Jump to content

e46 316i


roshu2010

Recommended Posts

pai tu ai condus 316i nfl cel e 105 cai, daca conduceai cel FL de 1.8 la fel 116 cai nu iti mai luai "318d" , la ce sa iti iei pe cap probleme turbina, injectoare, tampoane motor, evacuare etc.... probleme specifice diesel-ului "mic", cand pt 2L in plus la combustibil stateai linistit aceleasi performante...

Cat despre cuplu s-au facut n topicuri, e doar PLACEBO la cilindreea asta

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

pai tu ai condus 316i nfl cel e 105 cai, daca conduceai cel FL de 1.8 la fel 116 cai nu iti mai luai "318d" , la ce sa iti iei pe cap probleme turbina, injectoare, tampoane motor, evacuare etc.... probleme specifice diesel-ului "mic", cand pt 2L in plus la combustibil stateai linistit aceleasi performante...

Cat despre cuplu s-au facut n topicuri, e doar PLACEBO la cilindreea asta

 

Si cifrele tot placebo or fi...

 

318d are in general mai putin din problemele 320d-ului, avand stapani mai cuminti de obicei.

Daca facem un calcul cu 2l (desi e cam generic spus, depinde de stilul adoptat), cat economisesti la 100k? cam peste 2k de euro, bani de care poti sa iei 2 turbine sau 8 seturi de duze de injectoare etc. Dar turbinele tin mai mult a - mea are 180k si ok, injectoarele la fel.

 

Daca as schimba toate duzele si as reconditiona turbina, m-ar costa ~2500ron, bani care se amortizeaza in 25kkm

Daca suporti socurile astea, per total esti mai castigat.

Si sa nu uit - daca vrei il duci la un 140Cp si absolut safe, atunci iese definitiv din schema 316i.

 

Sa nu se inteleaga ca desconsider 316i!, fiecare cu preferintele si posibilitatile lui, tin partea dieselului pentru ca acum stiu despre ce e vorba in timp ce alti colegi denigreaza dieselul dar nu avut "oroarea" sa-l conduca.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Si cifrele tot placebo or fi...

 

318d are in general mai putin din problemele 320d-ului, avand stapani mai cuminti de obicei.

Daca facem un calcul cu 2l (desi e cam generic spus, depinde de stilul adoptat), cat economisesti la 100k? cam peste 2k de euro, bani de care poti sa iei 2 turbine sau 8 seturi de duze de injectoare etc. Dar turbinele tin mai mult a - mea are 180k si ok, injectoarele la fel.

 

Daca as schimba toate duzele si as reconditiona turbina, m-ar costa ~2500ron, bani care se amortizeaza in 25kkm

Daca suporti socurile astea, per total esti mai castigat.

Si sa nu uit - daca vrei il duci la un 140Cp si absolut safe, atunci iese definitiv din schema 316i.

 

Sa nu se inteleaga ca desconsider 316i!, fiecare cu preferintele si posibilitatile lui, tin partea dieselului pentru ca acum stiu despre ce e vorba in timp ce alti colegi denigreaza dieselul dar nu avut "oroarea" sa-l conduca.

 

 

Corect!

Numai cĂŁ cei 100k km sĂŁ se facĂŁ nu ĂŽn 10 ani. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
ce probleme apar in general sau ati avut la acest model? (ma refer la E46 316i motor N42 / 2002 facelift)? sunt ok ,dezavantaje? dar nu partiile de consum =))) am inteles ideea , pt mine este ok acest consum momentan,vin relativ de pe o alta masina care inainte consuma la fel sau uneori mai mult decat acest model:D
Link to comment
Share on other sites

Am si eu un 316i nu de foarte mult, si consumul urban nu sare de 9.5 mers exclusiv urban in Bucuresti pe aglomeratie medie. (pe comp de bord). Sunt 100% sigur ca e mai mare consumul, inca nu l-am calculat. Stie cineva cu cat sunt mai mici cifrele de pe BC decat cel real? Sau la voi Computerul de bord arata 100% corect?

Eu estimez un 11, asa dupa ochi :)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Eu am nfl, 105 cai, tu ai facelift, motor mult mai complex, valvetronic, net superior. Dar din cate stiu e si un pic mai problematic tocmai din complexitatea lui.

Ca fapt divers 316nfl de 105cai e intr-adevar slabut, insa la un mers normal masina se comporta fff bine. Se misca neasteptat de bine pe ture mici,nu pare deloc submotorizata, la ture mari e problema si una destul de mare...nu simti nimic :).

