Jump to content

pornire putin mai greoaie la rece


Recommended Posts

E vorba de masina mea, E36 318is ...la rece invarte de 5-6 ori si apoi porneste iar la cald ceva gen 3-4 ori.Ma asteptam la benzinar sa o ia la prima invartire...aveti ceva sugestii?

Am verificat bujiile si arata destul de bine: electrod intreg,ceramica nu e arsa...e spre culoare alb cenusiu...Ce poate avea legatura cu pornirea de invarte mai mult pana o ia

Link to comment
Share on other sites

a mea e din 2002 si tot porneste cam greu cand e rece...oare cat costa bujiile la un e46 :)model fl 2002

 

iti dai seama ca pretul difera de la magazin la magazin. unii sunt importatori directi (aia suntmai ieftini), altii cumpara de la primii si vand putin mai scump. eu iau de la SRC. cere si tu o oferta la office@srcpieseauto.ro si vezi ce-ti zic. bafta

Link to comment
Share on other sites

E vorba de masina mea, E36 318is ...la rece invarte de 5-6 ori si apoi porneste iar la cald ceva gen 3-4 ori.Ma asteptam la benzinar sa o ia la prima invartire...aveti ceva sugestii?

Am verificat bujiile si arata destul de bine: electrod intreg,ceramica nu e arsa...e spre culoare alb cenusiu...Ce poate avea legatura cu pornirea de invarte mai mult pana o ia

Bujiile sunt duse atunci când distanÞa dintre electrod ºi element este foarte mare. Nu are nici o treaba culoarea cu faptul ca nu mai da scânteie cum trebuie.

 

cam aceiasi problema o am si eu,numai la rece(bujii+baterie noi)..cand e cald motorul porneste cum ar trebui

a mea e din 2002 si tot porneste cam greu cand e rece...oare cat costa bujiile la un e46 :)model fl 2002

ĂĂži recomand NGK ajung undeva la 25-30 ron/bucata.

Link to comment
Share on other sites

E vorba de masina mea, E36 318is ...la rece invarte de 5-6 ori si apoi porneste iar la cald ceva gen 3-4 ori.Ma asteptam la benzinar sa o ia la prima invartire...aveti ceva sugestii?

Am verificat bujiile si arata destul de bine: electrod intreg,ceramica nu e arsa...e spre culoare alb cenusiu...Ce poate avea legatura cu pornirea de invarte mai mult pana o ia

 

Si la mine e la fel si asa a fost mereu, totul e in parametrii asa ca ignor "problema". Chiar sunt curios daca cuiva ii porneste 318is la sfert de cheie (la rece).

Link to comment
Share on other sites

dar tie la cald cum iti porneste?la mine o ia "la sfert"cum se zice

poate e din motivul: "asa face ele" :twoup:

porneste ok sa zic asa dar nu chiar instant...Nu e primul IS care porneste putin mai intarziat...de aceea vreau sa stiu daca e un delay standard sau poate bujii...etc

Link to comment
Share on other sites

n-am auzit niciunul care sa porneasca la sfert de cheie.

nici e46-uri... nu zic ca e vreo regula, doar ca asa am intalnit eu pana acum.

 

Idem.

 

Daca cineva stie macar unul care porneste la sfert de cheie cand e rece sa spuna.

deh, nu chiar la sfert...nici nu trebuie sa porneasca la sfert...doar ca mi se parea ca invarte putin mai mult decat invartea restul masinilor ce le-am avut ...Probabil e de la bujii

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bujii noi (ngk) si tot invarte de cateva ori. Cred ca este vreo problema de presiune in rampa sau pe traseu de la pompa pana la rampa.

 

 

salut, si eu am aceeasi problema cu pornirea ( bujii schimbate ,NGK) la E46 nfl 1.9. Am cateva intrebari legate de pompa de benzina: atunci cand se pune contactul (fara sa pornesc ), pompa de benzina face presiune? (porneste cateva secunde)? In cazul meu, nu face presiune si presupun ca ar fi de la alarma, deoarece are releul de siguranta pe alimentarea pompei de benzina.

Cum pot verifica daca presiunea din rampa e ok?

 

multumesc si sarbatori fericite

Link to comment
Share on other sites

De cand am permisul, de 12 ani, calc ambreiajul la pornirea motorului rece cand afara scade temperatura sub +10 grade celsius...in felul asta nu mai trage din greu electromotorul, deci nu mai termina bateria asa repede cand incerci sa pornesti motorul atunci cand o ia mai greu. Rezistenta, la pornirea motorului rece, apare din cauza uleiului din cutia de viteze care, la temperaturi joase, nu mai este asa fluid, se ingroasha.
Link to comment
Share on other sites

se pare ca ceilalti posesori de E46 (benzina) nu vor sa ne ajute cu raspunsuri legate de pornire. Eu as dori sa aflu daca pompa de benzina creaza presiune in circuit atunci cand se pune contactul.

- o alta cauza pentru pornire grea ar fi scanteia slaba data de bobina (problema cunoscuta la E46)

- presiune slaba in circutul de benzina

 

nu stiu ce ar mai putea fi.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca ceilalti posesori de E46 (benzina) nu vor sa ne ajute cu raspunsuri legate de pornire. Eu as dori sa aflu daca pompa de benzina creaza presiune in circuit atunci cand se pune contactul.

- o alta cauza pentru pornire grea ar fi scanteia slaba data de bobina (problema cunoscuta la E46)

- presiune slaba in circutul de benzina

 

nu stiu ce ar mai putea fi.

eu stiu ca esti bine intentionat dar vorbim in topic de E36

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.