Jump to content

cer ajutor-320D,2006


zuza1983

Recommended Posts

Turbo nou,curata evacuarea si DPF-ul(daca se mai poate) si ulei care trebuie pt masina ta(LL04 0W30,5W30 sau 0W40)

Eu nu ma pricep -recunosc...dar am rugat o cunostinta care se ocupa cu masini(aduce masini din strainatate) si care are ceva cunostinte in domeniu sa-mi cumpere uleiul si filtrele care se potrivesc pentru masina mea.am facut schimbul si am mers cu masina aproximativ 5000 km...Mentionez ca cei de la MHS mi-au spus ca filtrul de particole este imbacsit si ca este aproape total mort,ca ei nu folosesc metode de autoregenerare,sau regenerare artificiala sau alte metode pe care le folosesc alti posesori de masini pentru prelungirea vietii filtrului de part.ei schimba tot cu ceva nou!!!Deci eu nu contest ca nu sunt buni ...dar probabil gandesc ca dc ai un bmw esti dispus sau dispui oricand de 5000E ca sa repari cate ceva la masina.

Daca nu ai rezolvat! Te ajut eu! Am un e90 320d din 2006 si am avut aceeasi problema!Nu schimba nici o piesa! Toti sunt hoti! O zii buna!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Turbo nou,curata evacuarea si DPF-ul(daca se mai poate) si ulei care trebuie pt masina ta(LL04 0W30,5W30 sau 0W40)

Eu nu ma pricep -recunosc...dar am rugat o cunostinta care se ocupa cu masini(aduce masini din strainatate) si care are ceva cunostinte in domeniu sa-mi cumpere uleiul si filtrele care se potrivesc pentru masina mea.am facut schimbul si am mers cu masina aproximativ 5000 km...Mentionez ca cei de la MHS mi-au spus ca filtrul de particole este imbacsit si ca este aproape total mort,ca ei nu folosesc metode de autoregenerare,sau regenerare artificiala sau alte metode pe care le folosesc alti posesori de masini pentru prelungirea vietii filtrului de part.ei schimba tot cu ceva nou!!!Deci eu nu contest ca nu sunt buni ...dar probabil gandesc ca dc ai un bmw esti dispus sau dispui oricand de 5000E ca sa repari cate ceva la masina.

Daca nu ai rezolvat! Te ajut eu! Am un e90 320d din 2006 si am avut aceeasi problema!Nu schimba nici o piesa! Toti sunt hoti! O zii buna!

Buna?Ai avut aceleasi simtome la masina?Ce era?Cum ai scapat de problema?Cine ti-a depistat si unde?multumesc

Link to comment
Share on other sites

Zuza, pe forum sunt cativa oameni din Bucuresti care au service sau ofera servicii de diagnoza pt BMW si au feedback bun. Utilizatori ca IF 63 BMW sau Robert_TAU ar putea sa te ajute.

 

Vezi si topicul Serviii Diverse - http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showforum=75

Iti multumesc mult de tot .si o sa va tin la curent cu ce am rezolvat si unde.multumesc tuturor

Link to comment
Share on other sites

am fost la MHM-militari sa-mi faca o verificare pe care am platit 350....si mi-au zis.. credem ca este de la debitmetru care este stricat....incercam sa-l facem si dc nu este de la el ii facem un update de soft ...si daca tot nu merge schimbam turbina(ei nu sunt de acord cu reconditionatul pieselor) si daca tot nu va merge ...schimbam filtru de particule(deci un total estimat la vreo 5000E)...adica sa mearga din aproape in aproape,pe bajbaite pe banii mei !!!!! sunt disperata!!!! va rog sa ma ajutati sa-mi recomandati si mie pe cineva priceput din bucuresti la motoarele diesel bun si ieftin.va multumesc din suflet!!!

PS.Parerea mea este ca atunci cand cei de la service au montat turbina nu au montat-o cum trebuie ori pe ea ori vreo alta piesa care are legatura....

niste imputiti toti.si la mica de la o mica intrerupere aproape insesizabila la viteza foarte mica<aprox 25km/h>mi-au luat 5 mil sa imi curete EGR .Tin sa precizez ca EGR nici nu il demontasera de pe masina.L-am curatat eu la o luna si era cu mizerie pe el.si vroiam pe deasupra sa imi resofteze masina.bineinteles ca am refuzat asta.

