Jump to content

cer ajutor-320D,2006


zuza1983

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci daca nu vrei sa bagi bani , scoti filtrul de particule , mergi la orice tester si iti anulezi pdf din soft si gata, masina merge ca noua, doar ca o sa mai scape mici puf-uri pe accelerari in blana

Pai as face treaba asta dar oare fumul ala exagerat sa fie de la filtru de particule?si faptul ca masina se comporta la plecarea dupa loc si pana in 40km/h ca o carutza?Sincer nu dispun de 5000E sa-i schimb filtru ,turbina noua si etc....dar filtrul ala nu-si poate revenii prin alta metoda?multumesc mult la toata lumea care mi-a raspuns si mi-a dat un sfat

Link to comment
Share on other sites

dap, cam trebuie sa ai banii astia in buzunar.

 

 

tu daca ai BMW , ai banii astia mereu in buzunar ? :twoup: Sau sunt asa ceva usor de cheltuit peste noapte ?

 

Atunci daca nu vrei sa bagi bani , scoti filtrul de particule , mergi la orice tester si iti anulezi pdf din soft si gata, masina merge ca noua, doar ca o sa mai scape mici puf-uri pe accelerari in blana

Pai as face treaba asta dar oare fumul ala exagerat sa fie de la filtru de particule?si faptul ca masina se comporta la plecarea dupa loc si pana in 40km/h ca o carutza?Sincer nu dispun de 5000E sa-i schimb filtru ,turbina noua si etc....dar filtrul ala nu-si poate revenii prin alta metoda?multumesc mult la toata lumea care mi-a raspuns si mi-a dat un sfat

 

 

era cineva cu aceeasi problema care a postat ceva date de contact cu un arab din Buc care i-a curatat DPF cu diverse solutii si masina si-a revenit . Trebuie cautat bine pe forum si merita incercat .

Link to comment
Share on other sites

Daca DPF-ul mai era bun,nu scoatea gram de fum masina

Pai si cei de la MHS nu stiau simtomele unui filtru de particule dus???adica mi-au zis o groaza de alte chestii inainte de a zice pdf....debitmetru,...update de soft...turbina...apoi pdf.Filtru asta nu se poate repara???am inteles ca sunt diverse variante ...regenerare artificiala-cica cumva pe calculator,autoregenerare in mers(mers constant la o anumita viteza ...turatii nu stiu cati km),si am mai auzit ca cica se poate face ca nou ...bagat intr-o solutie gen triumf-de aragaz.... tinut o noapte intreaga apoi la cuptor ....Este adevarat??

Link to comment
Share on other sites

si am mai auzit ca cica se poate face ca nou ...bagat intr-o solutie gen triumf-de aragaz.... tinut o noapte intreaga apoi la cuptor ....Este adevarat??

 

 

:twoup: asta e cea mai tare ...

MYX, da tu o reteta buna,buna, d-aia cu peste sa rezolve naibi filtru de particule la aragaz :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

dap, cam trebuie sa ai banii astia in buzunar.

 

 

tu daca ai BMW , ai banii astia mereu in buzunar ? :twoup: Sau sunt asa ceva usor de cheltuit peste noapte ?

 

 

 

Eu cand am luat masina am facut la fel. MA asteptam la cheltuieli si am avut dreptate. Stiam de cand am luat-o. La o 2 luni de la cumparare am avut o reparatie de 1200 de euro scurt. Nici prin cap nu imi trecea ca scap fara. Din start, eu pusesem 2k de o parte dar am avut noroc.. sa zic asa.. ce a mai urmat nu are rost sa mai enumar.

 

Altfel tragi pe dreapta. De asta e regula aia cand iei masina sh sa nu o iei de toti banii. Cam asta se pote intampla la orice masina sh, nu numai bmw. Diferenta la BMW e ca suma avuta in buzunar trebuie sa fie mai mare, iar daca e diesel si mai mare. Din cate am inteles, masina a fost cumparat recent. Nu o costa neaparat 5000 de euro tot, dar nu cred ca o sa scape cu mai putin de 1000, turbina noua daca e cazul, anulat DPF si ce o mai fi pe acolo. Asta daca o nimereste din prima si o rezolva, ca daca mai merge la 2 service-uri in care mai da cate o 1000 si isi bat joc de ea.. mai scoate alti bani. In momentul in care la reprezentanta fac experimente pe tine, am inteles ca a primit o solutie de genul" sa schimbam asta si sa mai vedem ce se intampla" :) , poti sa te astepti la ceva bun ? sau la sume mai mici ?

