Jump to content

Turbina E 60


duca

Recommended Posts

Buna!

 

Sunt posesorul unui E 60, 525, cutie automata, 160.000 KM.

Am fost pentru o interventie minora intr-un service si am aflat alt lucru : turbina da semne de oboseala. Simptoma pe care o are este acel suierat ce apare in momentul in care accelerez. Cei de la service au observat si pete de ulei provenite de la turbina. Diagnosticul dat a fost clar de schimbare a turbinei, iar din cate mi-au comunicat, o turbina este undeva la peste 7.000 RON.

Va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri:

1.Nu ar putea exista varianta reconditionarii sau curatarii turbinei, pentru a evita schimbarea ei?

2. Daca nu mai poate fi curatata, ce solutii imi puteti oferi: noua sau SH si la ce preturi?

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

teoretic cel putin te pot (putem) ajuta cu turbina sigur sub pretul de 7000 lei dar am nevoie de o serie sasiu ; poti sa o si reconditionezi sunt multe topicuri pe tema asta

 

Salut!

 

In primul rand multumesc pentru interesul de a ma ajuta.

Seria este WBANC51010B135319.

Iti dai seama ca as vrea sa merg pe varianta de a o reconditiona, daca ar fi un pret decent, si daca ar fi in regula. La service-ul unde am descoperit problema, baietii mi-au spus ca tipul meu de turbina nu se poate reconditiona.

 

Am incercat sa folosesc functia SEARCH, dar imi da o eroare.

 

Astept raspunsuri!

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca diagnosticarea a fost cam pripita.Nu cred ca doar ascultand cu urechea poti diagnostica o defectiune.In mod normal verificarea turbinei se face in altfel.Unde au vazut petele de ulei.In galeria de admisie ?

 

Asta vroiam si eu sa zic. Eu zis sa incerci sa mai vezi si pe altcineva.(ca la doctor).

Referitor la petele de ulei garniturile de la turbo(pe unde probabil au vazut pete de ulei) se inlocuiesc si sunt ieftine( ~50 de ron).

Link to comment
Share on other sites

se poate reconditiona vezi la firmele care se ocupa cu asa ceva,doar daca e o problema la partea electronica a turbinei nu se poate

p.s. turbina noua ti-am gasit la 5300 lei

 

 

Merci!

Da, este o varianta f buna ca si pret.

In functie de decizia pe care o voi lua, voi lua legatura cu tine.

 

E duminica , sa-i intelegem pe colegi nostri de forum. :twoup:

 

Incearca aici .http://www.reconditionari-turbo.ro/ .

 

 

AI si topic dedicat.http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=61056

 

 

Buna!

 

In cele din urma, am gasit pe forum niste topic-uri legate de problema mea.

Ma voi uita si pe site-ul pe care mi l-ai recomandat.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca diagnosticarea a fost cam pripita.Nu cred ca doar ascultand cu urechea poti diagnostica o defectiune.In mod normal verificarea turbinei se face in altfel.Unde au vazut petele de ulei.In galeria de admisie ?

 

Asta vroiam si eu sa zic. Eu zis sa incerci sa mai vezi si pe altcineva.(ca la doctor).

Referitor la petele de ulei garniturile de la turbo(pe unde probabil au vazut pete de ulei) se inlocuiesc si sunt ieftine( ~50 de ron).

 

 

Salut tuturor!

 

Astazi am pus masina pe tester (la un alt mecanic) si acesta mi-a spus :

- ca turbina functioneaza in parametri normali iar ca existenta acelui suierat nu constituie, deocamdata, o problema.

- mi-a dat exemplul unor BMW care circula de zeci de mii de km cu acest suierat si nu este nici o prolema.

- si ca ar trebui sa iau in calcul schimbarea turbinei in momentul in care simt o scadere a puterii motorului.

 

Referitor la problema cu petele de ulei, acestea au fost vazute pe scutul de plastic de sub motor. Acest scut a fost dat jos pt ca am schimbat filtru de motorina.

 

Nu ar fi neaparat o problema pretul reconditionarii sau chiar al schimbarii turbinei, dar vreau sa fiu sigur ca diagnosticul de turbina obosita sa fie unul corect.

 

Va astept cu pareri si comentarii.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ti-au spus si colegii , pete de ulei pot sa apara chiar si de la garnituri , nu neaparat de la defectiunea turbinei.

Petele de ulei de pe scut puteau sa vina din multe alte locuri.

Nu vad ce e rau daca suiera turbina ... in mod normal daca mergi cu geamurile deschide pe o strada ingusta ar trebui sa o auzi ... asa se aude la toate masinile .

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ti-au spus si colegii , pete de ulei pot sa apara chiar si de la garnituri , nu neaparat de la defectiunea turbinei.

Petele de ulei de pe scut puteau sa vina din multe alte locuri.

Nu vad ce e rau daca suiera turbina ... in mod normal daca mergi cu geamurile deschide pe o strada ingusta ar trebui sa o auzi ... asa se aude la toate masinile .

 

 

Merci!

 

In cursul acestei saptamani voi analiza mai bine problema cu petele de ulei, pentru a vedea de unde provin acestea.

 

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dupa cum ti-au spus si colegii , pete de ulei pot sa apara chiar si de la garnituri , nu neaparat de la defectiunea turbinei.

Petele de ulei de pe scut puteau sa vina din multe alte locuri.

Nu vad ce e rau daca suiera turbina ... in mod normal daca mergi cu geamurile deschide pe o strada ingusta ar trebui sa o auzi ... asa se aude la toate masinile .

 

 

Merci!

