Jump to content

Se descarca bateria E60


Recommended Posts

Buna!Am un 525d E60 din 2004 la care tot mi se descarca bateria , am avut un Banner de 88 Ah , 1 an a avut bateria acum mi-am luat alta Bosh de 90 Ah , dupa 3 zile dimineata cand sa pornesc , moarta din nou ... tot am luat borna jos in fiecare seara , dar mi-e frica sa nu stric computerul sau softul , pentru ca deja am ceva errori in bord... o sa pun o poza ... care credeti ca ar fi problema? a mai patit cineva asa ceva?maine o sa merg cu masina la un tester din nou mai amanuntit sa vada ce are de imi descarca bateria , probabil ceva consumator , nu stiu ce sa fie.... sunt la pamant nu mai stiu ce sa fac!

post-36018-1288621320_thumb.jpg

Edited by lei
Link to comment
Share on other sites

Cand se descarca bateria , in fata la motor se aude ceva ... parca ceva pompa nu stiu sigur, cd-ul si locul la navi tot timpul merg,parca si ceva la clima... am avut problema cu trapa si tot am luat si am pus borna la minus , de atunci imi face figuri , asta a fost in vara si mi-a spalat motorul la spalatorie... de atunci am problemele astea , in vara a fost prima data 1 sapt a facut figuri si dupa toata vara n-am mai avut probleme pana acum... in bord mai sunt aprinse becurile de la frana de mana si airbag-uri. Edited by lei
Link to comment
Share on other sites

e ok sa se auda acel zgomot la motor cat si dvd-ul de navi. Dupa 16 minute parca se opresc. Se aud si niste motorase cand se "culca" masina in functie de dotari...

 

Cum am spus, trebuie o diagnoza. Stergi toate erorile si poi vezi care mai apar. Pusul si luatul bateriei nu este o solutie pe termen lung...

Link to comment
Share on other sites

... am fost cu masina azi la un electrician si nu a putut sa-i dea de cap... 5 amperi consum in standby , iar daca scotea siguranta de la Diagnose erau 2.... o sa mai merg intr-o zi cu ea cand o sa aibe timp .... Edited by lei
Link to comment
Share on other sites

OK, atunci e posibil sa fie de la scoaterea bornei eroarea de airbag,repet fa prima data o diagnoza si pe urma incepe investigarile.Eu pot sa-ti rezolv problema dar doar la Timisoara.Daca esti din Timisoara sau imprejurimi da-mi un PM si vorbim la telefon.
Link to comment
Share on other sites

OK, atunci e posibil sa fie de la scoaterea bornei eroarea de airbag,repet fa prima data o diagnoza si pe urma incepe investigarile.Eu pot sa-ti rezolv problema dar doar la Timisoara.Daca esti din Timisoara sau imprejurimi da-mi un PM si vorbim la telefon.

 

sal frick, ai interfata byteflight?

Link to comment
Share on other sites

OK, atunci e posibil sa fie de la scoaterea bornei eroarea de airbag,repet fa prima data o diagnoza si pe urma incepe investigarile.Eu pot sa-ti rezolv problema dar doar la Timisoara.Daca esti din Timisoara sau imprejurimi da-mi un PM si vorbim la telefon.

 

sal frick, ai interfata byteflight?

NU deoarece eu am OPS nu OPPS :twoup:

Link to comment
Share on other sites

OK, atunci e posibil sa fie de la scoaterea bornei eroarea de airbag,repet fa prima data o diagnoza si pe urma incepe investigarile.Eu pot sa-ti rezolv problema dar doar la Timisoara.Daca esti din Timisoara sau imprejurimi da-mi un PM si vorbim la telefon.

...eu sunt din Arad ... o sa incerc sa vad daca imi poate rezolva Cristi daca il cunosti si daca nu poate o sa te sun pe tine si o sa merg cu ea la tine.

Edited by lei
Link to comment
Share on other sites

La 5A ai un consumator ramas pornit nu un circuit electronic.

 

Un circuit electronic trage 1A-2A maxim dar pana la 5A e mult. Sau ai mai multe ramase pornite desi 5A par cam multi...

 

Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi care exact nu comunica sau ce a ramas pornit. Cauta si contacte gen switch de la portbagaj, capota

Link to comment
Share on other sites

La 5A ai un consumator ramas pornit nu un circuit electronic.

 

Un circuit electronic trage 1A-2A maxim dar pana la 5A e mult. Sau ai mai multe ramase pornite desi 5A par cam multi...

 

Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi care exact nu comunica sau ce a ramas pornit. Cauta si contacte gen switch de la portbagaj, capota

Daca scot siguranta de la Diagnose scade de la 5A la 2A... ala nu stiu ce e... dar un lucru e sigur , mi se cam duce computerul sau softul , nu mai merge tempomatul , daca dau pe prima treapta la semnalizare nu mai clipeste de 3 ori , tre sa tin eu de ea , iar la sunet , treable si bass nu mai imi raman salvate dupa ce opresc/pornesc masina , sper sa fie ceva siguranta arsa ... pt ca nu m-am uitat....

Link to comment
Share on other sites

La Cristi ai fost?Diagnoza ati facut pe masina sa vedem ce da si de unde sa incepi cautarile.Eu cred ca sunt mai multe chestii acolo pentru ca acum ai probleme si cu sunetul si...

