Jump to content

cum prelungim viata anumitor componente ale masinii


vladps

Recommended Posts

Nu tre sa fii pilot pe mig ca sa nu tii piciorul acolo mereu. E si obositor. Doar nu au fost prosti cei care au pus chestia aia ca sa-ti tii piciorul (footrest -ul).

 

Daca imi tine sus ambreiajul inseamna ca e pe duca nu?

Nu neaparat, am un prieten cu e46 care asa a luat-o acum 4 ani prindea foarte sus, la vreo 4cm de finalul pedalei. Si in ziua de azi merge fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pt diesel:

1. M41 si M51

Probleme cu garn chiulasa rupta sau chiar craparea chiulasei din cauza supraincalzirii motorului datorata pompelor de apa cu palete de plastic.

Aceste motoare mai au probleme cu pompa de injectie si uzura mare a lantului+ansamblu distributie.

Pompa de apa se poate pune cu palete metalice, ceea ce va scuteste de probleme mai mari.

2. M47 si M57

Problema uzuala cu turbo. A se schimba filtrul epurator la fiecare 2 schimburi ulei. Ulei recomandat a se schimba intre 10-12 mii km.

Probleme cu misfire: a se verifica mufele+cablurile la injectoare. Acestea se pot "arde", din cauza intensitatii mari a curentului (la common rail)

Pornire greoaie + lipsa putere: a se verifica (si) pompa de sub sofer.

informatii chiar ok.

mersi.

 

eu sunt curios si ce model e...:)

 

320d NFL E46 TOURING

 

dupa 2000 nu schimb nicioadata sub 2000

 

1 - schimb la 2200

2 la fel

cand sunt in 3 fac ce vreau , pot sa dau si kick out.

de cat timp ai masina , cati km ai bagat cu ea de cand ai luat-o, ce ai schimbat pe ea din componentele principale?

hai ca ne-ai facut chiar curiosi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am schimbat placutele de frana pe spate si am constatat ca senzorul de placute este extrem de precis, in ciuda unor opinii gasite pe forum la alte sectiuni.

 

Martorul din bord m-a avertizat inca cu aprox 5000km inainte ca mai am de mers atat pana la urmatorul schimb de placute spate.

Am facut schimbul cand senzorul a ajuns la zero in bord, si m-a surprins sa constat ca si pasta de pe placute mai avea max 1 mm, deci presupun ca foarte mult nu mai mergea asa.

 

Ca sa revin la spiritul topicului, recomand sa se schimbe placutele in intervalul indicat in bord.

Altfel, exista riscul sa inceapa suportul placutelor sa sape in disc la franare, si sa le distruga.

 

Probabil ca pentru multi nu am spus ceva nou, dar m-a surprins oricum precizia senzorului.

 

Cheers.

Link to comment
Share on other sites

amortizoare pe spate, termostat(era bun termostatul dar l-am schimbat doar pentru ca avea rupta buza unde intra garnitura aia portocalie si pierdeam apa pe acolo), proaste piese mai fac si bmwurl asta termostatul era din plastic, piesa cu tepi,

2 schimburi de ulei am facut vreo 17000.

 

Ar mai fi bani de bagati in ea:

 

pompa servo, cap de bara + bieleta antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, fulia (nu stiu sigur, face un zgomot ciudat cand o opresc ceva de genu hatz-hatz), si am o bubuitura pe spate cand cuplez mai rapid, cred ca e de la planetara, si mai am si discul de ambreiaj sa-l schimb, becul ala stresant de la airbag.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stiu ca la E90 chiar daca masina e oprita raman niste sisteme active, care normal ca sunt alimentate la baterie.

Tinand cont ca afara e foarte frig, stie cineva in ce masura e riscant sa lasi masina neatinsa pentru o perioada mai lunga de timp pe frigul asta? sa zicem o saptamana?

Pornim de la premisa ca bateria este in stare buna.

Eventual niste sfaturi pentru a evita eventuale probleme?

 

Intreb asta pt ca am citit niste topicuri cu probleme rezultate din cedarea bateriei, cu resetarea softului, etc.

 

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.