Jump to content

Aprindere martor ulei, dupa pornirea motorului


Recommended Posts

Dupa cum zice titlul de 2 sapt dupa ce pornesc motorul, cald/rece se aprinde acest martor ulei ... galben

 

Care sa fie motivul???

Uleiul are 2-3k de la ultimul schimb...

Este la nivel perfect...

Nu este negru sau uzat...

Am bagat ulei Castrol 5W 40

 

Poate ma lamuriti voi... pe cine am intrebat a zis ca nu e garav

 

Si cum sunt un perfectionist bolnav ... innebunesc cand il vad aprins.

 

RAmane aprins 7-8 sec si dispare, sunete cum ca nu ar urca uleiul in rampa, nu sunt..

 

 

VA multumesc.

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Nivelul e ok (cu eroarea de a nu fi la...boloboc masina)

Nu mi-a ramas aprins niciodata nimic in bord dupa ce opresc motorul.

Si nu face asa la fiecare pornire.

 

Cand si cand de obicei dupa un mers sportiv ... si daca am cateva redline si decelerari puternice se aprinde si iar se stinge dupa 7-10 sec... cand fara sa vreau nu mai pot apasa cum vreau acceleratia "placebo" ma doare.

 

Il schimb .... cu urmatorul ulei.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

cand este galben iti semnalizeaza ca nivelul de ulei este sub limita minima, daca nivelul este bun pe joja probabil senzorul de temp/nivel ulei este pe duca(si da, are o dubla functie acel senzor)..

dezvolta te rog,eu am avut o problema cu al senzor nivel ulei(se aprindea dupa ce opream motorul) am schimbat senzorul cu altul aftermarket ce-i drept si problema a reaparut(doar la oprire si nu tot timpul,se aprinde mai ales dupa ce iau cateva viraje mai in forta) ulei a fost BMW 0W40 cu senzorul original si acum Motul LL04 5W40 parca.Sa inteleg ca am temperatura uleiului ridicata?(sau senzorul aftermarket e "bun")Nivelul pe joja aproape de maxim :)

Din ce stiu eu pe INPA temperatura uleiului aparea in limite normale :twoup:

 

PS: si la mine ca si la colegul acel bec s-a aprins de vreo 3-4 ori si in mers(o data in Bucuresti si de vreo 2-3 ori pe un traseul Cheia - Bucuresti facut in ritm mai alert :) )

 

PPS:are ceva daca bag ulei norma LL04?masina e din 2001 deci teoretic ar trebui LL01 desi pe undeva se recomanda ulei de la LL01 in sus .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

informatia pentru temperatura ulei nu ti-o indica in bord(decat la M :twoup: ) se foloseste de ea dme-ul mai ales pentru vanos. faptul ca se aprinde dupa ce opresti motorul spune ca nu ai ulei suficient sau nu coboara suficient de repede in baie.. incerca cu 2-300ml in plus, poate joja nu-ti indica nivelul corect, sau poate nu e bine montata teaca jojei. plus, dupa mers sportiv lasa motorul sa se linisteasca 1-2 min, cu normele LL01 LL04 nu ai nici o problema atata timp cat folosesti indicii corecti.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hmm ,ce tester a folosit ?

@Gago ulei motul 5W40 specific LL04 senzor nou de ulei si tot face figura :twoup: in general se aprinde dupa manevre mai bruste (cum am zis viraje luate mai tare sau de exemplu daca evit in scurt pe cineva) am comandat alt senzor acum.Uleiul pe joja e ok,undeva aproape de maxim

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Desi aproape intotdeauna am avut grija sa intretin masina cu piese de calitate si la timp,eu am ignorat problema senzorului de ulei timp de doi ani jumate la precedentul e46 pt. ca eu verificam periodic uleiul la joja si aveam specificat in raportul diagnozei de la reprezentanta ca senzorul e defect.N-au aparut probleme ulterioare cauzate de acest senzor.Exact aceeasi problema o am si la actualul e46 dar sincer nu ma ingrijoreaza(Am si pentru asta mentiunea senzor defect in diagnoza facuta tot la reprezentanta).Ambele motorizari M54.Exact la fel se intampla ca si in cazul tau: dupa pornire ramane cateva secunde indicatorul nivel de ulei din bord aprins dupa care se stinge.Cu toate acestea, s-a aprins odata si in mers sa ma atentioneze ca nivelul de ulei e la minim si asa a fost.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din câte am ÎnÞeles acel senzor are douã funcÞii:

-de nivel;

-de temperaturĂŁ.

 

Pe joja uleiul e la mijloc (adicĂŁ fix unde trebuie)...maÂşina fiind pe carosabil (nu la boloboc).

 

DacĂŁ completez sĂŁ fie la limita de sus pe joja...fac bine?

Ce rĂŁu pot sĂŁ fac dacĂŁ completez prea mult?

Am auzit de la alĂžii cĂŁ se poate gripa motorul??? :twoup:

 

Aºtept....cu bidonu' În mâna :) :twoup: :)

 

Voie bunĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

E dus senzorul, nu mai completa cu ulei ca nu schimba cu nimic situatia.

 

De obicei, se strica in momentul schimbului de ulei - atunci cand masina ramane cu cheia in contact. Senzorul are nevoie sa fie tot timpul scufundat in ulei, atat timp cat circuitul electric este inchis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

De 6 luni nu se mai aprinde .... dupa un tester .

 

Multumesc Rhaziel.

 

hmmm,adica daca e cheia in contact cand se schimba uleiul nu e bine?

 

Exact.

 

superb acum inteleg cum s-au dus naiba 2 senzori de ulei pana acum :twoup:

 

Si totusi asa ceva :ninja::blink:

Link to comment
Share on other sites

sa cresti mare!

 

 

hmmm,adica daca e cheia in contact cand se schimba uleiul nu e bine?

bah las-o dreaq!!! :unsure:

 

 

E dus senzorul, nu mai completa cu ulei ca nu schimba cu nimic situatia.

 

De obicei, se strica in momentul schimbului de ulei - atunci cand masina ramane cu cheia in contact. Senzorul are nevoie sa fie tot timpul scufundat in ulei, atat timp cat circuitul electric este inchis.

eventual cu contactul pus! desi nu cred...

 

dar nici asa n-ar fi logic, asta ar insemna ca daca cumva iti scade nivelul la minim si se aprinde becul, pana completezi se poate arde senzorul?

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

sa cresti mare!

 

 

 

bah las-o dreaq!!! :unsure:

 

 

 

eventual cu contactul pus! desi nu cred...

 

dar nici asa n-ar fi logic, asta ar insemna ca daca cumva iti scade nivelul la minim si se aprinde becul, pana completezi se poate arde senzorul?

:)))))

 

Toti mecanici si experti in codare "TESTARI"

 

Poate se duce drecu senzorul de pozitie de la axul cu came daca schimbi vitezele cu motorul pornit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.