Jump to content

remapare 318D 204D4


predin2002

Recommended Posts

pe tester ? pai ? sa-i stearga erorile sau ce sa faca pe tester pentru resoftarea masinii ?

 

pe dyno ? cati au dyno ? la cati indica corect acel dyno ?

 

Mai, oameni buni, cand am scris mai sus pe topic, unii dintre voi mi-au sarit in cap!!! ACum ma intrebati cine are si ce face cu dyno-ul sau dispozitive de testare?? :twoup:

In fine....

Da, sunt cativa tuneri in Bucuresti (in tara nu cunosc, imi pare rau!) care au dyno-ul lor, sau lucreaza pe un dyno inchiriat. Acesta iti arata, in principal, puterea si cuplul masinii si iti ofera si GRAFICUL celor doua. Acesta e foarte important cand resoftezi o masina. Este mai important cum arata curbele de putere si cuplu (adica, cum, cat si intre ce valori ale turatiei motorului sunt livrate cele doua) decat valorile lor absolute. Eu cred ca fiecare dintre voi doreste un plus de cuplu (de exemplu) de 50 NM pe o plaja larga de turatii, decat un varf de cuplu de 70 NM.

Asta nu poti vedea si modifica DECAT daca ai un dyno tester. Apoi, poti vedea REAL ce putere/cuplu a primit in urma resoftarii! (multi va spus: pentru modelul X cresterea va fi de la 120 la 160 CP si +50 NM, dar nu se stie nici de la ce valori se pleaca, nici unde se ajunge. Doar cuvantul tunerului!)

Si, cu restul testerelor, se pot sterge erorile din boprd, se poate verifica admisia, evacuarea, avansul la injectie etc.

Asta nu se poate afce in parcare, cu un laptop conectat la internet!

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe tester ? pai ? sa-i stearga erorile sau ce sa faca pe tester pentru resoftarea masinii ?

 

pe dyno ? cati au dyno ? la cati indica corect acel dyno ?

 

Mai, oameni buni, cand am scris mai sus pe topic, unii dintre voi mi-au sarit in cap!!! ACum ma intrebati cine are si ce face cu dyno-ul sau dispozitive de testare?? :twoup:

In fine....

Da, sunt cativa tuneri in Bucuresti (in tara nu cunosc, imi pare rau!) care au dyno-ul lor, sau lucreaza pe un dyno inchiriat. Acesta iti arata, in principal, puterea si cuplul masinii si iti ofera si GRAFICUL celor doua. Acesta e foarte important cand resoftezi o masina. Este mai important cum arata curbele de putere si cuplu (adica, cum, cat si intre ce valori ale turatiei motorului sunt livrate cele doua) decat valorile lor absolute. Eu cred ca fiecare dintre voi doreste un plus de cuplu (de exemplu) de 50 NM pe o plaja larga de turatii, decat un varf de cuplu de 70 NM.

Asta nu poti vedea si modifica DECAT daca ai un dyno tester. Apoi, poti vedea REAL ce putere/cuplu a primit in urma resoftarii! (multi va spus: pentru modelul X cresterea va fi de la 120 la 160 CP si +50 NM, dar nu se stie nici de la ce valori se pleaca, nici unde se ajunge. Doar cuvantul tunerului!)

Si, cu restul testerelor, se pot sterge erorile din boprd, se poate verifica admisia, evacuarea, avansul la injectie etc.

Asta nu se poate afce in parcare, cu un laptop conectat la internet!

Cu stima

 

+1

Link to comment
Share on other sites

parca ti-ai face reclama la un produs. asa vorbesti.

iti spun eu ca nici un dyno din RO nu e ok si cei care il folosesc sunt foarte pe langa subiect.

daca ai impresia ca-ti softeaza masina dupa rezultatul de la dyno te inseli :twoup: e doar ca sa-ti ia ochii si sa-ti dovedeasca noii cai.

 

praf in ochi parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

parca ti-ai face reclama la un produs. asa vorbesti.

iti spun eu ca nici un dyno din RO nu e ok si cei care il folosesc sunt foarte pe langa subiect.

daca ai impresia ca-ti softeaza masina dupa rezultatul de la dyno te inseli :twoup: e doar ca sa-ti ia ochii si sa-ti dovedeasca noii cai.

 

praf in ochi parerea mea.

 

Din partea mea, fiecare isi modifica masina unde, cat, cum si cand vrea!! Eu nu fac reclama CUIVA, ci unui anumit mod de lucru. Si, sunt destui tuneri care au adoptat acest mod de lucru.Daca eu sunt convins ca e bun, asa spun. Si, cine e interesat, poate VERIFICA! Nu trebuie sa ma creada pe cuvant, nimeni! Nu sunt de acord cu tuning-ul in ...parcare, deci asta scriu!

Apoi, referitor la dyno, nu e adevarat decat partial ce spui. Sunt si dyno-uri care nu arata valori EXACTE (cum e cel din Autovit). Dar, ai o baza de plecare: orice abatere ar avea, la final, ai DIFERENTA de putere dintre "inainte" si "dupa" resoftare. Si stii, macar, cat a castigat masina ta.

Dar sunt si cele de generatie noua, care functioneaza impecabil. Deci, le recomand pe cele din urma!

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Cum nimeni nu si-a resoftat masina la George, apoi la Vasile si ultima data la Ghita...e greu sa iti spuna cineva care are softul mai bun sau care varianta este optima.

