Jump to content

problema 320d


Gully

Recommended Posts

N-am negat, intrebam cum asa. Sa inteleg ca e echivalentul noului 2.0l 170 CP de pe noul Passat?

134323[/snapback]

Motorul 1.9 tdi are puteri de la 90 la 150 CP. Avand in vedere ca la 2.0 TDI cea mai mica putere e 140 CP, putin probabil sa se opreasca la 170 CP.

Intre 1.9 tdi si 2.0 tdi sunt diferente mari. Motorul 2.0 e mult mai modern, are 4 supape pe cilindru fata de 2 cat avea 1.9. Motorul de 170 CP are in plus fata de cel de 140 CP injectoare piezo-electrice.

Parerea mea e ca 2.0 TDI ca ajunge si pe la 200 CP, daca nu mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Problema nu e pana unde ajunge. In anii '80 BMW avea un motor in F1, BMW M12/13, care din 1500 cmc scoatea si 1300 CP cu presiunea turbo pentru calificari. :blink:

 

Problema reala e pentru cati kilometri poate face asta. Cel din F1, o facea pentru 300-400 km maximum, pentru 850 CP si probabil 30-40 km cu 1300 CP.

Link to comment
Share on other sites

Problema nu e pana unde ajunge. In anii '80 BMW avea un motor in F1, BMW M12/13, care din 1500 cmc scoatea si 1300 CP cu presiunea turbo pentru calificari. :blink:

 

Problema reala e pentru cati kilometri poate face asta. Cel din F1, o facea pentru 300-400 km maximum, pentru 850 CP si probabil 30-40 km cu 1300 CP.

134340[/snapback]

Motoarele TDI sunt foarte fiabile, nu crede sa fie probleme pentru 2.0 TDI de 170 CP sau de ~200 CP pana pe la 300k-400k km. Problemele apar la turbina sau la alte componente.

Referitor la fiabilitate, mai interesant de vazut este cat de fiabile sunt motoarele 1.4 TSI de la Volkswagen. Au aparut versiunile de 140 CP si 170 CP si am auzit ca urmeaza 200 CP. Asta in timp ce pe Golf V GTI motorul are 2 litri si 200 CP (turbo). Diferenta de la 2 litri la 1.4 litri e destul de mare...

Link to comment
Share on other sites

Motorul 1.9 TDI PD de pe golf4 are 150hp anca de acum 5 ani.

@Gully. Stiu cam ce poate fi pt ca am patit si eu la masina mea. Da-mi un telefon si iti fac o testare gratuita sa vedem daca presiunea la turbo este ok si iti verific si furtunele de la convertorul de presiune ( asa se cheama cutiuta aia cu 3 furtune ).

133925[/snapback]

mesi mult acum m-am prins ce e cu nr de tel. mesi ff mult, dau o bere

mai trebuie sa astept putin cam 2-3 saptamani ca mi-a iesit un dobitoc di fata in timp ce il depaseam - a vrut sa faca stg pe o strada si eu am iesit de pe sosea - ara radiatoare suport motor etc.

o sa te sun si inca o data mesi mult si dau o bere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.