Jump to content

nu merge caldura e39


alyn_xxl6

Recommended Posts

aqm si eu o problema. climatronicu nu mai baga caldura deloc, nu stiu ce are dintro data a inceput . si la 32 de grade este ca si la 16 grade. nu baga caldura. amobservat ca in mers daca merg cu viteza incepe sa bage. ajutati-ma si pe mn cu un sfat. multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

aqm si eu o problema. climatronicu nu mai baga caldura deloc, nu stiu ce are dintro data a inceput . si la 32 de grade este ca si la 16 grade. nu baga caldura. amobservat ca in mers daca merg cu viteza incepe sa bage. ajutati-ma si pe mn cu un sfat. multumesc anticipat

posibil ca termostatul sa fie blocat pe "inchis"!

Link to comment
Share on other sites

eu am avut o problema asemanatoare la e60. in mers imi baga caldura, dar cand stateam pe loc cu motorul pornit nu prea baga. intr-o zi mi s-a spart o "ureche" de la termostat si tot lichidul de racire cadea pe acolo. de cand am schimbat termostatul nu mai am acea problema cu caldura cand stau pe loc
Link to comment
Share on other sites

Posibil "piesa cu tepi" din bord.

piesa cu tepi nu cred ca are vreo legatura la faza asta pentru ca daca ar fi fost defecta,omu' nu ar fi avut caldura deloc,dar el zice ca in mers baga caldura.incearca s iei piesa aia de la cineva doar sa-i faci o proba, ca sa nu o cumperi ,sa o schimbi si sa constati ca de fapt piesa ta era buna!

Edited by lazarfl76
Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema si am schimbat termostatele, ca sunt doua. piesa cu tepi are legatura cu ventilatia, daca se strica piesa cu tepi nu mai merge deloc ventilatia nici daca este data la maxim ( stiu pentru ca am schimbat-o de doua ori pana acum)
Link to comment
Share on other sites

lichid insuficient, cred, ce treaba are apa din motor sa stea "jos" daca dai drumul la caldura?

sau robinetul electric al instalatiei.....

dar caldura nu este asigurata de temperatura apei din motor,atunci cand circula prin instalatia de incalzire a habitaclului?daca termostatul este blocat pe deschis,apa,automat ca circula prin tot motorul inclusiv instalatia de incalzire si niciodata nu va ajunge la 90 de grade,poate vara,eventual!de aia nu baga nici caldura decat daca motorul este turat un pic mai mult.care e rolul termostatului in fond?iarna trecuta am patit-o si eu cu caldura.am mers vreo cateva zile cu o bucata de carton intre radiatorul de apa si cel de clima pentru a avea caldura in masina.schimbat termostatul,rezolvat problema!

Ce legatura are nivelul lichidului?cu cat este mai putin cu atat ar trebui sa se incinga mai de-al dracului.si daca omului nu-i ajunge temperatura apei din motor la 90 de grade,ce legatura are robinetul electric?

Link to comment
Share on other sites

am presupus fara sa vad masina.... tu zici ca ai patit cu un termostat blocat deschis,eu am patit similar cu un benzinar care avea radiatorul infundat cu "praf magic"......si aproape similar cu un diesel care avea robinetul blocat si care se racea cand dadeai drumul la caldura.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.