Jump to content

Recommended Posts

salut! am luat de curand un bmw 525d-2001, si am vazut dimineata cateva picaturi de motorina sub masina (un cerc de ciametru de cca 15-20cm), de la ce poate fi? si o alta mica problema, am observat ca si dupa ce scot cheia din contact, se aude un mic bazait la panoul de clima, si dupa 10-15 min cand m-am urcat iar in masina se auzea acelasi bazait. acuma nu stiu daca face toata noaptea. mi-e frica sa nu consume bateria, dar dimineata a pornit f bine. nu pot sa-mi dau seama, un sfat ar fi bine-venit. multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

Bazaiutul care vine de la panoul de clima este din cauza prafului care se aduna la ventilatorul din interior.Nu afecteaza cu nimic masina.Daca vrei sa scapi de zgomot intra aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=69822&hl=

 

Succes!

mersi frumos, dar de ce face zgomot cu cheia scoasa din contact? inteleg sa faca atunci cand e pornita clima, acel motoras functioneaza si fara curent? o sa incerc totusi sa scot acel panou de clima si sa-l curat...mersi!
Link to comment
Share on other sites

Ventilatorul din panoul de clima mai functioneaza 16 minute dupa ce scoti cheia din cotact.Acel ventilator porneste si in momentul in care deschizi masina, tocmai de aceea ai impresia ca merge in continuu.In momentul in care te urci in masina zgomotul este mereu prezent.Dupa ce il cureti nu vei mai auzi nimic.

 

salutare!

Link to comment
Share on other sites

Ventilatorul din panoul de clima mai functioneaza 16 minute dupa ce scoti cheia din cotact.Acel ventilator porneste si in momentul in care deschizi masina, tocmai de aceea ai impresia ca merge in continuu.In momentul in care te urci in masina zgomotul este mereu prezent.Dupa ce il cureti nu vei mai auzi nimic.

 

salutare!

am inteles acum...multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu fie ulei sau antigel...bazaitul e normal..

sal...bazaitul nu e nomal... mi-a zis cineva sa desfac panoul de clima, l-am curatat, era plin de praf, si dupa ce l-am pus inapoi, nu s-a mai auzit acel bazait . iar sub masina era si este si acum motorina...este din pompa de injectie, dar mi-a zis ca se poate face, sunt niste garnituri, semeringuri, toata treaba costa 450 ron si se rezolva. o zi buna!

Link to comment
Share on other sites

uita-te bine si la furtunasele de retur....

m-am uitat, am fost si la un service, acolo nu mai curgea. curge mai mult cand e rece, si mi-a zis ca asta e buba lor..pompele de injectie, dupa aia am fost la pompagiu si mi-a zis ca ma costa 450 ron...niste garnituri..semeringuri..nu mai stiu ce..! macar sa fie numai asta....

Link to comment
Share on other sites

uita-te bine si la furtunasele de retur....

m-am uitat, am fost si la un service, acolo nu mai curgea. curge mai mult cand e rece, si mi-a zis ca asta e buba lor..pompele de injectie, dupa aia am fost la pompagiu si mi-a zis ca ma costa 450 ron...niste garnituri..semeringuri..nu mai stiu ce..! macar sa fie numai asta....

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema. La mine mi-au spus ca e furtunul de retur motorina.

L-am schimbat azi, ala vechi era ca dracu, rupt..lipit..etc, ma mir ca nu curgea efectiv pe acolo.

Chestia e ca tot picura, parca mai putin totusi, dar tot picura, nu stiu ce naiba are.

Tu ai localizat locul pe unde picura? La mine se prelinge pe undeva prin capatul motorului, inspre habitaclu.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema. La mine mi-au spus ca e furtunul de retur motorina.

L-am schimbat azi, ala vechi era ca dracu, rupt..lipit..etc, ma mir ca nu curgea efectiv pe acolo.

Chestia e ca tot picura, parca mai putin totusi, dar tot picura, nu stiu ce naiba are.

Tu ai localizat locul pe unde picura? La mine se prelinge pe undeva prin capatul motorului, inspre habitaclu.

la mine curge exact sub motor, pe la mijloc, si curge ca lumea cand o pornesc, cand e rece, dupa aceea din ce in ce mai putin, si dupa 15 min nu mai curge deloc (cand s-a incalzit). multi mi-au zis ca asta e problema lor, dar cu un set de garnituri, se rezolva. nu este un loc anume unde curge, depinde pe unde se prelinge. pompa (de inalta), e undeva in dreapta,spre habitaclu (cand ridici capota), si la mine curge pe undeva mai mult spre stanga (dar exact sub motor), pe-acolo se prelinge ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.