Ma gandesc daca ar pune reprezentanta "solutia" in scris si trimisa o copie la BMW AG, s-ar intampla ceva oare .. ?.. nu cred..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

dap, cam trebuie sa ai banii astia in buzunar.

 

 

tu daca ai BMW , ai banii astia mereu in buzunar ? :twoup: Sau sunt asa ceva usor de cheltuit peste noapte ?

 

 

 

Eu cand am luat masina am facut la fel. MA asteptam la cheltuieli si am avut dreptate. Stiam de cand am luat-o. La o 2 luni de la cumparare am avut o reparatie de 1200 de euro scurt. Nici prin cap nu imi trecea ca scap fara. Din start, eu pusesem 2k de o parte dar am avut noroc.. sa zic asa.. ce a mai urmat nu are rost sa mai enumar.

 

Altfel tragi pe dreapta. De asta e regula aia cand iei masina sh sa nu o iei de toti banii. Cam asta se pote intampla la orice masina sh, nu numai bmw. Diferenta la BMW e ca suma avuta in buzunar trebuie sa fie mai mare, iar daca e diesel si mai mare. Din cate am inteles, masina a fost cumparat recent. Nu o costa neaparat 5000 de euro tot, dar nu cred ca o sa scape cu mai putin de 1000, turbina noua daca e cazul, anulat DPF si ce o mai fi pe acolo. Asta daca o nimereste din prima si o rezolva, ca daca mai merge la 2 service-uri in care mai da cate o 1000 si isi bat joc de ea.. mai scoate alti bani. In momentul in care la reprezentanta fac experimente pe tine, am inteles ca a primit o solutie de genul" sa schimbam asta si sa mai vedem ce se intampla" :) , poti sa te astepti la ceva bun ? sau la sume mai mici ?

Ma gandesc daca ar pune reprezentanta "solutia" in scris si trimisa o copie la BMW AG, s-ar intampla ceva oare .. ?.. nu cred..

Si eu am avut ceva pus pe dreapta...doar ca se duc foarte repede atunci cand un mecanic care se crede meserias se baga la ceva ce nu se pricepe....si incepe sa-ti schimbe ceva apoi iti strica altceva ...apoi iarasi schimbi ce s-a stricat si ...iarasi ....iar finalul ajungi sa abandonezi si sa fugi de el numai ca sa nu mai dai alti bani in plus.....in cazul meu am dus masina la ei DOAR cu turbina stricata ...au reparat-o...au montat-o...apoi cand a fost sa o ridic ...fum negru,masina martoaga si sonda lambda aprins in bord....ei dadeau din umeri ....si au incercat sa arunce vina pe mine...ca ei nu au facut nimic ca este din cauza ca am bagat alt ulei in ea ,ca tb sa-mi schimbe ei uleiul si filtru(450 ron la ei) si ....????ce-am rezolvat ????am fugit mancand pamantul...

Iar cat despre cei de la MHS nu pot sa spun decat ca ei nu-ti scriu si nu-ti zic ...defectiunea masinii este de la ...de exp debitmetru ...il schimbam si garantam ca va merge!!!! ei spun si scriu ...debitmetru schimbat...update de soft...turbina si PDF....deci ei nu sunt tampiti ....!!

Link to comment
Share on other sites

Uleiul trebuie schimbat, 10w-40 nu e LL04 deci nu se potriveste masinii tale care are filtru de particule.

 

Cred totusi ca ar trebui sa incerci curatarea filtrului, un filtru de particule sau chiar catalizator infundat duc la simptomele mentionate de tine.

Link to comment
Share on other sites

...am un 320D,cutie automata din 2006,am avut probleme cu turbina(singura problema pe care am avut-o cand am lasat masina in service),am reconditionat-o si cand am fost sa o ridic din respectivul service...

