Jump to content

probleme la clima e39 dupa ce opresti motorul


Recommended Posts

am masurat cu un ampermetru inseriat cu bateria si cablul care se fixeaza cu surubul de m13 (pe circuitul secundar) pe borna principala de +,si dupa 10 min de la oprirea motorului aparatul indica 1,5A, scade la 0,5A dupa 15 min,si in cele din urma ajunge la 100ma,.......de ce am facut treaba asta ? pt.ca dupa ce scoteam cheia din contact se aude mersul unui ventilator in zona climei, am asteptat cam 5 min si tot mergea .am vrut sa vad cam cat timp mai mege sau daca totusi se opreste SI CAM CE CURENT CONSUMA pt ca daca nu pornesti masina 5-6zile curentul de 1,5 A iti cam termina bateria in cele din urma, chiar daca e de 100A..inainte de a face masuratorile am armat iala de la portbagaj ca sa pot activa alarma si sa am totusi acces la baterie.

va intreb daca la bmw 520d /2001 136cp. e ceva normal sa mai mearga ventilatorul de la clima ceva timp dupa ce se scoate cheia din contact sau e vreun defect,- am inteles ca e ceva ,,arici,, care trebuie sa taie alimentarile auxiliare dupa inchiderea masinii,,,,,,,SI DACA IN CELE DIN URMA curentul de 100ma e ceva normal,,,,,,,,,,,,,,,,,,asept pareri.MULTUMESC

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic, de functionat stiu ca mai functioneaza acel ventilator mic dar cel putin la min nu se aude nimic, si am acelasi model doar ca e din 2000. se poate observa doar ceva praf pe gura aia de intrare a aerului Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

,SI DACA IN CELE DIN URMA curentul de 100ma e ceva normal,,,,,,,,,,,,,,,,,,asept pareri.MULTUMESC

100 mA e normal, iar ce auzi tu este ventilatorasul care asigura luxul de aer pt senzorul intern de temperatura interioara a climatronicului. care s-a umplut de praf si face galagie, daca ai sa dai cu un pistol cu aer pe gaurelele din dreapta displayului ai sa vezi ca nu se mai aude.El merge cam 15 min, dar nu o sa-l mai auzi!

Link to comment
Share on other sites

,SI DACA IN CELE DIN URMA curentul de 100ma e ceva normal,,,,,,,,,,,,,,,,,,asept pareri.MULTUMESC

100 mA e normal, iar ce auzi tu este ventilatorasul care asigura luxul de aer pt senzorul intern de temperatura interioara a climatronicului. care s-a umplut de praf si face galagie, daca ai sa dai cu un pistol cu aer pe gaurelele din dreapta displayului ai sa vezi ca nu se mai aude.El merge cam 15 min, dar nu o sa-l mai auzi!

 

 

MERCI LA MAXIM ,...........ai dreptate ,intre timp am scos sig 9 din tabloul central care asigura 12v direct de pe plusul bateriei spre procesorul climei si am pus ampermetrul in locul ei intr-adevĂŁr la inceput indicĂŁ 0,3a si dupa aprox 15-16 min 0.0a, deci se decupleazĂŁ . E OK

 

nu stiu ce sa zic, de functionat stiu ca mai functioneaza acel ventilator mic dar cel putin la min nu se aude nimic, si am acelasi model doar ca e din 2000. se poate observa doar ceva praf pe gura aia de intrare a aerului

 

 

 

MERCI LA MAXIM ,...........ai dreptate ,intre timp am scos sig 9 din tabloul central care asigura 12v direct de pe plusul bateriei spre procesorul climei si am pus ampermetrul in locul ei intr-adevĂŁr la inceput indicĂŁ 0,3a si dupa aprox 15-16 min 0.0a, deci se decupleazĂŁ . E OK

 

nu stiu ce sa zic, de functionat stiu ca mai functioneaza acel ventilator mic dar cel putin la min nu se aude nimic, si am acelasi model doar ca e din 2000. se poate observa doar ceva praf pe gura aia de intrare a aerului

 

 

MERCI LA MAXIM ,...........ai dreptate ,intre timp am scos sig 9 din tabloul central care asigura 12v direct de pe plusul bateriei spre procesorul climei si am pus ampermetrul in locul ei intr-adevĂŁr la inceput indicĂŁ 0,3a si dupa aprox 15-16 min 0.0a, deci se decupleazĂŁ . E OK

Link to comment
Share on other sites

am masurat cu un ampermetru inseriat cu bateria si cablul care se fixeaza cu surubul de m13 (pe circuitul secundar) pe borna principala de +,si dupa 10 min de la oprirea motorului aparatul indica 1,5A, scade la 0,5A dupa 15 min,si in cele din urma ajunge la 100ma,.......de ce am facut treaba asta ? pt.ca dupa ce scoteam cheia din contact se aude mersul unui ventilator in zona climei, am asteptat cam 5 min si tot mergea .am vrut sa vad cam cat timp mai mege sau daca totusi se opreste SI CAM CE CURENT CONSUMA pt ca daca nu pornesti masina 5-6zile curentul de 1,5 A iti cam termina bateria in cele din urma, chiar daca e de 100A..inainte de a face masuratorile am armat iala de la portbagaj ca sa pot activa alarma si sa am totusi acces la baterie.

va intreb daca la bmw 520d /2001 136cp. e ceva normal sa mai mearga ventilatorul de la clima ceva timp dupa ce se scoate cheia din contact sau e vreun defect,- am inteles ca e ceva ,,arici,, care trebuie sa taie alimentarile auxiliare dupa inchiderea masinii,,,,,,,SI DACA IN CELE DIN URMA curentul de 100ma e ceva normal,,,,,,,,,,,,,,,,,,asept pareri.MULTUMESC

urmeaza pasii de la Gabriel.B, si vei scapa de acel bazait. La fel am facut si eu, si am scapat de el...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut,am si eu o problema , am observat de cateva zile ca ventilatorul de la clima (cel din fata de la motor) porneste cand pun contactul ,merge tot timpul cand e pus contactul si se opreste doar daca iau contactul sau opresc motorul. nu stiu ce poate avea , dar e ft rau pt k consuma ft mult din baterie!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
electroventilatorul mai poate sa porneasca daca nu face fata vascocuplajul,eu am patit-o si intradevar tragea si clima din greu dar cred ca la masina mea nu schimbase niciodata nimeni antigelul si cind l-am scos era un fel de namol negru cu miros de antigel,dupa ce l-a mschimbat acum e cu totul alceva.

 

e clar ca parametrii de calitate ai antigelului au un rol destul de mare la disipatia termica dar........ dincolo de asta electroventilatorul din fata climei impinge aerul iar vasco il ajuta si il trage mai departe spre motor daca pui mana la grila din fata capotei trebuie sa simti forta de aspiratie a vasco......iar ventilatorul ajuta in primul rand clima si secundar racirea ......... e totusi bine ca fiecare sa-si faca treaba lui ..........ca daca nu dai de probleme in special vara cand la disel trebuie racire ....pe curand......

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.