 

Incearca sa mai resetezi consumul de pe BC. Eu il resetez cam la 1 saptamana ca sa am niste cifre cat de cat reale. Daca il lasi pe distante mari nu mai e asa relevant.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
eu am un 316i din 99...pot sa spun ca masinuta asta "mica" chiar este super...nu are nici un fel de problema..trage super bine...chiar sunt super multumit de ea....am vrut sa fac schimb cu un 320d facelift 2002 si omu` mi`a zis ca se infige mai bine si merge mai bine decat aia..si tin sa zic ca si aia e intretinuta...am motor de 1.9 pe ea..105 cai..si pot sa spun k nu se simt doar 105...nu sunt probleme la motor la alte nebunii...chiar e o masina klumea...si eu sincer sa va sun nu sunt adeptul Diesel`ului....mai bine as lua un benzinar chiar daca consuma mai putin!Sper sa nu ma injurati dar am vazut ca se scrie de 316:D....
Link to comment
Share on other sites

n42b18 a fot ales motorul anului in 2002..mie imi place cum merge, cea mai mare problema a lui e ca consuma exact cat un 318i si are cu 30 d cai mai putin, deci nu are nici un avantaj fatza de 318i....cea mai comuna problema la motoarele astea e cea legata de intinzatorul de la lant care se slabeste dupa 100k km

 

eu am un 316i din 99...pot sa spun ca masinuta asta "mica" chiar este super...nu are nici un fel de problema..trage super bine...chiar sunt super multumit de ea....am vrut sa fac schimb cu un 320d facelift 2002 si omu` mi`a zis ca se infige mai bine si merge mai bine decat aia..si tin sa zic ca si aia e intretinuta...am motor de 1.9 pe ea..105 cai..si pot sa spun k nu se simt doar 105...nu sunt probleme la motor la alte nebunii...chiar e o masina klumea...si eu sincer sa va sun nu sunt adeptul Diesel`ului....mai bine as lua un benzinar chiar daca consuma mai putin!Sper sa nu ma injurati dar am vazut ca se scrie de 316:D....

 

 

nu ai cum sa compari 316i nfl (care e in liga loganurilor) cu 320d fl...si daca mai tracteaza o masina dupa el tu nu potzi sa tzii aproape de 320d....316i nfl chiar e o gluma de motor!

Link to comment
Share on other sites

Ce liga loganurilor? Poate liga loganurilor 1.4, ca eu am si un logan 1.6 16v. Cu loganul bat la 1 masina distanta 318i nfl 118cai, iar tovarasul meu cu 318nfl ma bate cu bmwul meu (316i nfl) la distanta si mai mare. Singura chestie misto la 316i nfl e ca merge f bine pe turatii mici.Intre 316nfl si 318nfl cu plecare din 2000rpm nu e diferenta pana pe la 4000.De la 4000in sus fuge rau in fata 318i. De asemenea consumul la masina mea e f ok. Cam 10-11 in Bucuresti(aglomeratie medie+mers noaptea, nu va ganditi la aglomeratii maxime), si 6-7 in afara.Cam cu 1L-1.5L peste Logan cu care merg mai tare. Cu bmw nu merg tare pentru ca nu vad rostul sa merg tare, ca masina oricum nu trage. Oricum stiam la ce sa ma astept cand am luat masina si sunt multumit per total. Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

eu am un 316i din 99...pot sa spun ca masinuta asta "mica" chiar este super...nu are nici un fel de problema..trage super bine...chiar sunt super multumit de ea....am vrut sa fac schimb cu un 320d facelift 2002 si omu` mi`a zis ca se infige mai bine si merge mai bine decat aia..si tin sa zic ca si aia e intretinuta...am motor de 1.9 pe ea..105 cai..si pot sa spun k nu se simt doar 105...nu sunt probleme la motor la alte nebunii...chiar e o masina klumea...si eu sincer sa va sun nu sunt adeptul Diesel`ului....mai bine as lua un benzinar chiar daca consuma mai putin!Sper sa nu ma injurati dar am vazut ca se scrie de 316:D....

Am ramas blocat cand am citit :

1: Cum sa se ''infiga'' 316i nfl mai tare ca 320d fl.. poate doar in primii metrii :)) e diferenta mare intre motoarele astea, nu vreau sa jignesc pe nimeni cu 316i deci nu zic altceva.