 

Vina este impartita intre service si zuza1983. Procentual nu mai conteaza :twoup:

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu uleiul...eu am bagat tot timpul Castrol 5 W 40 ...care-i diferenta dintre unul 5 W 40 si 5 W 30 ...pe care vad ca multi in recomanda ...? Am inteles c-ar conta si numarul de km al masinii, etc. Eu am diesel din 2006, cam 170 000 km, 320d. Nu-i bun Castrolu` 5 W 40 ...wtf ?:twoup:

Ms

 

P.S. Scuze pentru offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a te apuca sa cheltui cei 5000 de euro,ti-as recomanda sa faci un test al debitmetrului sau,eventual daca ai pe cineva care se pricepe cat de cat ,sa scoti mufa acestuia si sa vezi daca mai are aceleasi simptome mergand cu masina si daca situatia se amelioreaza in mod sigur trebuie schimbat..In al doilea rand mergi la o reprezentanta bmw si cere,contra cost bineinteles,o regenerare fortata a filtrului de particule dat fiind faptul ca in el probabil s-a adunat ceva ulei si sunt usor sceptic ca a fost curatat de cei care ti-au inlocuit turbina.Mai poti incerca o a treia varianta si anume sa mergi ,ideal ar fi,pe autostrada constant cu motorul mai turat sa zicem la 3000 de rotatii/min,in treapta a 5 a de viteza,pe o distanta de aproximativ 60 de km.Ideea cu mersul turat constant pe o mai lunga distanta este ca in acest fel gazele de evacuare vor ajunge in filtrul de particule la o temperatura mai inalta si in acest fel vor reusi sa arda si eventualele depozite de ulei si funingine acumulate in filtru.

Recomand si eu sa pui un ulei mai subtire si anume un 5w 30/40

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu uleiul...eu am bagat tot timpul Castrol 5 W 40 ...care-i diferenta dintre unul 5 W 40 si 5 W 30 ...pe care vad ca multi in recomanda ...? Am inteles c-ar conta si numarul de km al masinii, etc. Eu am diesel din 2006, cam 170 000 km, 320d. Nu-i bun Castrolu` 5 W 40 ...wtf ?:twoup:

Ms

 

P.S. Scuze pentru offtopic.

e foarte bun,pune si tu bani deoparte de turbina noua+daca ai dpf si de ala :))

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu uleiul...eu am bagat tot timpul Castrol 5 W 40 ...care-i diferenta dintre unul 5 W 40 si 5 W 30 ...pe care vad ca multi in recomanda ...? Am inteles c-ar conta si numarul de km al masinii, etc. Eu am diesel din 2006, cam 170 000 km, 320d. Nu-i bun Castrolu` 5 W 40 ...wtf ?:twoup:

Ms

 

P.S. Scuze pentru offtopic.

e foarte bun,pune si tu bani deoparte de turbina noua+daca ai dpf si de ala :))

 

Explica maestre, nu o lasa asa :twoup:

Ce recomanzi ..."ULEI ORIGINAL BMW" ...sau ?:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu uleiul...eu am bagat tot timpul Castrol 5 W 40 ...care-i diferenta dintre unul 5 W 40 si 5 W 30 ...pe care vad ca multi in recomanda ...? Am inteles c-ar conta si numarul de km al masinii, etc. Eu am diesel din 2006, cam 170 000 km, 320d. Nu-i bun Castrolu` 5 W 40 ...wtf ? :twoup:

Ms

 

P.S. Scuze pentru offtopic.

 

 

nu e bun daca ai filtru de particule, daca ai teava in jos nu ai deci nu ii bai, oricum , tot 5w30 trebuie sa bagi :) aia cu numarul de km este un mit popular inventat in Romania plecand de la dacie..pt masina ta trebuie LL04 nu conteaza cati km are masina, daca il mananca e dus motorul si trebuie reparat nu bagat 15w 40 in el..

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu uleiul...eu am bagat tot timpul Castrol 5 W 40 ...care-i diferenta dintre unul 5 W 40 si 5 W 30 ...pe care vad ca multi in recomanda ...? Am inteles c-ar conta si numarul de km al masinii, etc. Eu am diesel din 2006, cam 170 000 km, 320d. Nu-i bun Castrolu` 5 W 40 ...wtf ? :twoup:

Ms

 

P.S. Scuze pentru offtopic.

 

 

nu e bun daca ai filtru de particule, daca ai teava in jos nu ai deci nu ii bai, oricum , tot 5w30 trebuie sa bagi :) aia cu numarul de km este un mit popular inventat in Romania plecand de la dacie..pt masina ta trebuie LL04 nu conteaza cati km are masina, daca il mananca e dus motorul si trebuie reparat nu bagat 15w 40 in el..

 

Bun...si care-i bun atunci ? 5 W 30 ? Daca zici ca 5 W 40 nu e bun. Nu mi-a mancat niciodata ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.