Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

demontat piston 320d 150cp


Recommended Posts

Daca ochiul intra (prin absurd) in camasa, biela devene inutila, pistonul ar fi fost atasat direct de arborele cotit :twoup:

 

find un diesel pe jos este probabil sa nu iasa pentru ca are niste "orificii" sau "tate"(cum vrei sa le spui) care arunca ulei pentru ungere.cel mai bine dai _chiulasa_ jos,puntea(probabil),baia, pompa de ulei,cuzinetii si scoti pistoanele afara.asta fara sa dai motorul jos de pe masina

alea au 2 surbele fiecare, f usor de scos

 

Cobra daca mai dai pe aici, vezi cu greutatile alea ca daca le pui aiurea merge motoru ca toate alea numai ca un motor nu.

Link to comment
Share on other sites

Ce piston era ?

Eu cand m-am uitat la mine (320d/04) mi s-a parut ca e foarte greu de scos baia.

Le-ai dat jos pe sus? adica trece biela prin camasa? Asta iar stiam ca nu se poate.

pistonul 2 s-a spart...si pisonul propriu zis mergea...numa ca era crapat si avea o gaura in camera de ardere de bagai un betisor de urechi...si normal ca nu mai face compresie....:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Salut. Zi-mi si mie te rog la ce pret ai ajuns cu reparatia. Am si eu aceeiasi problema si as vrea sa stiu ce ai pus. (piston nou sau sh) Mai zi-mi te rog in ce circumstantze s-a produs defectul si pt cunoscatori care e motivul de se rup clapetele din colector aer. Eu am mers ceva mai apasat cu pedala in jur de 15 km si poc. O alta intrebare ar fi, care sunt consecintele daca scot toate clapetele? Nu as vrea sa ma trezesc ca repar motorul si imi sare o alta pe un alt piston P.S. Rog glumetii cu raspunsuri ironice gen bancuri.ro sa stea deoparte.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. Zi-mi si mie te rog la ce pret ai ajuns cu reparatia. Am si eu aceeiasi problema si as vrea sa stiu ce ai pus. (piston nou sau sh) Mai zi-mi te rog in ce circumstantze s-a produs defectul si pt cunoscatori care e motivul de se rup clapetele din colector aer. Eu am mers ceva mai apasat cu pedala in jur de 15 km si poc. O alta intrebare ar fi, care sunt consecintele daca scot toate clapetele? Nu as vrea sa ma trezesc ca repar motorul si imi sare o alta pe un alt piston P.S. Rog glumetii cu raspunsuri ironice gen bancuri.ro sa stea deoparte.

 

salut

ce ai facut cu problema ta ai rezolvat o?

aceeasi problema am avut o si eu. placuta a aruncat o pe evacuare si nu mai mergea pistonul 2. am rectificat _chiulasa_ si am schimbat supapele. am taiat toate clapetele. Masina merge destul de bine dar nu ca inainte. Cand o sa am ceva banuti pusi deoparte o sa schimb toate pistoanele si capacul cu clapetele. pentru ca nu merge schimbat doar unul ATENTIE!!! si trebuiesc verificate bielele sa nu fie afectate

 

cine a mai avut aceeasi experienta cu ruptul clapetei la e46 150 cp sa ne o spuna si noua, iar cei care n au avut o sa schimbe capacul cu clapetele v ar scuti de o mare cheltuiala si multe neplaceri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.