Asa ca ... trebuie sa te multumesti cu raspunsuri subiective.

Nu este chiar asa! Eu am resoftat, de-a lungul anilor, diferite masini la mai toti tunerii importanti din Bucuresti. Deci, daca este posibil, eu pot scrie si firmele si conditiile de lucru si rezultatele. Imi dau voie moderatorii?(la urma urmei, nu e o reclama cuiva; este NUMAI o informare. Cine e interesat, poate merge si verifica ce am spus eu. Apoi, vad ca este ok reclama pentru dl. George. In concluzie, nu cred ca ar fi ceva .."ilegal")

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

tuneri importanti din bucuresti....

 

de ce le zici importanti ? importanti pentru cine ? preturile ridicate ii fac importanti ?

 

de george vorbim ca-l avem exemplu viu la noi pe forum... si face reduceri pentru membrii acestui forum si se deplaseaza in tara pentru ca acesti membrii sa fie multumiti de ce vor. nu sta pe scaun intr-un garaj din B ca si tunerii importanti de acolo :twoup:

si nu i-a facut nimeni reclama. ne-am spus doar parerile si comportamentul masinii, noi cei care avem soft de la el.

Link to comment
Share on other sites

tuneri importanti din bucuresti....

 

de ce le zici importanti ? importanti pentru cine ? preturile ridicate ii fac importanti ?

 

de george vorbim ca-l avem exemplu viu la noi pe forum... si face reduceri pentru membrii acestui forum si se deplaseaza in tara pentru ca acesti membrii sa fie multumiti de ce vor. nu sta pe scaun intr-un garaj din B ca si tunerii importanti de acolo :twoup:

si nu i-a facut nimeni reclama. ne-am spus doar parerile si comportamentul masinii, noi cei care avem soft de la el.

Ok. Inseamna ca-mi pot spune si eu parrerea despre metodele de lucru si experientele cu alti tuneri. Este forum, nu?

Apoi, NU pretul il face IMPORTANT pe tuner; nu ma intelege gresit! (cel mai bun exemplu in acest sens este ..SKN TUNING!!!).

Si, fara suparare, tocmai faptul ca "se poarta" acest tuning in parcare, prin diferite orase, ma face sa scriu! Repet, nu sunt de acord cu el (cu tuningul , adica).

Cine vrea, si-l poate face si asa; nimic de comentat. Dar e firesc sa scriem si despre alte asemenea experiente, ca sa avem un termen de comparatie. Normal, nu?

Punctul tau de vedere l-am inteles , dar fiecare ar trebui sa -si scrie parerea/experienta si cu alti tuneri (Bucuresti sau in alte orase)

Link to comment
Share on other sites

pfff....de cand s-a deschis acest post c.sainz e tare pornit cu treburile astea. Poate pana la urma ai avea vreun interes sau stiu eu oferi servicii oficiale de Tuning si nu-ti mai vin clientii ca trec la ,,cei din parcarea". Ma amuza cand te vad asa aprins !
Link to comment
Share on other sites

pfff....de cand s-a deschis acest post c.sainz e tare pornit cu treburile astea. Poate pana la urma ai avea vreun interes sau stiu eu oferi servicii oficiale de Tuning si nu-ti mai vin clientii ca trec la ,,cei din parcarea". Ma amuza cand te vad asa aprins !

Nu sunt de loc ....pornit sau aprins!! :) Dar nu inteleg DE CE la masini scumpe si pretentioase, va faceti modificari ....pe "genunchi"?? Si, ca sa nu mai fie dubii, NU ma ocup cu tuning/resoftari etc. :twoup:

Dar, spre deosebire de alti membri, am modificat multe masini ale mele, la mai toti tunerii din Bucuresti. Asta e tot!

In plus, am scris si repet: ii rog pe toti cei care au facut acesta operatiune, sa posteze experientele lor. Cine vrea sa se informeze, sa aiba , macar, un punct de plecare!

Link to comment
Share on other sites

Pe mine NU MA INTERESEAZA ceva de genul : ''Mi-am facut resoftare la un Focus la firma MGM, la un A4 la firma STS si la un X5 la firma PTP'' !!! Irelevant.

Daca NU faci resoftarile pe aceasi masina...cum iti dai seama despre cine a resoftat mai bine ??? MGM, STS sau PTP ? :twoup:

 

sainz...se fac ''pe genunchi'' aceste resoftari. La toti ! Fiindca nu exista si ceva oficial [fara tunnerii de casa] !!!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Pe mine NU MA INTERESEAZA ceva de genul : ''Mi-am facut resoftare la un Focus la firma MGM, la un A4 la firma STS si la un X5 la firma PTP'' !!! Irelevant.

Daca NU faci resoftarile pe aceasi masina...cum iti dai seama despre cine a resoftat mai bine ??? MGM, STS sau PTP ? :twoup:

 

Este un punct de vedere! Dar, nu cred ca este cineva care si-a resoftat masina (ACEEASI masina!!) la 2 - 3 tuneri!! Deci, cam greu sa faci o asemenea compatratie!

Dar, sunt doua aspecte de discutat:

1. Care este modul de lucru al tunerilor

2. Rezultatele

Eu cred ca aceste doua aspecte conteaza cand vrei sa-ti resoftezi masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.