Jump to content

Suierat!


swsws

Recommended Posts

Am observat ca de ceva vreme cand sunt in mers cu masina si o accelerez ca sa schimb viteza sau sa ma bag in vreo depasire se aude un suierat ca si cum as avea turbina dar doar atunci cand o accelerez.

Acel suierat se aude cam din partea stanga a motorului cum stau la volan.

Link to comment
Share on other sites

sau...racordul flexibil ? nu cred ca si-a pus turbo pe a lui...

 

 

Apleaca-te sub masina si cineva sa apese de cateva ori brusc pe acceleratie. Iese fum ?

 

subscriu lam schimbat azi din nou pe dnu racord . suiera turbina ca si cum ar avea blow-off.

 

 

PS: foarte proaste astea aftermaket fata de cel din fabrica.atentie mare la cel care til sudeaza ca sa nu-l sudeze direct s-ai mai faca o prelungire din racor si o sudura mai groasa.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ce se vorbea in topicul respectiv si cred ca despre asta este vorba si la mine pentru ca dupa ce trec de turatii mai mari de 1900 nu se mai aude nimic.

Acum ramane sa caut un mecanic priceput si daca chiar de acolo este problema sa vad de unde iau acel racord universal sa il pun.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal se simte miros de fum in masina. Fumul nu iese tot prin spate. Iese si prin spartura :twoup: si este tras in habitaclu.

Ăn maÂşina nu se simte nici cel mai mic miros de fum. Când sunt afar langa maÂşinĂŁ ĂŽn dreptul uÂşii de la Âşofer Âşi este motorul pornit atunci se simte puĂžin miros de gaze de la motor dar foarte puĂžin.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal se simte miros de fum in masina. Fumul nu iese tot prin spate. Iese si prin spartura :twoup: si este tras in habitaclu.

Ăn maÂşina nu se simte nici cel mai mic miros de fum. Când sunt afar langa maÂşinĂŁ ĂŽn dreptul uÂşii de la Âşofer Âşi este motorul pornit atunci se simte puĂžin miros de gaze de la motor dar foarte puĂžin.

 

Racordul este daca zici ca se simte miros cand iesi din masina, in dreptul usii. Aceiasi buba se pare ca incepe sa aiba si a mea. Am verificat azi si asta e. Zilele astea il schimb.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal se simte miros de fum in masina. Fumul nu iese tot prin spate. Iese si prin spartura :twoup: si este tras in habitaclu.

Ăn maÂşina nu se simte nici cel mai mic miros de fum. Când sunt afar langa maÂşinĂŁ ĂŽn dreptul uÂşii de la Âşofer Âşi este motorul pornit atunci se simte puĂžin miros de gaze de la motor dar foarte puĂžin.

 

Racordul este daca zici ca se simte miros cand iesi din masina, in dreptul usii. Aceiasi buba se pare ca incepe sa aiba si a mea. Am verificat azi si asta e. Zilele astea il schimb.

Sa ĂŽmi zici te rog la cat te ajunge toata reparaĂžia. Deocamdata nu am timp sa o repar Âşi nici la mecanic nu pot sa o duc pentru nu ma pot descurca farĂŁ ea.

Link to comment
Share on other sites

In jur de 200-250 lei este un racord de calitate, manopera in jur de 50-70 lei... depinde de service. Din ce-am citit pe aici, racordul se duce in mare parte din cazuri, datorita tampoanelor de la motor, acestea fiind imbatranite, uleiul scurs din ele etc. Am sa fac o verificare si la acestea; daca au probleme, am sa schimb tampoanele iar apoi racordul. Daca tampoanele sunt duse si pun racord nou, banuiesc ca acesta o sa se strice intr-o perioada destul de scurta. Revin cu info dupa ce rezolv problema. Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Pentru inceput trebuie sa il demontezi de pe masina. Apoi trebuie masurat. APoi mergi si il cumperi :twoup:

 

Nu stiu unde vrei sa il schimbi dar nu este asa de simplu. Daca nu se face o sudura de calitate si daca nu ramane perfect aliniata evacuarea...in 3-4-5 saptamani se rupe.

 

In Bucuresti il schimba Robert_TAU. Mai ai 3 suruburi spre motor pe care cu greu o sa le desfaci.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ăn consecinÞã trebuie sa gĂŁsesc un mecanic bun dar care sa se priceapa Âşi la sudurĂŁ.

 

Ieri am comandat piesele, 2 tampoane FEBI si un racord universal Bosal, m-au ajuns la 440 lei toate. Insa, problema cea mai mare (in Craiova), este sa gasesti un sudor bun care sudeaza in argon. Am dat zeci de telefoane si pana la urma am dat de 2 meseriasi. Astazi de dimineata merg sa schimb tampoanele la motor iar apoi sa inlocuiesc racordul flexibil. Daca tampoanele sunt duse, trebuie prima data sa le inlocuiesti iar apoi sa sudezi racordul, pentru o aliniere cat mai buna. Invers nu-i indicat!

 

Revin cu pareri dupa reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Tampoanele au fost schimbate, racordul flexibil schimbat si acesta. Tampoanele masinii erau din cate mi-am dat seama, cele originale BMW stantat pe ele, crapate, ceva lichid a curs din ele. Mirosul de gaze a disparut in totalitate odata cu schimbarea racordului. Sunt foarte multumit de comportamentul masinii acum, nu mai simt nicio vibratie in interior.... atat de mult s-a linistit, incat zici ca-i benzinar! :twoup:

 

2 x Tampoane FEBI: 180 lei/bucata

Racord flexibil BOSAL (60/100): 80 lei

Manopera schimbat tampoane: gratis (service-ul unui prieten)

Manopera sudura racord: 100 lei (la reprezentanta unei alte marci)

Comportamentul bimmerului dupa: PRICELESS!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.