Jump to content

Discuri si placute de frana


tiberiuenache

Placute si discuri  

687 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

EXACT! Bravo! Exact acum mi-am amintit ca scria intr-un loc mic "epad" , dar nu am stiut la ce se refera si nu am avut timp sa caut.

... m-au ajuns placutele fata-spate textar cu senzori trw undeva la 660-700 lei.

 

Akon..ti-am zis ca lucrez la reprezentanta, nu avea rost sa zic preturile mele ca duceam lumea in eroare, dar da placutele pe clienti erau undeva la 650-670 lei fata.Mai era si o reducere...etc.

 

Sunt foarte multumit, chiar si pe ploaia asta franeaza foarte bine si nu am niciun fel de zgomot desi asa noi ce zgomot sa aiba.La cat merg cu masina ar trebui sa ma tina vreo 3-5 ani :))...

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Trebuia sa pui placute Ate ceramic.

Domnule atotcunoscator...conform celor de la ATE, discurile POWER se recomanda a se "freca" doar cu placute normale...rolul striatiilor de pe disc fiind de a curata de "praf" placutele normale. Dar daca vrei sa fii mai cool (tot cei de la ATE spun asta, dar sub alta forma) le poti "combina" si cu placute ceramice...dar ei nu recomanda. Intelegi?!

Edited by danny84
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Folosesc la masina E90 cu succes de 4 ani discuri Brembo cu striatii si placute frana Ferodo Premier FDB.

Recomand formula.

Mai exact ce model de Ferodo Premiere?

 

Si care sunt beneficiile? In afara de franare mai eficienta..

Cat praf se aduna pe jante?

Cum conduci in general si la cati km ai schimbat placutele si cand ai schimbat discurile pentru ca s-au subtiat?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

eu dupa multi ani de folosit la diverse modele preponderent ATE, la o recomandarea, atunci cand dicurile cu placute pe ATE erau considerabil mai scumpe am luat Jurid.

m-am uitat si am vazut ca au ca si clientela OE majoritar doar modele premium.

ca o impresie subiectiva, spun ca sunt cel putin la fel de bune ca ATE, desi eu n-am experimentat nicio ovalizare, pana acum nici cu cele de la ATE.

scartait la placute am avaut doar cu putinele experiente cu TRW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sunt si eu curios:

oare daca schimbi discurile standard ale masinii(dupa ce acestea se uzeaza) si pui altele cu aprox 10mm mai mari in diametru, merg folositi etrierii originali?

 

stiu ca 530d, de exemplu, are discurile de frana un pic mai mari decat 520d.

 

in teorie, pare ilogic sa se poata...insa ma gandesc ca sunt oameni mai documentati pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Spre exemplu la e46 320ci eu am doua variante, disc de 286mm si disc de 300mm, pe realoem sunt doua p/n-uri diferite la port-etrieri deci pentru varianta de 300mm cel mai probabil trebuie schimbat port-etrierul.

Banuiesc ca e aceeasi situatie si pt tine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

sunt si eu curios:

oare daca schimbi discurile standard ale masinii(dupa ce acestea se uzeaza) si pui altele cu aprox 10mm mai mari in diametru, merg folositi etrierii originali?

 

Nu se poate sa schimbi discurile punand mai mari fara sa schimbi placute, etrieri si foarte probabil jantele.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

cred ca intrebam mai mult ca sa ma aflu in treaba, pt ca, in fond, nu pot eu apasa pe frana cat poate masina asta frana.

 

si cu cei 190cp pe care mereu i-am considerat insuficienti...99% din timp merg pe ecopro sau pe confort iar mai multi cai am avut nevoie doar atunci cand faceam sau gandeam o depasire prosteasca sau cand ma harjoneam pe autostrada cu o Honda Accord, un Audi A6 sau un E klasse Cabrio.

 

sa incerci diferite upgrade-uri sau nemultumiri, e pur si simplu(dpmdv) doar cand te afli in treaba sau efectiv nu mai stii ce sa mai faci cu banii si cred ca nu sunt mai multi de 5 astfel de insi aici pe forum

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca si sidenote, am luat discuri+placute ATE pentru e90 si dupa nici un an au facut microfisuri discurile pe toata suprafata. Nu mi'am batut joc de ele sa fac burnout sau cine stie ce prostii, au fost folosite in regim normal.

 

De curand au inceput sa si bata involan.

 

Never again ATE.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic,

am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard.

ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda.

Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac.

Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut,

am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

(...)

am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard.

ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda.

(...)

am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).

 

 

Deci vrei sa pui ATE luat de la dealer, ca doar nu vrei sa ai suprizele colegilor.

Asta a merita, luat de la dealer, sa te asiguri de calitate!

Altfel..

 

Oricum, nu uita sa revii sa ne spui de unde ai luat si cum se comporta dupa un timp.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pff din ce citesc pe aici e cam loterie cu placute/discuri indiferent ca-s OE sau Aftermarket.

Nici nu stii ce sa mai cumperi,eu unul ma hotarasem pe Ate Powerdisc dar acum vad ca scartaie si astea cu placute Ate.

ATE folosesc de ani si nu am probleme , scartaie uneori spre final cand mai am cam 3000 km pana la schimb pe bord sicam ala e momentul in care renunt la ele .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

 

ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda.

 

ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator

 

Se poate detalia aspectul asta?

Nu mai am foarte mult pana cand trebuie sa inlocuiesc placutele fata ( deocamdata am discuri si placute OE) si ma gandeam sa cumpar placute ATE Ceramic, deoarece vreau sa scap de jantele vesnic acoperite cu praf negru.

Ce inseamna ca nu raspund dupa cum esti obisnuit si ca producatorul nu recomanda combinatia? Nu tine frana asa de bine cum tine cu placutele semi-metalice?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.