Jump to content

Dilema Placute de afrana


st.neeo

Recommended Posts

Salut ,

BMW E90 berlina

Acum 2 zile am scrimbat placutele de frana fata cu unele ATE (300 placute + 40 senzor + 60 manopera). Care e dilema , si ma precis nelamurirea mea?

Dupa ce am dat in bor restart pt. martorul ocular mi-a aparut ca si distanta de viata a placutelor de frana 15 000 km. E posibil sa nu stie masina ce arata, ele fiind mai groase, senzorul posibil sa nu vada distanta bine , sau.... atat tin placutele? Eu stiam ceva de 40 .000 km.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

BMW E90 berlina

Acum 2 zile am scrimbat placutele de frana fata cu unele ATE (300 placute + 40 senzor + 60 manopera). Care e dilema , si ma precis nelamurirea mea?

Dupa ce am dat in bor restart pt. martorul ocular mi-a aparut ca si distanta de viata a placutelor de frana 15 000 km. E posibil sa nu stie masina ce arata, ele fiind mai groase, senzorul posibil sa nu vada distanta bine , sau.... atat tin placutele? Eu stiam ceva de 40 .000 km.

Mersi

eu azi le-am schimbat pe e90 si computerul zice ca pot merge 90 000

 

apropo eu am schimbat pe spate, cu placute Textar, senzor Textar, si cu manopera am iesit la 400 ron

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu va mai luati dupa ce va arata in bord ca o sa ajungeti sa mergeti fier pe fier si sa nu stiti de ce.

Uzura placutelor de frana se poate vedea cu ochiul liber.

Am prieteni care din nestiinta s-au bazat pe ce scrie in bord si ca exista un senzor care avertizeaza si au ajuns sa aiba ditamai dunga pe disc.

Link to comment
Share on other sites

Ce ti-i si cu tehnologia asta... e asa de greu sa faci o inspectie vizuala din cand in cand ?

 

E bun sa fie senzor dar e rau sa te bazezi pe el... cunosc caz in care pe baza senzorului a schimbat pe langa placute si discurile si etrierele (etrierele pentru ca pistonasul a iesit prea mult iar a 2-a garnitura, cea de protectie, a cedat facilitand astfel intrarea prafului si a umezelii care a oxidat pistonasul).

 

 

Offtopic: un exemplu... daca era sa ma iau dupa senzorul meu de ulei, acum cred ca as fi avut vreo 20l de ulei in motor (va rog nu comentati despre cei 20l.. stiu foarte bine ce se intampla la depasirea limitei maxime de pe joja... e doar de efect :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu va mai luati dupa ce va arata in bord ca o sa ajungeti sa mergeti fier pe fier si sa nu stiti de ce.

Uzura placutelor de frana se poate vedea cu ochiul liber.

Am prieteni care din nestiinta s-au bazat pe ce scrie in bord si ca exista un senzor care avertizeaza si au ajuns sa aiba ditamai dunga pe disc.

nici eu nu m-am bazat 100% pe senzor, ci am verificat si vizual, dar,

intamplator la mine a aratat cu precizie foarte mare senzorul starea placutelor:

 

pe drum spre service senzorul de placute din computerul de bord a ajuns cu countdownul Kilometrilor la zero, iar cand le-am dat jos mai aveau pasta maxim 1-2 mm.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu va mai luati dupa ce va arata in bord ca o sa ajungeti sa mergeti fier pe fier si sa nu stiti de ce.

Uzura placutelor de frana se poate vedea cu ochiul liber.

Am prieteni care din nestiinta s-au bazat pe ce scrie in bord si ca exista un senzor care avertizeaza si au ajuns sa aiba ditamai dunga pe disc.

nici eu nu m-am bazat 100% pe senzor, ci am verificat si vizual, dar,

intamplator la mine a aratat cu precizie foarte mare senzorul starea placutelor:

 

pe drum spre service senzorul de placute din computerul de bord a ajuns cu countdownul Kilometrilor la zero, iar cand le-am dat jos mai aveau pasta maxim 1-2 mm.

Asa am patit si eu si cu placutele care tocmai le-am schimbat . Masina tipa ca mai pot merge 1500 km ( le-am schimbat pt ca trebuie sa plec in vacanta cu masina si din cate am calculat eu drumul o sa fie peste 2000 km , si ca sa nu am probleme m-am dus sa le schimb. Surpriza mai era carnita pe placuta MULTICICA. ) Ieri am vb cu niste baieti de la service : 1. din cate am inteles eu la un set de placute schimbate pe spate trebuie schimbate 3 pe fata , cam asa e diferenta de uzura , iar daca placute pe spate tin 40000km calculu e pe acolo. 2.Daca masina iti da 15 000 de exemplu in functie de stilu de mers poti parcurge mai mult sau mai putin , masina nu stie ce placute ai pus si nic pe ce drumuri mergi , Autostrada sau oras , este ceva reprezentativ , ca sa arate si ea ceva:: )) .

