Jump to content

Bmw 320i , e36, din 1997, vibreaza, tremura....


delegatt

Recommended Posts

Salut,

 

Sunt nou in forum , am o "mare" problema ("mare" pt ca nu ii dau de cap), si sper sa gasesc un raspuns cu voi.

Am un Bmw 320i, din 97, benzina, a mers perfect pana acum 3 sapt, schimb de ulei la timp, consumabile,etc....O folosesc rar...

Bun..acum vro 3 sapt am iesit cu masina, ploua infernal si a inceput sa trepideze , sa vibreze....dar nu tot timpul. La relanti parca sughita asa din cand in cand....mmmmmmmm.hhhh.mmmmmmmmm, ceva de genul....apoi in accelerare a1a...primu centimetru de pedala, scade din potenza, tremura si dadea rateuri.... :twoup:

 

Bun, a 2a zi ii schimb bujiile....2 erau cam negre si buza fisei de la bobina mancata....nui nimic imi spun ..curat bine tot si le montez...noi de la Bosch , fac si schimbul de ulei ca tot se apropia momentul, schimb si filtru de ulei, filtru de benzina..........o pornes....nu mai facea asa rau...DAR FACEA...vibra ....un zgomot asa de parca nu facea compresia cum trebuie...de parca tracea aer fals..sau nu il tragea cum trebuie....ce ma gandesc...ii desfac tot ce inseaman filtru de aer...debitmetru, tubulete....si gasesc 2 tubulete crapate de la debitmetru...le comand de la BMW pentru ca nu le gaseam la Bosch sau in alta parte si le montez...(am asteptat 2 saptamani sa imi ajunga), degeaba...tot asa face.

Ma duc la mecanis..cer diagnoza....imi face diagnoza si imi da 3 erori...2 pe care mi le rezolva mecanicu (nesemnificative) si una care ramane debitmetru, mi-o sterge si ma trimite sa incerc masina.....nimic...tot la fel.....ma intorc la el..face o a 2a diagnoza...1 eroare debitmetru.

 

E locuiesc in italia, un debitmetru la reprezentanta BMW costa 700 de euro...deci il caut in germania...il gasesc la o cifra mai suportabila....il schimb...si NIMIC FRATILOR...tot asa face....ce sa mai fac...ca m-a exasperat...ati avut vreunu problema asta.....stiti cumva de la ce e?

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut acesta problema. In primul rand am mers la tester, totul fain frumos.

Am schimbat sonda lambda (nu cu una universala, ci originala), si regulatorul de relanti (am incercat doar sa-l curat, dar nu a avut efect).

 

 

Problem solved.

 

Uite la asta nu m-am uitat....dar ai rezolvat problema dupa ce ai schimbat sonda si ai curatat regulatoru de renati???? Iti mai tremura.....????

Link to comment
Share on other sites

Le-am schimbat pe amandoua. Si da, am rezolvat problema definitiv si irevocabil.

 

Dar dupa ce o demontez...cum imi dau seama ca e stricata....ai vro poza...sau sti sa imi zici cum ar trebui sa arate daca e ok si cum ar trebui sa arate daca e stricata? Mersi pt raspuns

Link to comment
Share on other sites

Bine ca nu e 900 ron regulatorul ala :twoup:)

 

 

Regulatorul l-am luat sh, in schimb sonda a fost noua.

 

 

Le-am schimbat pe amandoua. Si da, am rezolvat problema definitiv si irevocabil.

 

Dar dupa ce o demontez...cum imi dau seama ca e stricata....ai vro poza...sau sti sa imi zici cum ar trebui sa arate daca e ok si cum ar trebui sa arate daca e stricata? Mersi pt raspuns

 

La regulator eu nu mi-am dat seama dupa nimic in aspectul lui ca ar fi stricat. Era curat, lucra bine....dar motorul nu mergea bine.

 

Sonda la fel. Pe tester spunea ca e ok. Doar mirosul esapamentului mi-a spus ca merge foarte bogata in benzina, si se pare ca am avut dreptate.