Fa neaparat prima data o diagnoza!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
am un 530D din 2004 si baterie uscata pe gel alba de 110AH -originala. bateria mea e cam pe moarte nu mai sta ledul ala al ei decat pe negru (insuficient incarcata din ce scrie pe ea) si ma bate gandul sa pun una de 90AH pe ea un bosh silverlight, are ceva daca pun de 90AH? ca am vazut ca multi cu e60 au de 90AH si nu se plange nimeni... daca tot o schimb sa pun mai mica putin ca eu nici nu merg prea sportiv sa o incarc suficient din contra merg foarte relaxat drumuri relativ scurte si nu prea am cum sa incarc bateria prin stilul meu de condus, care ar fii cea mai buna solutie pentru mine? 90AH? sau tot 110AH fiind noua nu mai o sa am probleme chiar daca merg lejer....?
Link to comment
Share on other sites

Buna!Am un 525d E60 din 2004 la care tot mi se descarca bateria , am avut un Banner de 88 Ah , 1 an a avut bateria acum mi-am luat alta Bosh de 90 Ah , dupa 3 zile dimineata cand sa pornesc , moarta din nou ... tot am luat borna jos in fiecare seara , dar mi-e frica sa nu stric computerul sau softul , pentru ca deja am ceva errori in bord... o sa pun o poza ... care credeti ca ar fi problema? a mai patit cineva asa ceva?maine o sa merg cu masina la un tester din nou mai amanuntit sa vada ce are de imi descarca bateria , probabil ceva consumator , nu stiu ce sa fie.... sunt la pamant nu mai stiu ce sa fac!

 

 

Daca ai schimbat "amperajul" trebuie intrat in softul masinii si resoftat amperajul bateriei.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

OK, atunci e posibil sa fie de la scoaterea bornei eroarea de airbag,repet fa prima data o diagnoza si pe urma incepe investigarile.Eu pot sa-ti rezolv problema dar doar la Timisoara.Daca esti din Timisoara sau imprejurimi da-mi un PM si vorbim la telefon.

Eu am o problema la un E39 530D,dupa multe investigatii cred ca problema este acel FSU de la clima,o piesa cu spini care dealtfel imi goleste bateria in 5 minute la ora asta,la fel fac si eu de cateva luni tot scot borna. Poate ma poti ajuta in privinta asta,ca piesa de noua costa 350ron am inteles.

Link to comment
Share on other sites

Aproximativ aceeasi problema am avut-o si eu.

 

Borna (-) senzorul IBS e cea mai frecventa defectiune care provoaca descarcarea bateriei.

 

Se pare ca la e60 dupa 16-17 minute, daca, consumul nu scade sub 80 mA, adica 0.08A masina reporneste modulele de pe masina si apoi incearca sa le inchida din nou pe rand.

 

la e60 desi teoretic masina intra in stand by dupa 16-17 minute, acest lucru este relativ, deoarece in functie de dotari, documentatia BMW spune ca masina poate intra in standby si dupa 45-70 de minute.

probleme la cd / dvd player pot sa provoace descarcarea bateriei, problema destul de frecventa.

 

Practic orice modul care nu se inchide dupa 16 minute, face ca IBS si MPM module sa "trezeasca masina"

 

Primii pasi de diagnoza, verificati scotand mufele de la urmatoarele:

 

1 Pompa electrica de apa

2 Alternatorul

3 Seonzurl de puritate a aerului

4 Senzorul de nivel de ulei

 

Senzorul IBS (borna - )

Computerul masinii..

 

Toate aceste "periferice" sunt pe aceeasi magistrala cu 1 fir, orice defectiune a unuia dintre aceste echipamente poate pune in scurt CAN-ul, si IBS-u nu mai comunica cu computerul masinii ceea ce inseamna ca masina nu prea intra in stand by.

 

La mine problema a fost pompa electrica de apa, care desi functiona, punea in scurt can-ul, nu puteam vedea nivelul de ulei, nu se putea citi codul de pe senzorul IBS. Deci IBS-ul nu-si facea treaba. Dupa ce am inlocuit pompa electrica de apa , s-a remediat problema pe CAN, dar senzorul IBS era defect. Am inlocuit si borna (-) cu senzorul IBS (este model nou de IBS pus pe masinile de dupa 2007 si vine cu adaptor, aproximativ 600-650 lei IBS + adaptor), se pare ca odata ce s-a montat IBS-ul nou, s-a resetat ceva system (la mine aparea ca am schimbat bateria in momentul in care am schimbat IBS-ul) si problemele au incetat.

 

Masina mea e60 523i nu intra in standby dupa 16 minute! Dar dupa 1-2 ore, ledul ce indica blocarea geamurilor din spate e stins (masina e in standby). Puteti verifica cu ledul ce indica blocarea geamurilor sau ledul de pe schimbatorul automat.

 

Shit happens si daca sunt si - 10/18 grade , e si mai grav.

Atentie daca o baterie se descarca sub un anumit nivel e distrusa si trebuie inlocuita.(cei de unde am cumparat baterie noua ziceau ca , daca voltajul bateriei ajunge pe la 6V , bateria nu se mai poate recupera). Eu am inlocuit bateria cu una de 100 A (90A - 110A pe e60 523i)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.