NISTE IMPUTITI si prosti care numai la masini nu se pricep.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Buna nu stiu cum ai rezolvat problema dar iti povestesc cum am patit eu si bineinteles si rezolvat

Eu locuiesc in franta si am hotarat sa plec intr_o mica vacanta in aceasta tara ,dupa 15km de autostrada aceleasi sintome ca si la tine a scazut acceleratia fara fum fara nimic ,in prima faza am crezut ca este un furtun ceva dar nu a fost ,am intors masina spre casa si incet incet in drum spre casa incepea sa se adevereasca presupunerile adica turbina, am ajuns acasa am dat tel la un garaj care il stiam pe aici (ca la reprezentanta te omoara ) mecanicul a intrebat daca pot sa ajung cu masina la el sa vada ce are . Am plecat cu masina spre service si pe drum a inceput sa scoata fum (a luat-o pe ulei)intr-un final am ajuns la service nici nu l_am mai intrebat ce ar putea sa fie ca mi_a zis ca este turbina ,deci am comandat turbina (am cumparat turbina noua am preferat sa fiu linistit dupa schimbarea ei), ulei, filtre si cam atat. A sosit turbina am montat_o am curatat radiatorul de aer(era plin cu ulei), egr, catalizatorul ,toba si cam atat,( DAR MECANICUL MI-A ZIS CA ODATA INTRAT ULEI IN CATALIZOTOR SI IN FILTRUL DE PARTICULE ELE SUNT MOARTE SI POATE SA DUCA LA O PROSTA FUNCTIONARE A MASINII )am luat masina din service am facut cateva ture cu ea sa se elimine fumul din evacuare dar masina nu mai functioneza in parametrii normali deoarece catalizatorul si filtrul de particule sunt aproate moarte si din cand in cand motorul are o mica ezitare dar asta se va rezola de curand sper ,vreau sa ii schimb catalizatorul si filtrul(nu noi noute poate gasesc ceva pe la dezmembrari)

In concluzie masina functioneaza bine.

Dar in cazul tau ,am inteles ca nu a ajuns ulei in catalizator si filtru de particule ,ar fi bine sa pui o turbina noua (stai linistita cel putin 100 k km)ulei si filtre corespunzatoare si am intelels ca ai si martorul de sonda lamba aprins verifica si pe el si pe urma ar trebui sa fie totul OK.

Sper ca nu te-am plictisit cu povestila dar asta este realitatea

Salut si sa auzim numai de bine

Link to comment
Share on other sites

la intersectia centurii cu soseaua pipera-tunari, tu mergi spre tunari, imediat dupa sensul giratoriu care e la 2-300 metrii de intersectie, la 50 metri dupa sens, pe dreapta ai straduta si indicator "SPRE NISSAN", iar pe straduta pe dreapta vei vedea la poarta vre-o 5-10 bmw-uri. Acolo e service DOAR bmw, folosesc piese numai originale, si repara fff bine. Acolo imi fac toate reparatiile ca AB mi-a facut masina (e90) VARZA. Sunt curios ce are, sa lasi replay cu ce iti spun baietii aia.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna la toata lumea...sunt disperata ,va rog sa ma ajutati...am un 320D,cutie automata din 2006,am avut probleme cu turbina(singura problema pe care am avut-o cand am lasat masina in service),am reconditionat-o si cand am fost sa o ridic din respectivul service...becul de la sonda lamda aprins in bord,la plecarea dupa loc carutza-fara pic de putere(abia dupa 40km/h probabil intra turbo si are o forta maxima),si fffff mult fum negru aruncat ....bineinteles m-am intors cu ea inapoi la service...mi-au spus ca probabil este asa din cauza uleiului neadecvat pe care l-am bagat in ea-mai aveam in porbagaj sticla de ulei si probabil au vazut-o(am bagat un ulei zic eu bun...castrol 10-40 parca...pt motoare diesel,dar am mers cu masina aproximativ 5000km si masina nu a avut absolut nimic) si ca trebuie sa-mi schimbe ei uleiul sa bage un ulei nu stiu de care pt moatoarele cu filtru de particule...in fine....mi-au schimbat si uleiul ,filtru ...am platit in total vreo 26 mil (reconditionat turbina,montat turbina si schimb ulei-filtru )...masina tot in stare de...caruta...m-am lasat pagubasa cu astfel de mecanici meseriasi si am abandonat service-ul....am fost la MHM-militari sa-mi faca o verificare pe care am platit 350....si mi-au zis.. credem ca este de la debitmetru care este stricat....incercam sa-l facem si dc nu este de la el ii facem un update de soft ...si daca tot nu merge schimbam turbina(ei nu sunt de acord cu reconditionatul pieselor) si daca tot nu va merge ...schimbam filtru de particule(deci un total estimat la vreo 5000E)...adica sa mearga din aproape in aproape,pe bajbaite pe banii mei !!!!! sunt disperata!!!! va rog sa ma ajutati sa-mi recomandati si mie pe cineva priceput din bucuresti la motoarele diesel bun si ieftin.va multumesc din suflet!!!

