Jump to content

problema 320d


Gully

Recommended Posts

:blink: mi-am luat 320 d E46 2002

multumesc celor care m-au consiliat in alegerea tipului de bmw

am insa o problema>

la plecarea dupa loc pana la 2500-3000rpm masina nu are demaraj, cred ca ma face si o solentza, dupa 2500-3000 rupe asfaltul. Parca s-ar inneca...

cineva mi-a spus ca ar fi vorba despre nu stiu ce supape pozitionate undeva in stanga motorului (privind din fata masinii). m-am uitat si eu si am vazut niste chestii de metal cu mufe de curent si din care ies niste furtunase...

stie cineva cum se numesc supapele alea?

ce functie au?

sunt alea sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

:blink:  mi-am luat 320 d E46 2002

multumesc celor care m-au consiliat in alegerea tipului de bmw

am insa o problema>

la plecarea dupa loc pana la 2500-3000rpm masina nu are demaraj, cred ca ma face si o solentza, dupa 2500-3000 rupe asfaltul. Parca s-ar inneca...

cineva mi-a spus ca ar fi vorba despre nu stiu ce supape pozitionate undeva in stanga motorului (privind din fata masinii). m-am uitat si eu si am vazut niste chestii de metal cu mufe de curent si din care ies niste furtunase...

stie cineva cum se numesc supapele alea?

ce functie au?

sunt alea sau altceva?

129582[/snapback]

 

Sa traieshti si sa te bucuri de ea....avem acelasi tip de masina... mie imi place foarte tare.

Din pacate n-o am decat de vreo 2 luni, asa incat mare sfatuitor in ale bmw-ului nu sint. N-am avut problema asta pentru ca a mea pleaca de pe loc bestial si scartzaie chiar rotile in a 2-a.

Ce pot eu sa te sfatuiesc este sa schimbi toate filtrele...si sa vezi apoi. Sau sa mergi direct la un tester ceva sau macar un service cat de cat...depinde de nervii si banii pe care ii ai / eshti dispus sa ii dai.

Cu siguranta insa sint multi oamenii aici pe site care iti vor da sfaturi competente

 

Right, guys ?

Link to comment
Share on other sites

:blink:  mi-am luat 320 d E46 2002

multumesc celor care m-au consiliat in alegerea tipului de bmw

am insa o problema>

la plecarea dupa loc pana la 2500-3000rpm masina nu are demaraj, cred ca ma face si o solentza, dupa 2500-3000 rupe asfaltul. Parca s-ar inneca...

cineva mi-a spus ca ar fi vorba despre nu stiu ce supape pozitionate undeva in stanga motorului (privind din fata masinii). m-am uitat si eu si am vazut niste chestii de metal cu mufe de curent si din care ies niste furtunase...

stie cineva cum se numesc supapele alea?

ce functie au?

sunt alea sau altceva?

129582[/snapback]

Sa verifici sa nu iti fie iesit furtunul de la turbina,si trage aer fals.................

Link to comment
Share on other sites

Sa traieshti si sa te bucuri de ea....avem acelasi tip de masina... mie imi place foarte tare.

Din pacate n-o am decat de vreo 2 luni, asa incat mare sfatuitor in ale bmw-ului nu sint. N-am avut problema asta pentru ca a mea pleaca de pe loc bestial si scartzaie chiar rotile in a 2-a.

Ce pot eu sa te sfatuiesc este sa schimbi toate filtrele...si sa vezi apoi. Sau sa mergi direct la un tester ceva sau macar un service cat de cat...depinde de nervii si banii pe care ii ai / eshti dispus sa ii dai.

Cu siguranta insa sint multi oamenii aici pe site care iti vor da sfaturi competente

 

Right, guys ?

129665[/snapback]

MESI MULT

CRED CA AI DREPTATE

Link to comment
Share on other sites

:)  mi-am luat 320 d E46 2002

multumesc celor care m-au consiliat in alegerea tipului de bmw

am insa o problema>

la plecarea dupa loc pana la 2500-3000rpm masina nu are demaraj, cred ca ma face si o solentza, dupa 2500-3000 rupe asfaltul. Parca s-ar inneca...

cineva mi-a spus ca ar fi vorba despre nu stiu ce supape pozitionate undeva in stanga motorului (privind din fata masinii). m-am uitat si eu si am vazut niste chestii de metal cu mufe de curent si din care ies niste furtunase...

stie cineva cum se numesc supapele alea?

ce functie au?

sunt alea sau altceva?

