Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

demontat piston 320d 150cp


Recommended Posts

aveti careva idee cum se demonteaza pistonul la un 320d 150cp???trebe demontat motorul de pe masina neaparat?sau exista si alta varianta???

normal ca se desface cam tot de pe sub masina........daca nu chiar scos motoru afara de pe masina si demontat tot pe dedesuptul lui....apropo: ce intrebare mai e si asta??

Link to comment
Share on other sites

aveti careva idee cum se demonteaza pistonul la un 320d 150cp???trebe demontat motorul de pe masina neaparat?sau exista si alta varianta???

normal ca se desface cam tot de pe sub masina........daca nu chiar scos motoru afara de pe masina si demontat tot pe dedesuptul lui....apropo: ce intrebare mai e si asta??

:twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

aveti careva idee cum se demonteaza pistonul la un 320d 150cp???trebe demontat motorul de pe masina neaparat?sau exista si alta varianta???

Cu o surubelnita si un patent la indemana nu iti trebuie mai mult de o ora pe bucata ..Daca sti cum sa procedezi poti sa-l scoti si pe evacuare,avantajul este ca nu te mai murdaresti pe maini.. :twoup:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hai ca glumesc..Defapt este o operatiune destul de complicata care implica si foarte multe riscuri.Bineinteles ca trebuie dat motorul jos de pe masina ,un piston nu iese pur si simplu,trebuie desfacut motorul bucati .

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Nu se poate scoate oricare piston fara sa dai motorul. Sau se poate scoate dar te legi la cap fara sa te doara: tre sa demontezi mult de pe dedesubt, mai bine dai motoru jos, vezi si cum stai cu ambreiajul.

P.S. Ce ai patit?

 

 

se poate scoate pistonul pe dedesubt

ai de demontat exact acelasi lucruri pe care le demontezi si daca scoti motorul

Link to comment
Share on other sites

ai 2 variante indiferent daca dai sau nu motorul jos. fie dai _chiulasa_ si baia si le tragi in sus. fie dai doar baia si automat arborele ca sa le tregi in jos. dar oricum ai face cu motorul pe masa sau pe un banc e solutia cea mai buna zic eu

da dar arborele parca se prinde pe cutie si parca mai are si un sistem de ungere care nu te lasa asa usor sa tragi de piston in jos

......

recomandat dat motorul jos .... restul multa munca in zadar ... te limiteaza puntea la multe ... o dai jos nu mai ai tampoane la motor si etc ...

Edited by 69kkt
Link to comment
Share on other sites

ai 2 variante indiferent daca dai sau nu motorul jos. fie dai _chiulasa_ si baia si le tragi in sus. fie dai doar baia si automat arborele ca sa le tregi in jos. dar oricum ai face cu motorul pe masa sau pe un banc e solutia cea mai buna zic eu

da dar arborele parca se prinde pe cutie si parca mai are si un sistem de ungere care nu te lasa asa usor sa tragi de piston in jos

......

recomandat dat motorul jos .... restul multa munca in zadar ... te limiteaza puntea la multe ... o dai jos nu mai ai tampoane la motor si etc ...

se pot scoate...acu am venit acasa....si le-am dat jos pe deasupra motorului...am desfacut baia...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate scoate oricare piston fara sa dai motorul. Sau se poate scoate dar te legi la cap fara sa te doara: tre sa demontezi mult de pe dedesubt, mai bine dai motoru jos, vezi si cum stai cu ambreiajul.

P.S. Ce ai patit?

mi s-a crapat un piston din cauza unei clapete...si imi mergea in 3....si cu ampreiajul e nou...l-am schimbat tot chitul;)

Link to comment
Share on other sites

Le-ai dat jos pe sus? adica trece biela prin camasa? Asta iar stiam ca nu se poate.

 

 

sicum ar functiona motorul daca nu ar trece? :twoup:

La multe masini biela nu trece prin camasa si functioneaza :)

 

Iese fara sa dai arborele, sau asa tin minte cand m-am jucat eu cu unu (dat jos de pe masina, doar sa vad), pe de alta parte tot asa tineam minte si ca nu trece prin camasa...

 

 

Ai notat pozitia la drive-shaft compensator?

Link to comment
Share on other sites

In auto cred ca toate bielele trec prin camasa.

Insa chiar daca ar avea loc pistonul plus biela pe jos, cu arborele montat, nu stiu cum ai putea baga segmentii. Ii impingi cu surubelnita? :twoup: . Sau ramane loc si pentru presa de segmenti :) .

