Jump to content

Super BMW-ul care consumĂŁ 3 litri la 100 km


alex77xax

Recommended Posts

Super BMW-ul care consumĂŁ 3 litri la suta de kilometri va intra ĂŽn producĂžie

 

Oficialii constructorului bavarez au confirmat cĂŁ Vision Efficient Dynamics, super-car-ul eco echipat cu un motor hibrid (diesel-electric) va intra ĂŽn producĂžie.

 

Modelul va intra ĂŽn producĂžie, cel mai probabil, ĂŽn octombrie 2013. Conceptul Vision EfficientDynamics, prezentat la Salonul auto de la Frankfurt din 2009, are performanĂže asemĂŁnĂŁtoare cu un M3: acceleraĂžie de la 0-100 km/h ĂŽn 4,8 secunde Âşi o vitezĂŁ maximĂŁ limitatĂŁ electronic la 250 km/h.

 

La aceste performanĂže demne de un adevĂŁrat GT, conceptul BMW are un consum mediu de 3,15 litri la suta de kilometri parcurÂşi Âşi emisii de CO2 de 99g/km.

 

post-15556-1288982552_thumb.jpg post-15556-1288982540_thumb.jpg post-15556-1288982520_thumb.jpg post-15556-1288982510_thumb.jpg post-15556-1288982500_thumb.jpg post-15556-1288982485_thumb.jpg post-15556-1288982472_thumb.jpg post-15556-1288982446_thumb.jpg post-15556-1288982456_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probabil mai dureazã pânã pun la punct toate detaliile. :twoup:

 

http://images.smh.com.au/2009/09/07/718254/BMW_Vision_Efficient_Dynamics_06a_600-600x400.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/09/05-bmw-vision-efficientdynamics-live-620op.jpg

http://images.paultan.org/images/BMW_Vision_EfficientDynamics_Concept_7.jpg

http://masini.ro/images/stiri/galerie/fran..._1253004704.jpg

http://www.bmwblog.ro/wp-content/uploads/2010/03/BMW-Vision-EfficientDynamics-Concept-591.jpg

Link to comment
Share on other sites

Masina va fi produsa pana in 2018. BMW se asteapta la un volum de vanzari situat in intervalul 6.000-18.000 unitati.

Dar nu numai cantitatea redusa ii va conferi statutul de exclusivitate, ci si pretul, despre care se spune ca va fi de 125.000-175.000 Euro.

Masina va fi dezvoltata in cadrul programului Project i, si de aceea AutoBild considera ca Vision Concept va fi redenumit BMW i100 sau i1. Masina va avea doua scaune suplimentare in partea spate, la fel ca si conceptul, dar accentul va fi pus pe locurile din fata.

La fel ca si vehiculul MegaCity, sportivul de 2+2 locuri va utiliza din plin fibra de carbon. Structurile de rezistenta, ca si la MCV, vor fi realizate din aluminiu. Rezultatul asteptat e o masina foarte usoara, in concordanta cu conceptele de sustenabilitate si filosofia Project i.

Masina va fi propulsata de un motor cu combustie cu trei cilindri despre care se spune ca va livra 184 CP, ajutat de inca doua motoare electrice, fiecare producand cate 95 CP. Puterea va fi livrata tuturor celor patru roti si este proiectata sa accelereze masina de la 0 la 100 km/h in cca. patru secunde.

Consumul va fi unul extraordinar de redus, de 4.0 litri la 100 km, conform zvonurilor.

Potrivit aceleiasi publicatii, Divizia M se gandeste sa produca si o varianta M a acestei masini, dar cu un motor mai puternic, care ar livra 450 CP. Motorul a putea fi luat de la viitoarea generatie M3, un agregat cu sase cilindri in linie. Chiar daca masina va avea o greutate mai mare decat varianta standard, ne asteptam la performante fantastice din partea acestui model.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Din fata arata bestial. Din spate arata ca un gandac storcit pe parbriz, iar la mijloc... e ciudat. Dar n-o sa pastreze ce e la mijloc, ci o s-o faca sa arate un pic mai normal.

 

Oricum... diesel in 3 cilindri care produce 184 cai? Asta e ceva. E misto si e clar ca asta va fi viitorul pana cand se dezvolta acumulatori mai buni. Consum de scuter si performanta de M3.

 

@bitz: Nu cred ca are acumulatori... sau nu multi ca la o Tesla Roadster spre exemplu. Energia pentru motoarele electrice e furnizata de motorul diesel.

