cauza uleiului necorespunzator, cautator, furca, sincroane uzate. Cutiile nu pica in general la nici o masina, sunt cazuri total exceptionale. La fostul meu Ford intra greu la rece, si am schimbat uleiul cu unul mai subtire (nerecomandat de producator) dar care mi-a rezolvat problema total.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu nici care era cel recomandat, daramite ce am pus.

 

Stiu doar ca eram la mecanic (si la ford scria pe cutie ce specificatie de ulei ii trebuie), el mi-a spus sa ma duc sa-l cumpar (avea 300 de mii masina) si eu pe barba mea am luat mai subtire. M-a boscorodit, mi-a zis ca trebuie respectate specificatiile, i-am zis sa taca si sa-l toarne. Din ziua aia a mers perfect.

Link to comment
Share on other sites

Ai avut tu probleme, mai are cineva..si gata cutiile sunt nereusite, spre deosebire de wv.

 

La mine dimpotriva, merge perfect indiferent de temperatura, si la un golf de la servici intra greu si agatza. Si eu pot concluziona instant ca cutiile de pe WV sunt de kk.

 

Terminati cu verdictele astea bazate.

 

 

 

 

In general intra greu din cauza uleiului necorespunzator, cautator, furca, sincroane uzate. Cutiile nu pica in general la nici o masina, sunt cazuri total exceptionale. La fostul meu Ford intra greu la rece, si am schimbat uleiul cu unul mai subtire (nerecomandat de producator) dar care mi-a rezolvat problema total.

 

Al naibii coincidenta.In mai am achizitionat un 325i e46 de la un dealer Bmw din Dresda(177.000km),la care cutia schimba destul de bine dar parca tot agata putin uneori in vitezele 1,2.La cea dinainte(tot e46) intr-adevar efectul era mai evident.

 

Ronin,chiar nu imi mai aduc aminte tipul uleiului pe care l-am schimbat.S-a intamplat cu ceva ani in urma.

Link to comment
Share on other sites

Aveti idee de ce daca turez motorul la 3000 turatii intra mai usor in viteza chiar si la rece? Ambreiajul cred ca e in regula, cupleaza bine. Nu stiu ce sa zic, dar la mine cand plec la rece trebuie sa imping serios de schimbator sa intre in viteza. Am si un Fiat Punto din '94, pai la ala intra parfum.
Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor ce ati postat, ieri seara m-am dus sa dau o chieie la masina care de 1 saptamana nu a mai circulat deloc a stat in parcare si ciudatenia la care nu m-am asteptat motorul rece schimbarea vitezelor cu motorul pornit dar pe loc mergea ca nou nu agata nu intra greu deci sa fie de la ulei am sa il schimb si va tin la curent ce se intampla.

-ce ulei am in ea acum in prezent nu stiu nici macar daca e la nivel eu am mers pe spusele omului de la care am luat masina dar mai bine verfific eu tot.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema cu intratul greu in viteza la rece. Eu sunt de parere ca sunt proaste cutiile....O sa schimb uleiul sa vad daca se imbunatateste.

P.S. Vedeti aici cum arata uleiul lifetime dupa 160000 km. Asta cu uleiul life time alta bazaconie.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...80&start=80

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu nici care era cel recomandat, daramite ce am pus.

 

Stiu doar ca eram la mecanic (si la ford scria pe cutie ce specificatie de ulei ii trebuie), el mi-a spus sa ma duc sa-l cumpar (avea 300 de mii masina) si eu pe barba mea am luat mai subtire. M-a boscorodit, mi-a zis ca trebuie respectate specificatiile, i-am zis sa taca si sa-l toarne. Din ziua aia a mers perfect.

 

Au suferit mult cutiile astea ,cred ca un ulei mai subtire la rece ar rezolva problema.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

toate masinile BMW cu care am mers am vazut ca agata cutiile, mai ales in tr 1-2, se vede ca nu sunt facute de BMW :twoup: cauze pot fi multiple, o singura cutie manuala am reparat la 535i si am schimbat inelele sincronizatoare, dupa care a disparut agatatul - aia agata in 3-4.
Link to comment
Share on other sites

io zic ca uleiul din cutie nu e ceea ce trebuie. incepe prin schimbarea uleiului din cutie cu ulei ATF

ATF?

da, ATF, uleiul rosu care se pune la servodirectie sau la cutiile automate. BMW incepand sin anii '80 pana spre sfarsitul anilor '90 folosea ulei ATF si pt cutiile manuale. exista si un sticker pe cutie unde scrie asta. eu am vazut fregvent pe modelele e36/34/32

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.