Jump to content

Merge innecat motorul pana se incalzeste


Florin_br87

Recommended Posts

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?
Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

Ce marca de senzor ai avut la debitmetru ? Ce senzor ai pus acum ? AI RESOFTAT ECU daca ai pus alt tip de senzor ?

Dupa ce ai schimbat debitmetrul si clapeta de acceleratie a functionat bine masina pana acum ???

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

Ce marca de senzor ai avut la debitmetru ? Ce senzor ai pus acum ? AI RESOFTAT ECU daca ai pus alt tip de senzor ?

Dupa ce ai schimbat debitmetrul si clapeta de acceleratie a functionat bine masina pana acum ???

 

 

nu i-am facut resoftare la nimic.o sa incerc sai fac si asta si o sa revin cu precizari

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

Bujii ... Apoi Bobine.

Bujiile nu apar pe tester ... Bobinele da.

 

Daca dupa ce se schimba bujiile ramane aceeasi problema au ramas doar injectoare care la fel ca bujiile ... nu apar pe tester daca au defect mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

Fi atent eu am avut o problema cam ca a ta. Dacã o pui pe tester bujiile nu Îti ies doar Îti va indica ca unii cilindrii nu Îti funcÞioneaza cum trebuie. Verifica fiecare bobina de inducÞie În parte. Pentru ca daca tu ai avut probleme cu bujiile acestea nu mai dadeau scânteie În direcÞia buna ci se Întorcea Înnapoi În bobina si probabil acum tu ai o bobina arsa sau mai multe. Doamne fereºte. Ai 6 bobine a câte 250 ron cea mai ieftina fa ºi t socoteala. Chiar daca ai schimbat bujiile bobina arsa nu ma da scânteia la bujie si degeaba. Vezi cele care sunt negre alea ar trebui sa fie arse.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

Fi atent eu am avut o problema cam ca a ta. Dacã o pui pe tester bujiile nu Îti ies doar Îti va indica ca unii cilindrii nu Îti funcÞioneaza cum trebuie. Verifica fiecare bobina de inducÞie În parte. Pentru ca daca tu ai avut probleme cu bujiile acestea nu mai dadeau scânteie În direcÞia buna ci se Întorcea Înnapoi În bobina si probabil acum tu ai o bobina arsa sau mai multe. Doamne fereºte. Ai 6 bobine a câte 250 ron cea mai ieftina fa ºi t socoteala. Chiar daca ai schimbat bujiile bobina arsa nu ma da scânteia la bujie si degeaba. Vezi cele care sunt negre alea ar trebui sa fie arse.

 

pai in momentu cand scoti "fisele " alea sau ce sunt ele nu vezi dak o bobina e defecta?

Link to comment
Share on other sites

poate fi si din Sonda landa ii parerea mea shii multzi zic asta inca nu am incecat sa o schimb dar nu mai dureaza mult shi am sa o schimb . nush ce parere aveti voi de sonda lamba . poate ma insel poate nu ...................

in total sunt 4 sonde lambda,2 pe admisie,1 pre calalizator,si una post catalizator!asa este la mine,M54 engine

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

Sa revi cu rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

Sa revi cu rezolvarea.

 

Am pus masina pe tester ieri.Eroare la ambele sonde de amestec.Mi-a sters baiatu erorile si mia zis sa revin peste o saptamana

Link to comment
Share on other sites

Posibil ca sondele sa citeasca gresit si sa comande amestec gresit de benzina/aer. In cazul tau, prea multa benzina la rece..

P.s. Care sonde ti-au dat eroare?

P.s. 2. Cand pornesti motorul, accelereaza-l treptat si tine-l din pedala peste 1.300 rpm. Vezi ce se intampla. Vezi daca se accelereaza greu si tremura pana ajungi la turatia constanta..

Link to comment
Share on other sites

Posibil ca sondele sa citeasca gresit si sa comande amestec gresit de benzina/aer. In cazul tau, prea multa benzina la rece..

P.s. Care sonde ti-au dat eroare?

P.s. 2. Cand pornesti motorul, accelereaza-l treptat si tine-l din pedala peste 1.300 rpm. Vezi ce se intampla. Vezi daca se accelereaza greu si tremura pana ajungi la turatia constanta..

 

Nu am idee cum le spune cele dar sunt cele imediat la galeria de evacuare cred sondele lamda de reglaj.bun si ce componenta transmite informatia la sonde?

Link to comment
Share on other sites

Posibil ca sondele sa citeasca gresit si sa comande amestec gresit de benzina/aer. In cazul tau, prea multa benzina la rece..

P.s. Care sonde ti-au dat eroare?