Link to comment
Share on other sites

Super BMW-ul care consumĂŁ 3 litri la suta de kilometri va intra ĂŽn producĂžie

 

Modelul va intra ĂŽn producĂžie, cel mai probabil, ĂŽn octombrie 2013.

 

Baliverne!

 

 

 

Dar nu numai cantitatea redusa ii va conferi statutul de exclusivitate, ci si pretul, despre care se spune ca va fi de 125.000-175.000 Euro.

 

Si daca ar intra in productie chestia asta ar trebui sa fii dus cu capul sa dai 100 si ceva de mii pe ea.La banii astia iti poti cumpara masina,si chiar una buna din clasa supercarurilor.

Asta ar fi culmea culmilor sa ai 175.000 E de dat pe o masina si stai sa te bucuri ca mergi cu 3% :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca viitorul sunt masinile electrice.Sunt curios cum vor reduce greutatea pt ca acumulatorii de capacitate mare nu sunt usori deloc.

 

exista deja condensatori de 5000 farazi(inlocuiesc acumulatorii) la preturi foarte mici , si ieftini.

Special pt masinile electrice. Asa ca nu vad problema acumulatorilor ca fiind grei sau scumpi. www.ioxus.com vinde acesti condensatori, daca se considera reclama va rog stergeti . Acesti condensatori sunt foarte usori.

Link to comment
Share on other sites

Super BMW-ul care consumĂŁ 3 litri la suta de kilometri va intra ĂŽn producĂžie

 

Modelul va intra ĂŽn producĂžie, cel mai probabil, ĂŽn octombrie 2013.

 

Baliverne!

 

 

 

Dar nu numai cantitatea redusa ii va conferi statutul de exclusivitate, ci si pretul, despre care se spune ca va fi de 125.000-175.000 Euro.

 

Si daca ar intra in productie chestia asta ar trebui sa fii dus cu capul sa dai 100 si ceva de mii pe ea.La banii astia iti poti cumpara masina,si chiar una buna din clasa supercarurilor.

Asta ar fi culmea culmilor sa ai 175.000 E de dat pe o masina si stai sa te bucuri ca mergi cu 3% :twoup:

 

Pai de ce? la un calcul simplu si sumar, un M consuma 13 fata de 3. Diferenta e de 10l. Anual sa zicem ca face 20.000km (afara). Rezulta 2000l economie ceea ce inseamna vreo 2000 de euro. Cu o marja de eroare si de 500 de euro si tot sunt bani. Si inca destui...

Link to comment
Share on other sites

Nu ne bucuram noi pentru consum mic , dar mediul inconjurator se bucura.Pentru asta e nebunia asta cu consumul , norme de poluare etc..pt binele planetei.

 

 

Toata treaba asta cu mediul inconjurator e o oportunitate de a prosti multimea si de a face bani frumosi. Sa fim seriosi, voi chiar credeti ca va consuma 3% si va alerga cat un M3? Nu ar fi mai simplu sa plantam niste pomi si iarba verde decat sa producem tot felul de cacaturi dastea hibride ? Ati vazut ca nemtii cumpara samanta de brad de la noi ca sa-si impadureasca zonele afectate de defrisari? Singura alternativa reala la momentul actual este GPL, restul sunt fictiune. Ce om normal va cheltui 150k euro pe cacatul asta hibrid ca sa mearga cu el la piata, ca daca apesi acceleratia sigur nu mai consuma 3%.

 

Ati vazut cate vedete internationale si-au cumparat TOYOTA PRIUS ? foarte multe. Cate vedete ati vazut voi sa le si foloseasca zilnic ? macar 50 de km asa, hai 100. Eu nu am vazut sau auzit, si nu ma refer numai la PRIUS, sunt si alte exemple. Le tin in garaj si cand au nevoie de publicitate le scot in fata gen "Vai, eu sustin ecologia si cacaturi din astea, dar folosesc zilnic un HUMMER sau FORD V8 sau un ESCALADE ca am copii si trebuie sa fie in siguranta" sau mai stiu eu ce fel de scuze din astea idioate.

 

La fel va fi si cu BMW asta, o sa-l cumpere niste "oameni" si se vor folosi de ele pentru publicitate, in rest vor circula tot cu motoare de 5 litri.

 

Nu ma intelegeti gresit, este un lucru bun ca se incearca dezvoltarea acestor tehnologii, dar nu le vad aplicabile in masa in mai putin de 30-50 de ani, daca avem noroc. Sunt altele mai la indemana dar nu la fel de proitabile pentru smecherii care conduc.

