Jump to content

Problema bmw e46 1.9L


Recommended Posts

Problema a inceput cand am adus masina dupa 2 zile s-a spart vasu de expansiune...l-am schimbat (nu original) i-am pus antigel G12 am facut aerisire tot si surpriza martoru de la antigel aprins :twoup: . Imi pierdea antigel si pe la cotu din spate si cel din fata am schimbat cotu din spate si garnitura din fata nu mai pierde am facut aerisire de nenumarate ori , am rupt si aerisitoru de cate ori l-am foit , am schimbat si senzoru.Mentionez ca am facut aerisire dupa cum scrie si pe forum si dimineata gasesc furtunu care duce in vas supt ... Pe forrum scrie ca daca martoru de la antigel e aprins nu e facuta aerisirea cum trebuie. O parere sau o rezolvare .Multumesc :)
Link to comment
Share on other sites

daca ai rezolvat cu furtunul si sistemul e etans, ai aerisit, mergi cu masina o perioada, apoi lasa 10 min sa se raceasca apa, si desfac busonul de la radiator.

daca se aude cum iese aer nu-i in regula.

 

atentie, nu desface busonul atat timp cat apa e fierbinte, ca risti sa te parlesti rau, lasa sa se raceasca minim 10 min.

Link to comment
Share on other sites

Problema a inceput cand am adus masina dupa 2 zile s-a spart vasu de expansiune...l-am schimbat (nu original) i-am pus antigel G12 am facut aerisire tot si surpriza martoru de la antigel aprins :twoup: . Imi pierdea antigel si pe la cotu din spate si cel din fata am schimbat cotu din spate si garnitura din fata nu mai pierde am facut aerisire de nenumarate ori , am rupt si aerisitoru de cate ori l-am foit , am schimbat si senzoru.Mentionez ca am facut aerisire dupa cum scrie si pe forum si dimineata gasesc furtunu care duce in vas supt ... Pe forrum scrie ca daca martoru de la antigel e aprins nu e facuta aerisirea cum trebuie. O parere sau o rezolvare .Multumesc :)

 

am avut aceeasi problema

am schimbat vasul, furtunul superior si radiatorul (l-am schimbat pentru ca cel de pe masina avea un por)

daca ti-a crapat vasul trebuie schimbat si furtunul superior pt ca sigur este si el distrus

sa nu faci greseala sa cumperi aerisitorul de aici de pe forum, de la anumiti useri , care pretuiesc acel aerisitor la suma de 50ron; nou este 9 ron

 

pentru aerisire, am umplut (pana la nivelul maxim) sistemul de racire; am desfacut definitiv aerisitorul de pe furtulul superior si prin palpari repetate ale furtunului superior (atentie - cand eliberezi furtunul trebuie sa astupi cu degetul, gaura aerisitorului ) , am adus apa la nivelul aerisitorului; am strans aerisitorul, am completat cu antigel pana la nivelul maxim apoi am mers cu masina toata ziua, a doua zi am completat cu antigel... si cam atat

schimba si furtunul superior pentru ca iti va ceda si el, nu am poze cu furtunul meu vechi sa vezi in ce stare este (pe interior parca era de carton ud)

 

p.s. senzorul de nivel ti se aprinde numai cand nu mai ai apa in vas

Link to comment
Share on other sites

dublu post...

 

sunt sanse sa ai garnitura de chiulasa arsa, si-ti baga presiune prea mare in instalatia de racire.

nu-i normal sa se strice atatea chestii ..

 

presiunea in sistemul de racire nu este de la garnitura de chiulasa...

asa se face presiune in sistemul de racire

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

Problema a inceput cand am adus masina dupa 2 zile s-a spart vasu de expansiune...l-am schimbat (nu original) i-am pus antigel G12 am facut aerisire tot si surpriza martoru de la antigel aprins :twoup: . Imi pierdea antigel si pe la cotu din spate si cel din fata am schimbat cotu din spate si garnitura din fata nu mai pierde am facut aerisire de nenumarate ori , am rupt si aerisitoru de cate ori l-am foit , am schimbat si senzoru.Mentionez ca am facut aerisire dupa cum scrie si pe forum si dimineata gasesc furtunu care duce in vas supt ... Pe forrum scrie ca daca martoru de la antigel e aprins nu e facuta aerisirea cum trebuie. O parere sau o rezolvare .Multumesc :)

 

am avut aceeasi problema

am schimbat vasul, furtunul superior si radiatorul (l-am schimbat pentru ca cel de pe masina avea un por)

daca ti-a crapat vasul trebuie schimbat si furtunul superior pt ca sigur este si el distrus

sa nu faci greseala sa cumperi aerisitorul de aici de pe forum, de la anumiti useri , care pretuiesc acel aerisitor la suma de 50ron; nou este 9 ron

 

pentru aerisire, am umplut (pana la nivelul maxim) sistemul de racire; am desfacut definitiv aerisitorul de pe furtulul superior si prin palpari repetate ale furtunului superior (atentie - cand eliberezi furtunul trebuie sa astupi cu degetul, gaura aerisitorului ) , am adus apa la nivelul aerisitorului; am strans aerisitorul, am completat cu antigel pana la nivelul maxim apoi am mers cu masina toata ziua, a doua zi am completat cu antigel... si cam atat

schimba si furtunul superior pentru ca iti va ceda si el, nu am poze cu furtunul meu vechi sa vezi in ce stare este (pe interior parca era de carton ud)

