Jump to content

schimbare garnitura+o-ring de la corpul filtrului ulei


petibv

Recommended Posts

Oringurile vechi devin patratoase si de aia spui ca sunt mai inguste cele noi, o sa vezi ca intra mai greu in locas ( asta inseamna ca etanseaza bine), oricum pentru un plus de siguranta le dau cu silicon special pentru temperaturi ridicate si nu mai curge nici un strop de ulei.

 

Garniturile sunt ieftine, nu stiu exact acum sa iti spun dar maxim 2-3lei buc.

 

Erau patratoase exact cum zici. Dar se potriveau exact in canalurile de pe ventil, pe cand astea noi nu. (la latime ma refer, nu la adincime).

La silicon m-am gandit si eu, dar pana la urma nu am pus, pentru ca nu stiu circuitul uleiului pe acolo, si sa nu ajunga resturi de silicon,pe unde nu trebuie.

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

Oringurile le poti lua de la un magazin de Aro sau Raba, cu 2 lei bucata, exact de marimea celui original :)

Ai idee ce dimensiuni au?

Am cumparat o-ringuri cu dimensiunea specificata pe realoem.

 

Nu stiu, nu ma pricep si tocmai d-aia intreb. Ma gandesc la faptul ca in zona respectiva se ajunge la temperaturi destul de ridicate si cata rezistenta sa aiba cartonul acela? :twoup:

Rezista, in mod sigur. Daca rezista la dacii, sau alte motoare, care ajung la aceeasi temperatura, va rezista si la bmw.

Ca sa fii mai sigur, ia o bucata de clingherit.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

merci pyu, colegul nici nu s-a deranjat sa inteleaga ce temperatura poate fi in zona aia dar la jigniri e bun...

Daca explicai precum a facut colegul pyu, oricine intelegea.

 

Daca doreai sa oferi un raspuns clar si concis, puteai sa o faci, nu sa ma iei pe mine cu intrebari ca la vrei sa fii miliardar, iar intr-un final sa imi spui sa ma documentez pe net. Eu inteleg ca te pricepi si tu la ceva, dar asta nu inseamna ca ceilalti sunt prosti ca nu stiu ce stii tu. Cu siguranta nici tu nu poti sa stii ce stiu ceilalti.

 

P.S: Nu stiu cine este as la jigniri si mai nou si la fudulie... :twoup:

 

On topic:

Pyu, nu stiu daca ai citit tot ce am scris eu mai sus si de aceea o sa repet. Eu m-am gandit ca nu o sa reziste prea mult cartonul acela acolo pentru ca am vazut cat de rascoapta, aproape carbonizata, era garnitura de la corpul filtrului de ulei si cred ca este mai rezistenta decat un simplu carton. D-aia eram putin sceptic...

Link to comment
Share on other sites

Pyu, nu stiu daca ai citit tot ce am scris eu mai sus si de aceea o sa repet. Eu m-am gandit ca nu o sa reziste prea mult cartonul acela acolo pentru ca am vazut cat de rascoapta, aproape carbonizata, era garnitura de la corpul filtrului de ulei si cred ca este mai rezistenta decat un simplu carton. D-aia eram putin sceptic...

La mine, garnitura era ca noua, nu era deloc carbonizata. M-am gandit ca atunci cand desprind corpul, se va rupe, si asa a fost, si eram pregatit, aveam alta cumparata.

In fine, puteti folosi clingherit subtire in loc de carton, si atunci 100% va rezista.

Din ce folosea tata (la pompe de apa, pompa de alimentare, pompa de injectie, corp filtru ulei, odata chiar si la baia de ulei) - rezista cartonul foarte bine. E prea presat ca sa cedeze, ori sa se arda.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

tai cu foarfeca o fasie de carton gros de 1-1,5 mm, lata de 3 mm si sa o asezi la baza canalului ?asa ridici O-Ring-ul....

Vorbesti serios? Tu asa faci?:unsure:

Am vazut si ata de cusut infasurata in locul cartonului astuia de care zici tu...Posibil si banda de teflon sa mearga...

 

Oricum acolo dupa parerea mea nu se pune carton.

+1

Asa ma gandeam si eu, Peti.

E greu de crezut ca un O-Ring OEM sa nu fie compatibil cu etansarea acolo...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

:shifty: Asa este....

Cand am comis schimbarea garniturii de la capacul distributiei, am luat un set complet. Am folosit ce am avut nevoie inclusiv la suportul filtrului (plus O-ring) fiindca tot eram pe acolo ...

Restul le am si acum (mai putin garnitura de la baia de ulei care a ajuns la un coleg de pe aici :rolleyes:) si din cate tin minte nu am avut nici o problema ulterioara cu etansarea...Toate s-au potrivit corect..

Poate si fiindca setul de garnituri era OEM...

 

In final,garnitura oem pt corp filtru ulei de unde se poate cumpara?

 

vorbeste cu @ClaudiuBWR...imposibil sa n-o poata aduce sau s-o aibe in stoc...Ti-o poate trimite intr-un plic :thumbsup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat luna asta garnitura aia de clingherit si am pus OEM si tot OEM am pus si piesa aia cilindrica pe care se pun cele 2 O-ring-uri.

 

Mentionez ca piesa a venit cu tot cu cele 2 O-ring-uri pe ea si de cand am schimbat-o nu mai am avut niciun fel de problema. :thumbsup:

 

Inainte am avut si eu cum spui tu cu silicon, dar nu este un lucru de durata, cel putin la mine nu a fost...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Aaa, acum am inteles. Era si normal sa inceapa sa-ti curga iar imediat. Nu aia este cauza, ci supapa aia cilindrica cu cele 2 O-ring-uri. Cred ca acum ca ai schimbat-o, vei putea sta linistit o buna perioada de timp. :thumbsup: Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Au trecut deja cinci luni si cam 15000 de km de cand am facut operatiunea asta.

Desi aveam dubii in legatura cu dimensiunea O-ringurilor, nu am nici un fel de scurgere pe acolo. In concluzie nu vad rostul artificiilor cu silicon, cartoane sau jumatati de masura de genul acesta. Dimensiunea 23X4 pare sa fie buna, iar garnitura de clincherit OEM, (taiata exact la masura) se gaseste la importatorii de piese mai mari cu siguranta, costa cam 8 lei.

In concluzie cu 10 lei costul pieselor si cam 2 ore de munca se face toata operatia. Mai bine fac treaba asta anual, decat sa ma trezesc cu bucati de silicon si carton prin tot motorul.

Link to comment
Share on other sites

In concluzie cu 10 lei costul pieselor si cam 2 ore de munca se face toata operatia. Mai bine fac treaba asta anual, decat sa ma trezesc cu bucati de silicon si carton prin tot motorul.

+1. Nu cred ca este necesar chiar an de an. Depinde acum si de km rulati intr-un an...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.