 

In cursul acestei saptamani voi analiza mai bine problema cu petele de ulei, pentru a vedea de unde provin acestea.

 

O zi buna!

 

Suierat la turbina am avut si eu dar la mine era rupta o pala pe axul turbinei :twoup: in cele din urma am schimbat-o

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ti-au spus si colegii , pete de ulei pot sa apara chiar si de la garnituri , nu neaparat de la defectiunea turbinei.

Petele de ulei de pe scut puteau sa vina din multe alte locuri.

Nu vad ce e rau daca suiera turbina ... in mod normal daca mergi cu geamurile deschide pe o strada ingusta ar trebui sa o auzi ... asa se aude la toate masinile .

 

 

Merci!

 

In cursul acestei saptamani voi analiza mai bine problema cu petele de ulei, pentru a vedea de unde provin acestea.

 

O zi buna!

 

Suierat la turbina am avut si eu dar la mine era rupta o pala pe axul turbinei :twoup: in cele din urma am schimbat-o

 

Salut!

 

Am gasit o turbina SH, dar si aceasta fluera, astfel incat am remontat-o pe a mea.

Am verificat turbina si nu avea nici jos la ax si nici vreun palet rupt. mecanicul mi-a spus ca in acest caz, sueratul ar fi de la faptul ca palele sunt uzate.

 

Imi voi comanda o turbina noua!

Tu ce turbina ti-ai montat, noua sau SH?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

@duca

Eu nu as merge pe turbo sh.

Nu stii ce ulei s-a folosit si la ce intervale a fost schimbat, nu stii in ce regim a functionat acel turbo..

Plus ca, cred eu, sunt destui proprietari care nu stiu daca masina lor are sau nu filtru epurator..

Mai bine reconditionata a ta, decat una sh. Cel mai bine, logic, turbo nou, daca chiar este cazul..

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

@duca

Eu nu as merge pe turbo sh.

Nu stii ce ulei s-a folosit si la ce intervale a fost schimbat, nu stii in ce regim a functionat acel turbo..

Plus ca, cred eu, sunt destui proprietari care nu stiu daca masina lor are sau nu filtru epurator..

Mai bine reconditionata a ta, decat una sh. Cel mai bine, logic, turbo nou, daca chiar este cazul..

Bafta.

 

Buna!

 

De reconditionat nu este posibil, pentru ca este acel tip de turbina electronica, cu motoras.

Voi merge pe varianta de turbo nou.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as schimba sau reconditiona turbina pana nu ar avea o simptoma serioasa.

Cat de serioasa? Sa ramai fara turbo si sa faci plecaciuni daca prinzi 100kmh la vale?

Sau sa o ia motorul pe ulei?

Eu tot timpul am fost de parere ca o piesa care da semne de "slabiciune" trebuie schimbata, nu asteptat pana isi da obstescul sfarsit. Asta, bineinteles, fara a te arunca cu capul inainte..

Link to comment
Share on other sites

Va mananca ca pe Zambilica: ce-ti trebuie sa schimbi turbina daca ai verificat-o si nu are joc, nu papa ulei?

Ca sa nu mai vorbesc ca-i modelu' ala rar, cu motoras...

 

Salut!

 

Turbina a fost verificata si este ok, nu are joc in ax, plus ca era foarte curata. De asemena, nici ulei nu ia!

 

daca masina trage si nu scoate fum, nu manca ulei exagerat - lasa turbina acolo unde e, eu am suierat in turbina de 1 an si masina merge ok, depinde si de ce suierat are. Eu nu as schimba sau reconditiona turbina pana nu ar avea o simptoma serioasa.

 

Salut!

 

Masina trage ca la inceput si nu scoate pic de fum.

Singura chestiune este acest suerat.

 

Dar nu as vrea sa ajung la stadiul in care sa imi pice : masina este cutie automata si am inteles ca daca o ia pe ulei, nu mai poti opri motorul.

Dupa Sarbatori o voi schimba pentru a fi sigur!

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

nu te complica degeaba. masina mea - 300 mii km, turbina suiera, e murdara de ulei... trage de rupe, nu papa ulei deloc. daca eu la 300k nu-mi fac griji, iti faci tu? si masina o am eu de la 170k, sunt sigur ca e turbina originala. si a mea e steptronic. cand o sa o ia pe ulei (daca), scot repede furtunul de la filtrul de aer, sacrific un tricou si gata;) abia atunci alta turbina! NOUA binenteles:d
Link to comment
Share on other sites

nu te complica degeaba. masina mea - 300 mii km, turbina suiera, e murdara de ulei... trage de rupe, nu papa ulei deloc. daca eu la 300k nu-mi fac griji, iti faci tu? si masina o am eu de la 170k, sunt sigur ca e turbina originala. si a mea e steptronic. cand o sa o ia pe ulei (daca), scot repede furtunul de la filtrul de aer, sacrific un tricou si gata;) abia atunci alta turbina! NOUA binenteles:d

buna asta cu tricoul :twoup: +1

Link to comment
Share on other sites

nu te complica degeaba. masina mea - 300 mii km, turbina suiera, e murdara de ulei... trage de rupe, nu papa ulei deloc. daca eu la 300k nu-mi fac griji, iti faci tu? si masina o am eu de la 170k, sunt sigur ca e turbina originala. si a mea e steptronic. cand o sa o ia pe ulei (daca), scot repede furtunul de la filtrul de aer, sacrific un tricou si gata;) abia atunci alta turbina! NOUA binenteles:d

 

Salut!

 

Asa sunt eu mai panicos! :twoup:

Ce inseamna ca o va lua pe ulei : daca voi verifica nivelul de ulei va fi scazut sau mai sunt si alte conotatii?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.