Faza cu uitatul la masina este ok cel mai sigur , bine inteles ca pt comoditate este bine sa ai si senzori.

Mersi

 

 

Salut ,

BMW E90 berlina

Acum 2 zile am scrimbat placutele de frana fata cu unele ATE (300 placute + 40 senzor + 60 manopera). Care e dilema , si ma precis nelamurirea mea?

Dupa ce am dat in bor restart pt. martorul ocular mi-a aparut ca si distanta de viata a placutelor de frana 15 000 km. E posibil sa nu stie masina ce arata, ele fiind mai groase, senzorul posibil sa nu vada distanta bine , sau.... atat tin placutele? Eu stiam ceva de 40 .000 km.

Mersi

eu azi le-am schimbat pe e90 si computerul zice ca pot merge 90 000

 

apropo eu am schimbat pe spate, cu placute Textar, senzor Textar, si cu manopera am iesit la 400 ron

 

Odata se zicea ca Textar-ul sunt cele mai bune pret calitate , dar nefiind specialist ma mai iau si dupa parerea mecanicilor sau a profesionistilor (nu fac referire la nimeni ) , pana acum cateva luni si ei montau pe bmw numai textar dar dupa cateva probleme ( scartaitul in special ) ia determinat sa schimbe firma , si cica cei mai buni pret calitate ar fi ATE. Diferenta nu o simb , si din pricina faptului ca pe masina nu stiu ce era pe fata , stiu ca pe spate am BMW originale shimbte de mine cu o gramada de bani.

Mersi

 

Oameni buni, nu va mai luati dupa ce va arata in bord ca o sa ajungeti sa mergeti fier pe fier si sa nu stiti de ce.

Uzura placutelor de frana se poate vedea cu ochiul liber.

Am prieteni care din nestiinta s-au bazat pe ce scrie in bord si ca exista un senzor care avertizeaza si au ajuns sa aiba ditamai dunga pe disc.

nici eu nu m-am bazat 100% pe senzor, ci am verificat si vizual, dar,

intamplator la mine a aratat cu precizie foarte mare senzorul starea placutelor:

 

pe drum spre service senzorul de placute din computerul de bord a ajuns cu countdownul Kilometrilor la zero, iar cand le-am dat jos mai aveau pasta maxim 1-2 mm.

Asa am patit si eu si cu placutele care tocmai le-am schimbat . Masina tipa ca mai pot merge 1500 km ( le-am schimbat pt ca trebuie sa plec in vacanta cu masina si din cate am calculat eu drumul o sa fie peste 2000 km , si ca sa nu am probleme m-am dus sa le schimb. Surpriza mai era carnita pe placuta MULTICICA. ) Ieri am vb cu niste baieti de la service : 1. din cate am inteles eu la un set de placute schimbate pe spate trebuie schimbate 3 pe fata , cam asa e diferenta de uzura , iar daca placute pe spate tin 40000km calculu e pe acolo. 2.Daca masina iti da 15 000 de exemplu in functie de stilu de mers poti parcurge mai mult sau mai putin , masina nu stie ce placute ai pus si nic pe ce drumuri mergi , Autostrada sau oras , este ceva reprezentativ , ca sa arate si ea ceva:: )) .

Faza cu uitatul la masina este ok cel mai sigur , bine inteles ca pt comoditate este bine sa ai si senzori.

Mersi

 

 

Salut ,

BMW E90 berlina

Acum 2 zile am scrimbat placutele de frana fata cu unele ATE (300 placute + 40 senzor + 60 manopera). Care e dilema , si ma precis nelamurirea mea?

Dupa ce am dat in bor restart pt. martorul ocular mi-a aparut ca si distanta de viata a placutelor de frana 15 000 km. E posibil sa nu stie masina ce arata, ele fiind mai groase, senzorul posibil sa nu vada distanta bine , sau.... atat tin placutele? Eu stiam ceva de 40 .000 km.

Mersi

eu azi le-am schimbat pe e90 si computerul zice ca pot merge 90 000

 

apropo eu am schimbat pe spate, cu placute Textar, senzor Textar, si cu manopera am iesit la 400 ron

 

Odata se zicea ca Textar-ul sunt cele mai bune pret calitate , dar nefiind specialist ma mai iau si dupa parerea mecanicilor sau a profesionistilor (nu fac referire la nimeni ) , pana acum cateva luni si ei montau pe bmw numai textar dar dupa cateva probleme ( scartaitul in special ) ia determinat sa schimbe firma , si cica cei mai buni pret calitate ar fi ATE. Diferenta nu o simt , si din pricina faptului ca pe masina nu stiu ce era pe fata , stiu ca pe spate am BMW originale schimbate de mine cu o gramada de bani.

Mersi

scuze de greseli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.