Jump to content

modificare autoblocant,de la 25% la 40%


Recommended Posts

a mai facut cineva sau are cineva informati despre aceasta modificare??????

sunt in adunare de informati,din cate am intales pana acum, se poate face autoblocant de 40% prin modificarea unghiurilor de la inelul de presiune care se afla in autoblocant, acel inel vine din fabrica cu unghiurile taiate la 45º din care rezulta un autoblocant doar 25% daca sar monta alt inel cu unghiurile taiate la 30º atunci ar fi autoblocant 40%,momentan astept sa primesc un mail cu niste poze care descrie pasi de urmat pentru a putea schimba acel inel de presiune,pana atunci am o poza cu inelul respectiv cu unghiurile taiate la 30º (cele cu sageti ) si alta poza cu un autoblocant

sau se mai poate adauga mai multe saibe belleville (arandelas belleville) pentru a avea mai multa presiune ce ar face sa cupleze si cealanta roata mult mai repede

post-31008-1289598496_thumb.jpg

post-31008-1289598514_thumb.png

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Cu ceva vreme in urma am facut si eu un research pe tema asta, o sa iti scriu pe scurt concluziile la care am ajuns:

- acel procent (25%) se refera la puterea de blocare al diferentialului si tine de suprafata/materialul din care sunt facute placutele ambreajelor din diferential (static lock) si o explicatie simpla ar fii ca roata fara aderenta primeste 75% din putere iar cealalta 25% (roata care la un diferential open nu s-ar invarti aproape deloc)

- unghiurile de care vorbesti tu se refera la cat de agresiv este diferentialul (cat de rapid blocheaza)

 

In functie de aplicatia care te intereseaza poti modifica una dintre ele sau ambele.

De exemplu la drift (pe mine asta m-a interesat) stii sigur ca vei bloca diferentialul si ii aplici destula putere pentru treaba asta, in schimb te intereseaza ca rotile sa primeasca putere cat mai apropiata ca sa ai control cat mai bun in derapaj.(asta ar fii motivul pentru care cel mai bun diferential de drift e cel sudat :twoup:)

Pe circuit te intereseaza in primul rand ca diferentialul sa blocheze cat mai rapid cand pierde aderenta roata din interior apoi puterea de blocare, care bineinteles te va ajuta sa pui puterea jos si sa iesi cu viteza cat mai mare din viraj.

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit un topic interesant....

Nu pot fi schimbate acele discuri de ambreiaj din interior, pt a cupla mai rapid si chiar sa modifice in sus raportul de alunecare? Or exista de schimb acele discuri? Ma gandesc ca din cauza uzurii ar putea sa nu mai cupleze la raportul prestabilit, sa scada acel "slip factor".

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit un topic interesant....

Nu pot fi schimbate acele discuri de ambreiaj din interior, pt a cupla mai rapid si chiar sa modifice in sus raportul de alunecare? Or exista de schimb acele discuri? Ma gandesc ca din cauza uzurii ar putea sa nu mai cupleze la raportul prestabilit, sa scada acel "slip factor".

 

 

pai se schimba dicurile astea,cu timpul se uzeaza si cupleaza tot mai tarziu,eu vreau sal duc undeva la 40% blocant si mar interesa sal fac sa cupleze mult mai repede si mult mai usor,asta se poate rezolva prin adaugarea unor saibe belleville (arandelas belleville) car ar face presiune si ar cupla mult mai repede,partea nasola este k se gasesc greu piesele pentru autoblocant si sunt scumpe,cunosc un spaniol care a schimbat discurile acelea si a spus k acum cupleaza mult mai repede,a ramas sa ma intalnesc cu el zilele astea k sta la 30km de mine

discurile din poza sunt de la un autoblocant pentru carcasa mare

post-31008-1289646844_thumb.jpg

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

si cateva poze cu interioru unui autoblocant,nu voi posta toate pozele facute cum se schimba fiecare piesa de la cap la coada,

cine are nevoie de ele le pot trimitr prin mail

prima poza este cu miezul grupului

in a doua arata cum se desface carcasa

in poza 3 este schema cu pisele din interioru grupului

in poza 4 sunt discurile cu pricina care face sa cupleze a doua roata tot mai gru din cauza uzuri lor

 

pentu a face blocantu 40% este nevoie sa schimbi cele 2 inele (nr5 din schema ) cu altele taiate la 30º

si pentru a face sa cupleze mai usor se rectifica discurile cu nr 4 din schema sau se mai poate adauga inca un joc de siabe pentru a face presiune nr 2 tot din poza cu schema

 

am prin garaj un grup open,il voi desface sa vad cum se prezinta inauntru,masina avea 230.000km cand lam dat jos

post-31008-1289752962_thumb.jpg

post-31008-1289753737_thumb.jpg

post-31008-1289753818_thumb.jpg

post-31008-1289753912_thumb.jpg

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
S-ar putea sa sune stupid, dar se poate transforma un diferential open in unul blocant schimband doar miezul. Tot am vazut urmatoarea poza pe net si pare a fi acel miez. Sunt necunoscator in domeniul asta, asa ca daca am intrebat o tampenie, ignora-ma :twoup:. Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

bun topic, ma mir ca nu l-am vazut pana acum :twoup:

 

da, se poate schimba miezul, doar ca nou costa peste 700 usd...

sau daca iei un lsd second,nu are rost sa mai scoti miezul din el (ca sa scoti miezul trebuie sa indoi tablita aia care indica viteza), mai bine ii schimbi doar origurile, semeringurile si uleiul

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat miezul...din ce am observat, sunt multe tds-uri cu autoblocant, dar raportul grupului e mic...2.56 , 2.64...Ca sa imi pastrez raportul (2.93), am luat doar miezul autoblocant, si l-am pus in diferentialul meu....

E nevoie de ceva pricepere si neaparat un pistol de-ala pneumatic pentru a desface suruburile....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.