Jump to content

remapare 318D 204D4


predin2002

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iar faptul ca sunt nou pe forum, nu are legatura nici cu experienta mea, nici cu cunostintele legate de marca etc.

 

Ai dreptate, scuze.

Cu cine, si de la care AB avem onoarea?

 

deci ne lasi cu inginerii tai si cu firmele tale cu pretentii de tuneri germani ?

 

Lasa-l Roby ca e derutat dupa experientele avute...citeste mai sus... :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

nu,am remapat 2 masini un 320d de la 150 la 180cp si un a4 de la 232cp la 280cp ; operatiunile s-au facut la o firma cu renume

 

sa vezi ce frumos,lasi masina,o inspecteaza,o testeaza,apoi citeste softul pe ea,cica il trimit in de.,apoi cei din de. trimit inapoi cea mai buna varianta pt masina ta,iti resofteaza masina,apoi din nou test,apoi platesti....tot ei au fost cei care nu au recondat stagiu 2 sau 3,desi puteau sa-mi ia banii

 

asa vine gogu la colt cu laptopu,baga pac pac softu,crapa il doare in ... ,stim cu totii ca au fost cazuri si aici pe forum

 

dar asa e tot vrem bemveu,toti vrem sute de cp in plus,dar ne zgarcim la 1-200e

Link to comment
Share on other sites

De ce trimit in Germania softul de pe 320d de 150CP ? Inteleg sa faca asta la primul 320D de 150Cp !!!

 

 

pt ca fiecare soft are o conexiune cu seria de caroserie care trebuie scrisa pe un soft general pe care il are fiecare firma in parte optimizat pt 320d , daca nu s-ar face scrierea asta , nu ar functiona corect softul..eu asa am auzit.. :twoup: acuma fiecare firma are softul optimizat mai agresiv sau mai putin agresiv

Link to comment
Share on other sites

ba trimite.

softul se downloadeaza de pe masina si se modifica in anumite zone doar.

noul soft trebuie sa aiba scris VIN_ul masinii pentru a comunica cu immobilizerul (EWS la e46, CAS la e60), si cu celelalte module din masina, si de asemenea se face checksum pe noua zona de calibrari in baza VIN-ului. aceste numere trebuie sa se regaseasca in softul nou.

daca pui un soft de pe alta masina nu va porni niciodata masina deoarece nu comunica cu restul. poti lua de pe alta masina ECU (sau na sa copiezi integral softul) dar ca sa functioneze trebuie sa iei neaparat si EWS-ul si sa reprogramezi celelalte module din masina. ceea ce este foarte trist deoarece dureaza o vesnicie. la un E60 a fost caz in care reprogramarea totala a modulelor de pe masina a durat 18 ore.

 

de aia se trimite softul la altcineva ca sa-ti inlocuiasca in softul tau original zona respectiva de calibrari + sa calculeze si sa scrie noul checksum.

 

PS : softul custom (de ex nu vrei 160, 185 cp ci vrei 200 cp) se face de catre respectivul unde se trimite vechiul soft in baza unor limite si calcule care nu le stie toata lumea. altfel ar fi niste harti standard si omu nu ti-ar mai pune cati cai vrei tu ci o valoare standard.....

 

PS2 : jacobs nu am fost sa ma intalnesc cu george cand a softat masini. am avut de lucru la masina toata ziua. dar iti garantez eu ca primeste softul din HU.

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

pai si la cluj cand mi-a scris mie masina.... am stat langa si am vazut ce face. nu-s patiser si pricep ce se intampla.

mi-a facut dump la fisier.... s-a conectat la net (are modem vodafone :twoup: ), l-a trimis pe mail la ungur, l-a sunat, i-a zis ce vrea la telefon (in engleza), a venit mailul in aprox 30 min, a scris noul fisier..... si l-am incercat :)

 

PS : hai sa nu fim gica contra..... ca asa poate nici capra cu 3 iezi nu avea 3 ci poate 4 sau 2... ca na, nu-s martori. si nu putem fi sigur ca, de fapt, cei 7 pitici nu erau toti frati buni.... 3 erau c-un tata si 2 cu un altul si 2 infiati :twoup:

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

Dar se poate face copy-paste de pe alt soft.

 

Nu ma refer la George dar parerea mea e ca e praf in ochii asta cu trimisul , ca sa isi justifice pretul.

Cred ca se poate copia softul original si schimba in el doar hartile astfel incat sa ramana datele de identificare identice, iar dupa un un timp , daca din asta traiesti ai toate hartile posibile pentru 320d spre exemplu.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Duce automata ! Si inca cat ! Daca automata nu duce...duce cutia manuala [inclusiv ambreiajul] ? :twoup:

 

Sau unde sunt retineri din partea voastra vs. steptronic ?

 

Luam un 318d din 2004 sa zicem. Are cutia A5S390R !!! Identica cu cea de pe un 320dA ! Se pune softul de pe A5S390R 150CP si cam gata nu ? :)

Link to comment
Share on other sites

De ce trimit in Germania softul de pe 320d de 150CP ? Inteleg sa faca asta la primul 320D de 150Cp !!!

Exact asta am scris mai sus, in topic, dar - observ - ca nu a sesizat NIEMNI!!!

Sunt doua feluri de tuneri:

1.cei care copiaza softul masinii si-l trimit "undeva " (Germania, Italia, Ungaria etc) si apoi, il rescriu pe masina pe cel primit de afara.

2. cei care pun masina pe tester, dyno si apoi FAC modificarile necesare fiecarei masini in parte - optimizarile injectiei, aer, turbo etc.

 

Dupa cum stim toti, doua masini NU sunt la fel (si ma refer la doua masini noi, cu acelasi motor!). Daca adaugam si nr de km, exploartarea lor diferita, intretinerea diferita rezulta ca diferente dintre masini sunt mari! Asadar, consider ca un tuning PERSONALIZAT si efectuat in urma unei testari a masinii este de preferat celui facut ...fara!

E adevarat, ca si costul este putin mai mare si e firesc! Dyno-ul a costat, tersterele au costat si inteligenta costa si ea!!

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.