Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

problema pornire


sylvian87

Recommended Posts

aer fals pe la servofrana?

 

cand calci frana da sa moara?

 

stiam de pe acest forum ca e39 are asemenea probleme...

 

membrana servofranei este tinuta de vacuumul din admisie,deci poate trage aer fals pe acolo.

da ,da sa moara cand apas frana dar doar cand nu e incalzit bine motorul

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca bolborosesate frana, ia-ti imediat un servo nou. grozadan il are la 600 lei lucas original, la autokarma e 16mil. Mi-a inghetat apa inauntru si nu mai pot sa merg cu ea. Se franeaza cand deschid motorul, trage pedala inauntru vidul si cand inchid motorul se lasa la loc. trebuie sa o las pornita jumate de ora sa se incalzeasca servo sa pot pleca sa-l schimb.
Link to comment
Share on other sites

Asa patesc si eu adi, am sa schimb si bujiile sa vedem. Cam ciudat cum cu totii avem apropae aceleasi probleme, cred ca e cauza comuna si culmea si la e60...

 

o sa le schimb si eu sa vad daca mai face asa. oricum chestia e ca si asta vara imi facea putin, apoi am aflat ca am o bujie arsa. pana sa dea gerul insa nu mi-a mai facut. oricum isi revine repede, dar e naspa cand auzi cum face motorul cand o pornesti

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am si eu un bmw 520d e39,dimineata imi porneste greu, iar in mers se balbaie si se opreste. La automat nu mai vrea sa porneasca ci doar trasa. Am fost la mecanic si a gasit ca bujiile sunt duse ( asta explica pornirea grea) si galeria de evacuare si EGR-ul murdare. Din cauza asta sa se balbaie si sa se opreasca?
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat - 2500 lei... cum naiba aflu care tacheti trebuie schimbati? ca pe toti nu-i schimb. am facut diagnoza nu am nici o problemala cilindrii.

Mai stiu pe cineva in Iasi care are aceasi problema la pornire (motor M54B22). A pus ulei castrol 10W60 si tremura mai putin si nu se mai aprinde check engine-ul in bord. La diagnoza ii dadea lipsa foc pe cilindrul 5 si 6. La mine da lipsa foc pe cilindrul 5. De aici si concluzia ca ar fi tachetii care raman blocati la rece si se deblocheaza imediat ce se incalzeste un pic motorul. Ce ulei folositi? Eu am pus castrol 5w30 si de cand a inceput frigul se aprinde check-ul in fiecare dimineata si se stinge la cateva ore.

Link to comment
Share on other sites

am avut pana ieri 5w 40 acum am pus w30 bmw original. LA mine se aprinde checkul si eroare ABS 1 secunda cat pornesc, cum a luat-o se inchide, niciodata nu a stat mai mult. Deci daca iese misfire pe cilindru atunci tachetii de pe acel cilindru trebuie schimbati
Link to comment
Share on other sites

am avut pana ieri 5w 40 acum am pus w30 bmw original. LA mine se aprinde checkul si eroare ABS 1 secunda cat pornesc, cum a luat-o se inchide, niciodata nu a stat mai mult. Deci daca iese misfire pe cilindru atunci tachetii de pe acel cilindru trebuie schimbati

Din cate am vazut motorul tau e diesel, deci problema la tine poate fi cu totul alta. Eu m-am referit la motorul pe benzina. La diesel trebuie sa fie cu siguranta alt ceva (un vaccum sau debitmetru, egr etc.) Am avut diesel inainte si am fugit de problemele acestea luandu-mi benzinar. Se pare ca n-am scapat. Viitoarea masina va fi o caruta cu 2 cai (in loc de 170 de cai) in speranta ca vor aparea mai putine probleme. Sper sa gasesc ceva cu climatronic...

Link to comment
Share on other sites

Sa nu le dai fasole ca in
sau ca
:twoup: x 170 cai vai vai

 

Deci la diesel nu asta e problema...?

Sincer, nu stiu, dar pricipiul de functionare al celor 2 motoare sunt diferite si prin urmare si belelele.

De exemplu, la mine, la 2 minute dupa pornire (dimineata), motorul merge perfect fara nici cel mai mic tremurat, urca in turatii foarte bine si trage foarte bine (merge lejer cu 220km/h). In schimb, la diesel cele mai mari probleme apar de la vaccum-uri (furtumuri, pompa tandem, etc.)

Link to comment
Share on other sites

La mine cred totusi ca e o problema cu alimentarea , ori vreun injector sau regulatorul de presiune nu tine presiunea in rampa , o sa mai masor odata presinea sa vad cat o tine ,pompa de benzina am schimbato (daca nici acum nu tine presiunea in rampa ,ori injectoare ori regulatorul)
Link to comment
Share on other sites

La mine cred totusi ca e o problema cu alimentarea , ori vreun injector sau regulatorul de presiune nu tine presiunea in rampa , o sa mai masor odata presinea sa vad cat o tine ,pompa de benzina am schimbato (daca nici acum nu tine presiunea in rampa ,ori injectoare ori regulatorul)

Daca iti da eroare pe un anumit cilindru, e simplu de verificat injectoarele. Poti lua injectorul de pe cilindrul pe care ai eroarea si il schimbi cu un altul de pe alt cilindru. Daca se muta eroarea ai aflat vinovatul, daca ramane pe acelasi cilindru, inseamna ca injectorul este bun. In acelasi fel poti verifica si bobinele de inductie. Daca ar fi vorba de regulatorul de presiune, n-ar trebui sa mearga rau tot timpul??

Link to comment
Share on other sites

La mine cred totusi ca e o problema cu alimentarea , ori vreun injector sau regulatorul de presiune nu tine presiunea in rampa , o sa mai masor odata presinea sa vad cat o tine ,pompa de benzina am schimbato (daca nici acum nu tine presiunea in rampa ,ori injectoare ori regulatorul)

Daca iti da eroare pe un anumit cilindru, e simplu de verificat injectoarele. Poti lua injectorul de pe cilindrul pe care ai eroarea si il schimbi cu un altul de pe alt cilindru. Daca se muta eroarea ai aflat vinovatul, daca ramane pe acelasi cilindru, inseamna ca injectorul este bun. In acelasi fel poti verifica si bobinele de inductie. Daca ar fi vorba de regulatorul de presiune, n-ar trebui sa mearga rau tot timpul??

 

pe tester nu imi da nici o eroare (mentionez din nou ca am fost la 3 testere diferite)

poate nu tine presiunea cand e motorul oprit nu stiu

Link to comment
Share on other sites

am obs alta chestie, de cand am pus 5w30 (inainte am avut 5w40) cand pun frana chiar si cand e cald motorul scade din turatii si chiar daca e pe liber si pun frana indicatorul de consum instant ramane sus, deci e un consumator chiar si atunci. Scade putin 1-2 secunde din turatii in mom in care apas frana dupa care revine la normal.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.