P.s. 2. Cand pornesti motorul, accelereaza-l treptat si tine-l din pedala peste 1.300 rpm. Vezi ce se intampla. Vezi daca se accelereaza greu si tremura pana ajungi la turatia constanta..

 

intre 1500 si 2000 rpm se accelereaza greu dupa care simti cum prinde demaraj.in acest interval merge in "sprituri",care ar mai putea fi cauza,vrun senzor ,regulator relanti,pompa nu am idee

Link to comment
Share on other sites

Posibil ca sondele sa citeasca gresit si sa comande amestec gresit de benzina/aer. In cazul tau, prea multa benzina la rece..

P.s. Care sonde ti-au dat eroare?

P.s. 2. Cand pornesti motorul, accelereaza-l treptat si tine-l din pedala peste 1.300 rpm. Vezi ce se intampla. Vezi daca se accelereaza greu si tremura pana ajungi la turatia constanta..

 

intre 1500 si 2000 rpm se accelereaza greu dupa care simti cum prinde demaraj.in acest interval merge in "sprituri",care ar mai putea fi cauza,vrun senzor ,regulator relanti,pompa nu am idee

 

 

DACA ... si numai DACA ... Bobinele si bujiile sunt OK ... atunci cauza este unul sau mai multe injectoare busite.

 

Fenomenul care se petrece este ca injectorul busit scapa combustibil in cilindru cand sta pe loc mai mult timp. Socurile care le simti la rece sunt detonatii aiurea pe care le face motorul in timp ce arde combustibilul in exces.

Link to comment
Share on other sites

AI RESOFTAT ECU daca ai pus alt tip de senzor ?

Pai, trebuia :twoup: ?

 

Fenomenul care se petrece este ca injectorul busit scapa combustibil in cilindru cand sta pe loc mai mult timp. Socurile care le simti la rece sunt detonatii aiurea pe care le face motorul in timp ce arde combustibilul in exces.

 

Poate si regulatorul de presiune defect sa dea acelasi lucru. Benzina se scurge tot acolo pe la unul sau mai multe din injectoarele ramase deschise si care nu trebuie sa fie neaparat busite. Am citit undeva chestia asta si cred ca e adevarata.

 

Pentru ca daca tu ai avut probleme cu bujiile acestea nu mai dadeau scânteie În direcÞia buna ci se Întorcea Înnapoi În bobina si probabil acum tu ai o bobina arsa sau mai multe. Doamne fereºte.

 

Asta da

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

LA bobine zic si eu ca este problema.

Incearca totusi sa mergi la un tester serios si vezi ce tensiuni ai pe sonde. Mecanicii la care ai fost n-au zis nimic de senzorul de la arbore?

Eventual daca poti sa scrii aici si valorile adaptatiilor ar fi mult mai ok.

Bafta

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

LA bobine zic si eu ca este problema.

Incearca totusi sa mergi la un tester serios si vezi ce tensiuni ai pe sonde. Mecanicii la care ai fost n-au zis nimic de senzorul de la arbore?

Eventual daca poti sa scrii aici si valorile adaptatiilor ar fi mult mai ok.

Bafta

 

Senzorul de la arbore l-am schimbat.Si sincer nici nu prea cred ca are putere motorul sau mai bine zis nu fuge cat ar trebui pentru 150 hp.sa fie bobinele?

Link to comment
Share on other sites

Buna seara.Am un BMW E46 320i vanos si de cateva zile ma confrunt cu o problema.Dimineata cand plec pana se incalzeste motorul merge innecat.Mentionez ca am schimbat la el debitmetrul si clapeta de acceleratie.clapeta am schimbato in urma aceleasi probleme doar ca atunci mi sa aprins martoru EML si ASC.Acum nu mai am senzorii aprinsi dar pana se incalzeste motorul merge urat si plus de asta se aude de parca merge in 5 pistoane,cand se incalzeste nu mai are nici o problema.O posibila cauza ma poate ajuta cineva?

 

LA bobine zic si eu ca este problema.

Incearca totusi sa mergi la un tester serios si vezi ce tensiuni ai pe sonde. Mecanicii la care ai fost n-au zis nimic de senzorul de la arbore?

Eventual daca poti sa scrii aici si valorile adaptatiilor ar fi mult mai ok.

Bafta

 

Senzorul de la arbore l-am schimbat.Si sincer nici nu prea cred ca are putere motorul sau mai bine zis nu fuge cat ar trebui pentru 150 hp.sa fie bobinele?

 

Salut.azi cand am plecat de la munca stand la semafor am vazut ca se accelera singura intre 300 si 1000 rpm poate fi problema regulatoru de relanti sau valva PVC?SI inca un lucru cand ajung la o turatie de 5000-6000 rpm se aude un fluierat

Edited by Florin_br87
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.