Jump to content

Fluierat BMW E90 325i


Recommended Posts

Va salut pe toti,

 

Am un pacient 325i E90 cu urmatoarele simptome. In orice treapta de viteza intre 1500 si 2000 rpm se aude un suierat enervant la maxim. Masina este hidramata. Am verificat capota, inchiderea capotei, etanseizare, etc. Chiar ma scoate din sarite, 3 service-uri auto specifice BMW au dat din umeri. HELP!!!

 

Multumesc mult,

Gabriel

Link to comment
Share on other sites

Si cam ce legatura are capota cu faptul ca fluieratul apare intre 1500-2000 rpm?!

Poti sa ne descrii fluieratul? E ascutit? Gros? Apare si la rece si la cald? Apare la accelerare sau la frana de motor? Etc..

 

Au fost utilizatori pe forum care aveau fluierat de la capota nestransa la o anumita viteza. Ca sa elimin raspunsurile neatente/incorecte am precizat si asta. Nu sunt atehnic - ma ocup personal de mecanica la masina mea - dar pur si simplu ma depaseste, am verificat coliere, furtune, am pus-o pe rampa, verificat tot, nicio eroare pe computer (excluzand una pe la faruri care nu are nicio legatura). Apare in orice moment intre 1500-2000 indiferent daca e rece sau cald motorul apare si la accelerare si la frana de motor. Este ascutit. Ma depaseste si scoate din sarite.

 

Gabriel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Verificat si alea , schimbate acum 5000 km. Facea si inainte de schimbare face si acum.

 

inregistreaza sunet si posteaza pe youtube , din descriere nu avem cum sa ne dam seama

 

Putin cam greu chestia asta dar incerc :twoup:

 

Gabriel

 

 

salut! si eu am aceeasi problema. motorizarea este diferita e90 2.0 d. il descriu si eu ca fiind un fluierat ascutit si il resimt cel mai adesea cand plec de la semafor..

Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti,

 

Am un pacient 325i E90 cu urmatoarele simptome. In orice treapta de viteza intre 1500 si 2000 rpm se aude un suierat enervant la maxim. Masina este hidramata. Am verificat capota, inchiderea capotei, etanseizare, etc. Chiar ma scoate din sarite, 3 service-uri auto specifice BMW au dat din umeri. HELP!!!

 

Multumesc mult,

Gabriel

 

 

sal aceeasi problema am la un e46 din 2003.care nu e hidramat...dar am remediat'o.este miorlait de cutie.recomand sa schimbi uleiul din cutie cu toate ca este for life...recomand sa il inlocuiesti cu unul original lifetime facut de bavaria.problema se va rezolva cu siguranta:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.