129582[/snapback]

sal,

sa te bucuri din plin si cati mai multi km. :blink: :)

verifica filtre, filtre si .... filtre si cel mai sigur (cum a spus si valtheval) mergi la tester. si eu am patit la fel si am schimbat toate filtrele (inclusiv de motorina)

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca la ora actuala nu exista cuvantul benzina proasta sau motorina proasta.Poate doar cu mici exceptii la unii particulari f mici (1 benzinarie amarata pe la tara pe undeva). Si nici acolo.Nimeni nu are interesul sa nu isi vanda marfa.Iar o marfa proasta nu se vinde.Parerea mea ca probleme la o masina pot sa apara dupa anumiti km , nu doar din vina motorinei...ca se intampla cand bagi de la un anumit producator poate sa fie pura coincidenta.
Link to comment
Share on other sites

Poate ma insel,dar mai toate bmwurile,trag bine dupa 3000 incolo.La unele modele se simte mai mult acestu lucru,la altele mai putin.Dar din ce m-am documentat,nu ar trebui sa-ti faci griji.Am un 318is din 92,si la fel ma speriasem si eu,ca nu-mi trage cum trebuie pana in 2500-3000,dar dupa...............rupe asfaltu.Tu oricum mai fa niste verificari,sa poti dormi linistit.Nu stiu cat de greu urca la tine pana la 3000,sa nu fie sub limita.......atunci e altceva.
Link to comment
Share on other sites

am insa o problema>

la plecarea dupa loc pana la 2500-3000rpm masina nu are demaraj, cred ca ma face si o solentza, dupa 2500-3000 rupe asfaltul. Parca s-ar inneca...

cineva mi-a spus ca ar fi vorba despre nu stiu ce supape pozitionate undeva in stanga motorului (privind din fata masinii). m-am uitat si eu si am vazut niste chestii de metal cu mufe de curent si din care ies niste furtunase...

stie cineva cum se numesc supapele alea?

ce functie au?

sunt alea sau altceva?

Nu stiu daca turbina e cu geometrie variabila sau nu. Daca e cu geometrie variabila, problema ar putea fi de la depunerile din interiorul turbinei. Vanele geometriei variabile se agata de aceste depuneri si nu se mai misca pe toata cursa asa cum ar trebui. Sau actuatorul acestor vane are o problema.

In mod normal problema banuita de mine apare din cauza ca motorul a fost menajat prea mult. Motoarele diesel trebuie folosite macar din cand in cand pe toata plaja de turatii de la 1800 pana la turatia de putere maxima pentru a evita depunerile de pe turbina.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca la ora actuala nu exista cuvantul benzina proasta sau motorina proasta.Poate doar cu mici exceptii la unii particulari f mici (1 benzinarie amarata pe la tara pe undeva). Si nici acolo.Nimeni nu are interesul sa nu isi vanda marfa.Iar o marfa proasta nu se vinde.Parerea mea ca probleme la o masina pot sa apara dupa anumiti km , nu doar din vina motorinei...ca se intampla cand bagi de la un anumit producator poate sa fie pura coincidenta.

130734[/snapback]

 

Asta cu nimeni n-are interesu' sa nu-si vanda marfa e din cartzi...pai ia gandeste-te ca la un petrom/mol/omv/etc exista angajati, pe care nu ii intereseaza cat vinde benzinaria, fiindca salariul lor este fix. Si mic. Ca sa isi rotunjeasca veniturile, mai umbla la benzina / motorina care vine la ei in statie...

Crezi ca cel care face receptia din partea benzinariei este CEO-ul OMV ? Come on...ala e interesat ca OMV sa vanda, nu insa si angajatii care sint interesati sa faca ei bani.

Intr-adevar, din cauza asta, nu poti avea mari garantii asupra calitatii benzinei la niciuna dintre statii, indiferent carei retele apartin.

 

Exista un topic aici pe site ref la "unde sint cei mai buni carburanti"...o sa vezi ca raspunsurile pe care le-au dat oamenii sint foarte variate...au fost indicate toate benzinariile posibile. Fiecare cu experienta pe care a avut-o. Mai buna, mai rea, etc.

Eu am bagat comustibil prost din 2 locuri...cel putin adica - Petrom de pe Eminescu si LukOil de pana in Urziceni, venind dinspre Bucuresti, pe dreapta. So keep away.

Link to comment
Share on other sites

Ce motor diesel de la VW are 150 cp?

133633[/snapback]

Motorul 1.9 TDI PD de pe golf4 are 150hp anca de acum 5 ani.

 

 

 

@Gully. Stiu cam ce poate fi pt ca am patit si eu la masina mea. Da-mi un telefon si iti fac o testare gratuita sa vedem daca presiunea la turbo este ok si iti verific si furtunele de la convertorul de presiune ( asa se cheama cutiuta aia cu 3 furtune ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.