PS.Parerea mea este ca atunci cand cei de la service au montat turbina nu au montat-o cum trebuie ori pe ea ori vreo alta piesa care are legatura....

Am revenit sa va spun cum am rezolvat marea problema...in cele din urma m-au sunat cei de la service(acolo unde m-am dus prima data cu masina,cei care mi-au dat jos turbina si s-au dus cu ea la nenea ala de la Turbomecanica sa o reconditioneze...care mi-au schimbat uleiul...etc) si mi-au spus ca au depistat de la ce masina totusi nu trage...era un furtun spart...furtunul de evacuare aer (sau ceva de genul)....l-au schimbat si m-au chemat sa o iau de acolo ...mi-au spus sa ies cu ea pe autostrada sa se mai curete putin si daca tot am ajuns cu ea pe autostrada am zis sa trec si pe la parintii mei care locuiesc undeva in apropierea Bucurestiului,masina mergea foarte bine numai ca intr-un sat a cedat ....ceva s-a intamplat din nou si masina a revenit in starea de martzoaga,fum multtt negru si din nou martorul sonda lamda aprins in bord....Am crezut ca inebunesc ....!!!! usurel m-am dus cu ea inapoi acasa...si luni din nou la service....la alte cateva zile m-au sunat sa-mi spuna ca era de la un fel de clapeta care ramanea blocata si ....acum de cateva zile merg cu ea ,merge bine,sper sa nu ma am niciun fel de problema cu ea .....dar totusi am ramas tare nedumerita ...oare ce a fost initial???Concluzia trasa de mine este urmatoarea:1.nu am incredere in asa zisele aparate-test care sunt puse pe masini in vederea anumitor defectiuni(si spun asta pt ca 3 aparate diferite au pus 3 diagnoze diferite ....cei de la MHS CEA MAI DIFERITA SI COSTISITOARE)....2.domnii de la MHS-Militari sunt PRAFFFFFF am platit 350 lei sa-mi spuna ca au gasit defectiuni in valoare de aproximativ 5000E...debitmetru,turbina,filtru de part...3.nu cred ca turbina a fost stricata(cred ca de la inceput a fost problema furtunului spart pe care mecanicul nu l-a vazut) si spun asta pt ca dupa ce au reconditionat turbina si au montat-o inapoi pe masina ...tot nu functiona ....si spuneau ba ca este din vinauleiului neadecvat bagat in motor ba ca filtru de part...ba ...ba ...ba....iar buba afost ...un furtun de evacuare aer....Eu va multumesc voua tuturor celor care ati incercat sa ma ajutati si sper sa nu aveti probleme cu masinile voastre.va pup

Link to comment
Share on other sites

probabil acum esti tot timpul cu frica in tine, cand esti cu masina, sa nu mai apara ceva "noutati", daca ai asa masina scumpa cand mai ai probleme, iti faci programare la reprez bmw pt diagnoza, softul lor spune cel mai exact ce probleme ai, nu trebuie sa o repari neaparat la ei dar macar stii ce are...numai bine
Link to comment
Share on other sites

probabil acum esti tot timpul cu frica in tine, cand esti cu masina, sa nu mai apara ceva "noutati", daca ai asa masina scumpa cand mai ai probleme, iti faci programare la reprez bmw pt diagnoza, softul lor spune cel mai exact ce probleme ai, nu trebuie sa o repari neaparat la ei dar macar stii ce are...numai bine

