Jump to content

nu porneste e39


Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

se mai poate intampla ceva:sa ti se scurga motorina inapoi in rezervor.si pt asta poate fi invinuita pompa de sub scaun sofer.poti incerca sa montezi o valva unisens.aceasta nu va mai da voie sa se scurga motorina in rezervor.nu mai stiu exact unde vine montata.cauta pe forum aici am citit si eu.

sau poti incerca sa o lasi pe o panta cu botul in jos sa vezi daca mai apar bule de aer pe furtun

Edited by lica
Link to comment
Share on other sites

se mai poate intampla ceva:sa ti se scurga motorina inapoi in rezervor.si pt asta poate fi invinuita pompa de sub scaun sofer.poti incerca sa montezi o valva unisens.aceasta nu va mai da voie sa se scurga motorina in rezervor.nu mai stiu exact unde vine montata.cauta pe forum aici am citit si eu.

sau poti incerca sa o lasi pe o panta cu botul in jos sa vezi daca mai apar bule de aer pe furtun

lica- pe realom zice ca nu avem pompa sub scaun la 520 decat cea din rezervor sau cea de la motor. Eu m-am uitat dedesubt si am o pompa insa inclin sa cred ca e vb de cea de la webasto si nu are legatura cu instalatia de motorina care merge la motor. u ce zici??

Link to comment
Share on other sites

ok

scuze dar 520 d din 2000 am inteles ca nu are pompa de motorina sub scaun, numai pompa din rezervor. La mine cand pun contactul se aude intradevar un huruit ca de turbina dar mi sa spus ca e motorasul de pompa apa de la webasto. si porneste singur enervant de des.

 

Am bagat 30 de litri si de 5 zile porneste...........o s-o tin cu 30 de litri vre-o 2 saptamani si daca merge o las sa se goleasca rezervorul sa vedem la ce cantitate nu mai porneste si trage aer. daca e asa inseamna ca e pompa din rezervor care nu mai face fata. la mine toate au inceput dupa ce am facu de doua ori pana PROSTULUI. o fi tras mizerie de pe fundul rezervorului.

Link to comment
Share on other sites

Verifica sita de la pompa si tubulatura dintre cele doua cavitati,are niste supape p'acolo.

 

Pompa se scoate relativ usor,daca ai motorina peste 15l tre' sa bagi mana prin motorina,apuci de 2 cleme si tragi in sus. Ca sa dai tubulatura jos trebuie desfacut si capacul din partea alalta,arata la fel ca si asta unde-i pompa. Am fost pe la diversi mecanici si pana la urma m-am apucat personal de demontat si verificat fiecare piesa in parte din rezervor. Cartusul de pompa e undeva la 100euro. 

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Verifica sita de la pompa si tubulatura dintre cele doua cavitati,are niste supape p'acolo.

 

Pompa se scoate relativ usor,daca ai motorina peste 15l tre' sa bagi mana prin motorina,apuci de 2 cleme si tragi in sus. Ca sa dai tubulatura jos trebuie desfacut si capacul din partea alalta,arata la fel ca si asta unde-i pompa. Am fost pe la diversi mecanici si pana la urma m-am apucat personal de demontat si verificat fiecare piesa in parte din rezervor. Cartusul de pompa e undeva la 100euro. 

 

Succes!

sa inteleg ca u ai schimbat sita aia si ai scapat de probleme?? o pompa noua nu are asa ceva inclus?? ma gandesc ca mai bine o schimbi cu una noua decat sa dai 100euro numai pe cartusul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu.nu l-am vazut desfacut.asa ceva mi-a zis electricianul ce s-a ocupat de el,ca ar avea ceva bucse.in plus la mine mai era crapata piesa 4 "solenoid swich" http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=25

nu stiu ce i-au facut ca nu am stat langa ei.cert e ca nu am probleme cu electromotorul si alternatorul si ma pot porni linistit la un drum lung din privinta asta.

Link to comment
Share on other sites

mna nush ce s-a int, ce nu.... :) acuma imi porneste ok. ce e drept ca s-a mai incalzit un pic vremea dar inainte de schimbarea bujiilor nu conta ca e frig sau cald afara, tot greu pornea.Asta ca sa se lamureasca si cei care ziceau ca la 10-15 grade bujiile nu au nici o legatura cu pornirea. Acuma si-a revenit :twoup: porneste aprox in o sec, banuiesc ca asa e normal la diesel. La benzina imi pornea intotdeauna la sfert de cheie. Edited by ani
Link to comment
Share on other sites

 sfert de cheie.

 

E interpretabil acest sfert, cam cat crezi ca inseamna raportat la unitatea de masura a timpului?

zic eu o jumate de secunda, exact cand puneam contactul simteam motorul ca porneste. Cand e motorul cald porneste asa repede si al meu. Insa toata bucuria a durat putin pt ca de cand s-a facut iar frig iar porneste greu. Motorina am peste jumate insa nu cred sa am poblema cu pompele pt ca dupa ce o pornesc merge si pe rosu la fel ca si cu plinul facut. Nush ce sa fie....eventual releul de bujii sa nu fie bun??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
daca masina e tinuta cu botul in jos(chiar si pe un plan inclinat 10-15 grade)masina porneste fara probleme.Eu evit sa o las cu botul in sus sau pe plan drept.Va garantez ca porneste fara probleme.Nu stiu de la ce poate fi.Intrebarea mea este,cum as putea sa scot aerul de pe furtunase,fara sa dau la automat sa omor bateria(asta in caz ca se intampla sa nu mai porneasca)?
Link to comment
Share on other sites

daca masina e tinuta cu botul in jos(chiar si pe un plan inclinat 10-15 grade)masina porneste fara probleme.Eu evit sa o las cu botul in sus sau pe plan drept.Va garantez ca porneste fara probleme.Nu stiu de la ce poate fi.Intrebarea mea este,cum as putea sa scot aerul de pe furtunase,fara sa dau la automat sa omor bateria(asta in caz ca se intampla sa nu mai porneasca)?