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca la unele, biela poate trece prin camasa, in functionare , asa cum a zis si Paul, la nici un motor ochiul bielei nu intra in camasa, daca asta nu intelegi, trebuie sa o luam de la capat cu ABC.

http://www.classicguzzi.com/engine_animation.gif

In general la motoarele supr-alimentate agresiv ( dar nu cu turatii mari) care au nevoie de un arbore mai mare decat la aceeasi capacitate dar aspirat.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca la unele, iele poate trece prin camasa, in functionare , asa cum a zis si Paul, la nici un motor ochiul bielei nu intra in camasa, daca asta nu intelegi, trebuie sa o luam de la capat cu "MAI 101"

http://www.classicguzzi.com/engine_animation.gif

 

 

cred ca nu ai citit ce am scris

scriu cu majuscule ca poate citesti acum

ORICE BIELELA TRECE PRIN CAMASA CA ALTFEL S-AR SPARGE CILINDRII MOTORULUI

SI PISTONUL SE SCOATE PRIN PARTEA SUPERIOAREA SI SE BAGA LA LOC TOT PRIN PARTEA SUPERIOARA

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1261605

gata scuze de caps

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Nu tipa la noi :twoup: .

La nici un motor biela nu trebuie sa treaca prin camasa! Pot face ochiul bielei oricat de mare, nu se sparge nimic.

Ce zici tu e un pic absurd, daca in functionare ar ajunge sa treaca biela prin camasa, ar insemna ca ar trebui sa intre cu tot fusul maneton al arborelui cotit, biela fiind fixata pe arbore :) .

Link to comment
Share on other sites

In auto cred ca toate pistoanele trec prin camasa.

Insa chiar daca ar avea loc pistonul plus biela pe jos, cu arborele montat, nu stiu cum ai putea baga segmentii. Ii impingi cu surubelnita? :twoup: . Sau ramane loc si pentru presa de segmenti :) .

Pistonul il bagi pe sus si il impingi pana iese gaura de bolt din camasa in partea de jos, la bmw boltul intra lejer.

In varianta a 2-a , parca blocul la baza camasilor are o mica degajare, (parte conica). Daca e asa poate fi bagat daca e bine uns.

Poate ca ai dreptate si in auto nu e cazul. Poate am gresit cand am zis la multe maisni dar in mod sigur la multe motoare lente si semi-rapide e valabil.

 

La motorul asta spre exemplu, ochiul se inchide oblic tocmai pentru a putea fi scoasa prin camasa dar la unele nu e exista solutie, abia poate fi scos pe langa vibrochen.

Cross_section.pdf

Link to comment
Share on other sites

Nu tipa la noi :twoup: .

La nici un motor biela nu trebuie sa treaca prin camasa! Pot face ochiul bielei oricat de mare, nu se sparge nimic.

Ce zici tu e un pic absurd, daca in functionare ar ajunge sa treaca biela prin camasa, ar insemna ca ar trebui sa intre cu tot fusul maneton al arborelui cotit, biela fiind fixata pe arbore :twoup: .

 

 

eu nu am zis ca in functionare trece

cum ai spus si tu iese prin partea superioara pistonul cu tot cu bielela daca dai jos chiulasa

poate nu m-am exprimat eu destul de clar

eu a facut operatiunea asta si pe e 21 si pe 36 de 3 ori

 

In auto cred ca toate pistoanele trec prin camasa.

Insa chiar daca ar avea loc pistonul plus biela pe jos, cu arborele montat, nu stiu cum ai putea baga segmentii. Ii impingi cu surubelnita? :twoup: . Sau ramane loc si pentru presa de segmenti :) .

Pistonul il bagi pe sus si il impingi pana iese gaura de bolt din camasa in partea de jos, la bmw boltul intra lejer.

In varianta a 2-a , parca blocul la baza camasilor are o mica degajare, (parte conica). Daca e asa poate fi bagat daca e bine uns.

Poate ca ai dreptate si in auto nu e cazul. Poate am gresit cand am zis la multe maisni dar in mod sigur la multe motoare lente si semi-rapide e valabil.

 

La motorul asta spre exemplu, ochiul se inchide oblic tocmai pentru a putea fi scoasa prin camasa dar la unele nu e exista solutie, abia poate fi scos pe langa vibrochen.

nu se scoate pe langa vibrochen

se scoate inspre chiulasa si se baga la fel

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

find un diesel pe jos este probabil sa nu iasa pentru ca are niste "orificii" sau "tate"(cum vrei sa le spui) care arunca ulei pentru ungere.cel mai bine dai _chiulasa_ jos,puntea(probabil),baia, pompa de ulei,cuzinetii si scoti pistoanele afara.asta fara sa dai motorul jos de pe masina
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.