Link to comment
Share on other sites

Masina va fi propulsata de un motor cu combustie cu trei cilindri despre care se spune ca va livra 184 CP, ajutat de inca doua motoare electrice, fiecare producand cate 95 CP. Puterea va fi livrata tuturor celor patru roti si este proiectata sa accelereze masina de la 0 la 100 km/h in cca. patru secunde.

 

Era un topic ca vor scoate si 316D. Si erau multi forumisti ingrijorati de tentintele producatorului BMW. Le-am spus sa stea linistiti pana la momentul in care BMW va cocheta cu dieselul de 3 cilindrii.

 

Acum au de ce sa se ingrijoreze. :twoup: :twoup:

 

O sa se termine bateriile (la un drum lung) si ajunge super-carul in 3 cilindrii diesel. :)

Atunci sa vezi cum face tirul tzusti pe langa el :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu ne bucuram noi pentru consum mic , dar mediul inconjurator se bucura.Pentru asta e nebunia asta cu consumul , norme de poluare etc..pt binele planetei.

 

 

Toata treaba asta cu mediul inconjurator e o oportunitate de a prosti multimea si de a face bani frumosi. Sa fim seriosi, voi chiar credeti ca va consuma 3% si va alerga cat un M3? Nu ar fi mai simplu sa plantam niste pomi si iarba verde decat sa producem tot felul de cacaturi dastea hibride ? Ati vazut ca nemtii cumpara samanta de brad de la noi ca sa-si impadureasca zonele afectate de defrisari? Singura alternativa reala la momentul actual este GPL, restul sunt fictiune. Ce om normal va cheltui 150k euro pe cacatul asta hibrid ca sa mearga cu el la piata, ca daca apesi acceleratia sigur nu mai consuma 3%.

 

Ati vazut cate vedete internationale si-au cumparat TOYOTA PRIUS ? foarte multe. Cate vedete ati vazut voi sa le si foloseasca zilnic ? macar 50 de km asa, hai 100. Eu nu am vazut sau auzit, si nu ma refer numai la PRIUS, sunt si alte exemple. Le tin in garaj si cand au nevoie de publicitate le scot in fata gen "Vai, eu sustin ecologia si cacaturi din astea, dar folosesc zilnic un HUMMER sau FORD V8 sau un ESCALADE ca am copii si trebuie sa fie in siguranta" sau mai stiu eu ce fel de scuze din astea idioate.

 

La fel va fi si cu BMW asta, o sa-l cumpere niste "oameni" si se vor folosi de ele pentru publicitate, in rest vor circula tot cu motoare de 5 litri.

 

Nu ma intelegeti gresit, este un lucru bun ca se incearca dezvoltarea acestor tehnologii, dar nu le vad aplicabile in masa in mai putin de 30-50 de ani, daca avem noroc. Sunt altele mai la indemana dar nu la fel de proitabile pentru smecherii care conduc.

 

corect poate ca la talpa nu mai ia 3 ia 6 , daaar un m3 in regim lejer pe oras ia 17. Deci se pare ca e un pas mare.

Din cate stim motorul otto sau diesel nu sar de ~30-35 % randament (cele mai noi motoare) . Restul se pierde prin caldura si altele.

Asta inseamna ca doar 30 -35 % din combustibil este folosit . Deci mai avem de invatat.

Ce este rau in a incarca bateriile la franare ? Ce e rau in asta . Tot ce apare nou toti sariti ca nu e bine ...

Link to comment
Share on other sites

Masina va fi produsa pana in 2018. BMW se asteapta la un volum de vanzari situat in intervalul 6.000-18.000 unitati.

Dar nu numai cantitatea redusa ii va conferi statutul de exclusivitate, ci si pretul, despre care se spune ca va fi de 125.000-175.000 Euro.

Masina va fi dezvoltata in cadrul programului Project i, si de aceea AutoBild considera ca Vision Concept va fi redenumit BMW i100 sau i1. Masina va avea doua scaune suplimentare in partea spate, la fel ca si conceptul, dar accentul va fi pus pe locurile din fata.

La fel ca si vehiculul MegaCity, sportivul de 2+2 locuri va utiliza din plin fibra de carbon. Structurile de rezistenta, ca si la MCV, vor fi realizate din aluminiu. Rezultatul asteptat e o masina foarte usoara, in concordanta cu conceptele de sustenabilitate si filosofia Project i.

