Jump to content

problema martor DDE


Recommended Posts

Problema e in felul urmator , mergeam si dintr-o data s-a aprins DDE, aveam cam 120-130 la ora. Am mai mers cativa km si nu s-a stins.. Am pornit si oprit masina in mers si s-a stins, dupa aceea am oprit la benzinarie , am facut plinul , cand sa plec de la benzinarie nu mai vroia.. am impinso putin tot la fel nu vroia s-o ia. am mai lasat-o 5-10 minute.. am mai incercat .. a pornit.. am plecat... dupa aia iar mi s-a aprins DDE , dar cand mi s-a aprins acum , imi murea motoru, acceleram si imi dadea in nas , mi-a murit motoru iar , am oprit si pornit din mers... am facut pasul asta de vreo 5-10 ori , cateodata cand porneam murea trebuia sa trag pe dreapta s-o mai las 5-10 minute s-o ia iar, pana am mers 30 km, dupa aia a murit , am mai dat am mai incercat si mi-a murit bateria de tot, am asteptat dupa cineva 3-4 ore sa vina sa ma tracteze, mi-a dat curent .. masina a pornit la 2a cheie ... am mers cu ea de aproape de langa Pitesti pana acasa aproximativ 200 km , dar am mers incet .. mai mult a 3a si a 4a... intre 2000-2500 rpm , i-am dat si putin 120-130 si nu mi s-a mai aprins deloc. Cand am ajuns in oras , am calcat-o putin mai tare in a 2a, mi s-a aprins iar DDE , dar de data asta nu am avut probleme sa nu mai porneasca sau sa imi moara. Cand s-a aprins , am oprit si pornit masina si a pornit fara probleme. ce naiba sa aiba ?? era sa raman azi pe la mama dracu in camp langa pitesti :twoup: :)
Link to comment
Share on other sites

Da am ajuns dupa ce am stat 3-4 ore aiurea prin camp... Am eu tester da e la Timisoara , din ce am citit pe forum poate fi de la mai multe tampenii , si din cauza pompei de motorina de sub scaunul soferului, si din cauza pompei de inalta presiune si din cauza releului si din cauza injectoarelor :twoup:) Cred ca o sa schimb maine pompa de motorina sa vedem daca are vreun efect.
Link to comment
Share on other sites

Martorul DDE semnaleaza o problema la sistemul de injectie/alimentare. Teoretic poate fi orice din sistem, adica pompa rezervor, pompa transfer, pompa inalta inalta presiune sau injector. In cel mai fericit caz poate fi filtrul de motorina imbacsit de mizerie.

Nu-mi dau seama insa la care releu te referi. Sint o gramada in masina ta.

Link to comment
Share on other sites

da am citit si eu asta, dar in functie de simptomele mele ... cam spre ce sa ma indrept ? stiu ca daca nu porneste ar putea fi de la filtru motorina de sub scaun sofer , dar cand m-am intors , am mers 200 km fara probleme, dupa cand i-am dat putin talpa , s-a aprins iar DDE.. ce sa suspectez? :twoup:

 

 

LE: releu DDE am citit pe topic-ul asta

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...16081&st=60

 

Cineva care a schimbat injectoarele si releu DDE nu a mai avut problema , acum nu stiu cum se manifesta la el :)

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Releul ma gandesc ca ar face probleme la pornire atunci cand motorul este rece.

 

La injectoare daca ai unul defect care scoate motorina pe retur poti sa tot schimbi filtre sau alte componene nu ver rezolva problema.

 

Incearca pentru prima data un test INPA/ DIS-GT1 vezi ce coduri de eroare ai.

 

Poate sa fie si pompa de alimentare de sub scaunul soferului "inceput de sfarsit".

