Jump to content

pompa aer e46


Recommended Posts

Salut,

 

Azi am constatat ca mufa de la pompa de aer nu era bagata... deci practic pompa nu lucra nimic.... asta ce poate sa insemne? ce repercursiuni poate avea asupra motorului? I-am dat curent de la baterie si se aude ca invarte paletii.... problema mare e ca nu imi ies noxele si nu imi arde benzina... oare poate sa fie de la asta? cine imi poate spune rolul pompei sau daca arre legatura cu arderea combustibilului? daca bag mufa, pompa nu porneste... porneste doar in sarcina sau ttrebuie sa mearga tot timpul?? astept raspunsuri, va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu pompa respectiva are rolul sa reduca noxele emise atunci cand motorul este rece(pana ce catalizatorul ajunge la temperatura optima de functionare sau ceva de genul). Din ce am mai citit pe alte forumuri se mai scurteaza din viata catalizatorului daca mergi fara ea si bineinteles ca vei polua atmosfera mai mult. In general pentru a o inlocui trebuie sa schimbi mult mai multe piese pentru ca altfel risti ca ea sa se strice din nou foarte repede( si la cat costa... aprox. 1328 ron + nu cred ca se gaseste decat OEM). Din ce stiu mai trebuiesc schimbate 2 valve(piesele 13 ~156ron si 15 ~380ron din imagine ), conducta de aer 17~260 ron (daca trebuie schimbata aici se vede afumata zona in care este racordul de cauciuc si se afuma si chiulasa in zona respectiva), filtrul 7~28 ron, furtunul gros care intra din valva 15 in pompa si care costa si ala aprox. 114 ron(si aste se topeste la capete in general). Pe langa toate astea trebuie schimbat si releul de la p.sec. de aer, care nu stiu cat este ca pret.

Cei din afara chiar au facut un modul de by-pass ca motorul sa nu mai genereze check engine-ul, acum nu stiu ce sa-ti recomand, toata distractia te costa in jur de 500 de Eu, asta insemnand doar piesele.

Poti iei legatura cu cei de la mica publicitate (personal am colaborat cu claudiubwr si am fost foarte multumit de promptitudinea cu care am fost servit) pentru o oferta, preturile pe care le-am pus eu mai sus erau valabile la MHS in militari acum ceva vreme.

Poti sa postezi aici ce ai mai facut, si eu sunt oarecum intr-o situatie similara cu a ta.

 

Aici a mai avut cineva probleme dar nu a mai postat si rezultatele din pacate:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...pompa+secundara

Edited by cmres80
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu pompa respectiva are rolul sa reduca noxele emise atunci cand motorul este rece(pana ce catalizatorul ajunge la temperatura optima de functionare sau ceva de genul). Din ce am mai citit pe alte forumuri se mai scurteaza din viata catalizatorului daca mergi fara ea si bineinteles ca vei polua atmosfera mai mult. In general pentru a o inlocui trebuie sa schimbi mult mai multe piese pentru ca altfel risti ca ea sa se strice din nou foarte repede( si la cat costa... aprox. 1328 ron + nu cred ca se gaseste decat OEM). Din ce stiu mai trebuiesc schimbate 2 valve(piesele 13 ~156ron si 15 ~380ron din imagine ), conducta de aer 17~260 ron (daca trebuie schimbata aici se vede afumata zona in care este racordul de cauciuc si se afuma si chiulasa in zona respectiva), filtrul 7~28 ron, furtunul gros care intra din valva 15 in pompa si care costa si ala aprox. 114 ron(si aste se topeste la capete in general). Pe langa toate astea trebuie schimbat si releul de la p.sec. de aer, care nu stiu cat este ca pret.

Cei din afara chiar au facut un modul de by-pass ca motorul sa nu mai genereze check engine-ul, acum nu stiu ce sa-ti recomand, toata distractia te costa in jur de 500 de Eu, asta insemnand doar piesele.

Poti iei legatura cu cei de la mica publicitate (personal am colaborat cu claudiubwr si am fost foarte multumit de promptitudinea cu care am fost servit) pentru o oferta, preturile pe care le-am pus eu mai sus erau valabile la MHS in militari acum ceva vreme.

Poti sa postezi aici ce ai mai facut, si eu sunt oarecum intr-o situatie similara cu a ta.

 

Aici a mai avut cineva probleme dar nu a mai postat si rezultatele din pacate:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...pompa+secundara

 

Multumesc ptr. raspuns in primul rand. Faza e ca la mine nu imi sunt nici topite furtunele, nici afumate in vreun fel... toate sunt ca si noi pot sa spun. nici pe interior nu sunt prea afumate... Am adus masina din Germania si nu am stiut de problema asta... pana cand am dus-o la un amic la un ITP sa ii verific noxele si is foarte mari... bun  i-am schimbat bujiile, valva PCV si furtunul de la ea (care erau praf) si ma gandeam ca o sa fie asta... in prealabil am dus-o pe tester si mi-a dat ceva eroare de genul "conducta ventil aer secundar"... acuma poate ca se traduce si "conducta pompa aer secundara", nu stiu.... bun am cotrobait pe acolo si am gasit ca nu era bagata mufa la pompa.... daca tu zici ca nu porneste decat in momentul cand e rece motorul... poate de aia nu mi-a pornit mie cand i-am bagat mufa, ca era cald motorul... acuma valva aia nu stiu ce sa fac cu ea... o sa bag mufa la pompa, si o s-o pornesc la rece sa vedem... nu am ce furtune sa inlocuiesc ca is ca si noi... momentan masina e acasa si eu nu sunt :twoup: dar o sa te anunt cum si ce am facut, peste vreo 2 zile...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.