2: Cum adica mai bine iei un benzinar chiar daca consuma mai putin?? :)) Cred ca tu esti singurul care isi imagineaza ca o masina pe benzina fie ea si 316i consuma mai putin decat una diesel,in cauza fiind 320dfl.

Inteleg ca toti isi lauda masina..dar nici chiar asa :)) o fi super masina ta..(doar pentru tine).

Link to comment
Share on other sites

probabil 318i ala mai are vreo 80 de cai vii,sau loganul tau e fermecat.

Loganul scoate 10.2s pana la 100, iar bmw-ul 10.4s. Astea sunt cifrele oficiale. Ce ti se pare asa greu de crezut? Crezi ca o diferenta de la 105 la 118cai poate sa compenseze vreo 250kg diferenta intre masini?

Dar nu asta era ideea topicului, ci doar voiam sa subliniez cat de lent e 316i in regim de mers tare. Cu siguranta ma bate si un logan 1.6 8v 90cp, iar unul de 1.4 il bat dar nu la distanta mare.

 

Totusi pe ture mici chiar se comporta ok 316. Are cuplul maxim foarte jos, la 2500rpm (destul de rar intalnit pt o masina pe benzina).

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

bai daca tu zici e posibil.n am prea vazut logane pe la drag dar ma rog.

 

ideea este ca la o masina mai veche sau in jur de 10 ani e greu de crezut ca se mai pastreaza performantele originale,mai ales la cum sunt intretinute masinile la noi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si eu am tot 316,azi l-am facut pe unu' cu un ferari... de unde ati scos topicul asta nene?

 

 

ma fratilor se vede ca unii chiar nu vedeti bine sau poate k sunteti prea mandrii de masinile voastre(320,318 etc).....eu nu am spus k poate face un 316 pe un 320 cum toti ati zis k sunt tampit....eu am spus k omu` ala care avea un 320,mi`a zis k se infige mai bine decat 320`ul lui...asta am spus...dar daca amaratul asta care a zis faza cu un ferari..chiar esti departe de realitate prietene...ia`ti un tico sau un matiz mai bine k nu sunt masinile astea de tine...

 

si app la 316 am motor de 1.9...pentru ala cu ferari...

 

si scz...care consuma mai mult decat un 320 d..sau orice d...si sa moara familia mea..nu poate omu` sa mai greseasca ca se gaseste unu cu un ferari sa scrtie tot felul de nebunii...de ce nu iti iei ferari prietene?

Link to comment
Share on other sites

ma fratilor se vede ca unii chiar nu vedeti bine sau poate k sunteti prea mandrii de masinile voastre(320,318 etc).....eu nu am spus k poate face un 316 pe un 320 cum toti ati zis k sunt tampit....eu am spus k omu` ala care avea un 320,mi`a zis k se infige mai bine decat 320`ul lui...asta am spus...dar daca amaratul asta care a zis faza cu un ferari..chiar esti departe de realitate prietene...ia`ti un tico sau un matiz mai bine k nu sunt masinile astea de tine...

 

si app la 316 am motor de 1.9...pentru ala cu ferari...

 

si scz...care consuma mai mult decat un 320 d..sau orice d...si sa moara familia mea..nu poate omu` sa mai greseasca ca se gaseste unu cu un ferari sa scrtie tot felul de nebunii...de ce nu iti iei ferari prietene?

De ce te agiti atata pentru un 316 amarat ?:)) Nu te mai stresa ca tot nu e ca tine..relax.

Link to comment
Share on other sites

De ce te agiti atata pentru un 316 amarat ?:)) Nu te mai stresa ca tot nu e ca tine..relax.

[/quotnu ma agit k nu sunt cola...si am spus ceva ce nu a vazut nici unu..DECI NU AM ZIS EU CA SE INFIGE<CI CEL CARE AVEA 320`ul...Deci e mare diferenta..si am sp k eu am motorul de 1.9...asa ca nu te mai baga nici tu in discutie...

 

Cred ca s-a exprimat gresit. O fi vrut sa spuna ca mai bine ar lua un benzinar chiar daca consuma mai putin 320d-ul. Altfel nu imi explic. :ermm:

 

 

exact asa..imi cer scz inca odata..cred k ma gandeam la altele:)..oricum asta imi ia 10 in oras..si cam 6-6.50 in afara!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.