 

Daca ai eliminat asta fa un test cu eprubete o sa vezi daca problema e de la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

Deci e foarte ciudat, azi dupa un drum de 224km Severin - Timisoara , mi s-a oprit de 3-4 ori , iar daca se opreste , cateodata o ia din mers , mi s-a descarcat bateria din nou , am lasat-o 10 min si dupa a pornit iar , dupa a mers cateva sute de metrii mi-a murit , am lasat-o iar sa respire 10 min si de atunci am mers incontinuu fara sa se mai opreasca ... maine o pun pe tester insa nu stiu daca o sa inteleg ce imi zice si testeru : )) masina e in mintile ei , adica relantiul e ok , singura problema e ca daca merg cu viteza mi se aprinde DDE si imi moare motoru , desi ieri cand am venit de la pitesti i-am dat 120-140 si n-a avut nici pe drac.. :twoup: cu pornitul iar , daca o las porneste , daca nu dau pana moare bateria si nu o ia. Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Deci e foarte ciudat, azi dupa un drum de 224km Severin - Timisoara , mi s-a oprit de 3-4 ori , iar daca se opreste , cateodata o ia din mers , mi s-a descarcat bateria din nou , am lasat-o 10 min si dupa a pornit iar , dupa a mers cateva sute de metrii mi-a murit , am lasat-o iar sa respire 10 min si de atunci am mers incontinuu fara sa se mai opreasca ... maine o pun pe tester insa nu stiu daca o sa inteleg ce imi zice si testeru : )) masina e in mintile ei , adica relantiul e ok , singura problema e ca daca merg cu viteza mi se aprinde DDE si imi moare motoru , desi ieri cand am venit de la pitesti i-am dat 120-140 si n-a avut nici pe drac.. :twoup: cu pornitul iar , daca o las porneste , daca nu dau pana moare bateria si nu o ia.

 

cred ca te paste pompa de motorina de sub scaunul soferului

Link to comment
Share on other sites

am puso pe INPA , DIS nu imi merge , cred ca nu am o varianta buna , cam multe erori mi-a dat..

 

4560 4560 (3002) rail pressure plaus. amount controlled

 

P3002 Fuel Rail Pressure Flow-Rate-Controlled, Pressure Too Low

 

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

 

4570 4570 rail pressure plaus. amount controlled

 

4610 4610 rail pressure plaus. pressure controlled

 

4600 4600 (3005) rail pressure plaus. pressure controlled

 

P3005 Fuel Rail Pressure Pressure-Rate-Controlled, Pressure Too Low

 

4630 4630 rail pressure plaus. pressure controlled

 

Are cineva idee unde as putea sa vad ce zice fiecare cod in parte? :twoup:

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Da si tu o serie de sasiu sa vedem exact ce motor e.Am inteles din DDE ca e diesel dar care diesel?Aceel erori pe care le-ai avut cu INPA sunt de la faptul ca ai dat la cheie si masina nu a pornit.Da prima data si tu o serie si vedem,eu as pune-o pe un DIS dupa ce stergi toate erorile si vedem ce da acolo.
Link to comment
Share on other sites

Pai nu neaparat iti spune altceva dar eu am scris mai sus ca se sterg prima data erorile care sunt acum ( deoarece acelea apar in momentul in care nu porneste ) si dupa aceea care apar din nou pot fi cauza reala a problemelor.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am rezolvat problema ( sper ) . Am fost si am schimbat filtru de motorina si dupa i-am dat putin in gura, am schimbat numai la 3k , i-am dat si 140 , dar cam 10-15 minutes si nu mi-a mai facut nici o faza. Sper ca asta sa fie rezolvarea, o sa vad la un drum lung daca mai chitaie ceva. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Problema a aparut iar.. masina a mers bine vreo 800 km ... am facut plinul de motorina din Slatina ... f ciudat fiindca la OMV in Slatina e motorina Sprint Diesel 4,85 RON iar peste tot este de la 4,92 in sus.. Dupa ce am facut plinul am mers cam 3 sferturi de rezervor si a aparut problema iar.. sa fie de la motorina? sa aiba apa,gunoaie in ea ? sa se fi dus iar filtru ? care sunt din slatina.. de ce este motorina mai ieftina acolo ? Am vazut si taximetristi care baga de acolo.. nu stiu ce sa mai cred :twoup:

 

Acum sunt iar prin pitesti , M-A LASAT IAR !!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.