Jump to content

schimbare garnitura+o-ring de la corpul filtrului ulei


petibv

Recommended Posts

Am un 318i, E46, cu motor M43, cu o scurgere de ulei asemanatoare cu cel din golful Mexic la baza corpului filtrului de ulei. :twoup:

Am deja garnitura, o-ringul 24X3 se gaseste.

Intrebarea mea este, daca trebuie dat alternatorul sa demontez corpul acela, sau ma pot descurca si fara sa dau alternatorul.

Daca a facut cineva operatia aceasta, va rog niste sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

atentie intai sa deconectezi bateria si sa asezi cablul demontat incat sa nu faca contact accidental. te ajuta sa dai jos alternatorul si pt a curata zona murdara. curata bine cu peria de sarma suruburile de montaj si unge filetele cu ulei grafitat. ca sa fii sigur ca nu strici nik, infileteaza pina la fund cu mana suruburile, doar le strangi cu cheia. Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

eu am avut problema asta acum 1 saptamana si am rezolvat-o la robert

 

eu zic sa mergi la un service .nu e o operatiune ff grea dar nu merge facuta in parcare.

 

 

bafta

Subscriu. E mai greu sa faci operatiunea asta in parcare. Eu am apelat la un service si a trebuit sa imi dea jos inclusiv alternatorul pentru a avea acces la corpul filtru si a-l desface.

 

BTW, ce naiba or avea toate M43-urile problema asta, in special alea de pe E46? :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Mersi inca o data pt sfaturi!

Operatiunea nu o voi face in parcare, e drept nici intr-un service, dar sper sa mearga.

Nu sunt chiar neinitiat intr-ale mechanicii, si imi place sa stiu ce se intampla in masina mea. Am vrut sa ma documentez putin, inainte sa ma pun la fapte, de asta am deschis topicul.

Link to comment
Share on other sites

Se schimba destul de usor.

Trebuie sa dai jos alternatorul. Sunt 2 o-ringuri identice, poti sa schimbi si garnitura de la corpul filtrului, nu costa mai mult de 10 lei.

 

Oringurile le poti lua de la un magazin de Aro sau Raba, cu 2 lei bucata, exact de marimea celui original :twoup:

Link to comment
Share on other sites

O-ringurile sunt veriga slaba la mine. Am luat 24X3, dar nu se potriveau perfect. Santurile din ventil sunt mai largi. Le-am pus oricum, nu mai aveam de unde sa iau altele. Oricum fata de cele care erau, sunt lux. Alea vechi erau imbatranite, parca erau din plastic, nu din cauciuc.
Link to comment
Share on other sites

O-ringurile sunt veriga slaba la mine. Am luat 24X3, dar nu se potriveau perfect. Santurile din ventil sunt mai largi. Le-am pus oricum, nu mai aveam de unde sa iau altele. Oricum fata de cele care erau, sunt lux. Alea vechi erau imbatranite, parca erau din plastic, nu din cauciuc.

 

si care-i pb sa tai cu foarfeca o fasie de carton gros de 1-1,5 mm, lata de 3 mm si sa o asezi la baza canalului ?asa ridici O-Ring-ul....

 

Robert are dreptate, asa scrie in manual, daca-s subtiri puteti incerca si 24 x 4.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

:twoup: Bravo, ai dovedit ca intr-adevar nu stapanesc informatii relevante despre subiect! Si cat efort a fost depus inutil, mai ales ca am recunoscut de la inceput ca nu ma bazez pe nimic concret, ci doar pe niste supozitii... Ai vrut sa faci cat mai multe posturi?

 

Cred ca acum te simti usurat... Ai scapat de complexul de inferioritate sau cum sa inteleg atitudinea ta?

 

Daca tot esti asa priceput, explica si astora mai prosti, doar d-aia e forum! :twoup:

 

In ceea ce am spus, m-am bazat pe faptul ca am vazut in ce hal arata garnitura aceea de la corpul filtrului de ulei. Era rascoapta pur si simplu si zic eu ca este dintr-un material ceva mai rezistent decat un simplu carton si daca ea nu rezista prea mult, cu atat mai putin ar rezista acel carton la temperaturi similare, indiferent daca sunt exagerat de mari sau nu... Cam asta a fost rationamentul meu logic, repet, de necunoscator in domeniu.

 

Oricum, lupul isi schimba blana, dar naravul ba. Aceeasi atitudine de om complexat... :)

Link to comment
Share on other sites

"In ceea ce am spus, m-am bazat pe faptul ca am vazut in ce hal arata garnitura aceea de la corpul filtrului de ulei. Era rascoapta pur si simplu si zic eu ca este dintr-un material ceva mai rezistent decat un simplu carton si daca ea nu rezista prea mult, cu atat mai putin ar rezista acel carton la temperaturi similare, indiferent daca sunt exagerat de mari sau nu... "

 

Asta este rationamentul pe care m-am bazat, am spus si anterior.

 

Pai lamureste-ma unde ma insel daca tot te pricepi! Tu nu ai facut decat sa imi spui sa ma interesez pe net... Da, multumesc! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Problema, care am amintit-o (si care s-arputea sa nici nu fie problema -- deocamdata nu sunt scurgeri) nu este adancimea canalului ci cu latimea lui. Daca pui carton sau altceva la baza canalului, nu o sa mai intre ventilul la locul lui in bloc, ingrosandu-se prea mult in diametru.

Raspunsul cred ca este in o-ringuri OEM, si nu de Aro.

 

Intr-adevar masurile date pe realoem sunt 24X3. Acum se pune si intrebarea daca ce am luat era intr-adevar masura asta? Ochiometric era, dar nu am stat sa masor... Concluzie... data viitoare OEM

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.