Jump to content

miros de antigel


speedyandyzy

Recommended Posts

Salut!

Problema sta cam asa: am un e 46, fab '99 cu motor 1895cmc, benzina! Acum vreo 2 saptamani am observat ca la pornirea cu motorul rece, imi pornea in

3 si scoatea un fum alb care mirosea foarte dulceag! Am hotarat sa duc masina la mecanic! In seara dinainte de ziua prezentarii la mecanic mi-a crapat un conector(de la reteaua de racire) de plastic care se afla amplasat pe blocul motor! Ajuns la mecanic am schimbat conectorul respectiv si mai mult mecanicul a spus ca s-ar puteasa fie ciupita garnitura de chilasa! Motorul nu mi-a fiert niciodata iar temperatura o am constanta. A schimbat garnitura dar culmea la pornire pentru vreo 5 secunde am acelasi miros de antigel care iese pe teava de esapament, dar de pornit porneste normal! Astazi am constatat ca are momente cand se aprinde si se stinge martorul de nivel antigel! In masina nu pun decat antigel fara apa distilata si numai antigel rosu!

 

Daca aveti raspunsuri le astept!~ Multumesc anticipat!

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

cum pui numai antigel fara apa? :twoup:

da! nu pun niciodata apa! in masina am antigel curat!

 

Nu-i o idee prea buna sa pui antigel fara apa distiliata. Probabil ca asta-i problema. Trebuie un amestec de 50% apa distilata si 50% antigel.

Ok. Nu-nteleg de ce ar fi o problema ! Si daca ar fi cum imi ajunge in esapament?! Motorul imi merge foarte bine, deci nu cred sa am camasa piston sparta si nici blocul fisurat! Nu se vede antigel in ulei si nici invers!

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Lichidul din radiator trebuie sa aiba o anumita vascozitate pentru ca sistemul de racire sa functioneze la randament maxim. Antigelul este mai vascos decat apa si din cauza asta se amesteca cu apa. O alta chestie ii ca, antigelul are rolul de a nu lasa apa sa inghete in radiator. Practic vara ai putea sa circuli chiar si fara antigel. Dar nu-i o idee prea buna sa ai in radiator numai lichid anti-inghet pe timp de vara. Apa are un rol foarte important in racirea instalatiei. Mai ales ca atunci cand motorul este prea incalzit, apa se evapora dar antigelul ramane acolo.

Incearca sa faci un amestec 50/50, apa distilata - antigel.

Link to comment
Share on other sites

Antigelul este mai vascos decat apa si din cauza asta se amesteca cu apa.

 

...Practic vara ai putea sa circuli chiar si fara antigel.

 

Apa are un rol foarte important in racirea instalatiei.

 

Mai ales ca atunci cand motorul este prea incalzit, apa se evapora dar antigelul ramane acolo.

@Ecos, nu te supara, da' de unde le scoti frate ! :twoup:

 

antigelul are in plus decat rolul anti-inghet si functia de lubrifiant pentru pompa de apa... PRACTIC , cum spui tu, daca ai merge doar cu apa ai schimba destul de des pompa de apa...

 

iar raportat la evaporarea apei... la ce temperatura se intampla asta ?

inainte sau dupa deschiderea termostatului ? :twoup:

 

stii bancul cu "ce face apa la 90de grade ?" unghi DREPT ! :)

 

L.E.:

credeti ca merg si la Perle ?

sorry, dar nu m-am putut abtine :)

Link to comment
Share on other sites

XXL ---Sa-nteleg ca nu exista nici o problema daca este doar antigel?!

ba da, sunt o gramada de probleme daca nu diluezi antigelul...

 

Daca aveti raspunsuri le astept!~ Multumesc anticipat!

asta ai vazut ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=81661&hl=

 

poate te ajuta :twoup:

 

si mie imi mirosea a antigel in masina...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca firmele serioase comercializeaza doar antigel nediluat.

Nu am vazut antigel BMW, Castrol sau Aral diluat.

 

am luat eu de la Hepu , antigel preparat , scria clar ca nu mai trebuie adaugat nimic . Alte dati am folosit antigel din benzinarii , cel verde era preparat , Petrom vinde la fel . Acum nu stiu cat sunt de serioase firmele astea .

