Jump to content

cer ajutor-320D,2006


zuza1983

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iar s`a ajuns la discutii depsre ce ulei este mai bun si ce tip trebuie folosit.

 

Cel mai bine,cei din Bucuresti sa-i recomande un service care ar putea sa-i repare masina . Nu cred ca are rost sa se duca cu masina la o reprezentanta , costurile sunt exagerate. Se poate reconditiona turbina de catre cineva care se pricepe,as putea sa recomand plus ca ofera garantie 1 an de zile.

 

 

Asa ca mai lasati discutiile si conflictele voastre personale .

Link to comment
Share on other sites

o sa vezi ca se aude si motorul altfel :twoup:

 

De parca as si auzi/simti eu diferenta :) Mie mi se pare ca se aude ok...si toti cei care l-au auzit...au zis ca e ok :twoup: Oameni care se pricep, cat de cat...

 

Si am facut rau rau sau foarte rau ca pana acum am bagat 5 w 40 ? :twoup:

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Si am facut rau rau sau foarte rau ca pana acum am bagat 5 w 40 ? :twoup:

 

 

pot spune ca ai facut o uzare a turbinei si cam atat daca nu ai si filtru :) cam pt toate masinile cu turbo cel mai bun ulei este 0w40 ( nu face depuneri in admisie,intercooler ,turbo, protejeaza la prima cheie nu trebuie incalzit motor ceva, dai cheie si pleci, protezeaza turbo si filtru de particule, pompa ulei, motor :twoup: )

 

p.s. eu merg cu uleiul asta(0w40) de la 0km pana in prezent, nu ma gandesc sa il schimb :twoup: e drept ,asta mi sa si recomandat de la bmw cand am cumparat masina

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Si am facut rau rau sau foarte rau ca pana acum am bagat 5 w 40 ? :twoup:

 

 

pot spune ca ai facut o uzare a turbinei si cam atat daca nu ai si filtru :) cam toate masinile cu turbo cel mai bun ulei este 0w40 ( nu face depuneri in admisie, protejeaza la prima cheie nu trebuie incalzit motor ceva, dai cheie si pleci, protezeaza turbo si filtru de particule, pompa ulei, motor :twoup: )

 

Am si filtru, bineinteles :twoup: Eh, le-am uzat...asta e acum :twoup: N-o sa le mai uzez de acum inainte :twoup:

Niciodata n-am dat cheie si-am plecat, cred in "incalzirea" masinii si tot timpul am lasat-o pornita 2...3 min dupa un drum lung, inainte de a opri, am inteles ca-i bine pentru turbina. Acum daca am uzat turbina si filtrul de particule...din cauza uleiului folosit... - castrol 5 w 40 - ...atunci sa fie sanatoase, o sa le dau 5 w 30 de acum inainte :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cum ai teava la toba finala? in jos?! sau dreapta ?!

 

 

100 % am filtru de particule, doar s-a luat in calcul si la taxa, cand am inscris-o. Dreapta.

 

"p.s. eu merg cu uleiul asta(0w40) de la 0km pana in prezent, nu ma gandesc sa il schimb" - CASTROL EDGE SPORT 0W40 - de asta folosesti ?

http://www.oilshop.ro/uleimotor/castrol-ed...40-p-11907.html - e bun ? Ca as baga de asta de acum inainte...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

e foarte bun ala.

eu acum am bmw 0w 40 in motor , am cateva schimburi si cu castrol , e cam acealasi lucru

 

Nah, asta e acum...70 000 km am folosit 5 W 40...schimbat la 10 000 - 12 000 km...

Acum cat rau am facut sau nu...o sa vad pe parcurs :twoup:

De acum o sa bag de asta - Castrol Edge Sport SAE 0W-40...cred :)

Sau e mai bun Castrol Edge Turbo Diesel SAE 0W-30 ?

 

Le-am luat din lista de aici : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=177791

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

poate nu au reglat corect tija de la actuatorul turbo-ului, astfel compresorul nu produce suficienta presiune, si de acolo si nori de fum, putere scazuta, doar o idee, daca face si zgomote turbina gen mieunat, fluierat, suierat.. nu este reconditionata bine..
Link to comment
Share on other sites

am inteles bine ? pana la 40 km/h merge ca o caruta, apoi ok ?

 

- verifica daca uleiul pus de ei e conform motorului LongLife 04 sa scrie pe ambalaj.

- daca ai posibilitatea - desfaci admisia si evacuarea si le cureti.

- trebuie verificata presiunea in turbina, ce a spus Gago mai sus

- incearca o regenerare de DPF, apoi schimb de ulei.

- debitmetrul se poate inspecta vizual, si poti sa imprumuti altul de pe alta masina. Debitmetrul nu se strica de la ulei.

 

daca DPF-ul e mort, se poate incerca spalare. Nu stiu daca se poate renunta complet la el.

 

Incearca niste filme sa vedem cum face.

Edited by chiciuc
Link to comment
Share on other sites

Firma unde ai reconditionat turbina nu ti-a oferit garantie? Cum se numeste firma? Nu ar trebuii sa-i lasi asa,tinete de capulor lor. Am fost patit si eu cu turbina,am fost la unii in Militari,ROBNEC SRL, mi-au reconditionat-o si dupa ce am montat-o scotea niste sunete ciudate,a trebuit sa ma duc din nou cu turbina la ei.

Daca esti din Pitesti te ajut cu un mecanic bun.

eu sunt din pitesti si am un e90. da-mi mie adresa meseriasului. multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

poate nu au reglat corect tija de la actuatorul turbo-ului, astfel compresorul nu produce suficienta presiune, si de acolo si nori de fum, putere scazuta, doar o idee, daca face si zgomote turbina gen mieunat, fluierat, suierat.. nu este reconditionata bine..

