Jump to content

Intretinere 520d,525d de dupa 2001


Shuny

Recommended Posts

Buna, sunt nou pe forumul asta si recunos ca nu am un BMW :) dar imi doresc unul :) si e f posibil sa-mi si acizitionez in urmatoarele 3-4 luni,as dori sa stiu cate ceva despre intretinerea acestei masini cum ar fi : pret curea de distributie,pret schimb ulei in general pretul pentru toate uzabilele.Sper sa-mi raspundeti ca sa imi pot face si eu o idee asupra intretinerii acestei masini :blink: .
Link to comment
Share on other sites

Buna, sunt nou pe forumul asta si recunos ca nu am un BMW  :) dar imi doresc unul :)  si e f posibil sa-mi si acizitionez in urmatoarele 3-4 luni,as dori sa stiu cate ceva despre intretinerea acestei masini cum ar fi : pret curea de distributie,pret schimb ulei in general pretul pentru toate uzabilele.Sper sa-mi raspundeti ca sa imi pot face si eu o idee asupra intretinerii acestei masini :blink: .

129951[/snapback]

ca performanta un 525 ar fi mai bun.Ca taxe un 520 ar fi mai bun.Si 136CP sunt buni dar motorul de 2500 cu 163CP este cel mai laudat.

Preturile sunt mari pt ca este un BMW.

P.S:BMW nu are curea de distributie,are lant

Link to comment
Share on other sites

Buna, sunt nou pe forumul asta si recunos ca nu am un BMW  :) dar imi doresc unul :)  si e f posibil sa-mi si acizitionez in urmatoarele 3-4 luni,as dori sa stiu cate ceva despre intretinerea acestei masini cum ar fi : pret curea de distributie,pret schimb ulei in general pretul pentru toate uzabilele.Sper sa-mi raspundeti ca sa imi pot face si eu o idee asupra intretinerii acestei masini :blink: .

129951[/snapback]

Eu am fost sapt trecuta la AB la Constanta si am schimbat uleiul si filtrul de motorina la 525d din 2001 .M-a costat 4 mil cu tot cu manopera iar filtru de motorina l-am adus eu ca mi l-a luat cineva din Germania.Filtrul de aer si polen l-am schimbat eu acasa ca se schimba usor.

Daca vrei preturi le gasesti la 5milioane maxim,filtre mann,daca stii de unde sa le iei.Uleiul cel mai bine de la service bmw unde este cel mai ieftin si mai bun.Filtru aer e scump undeva la 900000pt 520,filtru motorina undeva la 1700000,ulei 400000 filtru si castrolu ,8,5eur/litru 5-30w si 11 eur/litru 0-40w..iti trebuie vreo 5 litri pt 520 si 7 pt 525d.

Apropo de intretinere depinde unde este rulata masina,daca este in Romania s-ar putea sa ai probleme cu ea(din cauza drumurilor) cel mai bine ia-o de afara si te ingrijesti de ea .Am un prieten care a mers 50.000 km intr-un an cu ea si nu are nimik

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor,un prieten de-al meu tocmai si-a luat un Z3 si asa am aflat ca are transmisie pe lant dar nu stiam ca toate BMW au astfel de transmisie,cat despre costuri de intretinere eu va pot spune ca la Ford ma costat schimbul de ulei cu filtru 250 RON ,placute fata 180ROn fara manopera.Sunt curios cat e un schimb de ulei,placute la BMW 520d /525d .Sper ca nu va plictisesc cu intrebarile astea.Toate BMW AU TRANSMISIE PE LANT????
Link to comment
Share on other sites

depinde unde faci si tu reviziile. nu e obligatoriu sa le faci la Auto Bavaria. nu te forteaza nimeni sa mergi la ei, poti alege un service mai ieftin (a nu se intelege un garaj de cartier denumit SERVICE).

 

iti zic eu zilele astea cat sunt placutele ptr 525d si uleiul, ca trebuie sa fac revizia si eu.

130052[/snapback]

Poti sa faci reviziile unde vrei dar o sa dai mai multi bani pe ulei chiar daca ai o manopera mai mica si tot acolo ajungi.Eu zic ca daca faci un schimb pe an de ulei n-are rost sa te duci in alta parte decat la reprez care iti vizeaza si cartea de service si suna altfel cand vrei s-o vinzi.