 

p.s. senzorul de nivel ti se aprinde numai cand nu mai ai apa in vas

eu am nivelu din vas bun dar tot aprins sta si chestia asta cu furtuna ala supt ....si senzoru e nou l-am schimbat degeaba :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu e bun vasu de expansiune...senzorul nu iti citeste nivelul de antigel din cauza vasului

am schimbat si eu vasu de expansiune si tot asa mi se aprindea in bord becul de la nivelul de antigel....initial si eu am zis ca e senzorul de nivel dar...dupa 1 luna a cedat acest vasu,park pe FEBI era, si mi-a fost inlocuit(fiind in garantzie). dupa ce l-am montat becul nu s-a mai aprins...deci defectul era din vas...

Link to comment
Share on other sites

nu e bun vasu de expansiune...senzorul nu iti citeste nivelul de antigel din cauza vasului

am schimbat si eu vasu de expansiune si tot asa mi se aprindea in bord becul de la nivelul de antigel....initial si eu am zis ca e senzorul de nivel dar...dupa 1 luna a cedat acest vasu,park pe FEBI era, si mi-a fost inlocuit(fiind in garantzie). dupa ce l-am montat becul nu s-a mai aprins...deci defectul era din vas...

ms...am sa dau 3 mil ca asa e pe original si am sa pun ma dispera martoru ala ...nush daca nu-s bune dc se mai fabrica ...

Link to comment
Share on other sites

URGENT!!! Buna! Am o problema cu masina (BMW 316i-an 2000), mai exact, de cand am cumparat-o (aprox. 2 luni), in prima faza s-a spart un furtun de la lichidul de racire(antigel) - l-am schimbat, apoi s-a crapat cotul de la radiator-cel cu aerisirea - l-am schimbat, a curs vasul de expansiune - am pus altul nou, iar acum curge pe la radiator (la cotul de plastic al radiatorului), imi poate spune si mie cineva de la ce provin toate problemele astea? Din cauza la ceva se poate sa fie presiunea prea mare? Cat costa un radiator?

Am uitat sa mentionez ca ultima data cand am circulat cu masina (cam 5km), dupa ce am parcat, au curs pe la capacul de la raditor aprox. 1-2 litri de antigel...e ceva grav?

 

 

am fost la un mecanic, cei care au bmw spun ca e cel mai bun din judetul HD, si a zis de garnitura de _chiulasa_ ca e buna si radiatorul s-a dus din cauza ca e vechi-copt(masina e din 2001 - 10 ani)?....acuma nu stiu ce sa mai zic...sa schimbi atatea in timp asa de scurt...,

Link to comment
Share on other sites

si vechimea dar cred ca mai ales faptul ca fie nu a fost intretinuta corespunzator fie are multi km, dar ca si idee, vasul de expansiune cam la toate e46 crapa, coturile de asemenea in timp cedeaza fiind din plastic, samd...uitat-te pe forum sa vezi cati le-au schimbat. Cati km indica in bord?
Link to comment
Share on other sites

URGENT!!! Buna! Am o problema cu masina (BMW 316i-an 2000), mai exact, de cand am cumparat-o (aprox. 2 luni), in prima faza s-a spart un furtun de la lichidul de racire(antigel) - l-am schimbat, apoi s-a crapat cotul de la radiator-cel cu aerisirea - l-am schimbat, a curs vasul de expansiune - am pus altul nou, iar acum curge pe la radiator (la cotul de plastic al radiatorului), imi poate spune si mie cineva de la ce provin toate problemele astea? Din cauza la ceva se poate sa fie presiunea prea mare? Cat costa un radiator?

Am uitat sa mentionez ca ultima data cand am circulat cu masina (cam 5km), dupa ce am parcat, au curs pe la capacul de la raditor aprox. 1-2 litri de antigel...e ceva grav?

 

 

am fost la un mecanic, cei care au bmw spun ca e cel mai bun din judetul HD, si a zis de garnitura de _chiulasa_ ca e buna si radiatorul s-a dus din cauza ca e vechi-copt(masina e din 2001 - 10 ani)?....acuma nu stiu ce sa mai zic...sa schimbi atatea in timp asa de scurt...,

 

 

AB-82-TAI La fel am patit si eu. Prima data a cedat radiatorul pe urma a cedat vasul de expansiune si acum a cedat cotul din spatele motorului. La inceput am crezut ca e de vina termostatul asa ca lam schimbat cind am schimbat vasul de expansiune si am mers circa 200km fara probleme(assa stiam eu) iar acum am observat ca cotul din spate e crapat. Am vorbit cu mai multi mecanici si au zis ca e de la garnitura de _chiulasa_ ca baga compresia pe instalati si ce e mai slab cedeaza. Acum am comandat garnitura si cotul si abia luni cred ca ma apuc sa o schimb. Daca nu e nici de la garnitura sigur iau 2litrii de benzina si aprind io ceva :) ca e mai ieftin cu pompierii :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

ms...am sa dau 3 mil ca asa e pe original si am sa pun ma dispera martoru ala ...nush daca nu-s bune dc se mai fabrica ...

ai schimbat vasul?! asta era problema? sunt in aceeasi situatie, daca a mers o sa aplic si eu ideea...

mersi

Edited by maruwt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.