Jump to content

sfat achizitie e 46


darius_x

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E o problema comuna caseta de directie la e46, de fapt are cam multe probleme comune.

Sunt firme specializate care reconditioneaza cu preturi de la 6mil la 20.

 

in 3 zile am aflat urmatoarele probleme "comune":- brate fata uzate prematur;

-caseta de directie;

-vas expansiune crepat;

-martor airbag;

-pompa benzina;

 

c mai este?

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

In aproape 1 an jumate de cand am masina am trecut prin urmatoarele probleme: alternator, senzor de prezenta scaun, pompa de benzina.

 

Probleme comune ar mai fi:valva PCV, debitmetru, etc, parca era si un topic dar nu il gasesc acum.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar 318i nfl...

Nu stiu care a zis ca trage bine...eu n`am vazut sa traga nimic bine masina aia si par a nu fi diferente mai deloc fata de 316i nfl!

Nici una din ele nu "trage"....deloc!!

Singurul lucru pe care il "trage" 318i nfl,este benzina din rezervor!:))

daca nu ma insel tu ai un 318d, cum poti sa faci diferenta asta? :twoup:, am avut si am fost multumit de ea, nu o sa te impresioneze puterea la 318i, insa e ok, linistit poti sa te faci cu un diesel de 136cp care e mai greu si se limiteaza mai repede in ture, am facut lucrul asta.

 

Am un 318d care are 150cp...si chiar zilele trecute am mers cu un 318i nfl,pe care l`am avut la un garaj 2 zile...parerea mea este cum am mai spus...puturoasa!!

Daca era vb de 318i fl,cel de 143 cp...alta era discutia!

 

318d cipuit vs 318i nfl,interesant cred ca un 318d cipuit se poate compara si cu un 320i 150cp

 

E o problema comuna caseta de directie la e46, de fapt are cam multe probleme comune.

Sunt firme specializate care reconditioneaza cu preturi de la 6mil la 20.

 

in 3 zile am aflat urmatoarele probleme "comune":- brate fata uzate prematur;

-caseta de directie;

-vas expansiune crepat;

-martor airbag;

-pompa benzina;

 

c mai este?

 

la 320d fl,nu am avut pb cu caseta,de fapt cu nimic altceva in 60k km,masina luata sh cu 127k km,decat baratele le-am schimbat o sg data

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

la 318i nFL care a fost pe mana mea 8 luni de zile , nu am avut probleme cu pompa de benzina , cu sensoru de airbag , cu caseta de directie , in schimb a fost nevoie sa inlocuiesc articulatia pe fata completa , si debitmetru . Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

@strees - pai si tie ti se parea corecta comparatia...?

 

@darius_x - eu in aproape 65k km(de la 105k cat avea cand am luat-o, 100% reali) am schimbat cam urmatoarele: debitmetru, furtun valva PCV, garnitura corp filtru ulei, vas expansiune, discuri fata si placute fata/spate, bucse fata, bielete fata/spate, bucse bare torsiune, flanse spate amortizoare, astea ca si piese care au necesitat sa fie schimbate, cam atat in mare, avea aproape 170k km cand ma dat-o. Caseta de directie, dupa parerea mea, nu ar trebui sa aiba probleme daca fostul/fosti propietari au avut grija de masina, un joc foarte mic este acceptabil zic eu, insa nu scurgeri de lichid, asta e deja o problema mai grava. Bucsele e ceva normal sa se uzeze, asta e cea mai mica problema a ta, daca nu ai bani de ceva mai scump si negociezi sa iti mai scada din pret defectul casetei, o poti lua, daca nu mai are alte ''bube''.

 

L.E. era sa si uit...senzorul airbag de la plasa pasagerului si cel de la ulei, bineinteles :twoup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

@strees - pai si tie ti se parea corecta comparatia...?

 

@darius_x - eu in aproape 65k km(de la 105k cat avea cand am luat-o, 100% reali) am schimbat cam urmatoarele: debitmetru, furtun valva PCV, garnitura corp filtru ulei, vas expansiune, discuri fata si placute fata/spate, bucse fata, bielete fata/spate, bucse bare torsiune, flanse spate amortizoare, astea ca si piese care au necesitat sa fie schimbate, cam atat in mare, avea aproape 170k km cand ma dat-o. Caseta de directie, dupa parerea mea, nu ar trebui sa aiba probleme daca fostul/fosti propietari au avut grija de masina, un joc foarte mic este acceptabil zic eu, insa nu scurgeri de lichid, asta e deja o problema mai grava. Bucsele e ceva normal sa se uzeze, asta e cea mai mica problema a ta, daca nu ai bani de ceva mai scump si negociezi sa iti mai scada din pret defectul casetei, o poti lua, daca nu mai are alte ''bube''.

 

L.E. era sa si uit...senzorul airbag de la plasa pasagerului si cel de la ulei, bineinteles :twoup:

 

Iti dai seama ca am masina de cand era stock...si la aia 116cp tot era mai nervoasa ca 318i!

La asta ma refeream,poate n`am inteles eu bine ce ai vreu sa spui!

