Jump to content

316i---->325i,330i


CostinALN

Recommended Posts

Salut, am un e46 316i din 99 si as vrea sa ii fac upgrade, sa pun motor 2500 sau 3000. Vreau sa stiu exact ce trebuie sa mai schimb si daca a mai facut cineva lucrul asta sa imi spuna cam la ce costuri sa ma astept.

 

Multumesc! Nu vreau sfaturi gen "vinde-o si i-ati cu motor mai mare" pentru ca asta nu se va intampla.

Link to comment
Share on other sites

In afara de motor care vine cu anexele lui...

-ews cu cipurile din chei

-radiator

-cardan

-grup

-probabil si planetare

-evacure, finala

-cutie de viteze

-debitmetru

-poate si carcasa filtrului de aer.

-computerul de bord cred..(la e36 asa trebuie cand se face trecerea de la 4 cilindrii la 6)

-clima (pe acelasi considerent ca la punctul de mai sus)

 

Nu te baza 100% pe ce am scris, am intuit doar, dar tu ca sa fii sigur, foloseste bmwfans.info si verifica exact care dintre piesele masinii tale se pot pastra si care nu.

Link to comment
Share on other sites

In afara de motor care vine cu anexele lui...

-ews cu cipurile din chei

-radiator

-cardan

-grup

-probabil si planetare

-evacure, finala

-cutie de viteze

-debitmetru

-poate si carcasa filtrului de aer.

-computerul de bord cred..(la e36 asa trebuie cand se face trecerea de la 4 cilindrii la 6)

-clima (pe acelasi considerent ca la punctul de mai sus)

 

Nu te baza 100% pe ce am scris, am intuit doar, dar tu ca sa fii sigur, foloseste bmwfans.info si verifica exact care dintre piesele masinii tale se pot pastra si care nu.

 

Cam tot inafara de caroserie si interior ? :twoup:

Edited by BeRnEk
Link to comment
Share on other sites

Da, da' vezi tu, multi s-au atasat de masinile lor, le au de mult timp, stiu cum au fost intretinute si cum, pe unde s-a circulat cu ele si din acest motiv aleg varianta mai complicata de a-i face un transplant decat sa schimbe masina cu totul. Eu as face la fel in momentul de fata...
Link to comment
Share on other sites

Da, da' vezi tu, multi s-au atasat de masinile lor, le au de mult timp, stiu cum au fost intretinute si cum, pe unde s-a circulat cu ele si din acest motiv aleg varianta mai complicata de a-i face un transplant decat sa schimbe masina cu totul. Eu as face la fel in momentul de fata...

Subscriu si eu.Mai bine ii pui cip,filtru sport si schimbi evacuarea.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai motor m43b19 de 105 cp, exista si m43b19 de 118. La acest motor de 118 cp ii faci chip, evacuare modificata si filtru sport si ajungi pe la 132-135cp si vreo 200-205 nm cuplu

 

Franele vad ca nu le-ar schimba nimeni.. Nici suspensia..

Asa ramai cu franele si suspensia actuala.

Link to comment
Share on other sites

asa ma gadeam sa fac si eu si sa merg cu el pe naspa, da am vazut ca s-au inmultit controalele rar pe strada, si nu vreau sa ma risc aiurea,

 

e clar mai bine sa-ti iei direct 325, sau 330, eu te sfatuiesc 328 sau 330, macar sti ca e de la mama ei fara atatea modificari, asta ai 500E de impozit, mie mi se parea o suma aberanta , e ca si cum as da un salariu la stat, adica muncesc 1 luna pe degeaba sa dau banii la stat, asta n-as face niciodata.

 

deci daca esti fan inrait i-ati un 320d FL cel de 150cp ,si ii faci cip si asta este, sau schimbi marca, la alte marci exista si motoare pe benzina turbo de 2l

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

As fi vrut ca sa caut un e46 cu motorul dorit 2.5, 2.8, 3.0 avariat, anglia, etc si sa iau toate piesele de pe masina aia si sa le pun pe masina mea. As putea vinde actuala masina si sa imi aduc alta din Germania ca de la noi din punctul meu de vedere nu se merita sa iei, dar cum ramane cu taxa.\

 

Cum s-a spus si mai sus nu prea as vrea sa imi schimb masina pentru ca stiu cum a fost ingrijita.

Diesel (318d-320d) iese din discutie ptr ca am avut e46 318d din 2004 si nu mai vreau in viata mea 2l diesel de la bmw.

Sa o schimb cu alta marca nu as face asa ceva pentru ca decand eram mic si a avut tatal meu primul e46 prin 2002, am visat la masina aia pana anul trecut cand mi-am luat si eu una.

 

Sa ii pun cip si toba si filtre si alte prostii, e un motor mic fara mare potential si nu as castiga nimic decat sa pierd niste bani.

Edited by CostinALN
Link to comment
Share on other sites

L-ai lamurit... :twoup:

 

Cam asta-i adevarul , nu merita conversia , merita sa vinzi masina si sa iei un 330 sau 325. Diferenta de bani e cam tot aceeasi si in plus ai o masina proiectata de bmw in sensul asta .

 

Pai si daca ia 330i si plateste 500 euro impozit pe an, mai bine o lasa 316i cu impozit de 2 milioane si de restu ii schimba motoru. In 2 ani isi scoate investitia. :)

Link to comment
Share on other sites

Ia mai bine un 325 , nu e nici impozitul foarte mare si ai si performante bune.Oricum trecerea de la 316i o sa fie uriasa.Sa schimbi motorul e mult prea complicat si o sa-ti trebuiasca si alta suspensie si frane, plus ca trebuie sa tii masina pe dreapta pana faci swapul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.