 

Presupun ca n-ai citit to, ca ma-ndoiesc ca n-ai inteles ce-a zis fata...:

 

"1.nu am incredere in asa zisele aparate-test care sunt puse pe masini in vederea anumitor defectiuni(si spun asta pt ca 3 aparate diferite au pus 3 diagnoze diferite ....cei de la MHS CEA MAI DIFERITA SI COSTISITOARE)....2.domnii de la MHS-Militari sunt PRAFFFFFF am platit 350 lei sa-mi spuna ca au gasit defectiuni in valoare de aproximativ 5000E...debitmetru,turbina,filtru de part...3"

 

...

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu am incredere in mecanici,indiferent de locatia lor!am patit si eu cu turbina!imi scotea fum albastru indiferent de temperatura motorului,condusese sotia in acea zi!cand am vazut,am zis sa o fortez putin poate a mers ea...subturat!i-am dat pana in 4000 cu a 2 a si pe la 3800 am simtit o smuncitura!am repetat,aceeasi smuncitura,in schimb gata,nu mai tragea deloc si fum la greuu!am zis,turbina!m-am dus la mecanic,acelasi diagnostit,turbina!i-am zis sa-mi puna turbina noua si sa mi-o dea pe cea veche!normal si datorita acestui forum care m-a ajutat foarte mult si am invatat foarte multe,daca turbina nu mai lucra deloc,trebuia sa fie blocata,axul rupt,nu?eii,turbina nu este blocata,arata foarte bine!de aceea eu cred ca nu a fost turbina,poate a cedat vreun furtun atunci!voi ce credeti?atunci nu aveam prea multe cunostinte despre BMW,turbine!
Link to comment
Share on other sites

probabil acum esti tot timpul cu frica in tine, cand esti cu masina, sa nu mai apara ceva "noutati", daca ai asa masina scumpa cand mai ai probleme, iti faci programare la reprez bmw pt diagnoza, softul lor spune cel mai exact ce probleme ai, nu trebuie sa o repari neaparat la ei dar macar stii ce are...numai bine

Dap, asa este merg cu frica ....iar cat despre diagnoza la bmw(m-am gandit ca au aparate bune si ca-mi pot spune ce are )....asta am incerct sa fac ...un efort financiar...(333,85 lei m-a costat sa-mi scrie pe foaie niste aberatii si minciuni)pt a afla ce are cu adevarat masina....si mi-au dat dianoza :...debitmeru stricat 16 mil+turbina noua 45 mil(in conditiile in care turbina mea era reconditionata de cateva zile)+filtru de part mort in totalitate 100 mil+ updae de soft -nu mai retin cat mil costa+manopera(probabil multttt ...costa doar montatul turbinei 6 mil)...deci am aruncat banii pt diagnoza in contul MHS-Militari ...degeaba

Link to comment
Share on other sites

Dap, asa este merg cu frica ....iar cat despre diagnoza la bmw(m-am gandit ca au aparate bune si ca-mi pot spune ce are )....asta am incerct sa fac ...un efort financiar...(333,85 lei m-a costat sa-mi scrie pe foaie niste aberatii si minciuni)pt a afla ce are cu adevarat masina....si mi-au dat dianoza :...debitmeru stricat 16 mil+turbina noua 45 mil(in conditiile in care turbina mea era reconditionata de cateva zile)+filtru de part mort in totalitate 100 mil+ updae de soft -nu mai retin cat mil costa+manopera(probabil multttt ...costa doar montatul turbinei 6 mil)...deci am aruncat banii pt diagnoza in contul MHS-Militari ...degeaba

 

Calculatorul masinii a inregistrat eroarea cu turbina,a-ti reconditionat-o,fara a sterge eroarea din calc.Cei de la bmw au citit eroarea stocata,au zis ca e defecta,au mai citit si eroarea implicita data de debitmetru de aer,si au zis ca trebuie schimbat tot de la A la Z. De update la soft nici nu aveti nevoie.

Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.