Masina va fi propulsata de un motor cu combustie cu trei cilindri despre care se spune ca va livra 184 CP, ajutat de inca doua motoare electrice, fiecare producand cate 95 CP. Puterea va fi livrata tuturor celor patru roti si este proiectata sa accelereze masina de la 0 la 100 km/h in cca. patru secunde.

Consumul va fi unul extraordinar de redus, de 4.0 litri la 100 km, conform zvonurilor.

Potrivit aceleiasi publicatii, Divizia M se gandeste sa produca si o varianta M a acestei masini, dar cu un motor mai puternic, care ar livra 450 CP. Motorul a putea fi luat de la viitoarea generatie M3, un agregat cu sase cilindri in linie. Chiar daca masina va avea o greutate mai mare decat varianta standard, ne asteptam la performante fantastice din partea acestui model.

 

pana in 2018 se tripleaza pretul combustibilului , deci nu am facut nici o smecherie :twoup: .nush da prea tarziu , vine sfarsitul lumii pana atunci

Link to comment
Share on other sites

exista deja condensatori de 5000 farazi(inlocuiesc acumulatorii) la preturi foarte mici , si ieftini.

Special pt masinile electrice. Asa ca nu vad problema acumulatorilor ca fiind grei sau scumpi

Condensatorii nu pot servi ca sursa de energie pentru tractiune ci doar pentru stocarea temporara a energiei recuperate prin franare. Energia ce poate fi stocata in ei este mult mai mica decat cea ce poate fi stocata in acumulatori.

 

Motoarele electrice pot livra cuplu mare de la turatie mica si sunt mult mai potrivite pentru tractiune decat motoarele cu ardere interna.

Din pacate, acumulatorii sunt inca prea grei si prea scumpi.

Link to comment
Share on other sites

exista deja condensatori de 5000 farazi(inlocuiesc acumulatorii) la preturi foarte mici , si ieftini.

Special pt masinile electrice. Asa ca nu vad problema acumulatorilor ca fiind grei sau scumpi

Condensatorii nu pot servi ca sursa de energie pentru tractiune ci doar pentru stocarea temporara a energiei recuperate prin franare. Energia ce poate fi stocata in ei este mult mai mica decat cea ce poate fi stocata in acumulatori.

 

Motoarele electrice pot livra cuplu mare de la turatie mica si sunt mult mai potrivite pentru tractiune decat motoarele cu ardere interna.

Din pacate, acumulatorii sunt inca prea grei si prea scumpi.

 

atunci condensatorii de pe ioxus la ce sunt buni daca nu pentru tractiune ?

Link to comment
Share on other sites

Pai scrie chiar la ei pe site :twoup:

 

Ultracapacitors store much more energy than other types of capacitors, but substantially less than batteries.

 

Can I replace battery XYZ with Ultracapacitors or Hybrid Capacitors?

a. Usually no, but there are certain low energy applications such as UPS ride through for generator starting, engine starting, and off-grid LED lighting which can be powered by Ultracapacitors or Hybrid Capacitors without a battery.

 

Avantajul acestor condensatoare este ca pot prelua mai rapid decat un acumulator energia recuperata la franare.

Dar capacitatea lor energetica este mult mai mica decat a unui acumulator.

Pot fi utilizati doar in aplicatii unde nu este necesara o capacitate energetica mare. Au suficienta energie pentru actionarea demarorului, dar prea putina pentru tractiune.

Link to comment
Share on other sites

316D exista deja :twoup:. Fii tu sigur ca e gandita destul de bine ca sa aiba performante bune in orice conditii.

 

Era vechi topicul. Tocmai de asta m-am amuzat. De capacitatea mea de anticipatie.

 

Ganditi-va putin la treaba asta, ce se va intampla cand automobilele electrice vor detine majoritatea pietei auto, sau chiar toata. Priviti graficul asta, ce industrie polueaza cel mai mult ?

 

app: vedeti unde se situeaza LPG.

 

Ma indoiesc ca vor intelege de ce electricitatea polueaza; E o cutuma la romani.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg pentru ce as vrea sa conduc o masina supersport, care costa cat una adevarata, si nu putin oricum si consuma 3%.. e un exercitiu de imagine si pentru BMW si clienti nebuni gen vedete hollywood care au un prius cu care vin la conferintele de presa si in rest se dau numai in rolls-uri cu motoare de 6l.. sa fim seriosi.

Daca vreau sa merg cu ceva electric ma dau cu TGV-ul.. e mai rapid ca orice M..

Si cum e si in grafic, cate vreme electricitatea vine dintr-o sursa poluanta, doar faci un transfer de emisii de la teava de esapament la centrala electrica din zona ta...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.