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca am masina de cand era stock...si la aia 116cp tot era mai nervoasa ca 318i!

La asta ma refeream,poate n`am inteles eu bine ce ai vreu sa spui!

Bafta

Cum poate sa fie un 318d stock mai "nervos" decat un 318i nFL de vreme ce un 318d de la 0-100 km/h are nevoie de 10,6 s, in vreme ce un 318i nFl are nevoie de 10,4 s. De asemenea, un 318d are un top speed de 204 km/h, in timp ce un 318i nFL are un top speed de 206 km/h. :)

 

Acum explica-mi si mie cum putea sa fie mai "nervos" un 318d stock decat un 318i nFL! Ce intelegi tu prin "nervoasa"? Poate am inteles eu gresit sensul pe care i l-ai dat tu... :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

318d mai tare ca 318i NFL ?? :twoup: de ce vorbesti in punga tie ti se pare ca trage ca te baga un pic in scaun cuplul ala?? sau ai facut vreo linie cu unu sa vezi cam cum trag amandoua ca asa dupa simtite si auzite ii usor sa vb......asa ca lasa-ne nu mai aburi lumea cu aberatii.

Ii da fum 318i-le

Cu 320d de 136 de cai trebe comparat la cox,sunt cam egale dar nah pe multi ii fura senzatia ca te baga in scaun de la 2000-la 3000 de ture :))) dupa care dieselu se plafoneaza

asa ca nu mai vb prostii ca nu e asa slab 318i nfl numai ca tre sa tragi pana in 5500 6000 pt performantze

Link to comment
Share on other sites

acu nu tabarti pe om,nici dizalul nu se plafoneaza la 3000rpm

 

nu, la 3500 :twoup:, si mie imi place diesel-ul, dar dintre 318d si 318i, indiferent ca e NFL(318i) sau, cu atat mai mult FL, as alege mereu 318i, e mai bun. Repet, e vorba de 318d stock, nu intra in discutie alte motorizari diesel unde discutam de alte performante si deci implicit alte cifre...

Link to comment
Share on other sites

m-am hotarat sa o iau....4750, cu 200 euro schimb bratele, caseta mai poate sta, sper sa nu fie o alegere gresita, m-am uitat si la renault-uri, forduri, opeluri dupa 2005 da sunt pline de plasticuri aiurea, fara dotarii si park toate sunt la fel.....daca fac tranzactia o sa pun ceva poze sa o vedeti;

 

multumesc de raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

oricum nici la 318i nfl nici la 318d fl nu se poate vb de sportivitate,0,2s pana la o 100km/h nu inseamna nimic,probabil daca ambele se condusc la limita 318i sa fie un pic mai dinamic,dar in viata de zi cu zi dizalul va fi mult mai placut de condus si mai economic

 

insa in cazul de fata eu as fugi de diesel datorita rulajului mare

 

pt initiator vezi ca bratele te costa 300e sa le schimbi,verifica bine articulatia sa nu te trezesti cu surprize (amortizoare,flanse,bielete),verifica bine si caseta,pune-o pe tester si vezi ce erori mai are;nu este chiar asa de simplu

 

nu bagi 200e in ea si gata;

 

la bugetul tau conteaza mai putin calitatea plasticelor,mai mult conteaza sa nu bagi multi

 

 

edit: numai astra 1.7dti plafona la 3500rpm

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Eu am si 318d FL('04) si 318i FL('02). i-ul e pe automata si deci un mic dezavantaj la acceleratie, desi cu kick-down nu imi este rusine deloc. Problema este ca eu prefer in schimb d-ul. Acel cuplu te ajuta sa te infigi putin mai tare prin oras si cum folosesc masina 70-80% in oras e clar de ce d-ul e prima mea alegere. i-ul e mai placut la drum lung unde poti exploata intreaga plaja de turatii dar in oras devine putin chin din cauza faptului ca o turezi aiurea. La fel cum la drum lung d-ul nu e la fel de placut din cauza plajei prea scurte. La capitolul sportivitate, desi la aceste motorizari nu are rost discutia dar hai fie, is identice. D-ul este ajutat de cuplu si i-ul de plaja de turatii...in rest absolut nicio diferenta....acele 0.2 sec is foarte relative. Eu unul am reusit aceleratii mai bune in d, dar asta probabil din cauza faptului ca am mai multa experienta cu el. Asa ca cine e tentat de aceste doua modele...mai intai stabiliti unde veti folosi masina mai mult...afara sau in oras...si luati decizia.
Link to comment
Share on other sites

flanse, bucsi, amortizoare au fost schimbate, placute..............pana in a 12-a 2008 masina a avut un singur proprietar nascut in 1931(am brieful din germania), am pus-o pe tester si nu avea erori....cartea servis completa pana la 97.000km in 2007 a 10-a! Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Arata bine in interior.

Dar unei masini rulate in Germania cu jante pe 16, unde se spune ca sunt cele mai bune drumuri, nu ii cade caseta in 100k km.

Deci tind sa cred ca bate spre 200k km.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.