Jump to content

probleme e36 1.6 curge ulei pe la capac !


bmw316sm

Recommended Posts

Salut!Am si eu o problema asemanatoare,insa la mine pierde ulei numa pe la garnitura de la arbore(nr-u 11).Ce trebuie dat mai exact jos ca sa schimb doar garnitura aceea?Se poate schimba daca dau doar fulia jos de la arbore,implicit din exterior sau trebuie sa dau tot ce-i p-acolo la o parte ca sa pot schimba acea garnitura?Multumesc anticipat!

cred ca vrei sa zici semeringul de la arbore. daca de ala vorbesti atunci depinde de model cum se schimba

Link to comment
Share on other sites

Nu poti asa simplu, trebuie desfacut surubul ala mare de 24 cred si acolo implica multa munca! Blocat motorul cum am explicat mai sus.

Eu asa tin minte ca daca desfaci doar fulia nu iti iese, are o flansa (sa zic asa) destul de mare si nu o sa-ti iasa simeringul, peste ea. Pana acolo trebuie sa desfaci o gramada, e ft mult de lucru, Si nu stiu daca iese daca desfaci doar fulia si flansa!

Link to comment
Share on other sites

Simeringu,da,de ala vorbeam,eram obosit azi noapte.Asta vroiam sa stiu daca-l pot scoate decat daca demontez fulia si flansa aia,sa-l scot din exterior sa nu incep sa demontez jumatate de motor doar pentru un simering.E vorba de un m44b19(1.9is).Mersi frumos de informatii.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Si eu am avut exact aceeasi problema am fost la un service...mi-au curatat acolo cu nu stiu ce solutii...si au pus poxilina sau ceva de genu ca o plastelina(bine la mine se vedea garnitura aia din cauciuc era pusa stramb si prins cauciucul inafara)...deocamdata tine :) ...mi-au spus ca manopera e scumpa pentru garnitura aceea...deci nu stiu incearca daca crezi ca e doar iesita garnitura

Inca ceva la mine doar dupa ce era cald motorul picura,initial am crezut ca e din caseta de directie si dupa cercetari am dat cu mana si am simtit ceva cauciucat tot acolo mai jos de _chiulasa_

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Este adevarat ca la varsta pisicutelor este normal sa dea ulei pe la garnituri dar pierderile nu sunt atat de mari incat sa afecteze motorul. periodic se completeaza nivelul asta insemnand 100g, 200g sau mai mult dupa caz la cateva luni . durerea cea mai mare este una de ordin estetic , motorul arata groaznic cat si una de ordin practic - miros ingrozitor in habitaclu , uleiul ajunge sa se incinga si da miros urat in masina plus ca de uleiul scurs pe motor se lipeste tot praful din lume si totul devine o mazga enervanta . Daca sunt bani schimbam garniturile , daca nu, mergem asa cu ele si suportam. E mai greu sa depistezi care din garnituri e dusa . La pisica mea din 95 1.6 , 101 CP m-am hotarat sa schimb garniturile dar cum nu imi permit sa le cumpar pe toate o sa le cumpar si schimb pe rand. stiu ca e mai mult de munca dar timp si pricepere cred ca am destul . Dupa ce termin si ajung la o concluzie voi posta urmarea. Pana atunci va urez sa va bucurati din plin de aceste masini ca al

tele nu-s ca ele!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.