Ce credeti ca am facut???m-am intors la service-ul unde am dus prima data masina(seful de la service este prieten cu tatal meu,si am uitat sa specific ca nu ei mi-au reconditionat turbina ci au avut o cunostinta la turbomecanica unde au si trimis-o sa o reconditioneze,deci ei practic nu au facut decat sa o demonteze,sa o monteze dupa ce a reconditionat-o nenea ala,sa-i curete tobele,supapa nu stiu care,sa curete debitmetru si intr-un final ....sa se comporte ca o martzoaga) sa se mai uite la ea si sa incerce sa-i dea de cap iar la diferenta de o ora m-au sunat sa ma duc sa vad daca imi place cum merge.Intr-un final concluzia este urmatoarea:au descoperit ca era un furtun de evacuare aer....spart,l-au inlocuit si masina merge cat de cat mai bine,nu trage la adevarata ei putere(mi-a recunoscut si baiatul de acolo-mecanicul ca inca nu trage bine)...drept pentru care mi-a zis sa o mai las acolo ca vrea sa demonteze din nou turbina maine si "sa-i mai dea drumul....ca este foarte stransa"...si ca ma va suna maine sa vedem daca este k.Concluzia:cei de la MHS sunt .....este incredibil faptul ca am fost la ei pt o verificare si constatarea a fost: debitmetru stricat,turbina noua si pdf nou .....este incredibil!!!!!Sa presupunem ca dispuneam de cei aproximativ 5000E cat m-ar fi costat reparatia la MHS ...ii aruncam pur si simplu!!!pt un furtun spart...

Link to comment
Share on other sites

am inteles bine ? pana la 40 km/h merge ca o caruta, apoi ok ?

 

- verifica daca uleiul pus de ei e conform motorului LongLife 04 sa scrie pe ambalaj.

- daca ai posibilitatea - desfaci admisia si evacuarea si le cureti.

- trebuie verificata presiunea in turbina, ce a spus Gago mai sus

- incearca o regenerare de DPF, apoi schimb de ulei.

- debitmetrul se poate inspecta vizual, si poti sa imprumuti altul de pe alta masina. Debitmetrul nu se strica de la ulei.

 

daca DPF-ul e mort, se poate incerca spalare. Nu stiu daca se poate renunta complet la el.

 

Incearca niste filme sa vedem cum face.

Nu stiu ce sa mai cred!ce a fost stricat si ce! cert este ca am plecat spre munte si undeva la vreo 10 km de Campulung de la o viteza de aproximativ 90km/h am simtit ca accelerez degeaba ca viteza nu mai poate urca,m-am uitat in bord scazuse viteza la 20km/h...am tras pe dreapta,se auzeau niste zgomote ciudate de sub capota,acceleram dar in zadar,nu avea pic de forta,fum nu scotea nici alb ,nici albastrui nici negru...am dat niste telefoane si am primit indicatii ca nu ar fi bine sa mai merg cu ea drept pentru care am adus-o in Bucuresti pe platforma...apoi a 2 a zi m-am dus cu ea la acest service,unde aveam cunostinte si aveam incredere ca nu umbla nimeni la piesele masinii...sa inlocuiasca ceva(am mai auzit cazuri).aici nu reconditionau turbine si au trimis turbina la un prieten de-al lor de la Turbomecanica(m-a costat 1750 reconditionatul turbinei)iar baietii au montat-o au curatat pe acolo si cand m-am dus sa o iau....martorul sonda lamda in bord aprins,fum multttt si masina fara forta...deci nu stiu nici eu ce a avut si inca ce mai are masina...este ciudat

Link to comment
Share on other sites

Firma unde ai reconditionat turbina nu ti-a oferit garantie? Cum se numeste firma? Nu ar trebuii sa-i lasi asa,tinete de capulor lor. Am fost patit si eu cu turbina,am fost la unii in Militari,ROBNEC SRL, mi-au reconditionat-o si dupa ce am montat-o scotea niste sunete ciudate,a trebuit sa ma duc din nou cu turbina la ei.

Daca esti din Pitesti te ajut cu un mecanic bun.

 

salut ! te rog da-mi si mie adresa meseriasului din pitesti !

Link to comment
Share on other sites

CLASELE DE VĂSCOZITATE pentru uleiurile de motor sunt stabilite de SAE, Âşi cuprind:

· Clase de iarnĂŁ (OW, 5W, 1OW, 15W, 20W, 25W)

· Clase de varĂŁ (20,30,40, 50.60)

Dacã uleiul de motor satisface cerinÞele unei singure clase de vâscozitate, uleiul se numeºte monograd.

Uleiul multigrad este uleiul care satisface cerinÞele mai multor clase de vâscozitate. De exemplu un ulei 1OW/40 va asigura o pornire la rece similarã cu un ulei din clasa 1OW ºi se va comporta la temperaturi ridicate ca un ulei din clasa 40.

post-4406-1290063601_thumb.jpg

 

LongLife 01 sau 04 sunt norme BMW.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

REPREZENTANTELE DIN ROMANIA SUNT DE TOATA JENA!!! INCA NU V-ATI DAT SEAMA??? CEL PUTIN AUTOTRANSILVANIA! CINE VREA DOVEZI CLARE II ADUC CARTEA SERVICE SI ISTORICUL MASINII DIN CALCULATORUL LOR PE CARE APAR PLACUTE SPATE NESCHIMBATE SI SA COMPARE CU FACTURA!!!!!!!!! PE CARE APAR PLATITE ! HAI ROMANIA!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.