La tine miroase cand merge aiurea ?

Link to comment
Share on other sites

Tremuratul asta enervant il am si eu la relanti,pe tester toate bune si frumoase 0 erori,am schimbat bujii,filtre,furtunase,curatat clapeta acceleratie si valva de relanti si degeaba.Masina nu scoate fum,nu consuma mult.Kruger tie iti apareau pe tester ca fiind cu probleme ? Edited by ral
Link to comment
Share on other sites

Nimic. Testerul zicea ca totul e ok. Faza cu testerul e ca iti poate spune ca sonda e acolo, raspunde.... Dar nu iti spune si daca ce raspunde e in regula.

 

 

Deci la mine cu testeru a mers asa.... mi-a dat 3 erori prima oara...1.ceva cu temp de la apa, 2. Sfiatto serbatoio (adica evacuarea de la rezervor) si 3. debitmetru....mecanicu nu stiu ce a facut...ca mi.-a zis...sa ma duc sa fac o proba....si m-am dus....masina mergea la fel...si i-am spus...la care el a facut alta testare...in urma careia apare numai o eroare...debitmetru....dar i l-am schimbat , am cumparat un debitmetru nou si lam schimbat....dar tremuratu asta exasperant nu a disparut................de evacuare nu stiu ce sa zic....parca scoate fum normal..nu mi se pare divers

Link to comment
Share on other sites

sonda o verifici cu un multimetru, trebuie sa il masori.. mi se pare ca dupa ce se incalzeste trebuie sa dea un voltaj intre 0 si 1.1. IN mod normal trebuie sa sara frecvent peste 0.45 v si pana in 0.7. Cand merge normal, si variezi regimul de turatie trebuie sa sara des peste 0.45, e u proces continuu de ajustare al amestecului ... e destul de dificil de diagnosticat. Cand e defecta nu apare pe tester decat cand e moarta complet. In mod normal la modele mai vechi se schimba la 100k km si la astea mai moderne la 160k km..

Cand e moarta nu creaza variatii de ralanti, in schimb nu mai putere in turatii joase, consum marit etc...

Ai noroc ca la 320i e doar una, am luat eu recent e cam 200 de euro una originala..alea universale pot crea probleme..

revenind la problema ta mai uitate odata pe la toate furtunele si poti verifica si bobinele de inductie, poate e de acolo. Si mie la service mi-au scapat complet o crapatura intr-un furtun, mi-am batut capul o groaza, ma miram de ce a inceput sa consume ca nebuna...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Mai....dar e posibil...avad in vedere ca am schimbat debitmetru (debitmetru fiind singura eroare pe tester) ca masina sa nu functioneze bine din cauza ca nu am sters eroarea din calculator dupa ce am schimbat debimetrul? Poate sa fie asta cauza pentru care faptul ca i-am schimbat debitmetru nu a avut nici un efect?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va multumesc mult pentru raspunsurile voastre,

Vreau sa va spun ca am rezolvat problema...in ultima instanta dupa ce am cautato peste tot, eram aproape sigur ca era bobina....am comandat una din germania...pentru ca la centrele de demolari de masini costau undeva la 50 de euro....la magazinul de piese de la 80 de euro la 100 si....asa ca am cautat pe ebay...am gasit un NEAMT....la care am gasit si o BOBINA NEMTEASCA...ca doar pisica e NEMTEASCA si cu putini bani adica 12 euro...plus 9 euro transportu am scoso la 21 de euro......si la fel am facut si cu Debitmetru cand lam schimbat...tot la nemti...ca aici in italia ma costa de la 450 de euro unu reconditionat pana la 700 de euro unu nou de la BMW.....iar de centrele de demolari de masini nu mai vb ....niste preturi extraordinare pentru piese vechi ...si fara garantii.....l-am comadat si pe asta de pe ebay...repet ebayul nemtesc....cu 69 de euro plus transport...10 euro.....NOU.

 

Masina merge perfect....am rezolvat problema.... :twoup:

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.