520d an 2001

Link to comment
Share on other sites

face mereu asa sau doar cand ai putina motorina in rezervor?

aerul ala de pe furtun intra ori din rezervor ori ai vreo fisura in conducta.dar daca ai avea conducta fisurata ai vedea pata de motorina unde parchezi.

incearca sa circuli cu mai bine de jumate rezervorul o vreme sa vezi daca mai ai probleme.daca nu,atunci e pompa din rezervor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
pentru cei ce au problema aceasta cu pornirea,sa verifice surubul(care de fapt nu este un simplu surub,ci o supapade presiune) cu care vine prins furtunul de retur exact in pompa de injectie.Ma refer la piesa 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=13_0648&hg=13&fg=15 .Acea supapa are o bila si un arc inauntru,iar daca aceasta nu mai etanseaza bine,se dezamorseaza pompa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Eu am schimbat supapa respetiva dar am schimbato cu una de un camion si nu mai are 2 gauri una mare una mica ci doar una si pot spune ca a parut o mica diferenta la pornire adica acum cand porneste urca turometrul la 800 iar dupa aceea la o mie de turatii innainte o lua de la 509 de ture
Link to comment
Share on other sites

pentru cei ce au problema aceasta cu pornirea,sa verifice surubul(care de fapt nu este un simplu surub,ci o supapade presiune) cu care vine prins furtunul de retur exact in pompa de injectie.Ma refer la piesa 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=13_0648&hg=13&fg=15 .Acea supapa are o bila si un arc inauntru,iar daca aceasta nu mai etanseaza bine,se dezamorseaza pompa

 

bine de stiut!

un an ti-a luat sa remediezi problema asta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,va cer si eu ajutorul...

Am un e39 525d de 163cp si nu mai porneste.Am schimbat pompa din rezervor,senzorul de ax cu came,electrovalva de retur

Mesajul dat de tester a fost 2550 Rail Pressure Control at start.Pur si simplu imi arunca toata motorina inapoi pe retur.Pe tester injectoarele au fost ok,in curand o sa le dau jos si o sa le duc undeva sa le verific si mecanic insa nu cred sa fie problema de la injectoare.

O precizare....masina pornea mai greu de la un timp,adica si la a treia cheie si lung,lung de tot insa in mers tragea normal,fara oscilatii de relanti sau altceva.

Ca sa nu ma arunc orbeste si sa cumpar piese de care nu ma nevoie cam unde ar trebui sa ma uit?Pompa de inalte,regulator de presiune,alte valve si eletrovalve...???

Link to comment
Share on other sites

zici ca ai schimbat deja electrovalva de retur de pe pompa de inalta (cea de pe motor)? am avut aceeasi problema ca si tine si electrovalva asta era vinovata pentru comportament. eu puteam porni doar daca dadeam 15-20 secunde la automat cu o baterie buna sau cabluri puse pe alta masina (pornita), altfel nu pornea decat trasa.

incearca sa pornesti si cu mufa scoasa din senzorul de pe filtrul de motorina, ignora mesajul de "fuel injection system" care iti va aparea pe bord cand dai la automat cu mufa aia scoasa - daca ai presiune scazuta si ECU nu deschide injectoarele din cauza asta, scoaterea mufei va face ECU sa ia o valoare implicita a presiunii in sistemul de alimentare cu motorina. daca nici asa nu porneste, verifica pompa de sub scaunul soferului (daca esti in UK sub scaunul pasagerului din stanga fata). nu mai schimba senzorii de CAM/CRANK-shaft ca aia apar pe tester cand au probleme, la tine clar e o problema cu presiunea din circuitul de alimentare.

vezi ca mai ai un senzor de presiune in rampa de injectie chiar intre panoul ignifug si motor, e infipt in capatul rampei opus senzorului de cam-shaft, verifica sa nu ai intrerupere pe cablajul ala sau mufa scoasa de acolo.

succes, si tine-ne la curent cu ce solutie ai gasit.

 

P.S - electrovalva de retur de pe pompa de injectie costa cca 500-600 RON noua in magazin

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt sfaturi!Saptamana aceasta o sa incerc sa vad daca porneste cu pompa de sub scaun schimbata,desi am dubii...Stiam si de senzorul de care ai spus dar nu stiam cam pe unde se gaseste.Sper sa fie ceva pana in pompa de inalte fiindca pe langa costurile mari mi-e o sila sa ma apuc sa dau pompa de inalte jos de nu se poate...Au venit mai multi si si-au dat cu parerea iar parerile au fost impartie,pentru ca masina a avut simptome contradictorii.O sa inalt o rugaciune ca sa fie senzorul acela de vina si va tin la curent ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.