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu zgomotele are dreptate dan98  :blink: ma uit la 530d meu fff silentios,mai aud pe la semafoare cate un audi a4,a6 tdi care suna ca un tractor !!

 

off-topic: stie cineva care e treaba cu vama de la 1 ianuarie 2007? se scoate vama sau ce?

130068[/snapback]

Se scot accizele si tva nu se mai plateste dar nici nu ti-l mai deduci de unde iti iei masina si o sa se introduca alte taxe in functie de cmc,vechime si poluare si in final o sa fie mai scumpe ca acum cu 20%,asta daca astia de la ue o sa ne lase sa bagam taxele astea ca ei nu prea sunt de acord.

Link to comment
Share on other sites

si cum ziceam doar ce am venit de la un magazin mai maricel de piese auto din oras

 

o revizie totala compusa din schimb filtre: aer, ulei, polen, motorina + placute frana fata si spate, + 7 litrii de ulei Castrol TXT Longlife 5W-40  = 1026 RON. nu mi se pare mult. mai adauc cam 1 mil sa zic manopera si gata. 1100 RON toata revizia.

130193[/snapback]

 

daca sti ceva vreun magazin auto prin buc asemanator cu ala poate mi-l recomanzi si mie :blink:

Link to comment
Share on other sites

Buna, sunt nou pe forumul asta si recunos ca nu am un BMW  :) dar imi doresc unul :)  si e f posibil sa-mi si acizitionez in urmatoarele 3-4 luni,as dori sa stiu cate ceva despre intretinerea acestei masini cum ar fi : pret curea de distributie,pret schimb ulei in general pretul pentru toate uzabilele.Sper sa-mi raspundeti ca sa imi pot face si eu o idee asupra intretinerii acestei masini :blink: .

129951[/snapback]

 

 

CEL MAI BUN E UN 530.ARE PERFORMANTELE MULT MAI BUNE FATA DE 525,DE 520 NU MAI VORBESC;CHIAR NU MAI CONTEAZA 3 LITRI DE ULEI IN PLUS LA REVIZIE SAU 2 LITRI IN PLUS LA CONSUM. VEI FI FOARTE SATISFACUT. P.S. MA PUTETI CONTRAZICE DACA GRESESC!

Link to comment
Share on other sites

CEL MAI BUN E UN 530.ARE PERFORMANTELE MULT MAI BUNE FATA DE 525,DE 520 NU MAI VORBESC;CHIAR NU MAI CONTEAZA 3 LITRI DE ULEI IN PLUS LA REVIZIE SAU 2 LITRI IN PLUS LA CONSUM. VEI FI FOARTE SATISFACUT.  P.S. MA PUTETI CONTRAZICE DACA GRESESC!

130442[/snapback]

Pai cam toti suntem de acord ca motorul de 3l diesel e cel mai bun , problema e ca taxele sunt mari si intretinerea la fel! Insa face toti banii :blink: Daca achizitionezi un BMW cu motorizare mare tre sa fii pregatit pentru orice deoarece piesele sunt scumpe. Dar o sa uiti de toate astea atunci cand il conduci...

Link to comment
Share on other sites

Pai cam toti suntem de acord ca motorul de 3l diesel e cel mai bun , problema e ca taxele sunt mari si intretinerea la fel! Insa face toti banii :blink: Daca achizitionezi un BMW cu motorizare mare tre sa fii pregatit pentru orice deoarece piesele sunt scumpe. Dar o sa uiti de toate astea atunci cand il conduci...

130651[/snapback]

 

 

si taxele si intretinerea sunt PUTIN mai mari,nu se observa

Link to comment
Share on other sites

Chestia este ca nu-mi permit sa-mi aduc un BMW 530d pentru ca taxele vamale sunt mari din cate stiu eu in jur de 4000-5000 euro iar la un 520d ar fi in jurul a 2000 euro,masina oricum o aduc eu din Germania .Vroiam sa stiu detalii despre intretinere si va multumesc tuturor celor care ati contribuit la acest topic.Mai am o singura intrebare : TOATE MASINI BMW AU TRANSMISIE PE LANT?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.