Link to comment
Share on other sites

Lichidul din radiator trebuie sa aiba o anumita vascozitate pentru ca sistemul de racire sa functioneze la randament maxim. Antigelul este mai vascos decat apa si din cauza asta se amesteca cu apa. O alta chestie ii ca, antigelul are rolul de a nu lasa apa sa inghete in radiator. Practic vara ai putea sa circuli chiar si fara antigel. Dar nu-i o idee prea buna sa ai in radiator numai lichid anti-inghet pe timp de vara. Apa are un rol foarte important in racirea instalatiei. Mai ales ca atunci cand motorul este prea incalzit, apa se evapora dar antigelul ramane acolo.

Incearca sa faci un amestec 50/50, apa distilata - antigel.

Super tare...si adanc spus.. :twoup:

Pai eu tocmai ce ti-am raspuns acolo unde te intrebai daca trebuie sa ai ventilatorul pornit cand schimbi antigelul...Daca stiam ca le ai asa bine te intrebam si eu in care din cazuri: vara sau iarna? In cazurile astea trebuie o anumita viteza la ventilator ca sa se amestece mai bine. Fiindca este mai vascos.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

XXL ---Sa-nteleg ca nu exista nici o problema daca este doar antigel?!

ba da, sunt o gramada de probleme daca nu diluezi antigelul...

 

Daca aveti raspunsuri le astept!~ Multumesc anticipat!

asta ai vazut ?

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=81661&hl=

 

poate te ajuta :twoup:

 

si mie imi mirosea a antigel in masina...

maine diluez antigelul! Mie nu-mi miroase in masina , mirosul este de la teava de esapament cand pornesc motorul!

Link to comment
Share on other sites

Eu am antigel nediluat de vreo 30 mii de Km. Nu am avut nicio problema. Am umblat in aglomeratii, am mai si alergat-o dar totul e oK. Mecanicul meu este neamț, a lucrat 25 de ani in germania la opel, si el mi-a recomandat sa pun antigel nediluat. Nu are ce rau sĂŁ producĂŁ; din contrĂŁ.

 

Probabil fiindca la Opel preturile pieselor sunt mult mai mici ca la BMW....iar acum 25 de ani.......

Probabil folosesti si Metabond sau Duralube simplu, fara ulei.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Cronica cârcotasilor e miercuri pe prima tv nu azi pe forumul bmw. DacĂŁ nu esti capabil sĂŁ dai replici pertinente... te rog sĂŁ te abții! Si totuși te ajut eu sĂŁ intelegi dacĂŁ tu nu poti: omul a lucrat 25 de ani in Germania, adica de prin 84 panĂŁ prin 2009... nu a lucrat 25 de ani acum 25 de ani. FarĂŁ a-l lĂŁuda, este cel mai bun mecanic de prin zonĂŁ.

PS. Orice marca ar fi, este o reprezentanțĂŁ din germania.

Link to comment
Share on other sites

Mai usor colegule ca se pare ca nu intelegi, o dai in penibil si poate exista riscul sa-ti mai vina si alte idei...

Ma refeream la ultimii 25 de ani asa cum de fapt se intelege nu asa cum incerci s-o dregi acum...Saracul ar fi insemnat sa aibe in jur de 70 si ceva de primaveri acum, daca o iei asa cum gresit ai inteles. Posibil sa nu fi inteles tu ce ti-a recomandat dupa cate vad...poate din cauza accentului german ma gandesc sau poate din cauza vreunei confuzii...Sau poate te-ai comportat la fel si omul a facut misto de tine

Se vede ca esti documentat si practic nu are rost sa angajez nici un fel de discutie cu tine in momentul asta fiindca esti nervos.

Posibil sa generezi tu o cronica aici ... :twoup:

Chestia cu Metabondul si DL a fost o gluma si imi cer scuze asa cum se cade..Chestia cu reprezentanta din Germania nu este valabila atat timp cat nu conteaza unde este ci practic "ce contine"...

Multe succesuri, asfalt uscat si antigel cat mai concentrat iti doresc ca n-are ce sa se intample rau.

 

PS: O replica pertinenta ar fi asta: Mai citeste si intreaba si un mecanic, eventual. Sau poate ai postat gresit...

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.